Кодекс корпоративної культури в держорганах
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
Нацдержслужби України затвердило Методичні рекомендації щодо формування корпоративної культури та Примірного кодексу корпоративної культури у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті. В Методрекомендаціях, зокрема, мова йде про основні складові корпоративної культури, які мають бути властиві будь-якому держоргану та на вирішення яких власне завдань вона має бути направлена. Крім того, зазначено, головні принципи формування корпоративної культури у державному органі та які заходи для цього існують. В Примірному кодексі корпоративної культури хочеться відзначити розділ присвячений Правилам етичної поведінки як для рядових працівників так і для керівників структурних підрозділів держоргану. Наказ Національного агентства України з питань державної служби 'Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування корпоративної культури та Примірного кодексу корпоративної культури у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті' від 25.12.13 р. № 236
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
nechivan, вибачте, виправив посилання
1.3. Під корпоративною культурою державного органу у цих Методичних рекомендаціях розуміється унікальна система цінностей та переконань у державному органі, що безумовно підтримується всіма працівниками цього органу і пов’язана з кінцевою метою його діяльності, обумовлює поведінку всіх його працівників, способи прийняття рішень, шляхи об’єднання колективу та окремих працівників для досягнення поставлених перед ним цілей і завдань.
1.4. До основних складових корпоративної культури, які властиві будь-якому державному органу, можна віднести:
- цінності державної служби;
- правила етичної поведінки, дрес-код;
- прийняту систему лідерства;
- стиль управління;
- методи запобігання виникненню та вирішення конфліктів;
- систему комунікації та взаємовідносини у колективі;
- усвідомлення себе і свого місця у державному органі;
- вимоги до рівня професійної компетентності, визначені у профілях професійної компетентності посад державної служби;
- особисті якості персоналу (звички та схильності, потреби, інтереси, моральні цінності, темперамент тощо);
- форми поведінки персоналу, що постійно відтворюються (ритуали, традиції, звичаї тощо);
- систему мотивації;
- розвиток і самореалізацію працівників державного органу.
1.5. Метою корпоративної культури є забезпечення високої результативності діяльності державного органу за рахунок підвищення ефективності управління та якісного поліпшення діяльності державного органу.
1.6. Корпоративна культура у державному органі спрямована на вирішення таких основних завдань:
- забезпечення організаційної єдності державного органу;
- забезпечення адаптації державного органу до політичних, соціально-економічних та інших умов зовнішнього середовища;
- формування позитивного іміджу державного органу;
- регулювання партнерських взаємовідносин;
- регулювання взаємодії з громадськістю.
1.3. Під корпоративною культурою державного органу у цих Методичних рекомендаціях розуміється унікальна система цінностей та переконань у державному органі, що безумовно підтримується всіма працівниками цього органу і пов’язана з кінцевою метою його діяльності, обумовлює поведінку всіх його працівників, способи прийняття рішень, шляхи об’єднання колективу та окремих працівників для досягнення поставлених перед ним цілей і завдань.
1.4. До основних складових корпоративної культури, які властиві будь-якому державному органу, можна віднести:
- цінності державної служби;
- правила етичної поведінки, дрес-код;
- прийняту систему лідерства;
- стиль управління;
- методи запобігання виникненню та вирішення конфліктів;
- систему комунікації та взаємовідносини у колективі;
- усвідомлення себе і свого місця у державному органі;
- вимоги до рівня професійної компетентності, визначені у профілях професійної компетентності посад державної служби;
- особисті якості персоналу (звички та схильності, потреби, інтереси, моральні цінності, темперамент тощо);
- форми поведінки персоналу, що постійно відтворюються (ритуали, традиції, звичаї тощо);
- систему мотивації;
- розвиток і самореалізацію працівників державного органу.
1.5. Метою корпоративної культури є забезпечення високої результативності діяльності державного органу за рахунок підвищення ефективності управління та якісного поліпшення діяльності державного органу.
1.6. Корпоративна культура у державному органі спрямована на вирішення таких основних завдань:
- забезпечення організаційної єдності державного органу;
- забезпечення адаптації державного органу до політичних, соціально-економічних та інших умов зовнішнього середовища;
- формування позитивного іміджу державного органу;
- регулювання партнерських взаємовідносин;
- регулювання взаємодії з громадськістю.