Затвердивши Типове положення про структурний підрозділ МДА, з правом набуття ними юр особи публічного права (ПКМУ 887_2012), Уряд Азарова перевищив свої повноваження. У 2013 році була спроба врегулювати це Законом про МДА, але був негативним.
Але і сьогодні ми не лише не привели у відповідність до Закону структуру МДА, але й діємо навіть за межами Типового положення про структурний підрозділ МДА, у пп16 п10 якого говоритися, що керівник структурного підрозділу лише вносить подання про призначення і звільнення, а не є суб’єктом призначення чи роботодавцем.
Структурний підрозділ МДА-юр особа - по за Законом про МДА
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
-
Тишка
- Мандрівник

- Повідомлень: 19
- З нами з: 15 січня 2013, 16:20
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 5 разів
Доброго дня! Підкажіть будь ласка!!! Така ситуація: управління фінансів - юридична особа, яке має свою печать і в трудовій зроблені записи про прийняття, переміщення осіб, присвоєння рангів і т. д. - начальником управління. Новий голова адміністрації вніс своїм розпорядженням зміни до Положення про управління, в якому прописано, що приймати і звільняти з роботи в управлінні має право голова адміністрації, а не начальник управління (як було раніше). Як правильно зробити якийсь запис у трудових, адже при звільнені чи переміщенні працівника буде вже пістава розпорядження адміністрації, а люди прийняті наказами начальника управління. Як все правильно оформити? Дякую!
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
У нас такое было. Туда-сюда трудовые и личные дела передавали по акту приема-передачи. Никаких записей вы не делаете - это внутренний организационный момент. Все равно в трудовой будет запись, что уволен человек с должности в вашем управлении.
-
Тишка
- Мандрівник

- Повідомлень: 19
- З нами з: 15 січня 2013, 16:20
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 5 разів
Дякую! Я це розумію, але якщо на момент звільнення трудова книжка буде в адміністраціїі і буде розпорядження рда про звільнення працівника, то й запис і печать у трудовій буде адміністрації, а прийнятий на роботу управлінням фінансів і печать стоїтьпро прийняття управління.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ничего страшного, запись-то будет касаться в любом случае управления. У вас структурно ничего не поменялось, просто изменился организационный порядок оформления документов
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
гоова привів щось у відповідність до законодавства - молодець!
печатка ставиться лише при звільненні. а те що при призначенні було посилання на наказ управління, а в подальшому (ранги, переміщення, перейменування, звільнення) на розпорядження - ні на що не вплине.
з практики зустрічав запис у трудовій про передачу особових справ і трудових книжок з відділу юстиції до ГТУ юстиції з посиланням на відповідний наказ.
печатка ставиться лише при звільненні. а те що при призначенні було посилання на наказ управління, а в подальшому (ранги, переміщення, перейменування, звільнення) на розпорядження - ні на що не вплине.
з практики зустрічав запис у трудовій про передачу особових справ і трудових книжок з відділу юстиції до ГТУ юстиції з посиланням на відповідний наказ.