Бухгалтерська служба бюджетних установ
- vodolejka
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 16 травня 2012, 22:12
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
Та справа в тому, що моя посада не змінюється (нач.відділу бух.обліку), просто ще додається відповідальності...ніби, її у мене мало... . Думала, щось знайти щоб аргументовано відмовитись...
- тайми
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 20 березня 2013, 11:17
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Житомир
В сільській раді є одна посадова особа яка веде бухгалтерській облік, за штатним розписом головний бухгалтер, згідно пол. про бухг службу потрібностворити підрозділ бухгалтерської служби, щоб залишити посаду головного бухгалтера. Допоможіть знайти вихід для сільської ради у якої один бухгалтер але підпорядковані ще інші установи...
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 10 листопада 2013, 20:26
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Підскажіть, будь ласка. В сільській раді виникла вакансія посадової особи, яка веде бухгалтерській облік, за штатним розписом спеціаліст-бухгалтер II категорії. Головного бухгалтера в сільраді згідно штатного розпису НЕМАЄ. Чи необхідно для призначення на дану вакансію узгоджувати це питання з казначейством, адже створилась вакансія НЕ ГОЛОВНОГО бухгалтера, а спеціаліста-бухгалтера II категорії? А в постанові КМУ №59 мова йде про узгодження (маю на увазі вимоги до освіти, стажу роботи і т.д.) з казначейством кандидатури ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА. Чи може я не так зрозумів? Допоможіть розібратись.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 10 листопада 2013, 20:26
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Підскажіть, будь ласка, що означає: "...розпорядженням голови касир с/ради (бухгалтер дитячого садка при с/раді, землевпорядник с/р, чи ще хтось із працівників) призначається ВИКОНУВАТИ ОБОВЯЗКИ головного бухгалтера сільської ради. Що входить в обовязки призначеного В.О., і чи, в такому разі, необхідно брати по строковій угоді (щоб не узгоджувати з казначейством) працівника для ведення бухобліку установи, адже у призначеного В.О. працівника вистачає і своїх обовязків за постійним місцем роботи. Поділіться своїми міркуваннями з цього питання. ДЯКУЮ.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 10 листопада 2013, 20:26
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
yaoleg, тобто, якщо покласти ТВО головного бухгалтера на когось іншого із працівників, і взяти по строковому договору людину на вакантну посаду головного бухгалтера - то це буде порушення (маю на увазі взяти людину по договору)? Чому запитую, бо такий варіант виходу (пошепки, не голосно) пропонують в казначействі. Якщо можна, дайте, будь ласка, посилання на статті закону.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
optimist, обов'язки головного бухгалтера не можуть виконувати двоє працівників! Ви можете ввести в штат нову посаду не головного бухгалтера і вже дану посаду приймати як і кого Ви бажаєте. І вже цей не головний бухгалтер може виконувати обов'язки головного бухгалтера
-
- Квартирант
- Повідомлень: 58
- З нами з: 27 січня 2012, 17:22
- Регіон: Хмельницкая Область
- Звідки: Шепетовка
yaoleg, Цікаво, а яку заробітну плату повинен отримувати, цей не головний бухгалтер, як в.о. головного чи як просто бухгалтер, якщо це в.о. триває вже більше року.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:39
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Берегомет
Людина працює по договору про надання послуг вже 3 роки на посаді бухгалтера, чи можна вже подавати документи щоб оформитись в цю ж установу на бухгалтерську службу в бюджетній установі, чи такі договора до уваги не беруться. Дякую)
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 жовтня 2012, 15:05
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Ситуація: ми державна установа, але не державні службовці; На посаду головного бухгалтера претендує особа яка має солідний стаж(жінці за 60) у бухгалтерській роботі, але освіта - технікум.Чи може вона працювати у нас головним бухгалтером або в.о. головного бухгалтера?
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
Стати головним бухгалтером сільської (селищної) ради стало простіше: зміни до типового положення №59
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
ds5818, вимоги повинні бути викладені в посадовій інструкції
Спеціаліст з повною вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра,
спеціаліста, стаж роботи якого за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або на керівних посадах у інших сферах не менше 5 років.
Спеціаліст з повною вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра,
спеціаліста, стаж роботи якого за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або на керівних посадах у інших сферах не менше 5 років.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
ds5818, я думаю що ні, так як це посада начальника відділу, але аж ніяк не головного бухгалтера
Цитата писав:Головний бухгалтер (особа, що претендує на посаду головного бухгалтера) повинен відповідати таким вимогам до
професійно-кваліфікаційного рівня
- на_та
- Мешканець
- Повідомлень: 210
- З нами з: 31 березня 2011, 20:24
- Регіон: Николаевская область
- Звідки: Снигиревка
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Культура ,відгукніться,колеги,допоможіть , будь ласка, хто має зразок договору на бухгалтерське обслуговування закладів культури централізованою бухгалтерією : музей, музична школа,будинок культури, бібліотеки..... Дякую.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 19 серпня 2013, 12:52
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Мариуполь
ds5818, начальник отдела бухгалтерского учета и есть главный бухгалтер в понимании казначейства, нас даже просили в казну принести приказ на кого покладени обовьязки та пидпис. когда принимаете на эту должность человека он должен соответствовать 59 типовому положению с квалификационными требованиями.ответ казны был таков:можете назначать кого хотите, т.к.мы это уже не согласовываем, но при проверке вашей организации квалификационные требования никто не отменял и отвечать вашему руководителю.вот и все решайте сами либо идти на перерез требованиям и быть с начальником отдела бухучета либо ждать пока такой найдется-ответственность на том человеке кто подготовил и подписал приказ о его назначении
Добавлено (04.03.2015, 23:33)
---------------------------------------------
Nata@, я очень извиняюсь а зачем, где-то требуют? пропишите помесячно закрытие финансовой отчетности и текущая работа объемно-мы так делали-чисто формально.сейчас не пишем, а зачем если не секрет?
Добавлено (04.03.2015, 23:33)
---------------------------------------------
Nata@, я очень извиняюсь а зачем, где-то требуют? пропишите помесячно закрытие финансовой отчетности и текущая работа объемно-мы так делали-чисто формально.сейчас не пишем, а зачем если не секрет?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Сформувати показники кошторисів і планів асигнувань на 2014 рік Січень 2014 року
Організовувати облік надходжень, товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових регістрів бухгалтерської звітності Постійно
Забезпечувати складання та подання бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни Щомісяця
Здійснювати моніторинг за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використанням фонду оплати праці; дотриманням
фінансової дисципліни; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних
цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов’язань Постійно
Проводити економічний аналіз фінансово-господарської діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам Постійно
Готувати проекти відповідних наказів і матеріали з окремих питань для розгляду керівництву згідно покладених функцій і завдань Систематично
Сформувати показники бюджетного запиту на 2015 рік по розпоряднику бюджетних коштів у встановленому порядку ІІІ квартал 2014 року
Добавлено (05.03.2015, 12:19)
---------------------------------------------
Некрасиво получилось
Это для главспеца-бухгалтера, для службы можно расширить
Організовувати облік надходжень, товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових регістрів бухгалтерської звітності Постійно
Забезпечувати складання та подання бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни Щомісяця
Здійснювати моніторинг за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використанням фонду оплати праці; дотриманням
фінансової дисципліни; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних
цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов’язань Постійно
Проводити економічний аналіз фінансово-господарської діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам Постійно
Готувати проекти відповідних наказів і матеріали з окремих питань для розгляду керівництву згідно покладених функцій і завдань Систематично
Сформувати показники бюджетного запиту на 2015 рік по розпоряднику бюджетних коштів у встановленому порядку ІІІ квартал 2014 року
Добавлено (05.03.2015, 12:19)
---------------------------------------------
Некрасиво получилось
Это для главспеца-бухгалтера, для службы можно расширить
- iraberus
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 11 травня 2015, 21:39
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 1 раз
Уменя досить безглузде питання, але все ж таки спитаю: в штатному розкладі у нас записано, що ми БУХГАЛТЕРІЯ, чи повинні ми змінити назву на БУХГАЛТЕРСЬКУ СЛУЖБУ або БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ВІДДІЛ? З ПКМУ 59 я так і не зрозуміла, має це важливе значення.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ну, вообще-то, должно быть написано "отдел" или "сектор" - а название уже по ситуации.
Бухгалтерская служба - это понятие.
Бухгалтерская служба - это понятие.