Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
бухгалтер Ната
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 27 січня 2016, 15:31
Регіон: Херсонская область

Повідомлення бухгалтер Ната »

nadowar, Підкажіть будьласка, як підписати набрані платіжні доручення цими 3-а підписами та відправити в казну? В інструкції є як набрати платіжку, а як підписати та відправити не має. Пробувала підписати, підписує одним підписом (бухгалтер) через якого заходимо в програму, а потім пише все підписано, не має документів для підпису. Хоча в історії статусів показує підписано 1-ий підпис, а в візах 1-ий підпис візував, 2-ий і 3-ій підпис очікує, а як підписати? всі вікна не активні. І взагалі, не зрозуміло, як працювати з платіжками та відправляти в казні нічого не підказують?

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

бухгалтер Ната, Потрібно вийти з програми, вставити новий ключ, зайти в програму і підписати так як і попереднім

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

бухгалтер Ната, Платіжки зручніше імпортувати, а не набирати

бухгалтер Ната
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 27 січня 2016, 15:31
Регіон: Херсонская область

Повідомлення бухгалтер Ната »

Motrenko Oxana, Дякую за підказку, вийшла з програми, вставила новий ключ, а зайти в програму мене не пускає, пише "у системі не зареєстровано вказаний носій.... Зверніться до адміністратора". Заходжу в програму тільки через свій ключ - користувача (бухгалтер). І підкажіть будьласка, звідки або як імпортувати платіжки?

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

бухгалтер Ната писав:nadowar, Підкажіть будьласка, як підписати набрані платіжні доручення цими 3-а підписами та відправити в казну? В інструкції є як набрати платіжку, а як підписати та відправити не має. Пробувала підписати, підписує одним підписом (бухгалтер) через якого заходимо в програму, а потім пише все підписано, не має документів для підпису. Хоча в історії статусів показує підписано 1-ий підпис, а в візах 1-ий підпис візував, 2-ий і 3-ій підпис очікує, а як підписати? всі вікна не активні. І взагалі, не зрозуміло, як працювати з платіжками та відправляти в казні нічого не підк
Необхідно спочатку підписати ключем бухгалтера потім вийти зайти під ключем директора підписати і вийти, і в кінці зайти під ключем печатки підписати і цим же ключем відправити у  казначейство.

бухгалтер Ната
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 27 січня 2016, 15:31
Регіон: Херсонская область

Повідомлення бухгалтер Ната »

Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

бухгалтер Ната писав:Motrenko Oxana, Дякую за підказку, вийшла з програми, вставила новий ключ, а зайти в програму мене не пускає, пише "у системі не зареєстровано вказаний носій.... Зверніться до адміністратора". Заходжу в програму тільки через свій ключ - користувача (бухгалтер). І підкажіть будьласка, звідки або як імпортувати платіжки?
 Коли ви здійснюєте вхід по новому ключу у вам у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) є збоку стрілочка коли її натиснути випливає два однакових ПІБ - попробуйте раз зайти по одному, якщо не пропустить попробуйте зайти по іншому випливаючому ПІБ

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

бухгалтер Ната писав:Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?
 Якщо це не лікарняні і потрібно підтверджуючі документи то необхідно скинути їм скан-копію. Але якщо Ви раніше їм вже показували підтверджуючі документи то можливо не треба їх скан-копії. Уточніть це в казначействі. І до речі, скан-копія має бути пдф-форматі і одним документом. Підтвердження буде виписка про проведений документ. Друкувати і нести їм платіжки не треба (мені їх вернули не проштампованими).

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

бухгалтер Ната, Платіжні доручення, фінансові, юридичні набирайте у програмі і імпортуїте, як раніше. Потім через СДО Введення документів - імпорт документів - вибираєте потрібний тип файлу і імпортуєте

Евгения_Рой
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Евгения_Рой »

Доброе утро! При запуске клиентской части клиент казначейства-казначейство (сервер загружен, клиент подключен) получаю сообщение: НТТР 404 не найдено, не удается найти ВЕБ-страницу. Опыт установки есть, на двух других компьютерах эта программа успешно работает, здесь использую Int Explorer 8, ввод адреса проверяла, клиентская часть после установки не запустилась ни разу. Если сталкивались с такой ситуацией, пожалуйста, помогите. Спасибо

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Спробуйти вимкнути Skype, або іншу програму, яка використовує 80 порт.

Евгения_Рой
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Евгения_Рой »

Спасибо, работает.

Аватар користувача
maksim4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 01 червня 2011, 11:42
Регіон: Запорожская область
Звідки: Запорожье

Повідомлення maksim4ik »

Наше казначейство требует распечатать и привезти им все документы: и юридические, и финансовые и платежки. Как мне им доказать, что это не нужно, или все-же нужно?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

maksim4ik писав:Наше казначейство требует распечатать и привезти им все документы: и юридические, и финансовые и платежки. Как мне им доказать, что это не нужно, или все-же нужно?
3. Організація роботи органів Казначейства та розпорядників бюджетних коштів щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань в електронній…
3.1. Для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі розпорядник бюджетних коштів здійснює формування та подання документів до системи Казначейства в електронному вигляді за переліком та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та/або пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку, протягом операційного дня в межах операційного часу, визначеного органом Казначейства. Документи, що надійшли після операційного часу, опрацьовуються наступного операційного дня.

3.2. Казначейство забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті Казначейства інформації про порядок подання документів в електронному вигляді для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі та контактні телефони відповідальних осіб.

3.3. Документи в електронному вигляді, отримані органами Казначейства після строку, встановленого пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку, вважаються поданими з порушенням строку.

3.4. Підтвердженням для розпорядника бюджетних коштів успішної передачі його електронних документів до системи Казначейства є відповідне сповіщення системи Казначейства.

3.5. У разі невдалої спроби передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства розпорядником бюджетних коштів здійснюються заходи щодо повторного їх передавання.

У разі неможливості передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи у порядку та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку.

Датою та часом отримання документів в електронному вигляді органом Казначейства є дата та час, зафіксовані в повідомленні системи Казначейства про отримання цих документів.

Документи в електронному вигляді, надані розпорядником бюджетних коштів, опрацьовуються органами Казначейства у строки, визначені пунктом 2.3 глави 2 цього Порядку.

Відлік строку опрацювання органом Казначейства документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів до системи Казначейства, починається з дати та часу, зафіксованих у повідомленні системи Казначейства про їх отримання.

3.6. Після перевірки документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів, на відповідність вимогам законодавства, в тому числі цього Порядку, бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання реєструються органом Казначейства з накладанням ЕЦП, про що розпорядник бюджетних коштів інформується засобами системи Казначейства.

Якщо надіслані в електронному вигляді документи сформовано з порушенням вимог законодавства, в тому числі цього Порядку, то орган Казначейства інформує розпорядника бюджетних коштів засобами системи Казначейства про їх нереєстрацію із зазначенням причин.

Орган Казначейства не реєструє бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання в електронній формі у випадках, визначених пунктом 2.9 цього Порядку, та застосовує заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, визначені Бюджетним кодексом України.

Аватар користувача
Buh2811
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 15 січня 2014, 17:50
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Buh2811 »

Доброго дня! Мы сменили браузер с Mozilla на Enternet Explorer, проблемы с Java исчезли. Весь месяц прекрасно отправляли платежки и прочее. Сегодня при попытке войти по ключу выдает такое сообщение: "ORA-257: archiver error. Connected internal only, until freed". Может у кого такое было, подскажите что это и с чем его едят?

Аватар користувача
bodya_93
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 10 липня 2014, 15:26
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення bodya_93 »

Доброго дня. У форматі назви файлу реєстру виплат (додаток 2 до Порядку) де ВВВВВВВ - Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету. Що мені туди вписати, якщо наша установа, міська рада і ми місцевий бюджет, а не державний, в нас цього коду немає, я написав сім нулів.
А там де RRRR- код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (я так розумію це КФК і воно шестицифрове, але там є "Код функціональної класифікації, що відповідає даному коду" наприклад КФК 090416=1090) То я пишу де RRRR - 1090. Хто як робить і чи правильно це?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Взагалі ПКМУ № 151 це в іншу тему, але я б радив замість КПКВК ставити КФКВК, а RRRR ставимо так саме.

ifredd
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 13 березня 2012, 17:05
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення ifredd »

В Windows 10 эта система работает ? Проблемма в следующем : в семерке не хочет грузится апплет Джавы, а в 10 не выходит на сайт казны.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Працює на операційних системах від Windows XP до Windows 10!
1. Подивітьська яка розрядність системи і всновіть Java 7.79 x86 та запускайте сайт через Internet Explorer x86.
2. У Windows 10 можливо зайнятий 80-й порт зайнятий Skype чи іншою програмою або навіть службою.

P.S. Сдо коректно працює лише через ПЗ Internet Explorer!!!

ifredd
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 13 березня 2012, 17:05
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення ifredd »

всновіть Java 7.79 !!!! а зачем это старье ? И вообще ПО для работы должно трудится априори без различных танцев с бубнами. А как быть, если надо поставить этот сервис на Линукс ?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Тому, що Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.

Евгения_Рой
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Евгения_Рой »

Добрый день! Устанавливаю СДО"Клиент казначейства-казначейство". Windows 7 32-bit. При первом же запуске приложения CryptoServer появляется сообщение "Цілісність програмного забезпечення порушена. Робота модуля буде завершена". Установленная СДО с тех же носителей на XP работает нормально. Подскажите, пожалуйста, в чем может быть дело. Спасибо.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Спробуйте в антивірусі додати папку із криптосервером в довірену зону.

Евгения_Рой
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Евгения_Рой »

Антивирусник не установлен. Запускаю из Панель упр-защита-программы-программы и компоненты-выполнять программы, созданные для предыдущих версий Windows. Криптосервер запускается, ввожу пароль, ответ-подключенных сервисов 0, иногда всплывает сообщение, что отсутствует файл ini, хотя в соотв.директории есть файл конфигурации. Спасибо.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Як варіант перевірити або скопіювати повторно файл ініціалізації у папку з криптосервером.
Напевне нічого не скажу. Знаю лише, що на всіх версія Windows даний продукт працює нормально. Тут треба дивитись Ваші налаштування на місці.

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

yaoleg писав:Тому, що  Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
я обновила, у меня Java 8 update111 (build 1.8.0_111-b14). СДО работает отлично и в мазиле и в експлоере

naduchka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
Регіон: Хмельницкая область
Подякували: 3 рази

Повідомлення naduchka »

Доброго дня! вже місяць працюємо з даною програмою, все нормально було.. Від учора не підключається криптосервер. Відкриваю, ввожу пароль, пише - клієнт подключається до сервісу і зразу ж клієнт відключено від сервісу і нижче - помилка підключення (сервер неактивний) Що робити, куди звертатись???

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

скайп відключений?

naduchka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
Регіон: Хмельницкая область
Подякували: 3 рази

Повідомлення naduchka »

да, зі скайпом я вже місяць назад попрощалась...

naduchka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
Регіон: Хмельницкая область
Подякували: 3 рази

Повідомлення naduchka »

цікаво, що криптосервер видає помилку підключення, а на веб-сервіс зайшла без проблем і побачила рахунки, тільки напевно це не дуже безпечно без криптосерверу....

Відповісти

Повернутись до “Різне”