Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ір4ик писав:Підкажіть може в когось таке було. Прийшов диск з Києва хотіла встановити а тут на першому етапі вибиває помилку що оперативна система не підтримує експлорер7. В нас в усіх стоїть відновс 7 і експлорер 11. Що робити не знаю...
Мабудь він хоче встановити Експловер 7, може є кнопка пропустити цей шаг?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Ір4ик писав:Підкажіть може в когось таке було. Прийшов диск з Києва хотіла встановити а тут на першому етапі вибиває помилку що оперативна система не підтримує експлорер7. В нас в усіх стоїть відновс 7 і експлорер 11. Що робити не знаю...
СДО ПТК "Клієнт Кзначейства - Казначейство" працює на Internet Explorer версій від 7 до 11-ї, але на Microsoft Edge не працює, тому що він не підтримує Java.

Аватар користувача
Ikar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 107
З нами з: 13 січня 2013, 11:18
Регіон: Запорожская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ikar »

yaoleg писав:
Ір4ик писав:Підкажіть може в когось таке було. Прийшов диск з Києва хотіла встановити а тут на першому етапі вибиває помилку що оперативна система не підтримує експлорер7. В нас в усіх стоїть відновс 7 і експлорер 11. Що робити не знаю...
СДО ПТК "Клієнт Кзначейства - Казначейство" працює на Internet Explorer версій від 7 до 11-ї, але на Microsoft Edge не працює, тому що він не підтримує Java.
взагалі якщо не помиляюсь там де є Ёж то и експлорер присутній...можливо оновлення якогось нема, або не встановлений за умовчанням?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Перевірте виконання інструкції по встановленню, а саме:

Код: Виділити все

3. Змінити адресу посилання на сторінку ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство». Для цього зайти в «Свойства» ярлика «Запустити corp2.lnk», 
що знаходиться на робочому столі, натиснути п.к.м. На закладці «Ярлык» (рис.5) встановити:
 
- в полі  «Обьект» значення  "%ProgramFiles%\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" http://localhost/ibank/login.aspx?lang=UK
- в  полі «Рабочая папка»  значення "%ProgramFiles%\Internet Explorer\"

скріншот
Зображення 
[/center]
Тоді не буде мати значення, який браузер у Вас по замовчуванню. У будь-якому разі СДО працювати через Internet Explorer.

P.S. Ну і звісно враховуємо розрядність ОС, якщо у Вас 64-розрядна, то використовуємо "PROGRAMFILES(x86)"!!! 

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

Добрий день! Підкажіть хто вже працює в системі "Клієнт казначейства-казначейство" як можна імпортувати дані з MeregaM? Чи можна в MeregaM створити платіжне доручення та імпортувати його в систему і як саме, бо я імпортую з флешки і мені не правильно розшифровує кодування вот як вийшло з призначенням "070201;2240-148,97;юяы. чр Ґхыхъюь. яюёы. чр схЁхчхэ№ 16Ё.;чу.Ёрє. №227 тiф 19.04.16Ё. яю Д/ґ №3895/19.01.16Ё. ОётiҐэя ёґс.;т Ґ.і.ПДВ-24,83"?

Аватар користувача
Margosha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 19 грудня 2012, 10:38
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Margosha »

КЗОЗ ПЦПМСД, Так можна, вказавши причину видалення.

Аватар користувача
Сычёва Татьяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 01 грудня 2015, 10:05
Звідки: Ukraine, Шевченково, Харьковская обл

Повідомлення Сычёва Татьяна »

Доброго времени суток! У нас тягомотина с ключами и СДО началась в ноябре 2015, и вот наконец-то сделали сегодня (как мы думали). То один ключ не пускало, то второй, то java глючит, компьютер в казну возили и т.д.
  Сегодня хотела попробовать отправить платёжки через это СДО. Набрала их в Мереже, скинула на флешку, импортировала, но как только хочу подписать выбивает "крах плагина" и хоть ты ему что... и так с нескольких попыток - не помогает. Браузер у нас Мозила.
  Подскажите, кто каким браузером пользуется? возможно для Клиент-Казначейства какой-то браузер предпочтительнее?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

ДКСУ рекомедує використовувати Internet Explorer.

ura_kuts
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 31 травня 2016, 10:12
Регіон: Львовская область

Повідомлення ura_kuts »

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка наступне: при спробі авторизації по ключу в систему "Клієнт Казначейства" нічого не відбувається. Тобто вставив токен, запустив програму - вибиває ключ все ок. вводжу пароль все підтверджується і зависає "Спроба авторизації по ключу" крутиться кружечок вже пів дня.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Який браузер?

ura_kuts
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 31 травня 2016, 10:12
Регіон: Львовская область

Повідомлення ura_kuts »

explorer

Уокер
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 05 лютого 2015, 14:02
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Уокер »

Зверніться до вашого казначейства, вони повинні настроїти дану програму

LUCY1904
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 15 червня 2016, 09:58
Регіон: Одесская область

Повідомлення LUCY1904 »

Добрый день, подскажите, пожалуйста, кто-нибудь сталкивается с проблемами с java. Внезапно перестает запускаться java-applet, то есть именно внезапно. Вчера все работало, сегодня ни на одной из трех машин, на которых установлен КЛИЕНТ-Казначейство, вход по ключу не работает. С чем это может быть связано, что проверить?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

LUCY1904 писав:Добрый день, подскажите, пожалуйста, кто-нибудь сталкивается с проблемами с java. Внезапно перестает запускаться java-applet, то есть именно внезапно. Вчера все работало, сегодня ни на одной из трех машин, на которых установлен КЛИЕНТ-Казначейство, вход по ключу не работает. С чем это может быть связано, что проверить?
Проверить обновление java, может браузер обновился, попробуйте в ИЕ! А может и антивирус базы обновил и что то блокирует!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Перевстановіть Java та вимкніть автонооновлення в налаштуваннях.

LUCY1904
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 15 червня 2016, 09:58
Регіон: Одесская область

Повідомлення LUCY1904 »

робила. не допомагає

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

LUCY1904 писав:робила. не допомагає
Антивирус отключали? А что происходило между работой и не работой аплета? Может что то обновляли или доустанавливали, вариантов просто может быть очень много!

LUCY1904
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 15 червня 2016, 09:58
Регіон: Одесская область

Повідомлення LUCY1904 »

АНТИВИРУС НЕ ОТКЛЮЧАЛА, но до этого он тоже был включен. Что полностью происходило, сказать не могу. Я не нахожусь в комнате бухгалтеров.  Но вряд ли они что -то одновременно на 3 машинах делали. Хотя обновление антивируса могло пройти, конечно.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Як варіант змінився браузер по замовчуванню. Перевірте в якому браузері запускається ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство".

Sport2012
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 17 червня 2016, 12:04
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Sport2012 »

Shikidim Ozi,
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, дуже потрібна допомога.
Як подолати таку помилку, а саме при виконанні входу до програми «Запустити corp2» (вхід по ключу)
Вибиває помилку «Виникла помилка з файловим сховищем сертифікатів та СВС»
Дякую за відповідь!!!

бухгалтер Ната
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 27 січня 2016, 15:31
Регіон: Херсонская область

Повідомлення бухгалтер Ната »

nadowar, Підкажіть будьласка, як підписати набрані платіжні доручення цими 3-а підписами та відправити в казну? В інструкції є як набрати платіжку, а як підписати та відправити не має. Пробувала підписати, підписує одним підписом (бухгалтер) через якого заходимо в програму, а потім пише все підписано, не має документів для підпису. Хоча в історії статусів показує підписано 1-ий підпис, а в візах 1-ий підпис візував, 2-ий і 3-ій підпис очікує, а як підписати? всі вікна не активні. І взагалі, не зрозуміло, як працювати з платіжками та відправляти в казні нічого не підказують?

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

бухгалтер Ната, Потрібно вийти з програми, вставити новий ключ, зайти в програму і підписати так як і попереднім

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

бухгалтер Ната, Платіжки зручніше імпортувати, а не набирати

бухгалтер Ната
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 27 січня 2016, 15:31
Регіон: Херсонская область

Повідомлення бухгалтер Ната »

Motrenko Oxana, Дякую за підказку, вийшла з програми, вставила новий ключ, а зайти в програму мене не пускає, пише "у системі не зареєстровано вказаний носій.... Зверніться до адміністратора". Заходжу в програму тільки через свій ключ - користувача (бухгалтер). І підкажіть будьласка, звідки або як імпортувати платіжки?

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

бухгалтер Ната писав:nadowar, Підкажіть будьласка, як підписати набрані платіжні доручення цими 3-а підписами та відправити в казну? В інструкції є як набрати платіжку, а як підписати та відправити не має. Пробувала підписати, підписує одним підписом (бухгалтер) через якого заходимо в програму, а потім пише все підписано, не має документів для підпису. Хоча в історії статусів показує підписано 1-ий підпис, а в візах 1-ий підпис візував, 2-ий і 3-ій підпис очікує, а як підписати? всі вікна не активні. І взагалі, не зрозуміло, як працювати з платіжками та відправляти в казні нічого не підк
Необхідно спочатку підписати ключем бухгалтера потім вийти зайти під ключем директора підписати і вийти, і в кінці зайти під ключем печатки підписати і цим же ключем відправити у  казначейство.

бухгалтер Ната
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 27 січня 2016, 15:31
Регіон: Херсонская область

Повідомлення бухгалтер Ната »

Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

бухгалтер Ната писав:Motrenko Oxana, Дякую за підказку, вийшла з програми, вставила новий ключ, а зайти в програму мене не пускає, пише "у системі не зареєстровано вказаний носій.... Зверніться до адміністратора". Заходжу в програму тільки через свій ключ - користувача (бухгалтер). І підкажіть будьласка, звідки або як імпортувати платіжки?
 Коли ви здійснюєте вхід по новому ключу у вам у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) є збоку стрілочка коли її натиснути випливає два однакових ПІБ - попробуйте раз зайти по одному, якщо не пропустить попробуйте зайти по іншому випливаючому ПІБ

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

бухгалтер Ната писав:Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?
 Якщо це не лікарняні і потрібно підтверджуючі документи то необхідно скинути їм скан-копію. Але якщо Ви раніше їм вже показували підтверджуючі документи то можливо не треба їх скан-копії. Уточніть це в казначействі. І до речі, скан-копія має бути пдф-форматі і одним документом. Підтвердження буде виписка про проведений документ. Друкувати і нести їм платіжки не треба (мені їх вернули не проштампованими).

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

бухгалтер Ната, Платіжні доручення, фінансові, юридичні набирайте у програмі і імпортуїте, як раніше. Потім через СДО Введення документів - імпорт документів - вибираєте потрібний тип файлу і імпортуєте

Евгения_Рой
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Евгения_Рой »

Доброе утро! При запуске клиентской части клиент казначейства-казначейство (сервер загружен, клиент подключен) получаю сообщение: НТТР 404 не найдено, не удается найти ВЕБ-страницу. Опыт установки есть, на двух других компьютерах эта программа успешно работает, здесь использую Int Explorer 8, ввод адреса проверяла, клиентская часть после установки не запустилась ни разу. Если сталкивались с такой ситуацией, пожалуйста, помогите. Спасибо

Відповісти

Повернутись до “Різне”