Деловодство
- Superdetka13
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 21 березня 2014, 08:10
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
Добрый день, подскажите какие документы нужно прикладывать к МО14 и нужно ли вообще если он ведется только по нашим платным услугам?.
-
Ирина8722
- Квартирант

- Повідомлень: 50
- З нами з: 08 травня 2014, 09:51
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Добрий день, в установі студентові-практиканту необхідно вивчити порядок зберігання паперових документів, систематизації та кодифікації нормативних актів. Що йому розказати та які документи надати? Дякую.
- zmses
- Мешканець

- Повідомлень: 106
- З нами з: 11 червня 2012, 09:14
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 1 раз
Superdetka13, смотря какие услуги предоставляет организация, и сколько отделов участвуют в этом процессе. У меня например каждый отдел в конце месяца предоставляет финансовый отчет (форму утвердили приказом по учреждению), вот они и являются дополнением к м/о 14
Підкажіть. чи потрібно заводити особові картки працівника у сільській раді на таких осіб як наприклад завідувач будинку культури і бібліотекар. трудові книжки яких зберігаються у відділі культури району???
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Особова картка заводится там, где человек числится. Отдел культуры платит зарплату, ведет кадры? Тогда там же и карточка заводится
-
Юлия1
- Мандрівник

- Повідомлень: 23
- З нами з: 28 серпня 2012, 14:08
- Регіон: Сумская Область
- Звідки: Тростянец
до нарахування заробітної плати керівник вирішив, що бухгалтеру, який нараховує заробітну плату, досить копії розпорядження про надбавку
керівника...наскільки я заню розпорядження чи накази роздруковуються у
декількох екземплярах , один зберігається у керівника, другий
направляється до бухгалтерії для нарахування заробітної плати разом з
табелем обліку робочого часу....первинна документація наскільки я знаю
надається в оригіналі а не в копіях....чи правильно робить керівник
надаючи копію свого розпорядження про нарахування надбавки до
бухгалтерії???
керівника...наскільки я заню розпорядження чи накази роздруковуються у
декількох екземплярах , один зберігається у керівника, другий
направляється до бухгалтерії для нарахування заробітної плати разом з
табелем обліку робочого часу....первинна документація наскільки я знаю
надається в оригіналі а не в копіях....чи правильно робить керівник
надаючи копію свого розпорядження про нарахування надбавки до
бухгалтерії???
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Юлия1, згідно з типовою інструкцією з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. N 1242 оригінал розпорядження/наказу зберігається постійно і формується в окремі справи, а до бухгалтерії надається завірена копія розпорядження/наказу. Вгорі першого аркушу проставляється слово "Копія" (без кавичок), а на останньбому аркуші наказу "Згідно з оригіналом
Посада
Дата підпис ініціали, прізвище"
Посада
Дата підпис ініціали, прізвище"
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Юлия1, з оригіналу наказу робите "ксерокопію" наказу і завіряєте згідно інструкції з діловодства. Якщо копія зроблена вірно - вона має силу оригіналу.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Ikar, на листах відбиток печатки не проставляється! Печатка ставиться на довідках-листах та/або листах в казначейство, де просять перерахувати/повернути кошти. А на листах "Про надання дкументів" або "Про надання інформації" печатка не ставиться.
А взагалі читайте розділ "Відбиток печатки" типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади
А взагалі читайте розділ "Відбиток печатки" типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Радистка_Кэт, звісно, що так. Лист потрібно створювати згідно вимон чинного законодавства. А поджекуди на листах навіть дати з вихідним номером немає!
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Ikar, на листі зазвичай печатку не ставлять. Лише якщо цей лист містить фінансову інформацію(довідка) або ж просять казначейство зробити якісь перерахування.
Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві. Яким документом регламентовані ці вимоги?
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Що саме Ви маєте на увазі під виразом "ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві"?Аллочка писав:Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві. Яким документом регламентовані ці вимоги?
Як відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору, бо чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
2.10. Записи у первинних документах, облікових регістрах повинні здійснюватися тільки у темному кольорі чорнилом, пастою кулькових ручок, за допомогою друкарських машинок, принтерів, засобів механізації та іншими засобами, які б забезпечили збереження цих записів протягом установленого строку зберігання документів та запобігли внесенню несанкціонованих і непомітних виправлень.Аллочка писав:Як відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору, бо чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?
2. Первинні документи
(Наказ|Положення, Мінфін, від 24.05.1995, № 88 "Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку")- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.
Але ж вищому керівництву думати не заборониш. От вони вирішили, що документи можуть вигоріти на сонці, що тут вдієш?yaoleg писав:Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.
Скажіть чи актуальна зараз постанова КМУ від 27 листопада 1998 р. N 1893 "Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію" ? Конкретно цікавить розділ "Облік, зберігання і використання печаток, штампів і бланків ".
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Так, вимоги стандарту діють і сьогодні.thestarnataly писав:Після підвищення стикнулася з цілою купою організаційно-розпорядчої документації, роки пройшли і це вже стало не те діловодство, яке я вивчала. Добре, що зараз, можна все знайти в інтернеті. Я якраз знайшла посібник по даній тематиці, але підкажіть чи чинні вимоги оформлення цієї документації за стандартом ДСТУ 4163-2003? Щоб посібник дійсно підійшов.