Хто затверджує кошториси та довідки змін по відділу освіти

Кошторис складання, затвердження, виконання та інше
Відповісти
Руслан Пол
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 29 травня 2014, 12:40

Повідомлення Руслан Пол »

відділ освіти має КФКВ 070201 загальнооосвітні школи, затверджували кошториси та довідки змін по них завжди начальник відділу освіти, так як згідно розпорядження є головним розпорядником коштів, тепер казначейство спираючись на 228 постанову п33. пп5 вимагає щоб довідку змін по спецу затверджув голова адміністрації за погодженням з фін. управлінням. підкажіть будьласка як правильно. дякую!!!

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Згідно із п. 32 Порядку № 288 кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, плани використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів), помісячні плани використання бюджетних коштів і штатні розписи затверджуються керівником відповідної вищестоящої установи, за винятком кошторисів, зазначених у пункті 33 цього Порядку (якщо законодавством не встановлено інший порядок затвердження).
У разі внесення змін до кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету, плану надання кредитів із загального фонду бюджету, плану спеціального фонду складаються відповідні довідки, які затверджуються і виконуються у тому ж порядку, що і кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду.
Згідно з п.п.5 п.33 Порядку № 288 кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду і штатні розписи управлінь, відділів, інших підрозділів райдержадміністрацій затверджуються райдержадміністраціями після погодження з районними фінансовими управліннями.
Таким чином якщо відділ освіти є підрозділом відповідної місцевої адмінітрації, то дійсно довідку про зміни до кошторису має затверджувати голова цієї адміністрації.

Відповісти

Повернутись до “Складання та виконання кошторису”