Облік дерев, списання дерев, облік багаторічних насаджень
На предприятии давно поставлены на насаждения на 108...одно дерево в следствии погодных условий завалено...как правильно списать это насаждение и какими документами подкрепить списание?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Перш ніж списати знищене стихією дерево, потрібно дозвіл органу державної виконавчої влади на його видалення. Процедура видалення зелених насаджень на території населеного пункту визначена Порядком видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженим постановою КМУ від 01.08.2006 р. № 1045. Так, відповідно до п. 8 цього Порядку у процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації, а також у разі, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров'ю громадян чи майну громадян та/або юридичних осіб, видалення таких насаджень проводять негайно. Акт обстеження тих насаджень, що підлягають видаленню, оформяють вже після їх видалення. Більш докладно про це читайте в консультації "Отримання дозволу на видалення дерев" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2012, № 25).
Що ж стосується відображення в бухгалтерському обліку видалення такого дерева, то процедура його ліквідації нічим не відрізняється від списання будь-якого іншого виду основних засобів. При цьому складають акт на списання основних засобів за типовою формою № ОЗ-3 (бюджет). Разом із тим роблять запис про списання багаторічних насаджень до Інвентарної картки обліку основних засобів у бюджетних установах (для тварин і багаторічних насаджень) (форма № ОЗ-8 (бюджет)).
Що ж стосується відображення в бухгалтерському обліку видалення такого дерева, то процедура його ліквідації нічим не відрізняється від списання будь-якого іншого виду основних засобів. При цьому складають акт на списання основних засобів за типовою формою № ОЗ-3 (бюджет). Разом із тим роблять запис про списання багаторічних насаджень до Інвентарної картки обліку основних засобів у бюджетних установах (для тварин і багаторічних насаджень) (форма № ОЗ-8 (бюджет)).
Здраствуйте,подскажите ,если мы убрали сухостойкие кусты вьющейся розы.Как это оформить документально,согласно какому законодательству?Нужно ли решение исполнительного органа гор.совета?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Процедуру видалення дерев, кущів, газонів і квітників на території населеного пункту (у тому числі й на території бюджетних установ) визначає Порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затверджений постановою КМУ від 01.08.2006 р. № 1045. Так, відповідно до п. 7 цього Порядку видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на об'єкті благоустрою здійснює балансоутримувач на підставі акта обстеження тих насаджень, що підлягають видаленню. Цей документ оформляє комісія, сформована виконавчим органом міськради.
У разі знесення аварійних, сухостійних і фаутних дерев комісія з'ясовує причину набуття деревами такого стану, що відображає в акті.
Більш докладно про порядок отримання дозволу на видалення зелених насаджень Ви можете прочитати в консультації "Отримання дозволу на видалення дерев" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2012, № 25).
Якщо коротко, то отримувати дозвіл (ордер) на видалення сухостійних кущі троянди не потрібно. Достатньо акта обстеження насаджень, що підлягають видаленню. Однак, аби оформити такий акт Вам все ж таки доведеться звернутися із заявою до виконавчого органу міськради.
До речі, оформити цей акт потрібно було до видалення зелених насаджень. Проводити видалення з подальшим оформленням документів дозволяється лише у випадку ліквідації стихійного лиха або якщо стан насаджень загрожує життю, здоров'ю населення чи майну юридичних та/або фізичних осіб (п. 8 Порядку № 1045).
У разі знесення аварійних, сухостійних і фаутних дерев комісія з'ясовує причину набуття деревами такого стану, що відображає в акті.
Більш докладно про порядок отримання дозволу на видалення зелених насаджень Ви можете прочитати в консультації "Отримання дозволу на видалення дерев" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2012, № 25).
Якщо коротко, то отримувати дозвіл (ордер) на видалення сухостійних кущі троянди не потрібно. Достатньо акта обстеження насаджень, що підлягають видаленню. Однак, аби оформити такий акт Вам все ж таки доведеться звернутися із заявою до виконавчого органу міськради.
До речі, оформити цей акт потрібно було до видалення зелених насаджень. Проводити видалення з подальшим оформленням документів дозволяється лише у випадку ліквідації стихійного лиха або якщо стан насаджень загрожує життю, здоров'ю населення чи майну юридичних та/або фізичних осіб (п. 8 Порядку № 1045).
-
Ирина3050
- Мандрівник

- Повідомлень: 17
- З нами з: 02 березня 2015, 09:04
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Доброго дня. Допоможіть поставити на облік дерева (яблуня,ялина, горіх).
Яка процедура, чи залучається постороній експерт (лісництва чи міської ради)?
Чи можливо власною комісією поставити на баланс дерева?
Які при цьому заповнються документи і які проводки?
Яка процедура, чи залучається постороній експерт (лісництва чи міської ради)?
Чи можливо власною комісією поставити на баланс дерева?
Які при цьому заповнються документи і які проводки?
-
elena_iv16
- Мандрівник

- Повідомлень: 22
- З нами з: 13 лютого 2015, 10:04
Бюджетна організація не платник ПДВ, при оприбуткуванні ОЗ повинна включати ПДВ у вартість ОЗ?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
-
elena_iv16
- Мандрівник

- Повідомлень: 22
- З нами з: 13 лютого 2015, 10:04
-
elena_iv16
- Мандрівник

- Повідомлень: 22
- З нами з: 13 лютого 2015, 10:04
Якщо придбані ОЗ якийсь час знаходяться на складі, то до моменту видачі (введення) в експлуатацію вони обліковуються на рахунку 141 (з копійками), а тільки при видачі (введенні) в експлуатацію зараховуються до складу ОЗ (без копійок)? І якщо на дату балансу ОЗ не видані (не введені) в експлуатацію, як це може бути відображено в Балансі (форма №1)?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Оскільки форма Балансу поки не змінилась, то керуємось тією формою, яку маємо. Тому будемо показувати в тих рядках, які призначені для такого рахунку 14 (рядок 140).
До речі, Мінфін вже підготував проект змін до Порядку складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів. Так, змінами планується в новій редакції викласти такі форми звітності: — форму № 1 «Баланс»; — форму № 9д, № 9м «Звіт про результати фінансової діяльності»; — Звіт про рух грошових коштів; — форму № 4-2д, № 4-2м «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень»; — форму № 5 «Звіт про рух необоротних активів»; — Довідку про розподіл видатків на централізовані заходи і програми з охорони здоров'я на 20__ рік між адміністративно-територіальними одиницями».
Подробиці:
До речі, Мінфін вже підготував проект змін до Порядку складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів. Так, змінами планується в новій редакції викласти такі форми звітності: — форму № 1 «Баланс»; — форму № 9д, № 9м «Звіт про результати фінансової діяльності»; — Звіт про рух грошових коштів; — форму № 4-2д, № 4-2м «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень»; — форму № 5 «Звіт про рух необоротних активів»; — Довідку про розподіл видатків на централізовані заходи і програми з охорони здоров'я на 20__ рік між адміністративно-територіальними одиницями».
Подробиці:
Востаннє редагувалось 18 лютого 2015, 14:32 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 2 разів.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Зелені насадження, придбані установою, можуть обліковуватися в складі основних засобів, МНМА або запасів. Порядок віднесення таких об’єктів обліку до однієї з цих груп активів залежить від їх вартості та строку корисного використання.Iruska писав:Доброго дня. Допоможіть поставити на облік дерева (яблуня,ялина, горіх).
Яка процедура, чи залучається постороній експерт (лісництва чи міської ради)?
Чи можливо власною комісією поставити на баланс дерева?
Які при цьому заповнються документи і які проводки?
Отже, до складу основних засобів установи зараховують багаторічні насадження, строк корисного використання яких перевищує один рік, а вартість перевищує 2500 грн. (без урахування ПДВ).
З урахуванням цього установи обліковують багаторічні насадження у складі основних засобів у такому порядку:
— на баланс багаторічні насадження зараховують за первісною вартістю;
— для обліку та узагальнення інформації про наявність та рух багаторічних насаджень застосовують субрахунок 108 «Багаторічні насадження»;
— витрати по невведеним в експлуатацію багаторічним насадженням установи обліковують на субрахунку 141 «Капітальні видатки за невведеними в експлуатацію основними засобами». Вважаємо, що до таких витрат можна віднести придбання садженців, закладання та вирощування зелених насаджень;
— для організації обліку та забезпечення конт¬ролю багаторічним насадженням присвоюється індивідуальний інвентарний номер;
— для аналітичного обліку багаторічних насаджень установи застосовують Інвентарну картку обліку основних засобів в бюджетних установах» (для тварин і багаторічних насаджень) типової форми № ОЗ-8 (бюджет).
Додамо, що питанню обліку багаторічних насаджень на сторінках нашої газети ми постійно приділяємо увагу. Радимо звернутися до таких матеріалів: «Облік зелених насаджень» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2009, № 36), «Особливості обліку зелених насаджень» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2012, № 23), «Інвентарні номери на деревах: дивина чи норма» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2014, № 7).
Кореспонденції з придбання насаджень складаєте з урахуванням Типової кореспонденції для бюджетних установ
-
Ірина3337
- Мандрівник

- Повідомлень: 10
- З нами з: 28 квітня 2015, 15:05
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня!!!!
Наша бюджетна установа отримала від іншої бюджетної установи і відразу ж передала підвідомчим двум установам (комунальні організації) кущі та дерева. Отримали зелені насадження безкоштовно за довіреністю, але з накладною де вказувалась ціна та кількість отриманих насаджень.
Підкажіть будь ласка чі потрібно нам, як транзитній установі, відобразити в обліку рух насаджень. Та чи обов'язково підвідомчим установам ставити їх на облік.
Наша бюджетна установа отримала від іншої бюджетної установи і відразу ж передала підвідомчим двум установам (комунальні організації) кущі та дерева. Отримали зелені насадження безкоштовно за довіреністю, але з накладною де вказувалась ціна та кількість отриманих насаджень.
Підкажіть будь ласка чі потрібно нам, як транзитній установі, відобразити в обліку рух насаджень. Та чи обов'язково підвідомчим установам ставити їх на облік.
Доброго дня!!!
Дуже потрібна допомога!!!!
На який рахунок віднести висаджені молоді дерева вартістю 65,00 грн. за 1 шт???
Чи критерій в 6 тис. грн. відносится до багаторічних насаджень?
Дуже потрібна допомога!!!!
На який рахунок віднести висаджені молоді дерева вартістю 65,00 грн. за 1 шт???
Чи критерій в 6 тис. грн. відносится до багаторічних насаджень?
-
ВикторияЯ
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 27 березня 2016, 19:43
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 1 раз
Підкажіть, які документи необхідні для проведення оплати по видаленню зелених насаджень?
Є договір, акт виконаних робіт. Чи необхідно складати локальний кошторис до договору? Акту недостатньо?
Дякую.
Є договір, акт виконаних робіт. Чи необхідно складати локальний кошторис до договору? Акту недостатньо?
Дякую.
-
ульяна1985
- Мандрівник

- Повідомлень: 21
- З нами з: 21 жовтня 2012, 14:15
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи може міська рада придбати дерева для висадки у міському сквері?
Доброго дня! В бюджетній установі повалене дерево (стихійне лихо), списуємо його по акту, а чи потрібно оприбутковувати та здавати дрова, чи можна просто здати на утилізацію
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня1 Підскажіть будб-ласка кореспонденцію рахунків списання дерев. Дякую
Якщо багаторічні насадження у Вас обліковуються у складі основних засобів (на субрахунку 1017 "Тварини та багаторічні насадження"), то їх списання слід відображати на рахунках бухобліку у загальному порядку. Фактично проводки зі списання дерев нічим не відрізняються від проводок зі списання будь-яких інших ОЗ. Тож у цьому випадку насамперед слід керуватися п. 1.27 та 1.28 Типової кореспонденції субрахунків .
Доброго дня. Допоможіть. : Бюджетна установа. Як проплатить саджанці смородини вартість без ПДВ 16,67 всього на суму з ПДВ 8000,00 грн. Це поточні чи капітальні видатки?(саджанці до року). І як поставити на облік?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!l.koloda писав:Доброго дня. Допоможіть. : Бюджетна установа. Як проплатить саджанці смородини вартість без ПДВ 16,67 всього на суму з ПДВ 8000,00 грн. Це поточні чи капітальні видатки?(саджанці до року). І як поставити на облік?
Уточніть, будь ласка, яка конкретно у Вас бюджетна установа та яку функцію у подальшому будуть виконувати насадження смородини (виключно декоративну чи з метою отримання продукції).
-
Сільський бухгалтер
- Мандрівник

- Повідомлень: 13
- З нами з: 29 травня 2014, 08:57
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 2 рази
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, за яким КЕКВ правильно запланувати придбання кущів троянд (до одного року), вартість одного куща - 30 грн. Після висаджування планується обліковувати на рахунку 1113.
Добрий день!
Підкажіть, при отримані права в постійне користування земельної ділянки не було надано жодних актів, в яких були б відображені зелені насадження. Зараз держаудит вимагає відповісти на запитання чому не були поставлені на баланс установи зелені насадження (дерева, які були висаджені багато років тому). Встановити вік, вартість та назву цих дерев без сторонньої допомоги не можливо. Скажіть чи мали ми ставити їх на баланс чи це не обовязково, враховуючи, що дерева були висаджені понад 20 років тому і жодних документів щодо їх наявності на території при отримання в постійне користування земельної ділянки не було??
Дякую!
Підкажіть, при отримані права в постійне користування земельної ділянки не було надано жодних актів, в яких були б відображені зелені насадження. Зараз держаудит вимагає відповісти на запитання чому не були поставлені на баланс установи зелені насадження (дерева, які були висаджені багато років тому). Встановити вік, вартість та назву цих дерев без сторонньої допомоги не можливо. Скажіть чи мали ми ставити їх на баланс чи це не обовязково, враховуючи, що дерева були висаджені понад 20 років тому і жодних документів щодо їх наявності на території при отримання в постійне користування земельної ділянки не було??
Дякую!
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
Доброго дня! Теж питання, при отримані права в постійне користування земельної ділянки не було надано жодних актів, в яких були б відображені зелені насадження. виявилось, що вони безхозні! нам самостійно прийняти рішення та ставити все це на баланс?? підкажіть!!