Структура управління
- 
				Антоніна кадри
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 37
 - З нами з: 26 липня 2018, 09:36
 - Регіон: Черкасская область
 - Дякував (ла): 22 рази
 - Подякували: 4 рази
 
Чи може до складу управління входити один відділ і один сектор? Чи обов'язково повинно бути два відділи.
			
			
									
						- 
				Антоніна кадри
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 37
 - З нами з: 26 липня 2018, 09:36
 - Регіон: Черкасская область
 - Дякував (ла): 22 рази
 - Подякували: 4 рази
 
Іще питання. 
Завідувач сектору управління.... може бути переведений на начальника відділу цього ж управління без проведення конкурсу так, як це є рівнозначні посади. Я правильно розумію?
			
			
									
						Завідувач сектору управління.... може бути переведений на начальника відділу цього ж управління без проведення конкурсу так, як це є рівнозначні посади. Я правильно розумію?
- 
				СВН
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 36
 - З нами з: 13 березня 2015, 08:55
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 5 разів
 - Подякували: 3 рази
 
У разі потреби у складі департаменту, управління та самостійного відділу може утворюватися сектор з штатною чисельністю не менш як 2 одиниці. Такі сектори у складі департаменту та управління утворюються понад нормативну кількість відділів, а в складі самостійного відділу - понад мінімальну штатну чисельність самостійного відділу (Абзац сьомий пункту 1 постанови КМУ від 12.03.2005 № 179)Антоніна кадри писав:Чи може до складу управління входити один відділ і один сектор? Чи обов'язково повинно бути два відділи.
- 
				Козиренко Віталій
 - Місцевий

 - Повідомлень: 998
 - З нами з: 13 березня 2015, 14:25
 - Регіон: Луганська область
 - Дякував (ла): 29 разів
 - Подякували: 211 разів
 
так, це одна й та ж група на тому ж самому рівні, тому на сьогодні ці посади можна вважати рівнозначними.Антоніна кадри писав:Іще питання.
Завідувач сектору управління.... може бути переведений на начальника відділу цього ж управління без проведення конкурсу так, як це є рівнозначні посади. Я правильно розумію?
- 
				СВН
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 36
 - З нами з: 13 березня 2015, 08:55
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 5 разів
 - Подякували: 3 рази
 
Шановні колеги! Виникло таке питання. У складі департаменту ОДА є управління, яке складається з 2-х відділів. Відбувається зміна структури. у 1-му відділі даного управління нічого не міняється, а 2- відділ ліквідовується і замість нього створюється інший з новою назвою та іншими функціями. При цьому також змінюється назва управління. Які дії кадровика по відношенню до начальника даного управління та 1-го відділу (у якому нічого не мінялося)?
			
			
									
						- 
				Козиренко Віталій
 - Місцевий

 - Повідомлень: 998
 - З нами з: 13 березня 2015, 14:25
 - Регіон: Луганська область
 - Дякував (ла): 29 разів
 - Подякували: 211 разів
 
хоча ч.2 ст.43 й виключена, але ж ні щодо начальника управління, ні щодо 1-го відділу не можна застосувати ч.3 цієї статті.СВН писав:Шановні колеги! Виникло таке питання. У складі департаменту ОДА є управління, яке складається з 2-х відділів. Відбувається зміна структури. у 1-му відділі даного управління нічого не міняється, а 2- відділ ліквідовується і замість нього створюється інший з новою назвою та іншими функціями. При цьому також змінюється назва управління. Які дії кадровика по відношенню до начальника даного управління та 1-го відділу (у якому нічого не мінялося)?
отже, у трудові цих працівників лише робиться запис про зміну назви управління. а з огляду на те, що до повної назви посади входить і назва підрозділу - начальнику управління, мабуть, треба записати ще й про зміну назви посади.
- 
				СВН
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 36
 - З нами з: 13 березня 2015, 08:55
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 5 разів
 - Подякували: 3 рази
 
Дякую за відповідь!Козиренко Віталій писав:хоча ч.2 ст.43 й виключена, але ж ні щодо начальника управління, ні щодо 1-го відділу не можна застосувати ч.3 цієї статті.СВН писав:Шановні колеги! Виникло таке питання. У складі департаменту ОДА є управління, яке складається з 2-х відділів. Відбувається зміна структури. у 1-му відділі даного управління нічого не міняється, а 2- відділ ліквідовується і замість нього створюється інший з новою назвою та іншими функціями. При цьому також змінюється назва управління. Які дії кадровика по відношенню до начальника даного управління та 1-го відділу (у якому нічого не мінялося)?
отже, у трудові цих працівників лише робиться запис про зміну назви управління. а з огляду на те, що до повної назви посади входить і назва підрозділу - начальнику управління, мабуть, треба записати ще й про зміну назви посади.