Щодо списання бюджетними установами комп'ютерної техніки
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Iaroslavka, так баланс не йде чи у'вязка якої офіційно ні де не має?
-
vysockaira
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Мы делаем в произвольной форме такой акт приема-передачи, с указанием от кого кому,что передаем и в каком количестве, согласно какого договора. Такие акты вы встретите под договорами аренды, при передачи на ответственное хранение и т.д.Анюша писав:Подскажите пожалуйста, когда я передаю материальные ценности фирме по списанию, какой должен быть акт приема-передачи ,есть какойто затвержденный акт
-
PiT_Stop
- Мандрівник

- Повідомлень: 12
- З нами з: 26 травня 2017, 10:12
- Регіон: Черниговская область
- Дякував (ла): 5 разів
Дуже прошу роз"яснення!ми бюджетна установа і в нас вийшли з ладу 3 комп"ютера, 2 принтера та 7 відеокамер. Чи вірні наші дії?
1)Ми шукаємо фірму( яка має ліцензію)щоб вона зробила експертний висновок, і в разі неможливості відновлення все передаємо на утілізацію відходів.
Але якщо там є пластик, стекло и чормет, що робити з цим?Нам все це повинна повернути організація яка утилізує, а ми беремо на баланс вторсировину?
2)А якщо техніка підлягає використанню (відновленню) як її передають і кому?Які на це потрібно оформлювати документи?
3)Чи можна засторілі камери які отримані від модернізації оприбуткувати на склад як аварійний запас?
Дуже прошу роз"яснити!Дякую
1)Ми шукаємо фірму( яка має ліцензію)щоб вона зробила експертний висновок, і в разі неможливості відновлення все передаємо на утілізацію відходів.
Але якщо там є пластик, стекло и чормет, що робити з цим?Нам все це повинна повернути організація яка утилізує, а ми беремо на баланс вторсировину?
2)А якщо техніка підлягає використанню (відновленню) як її передають і кому?Які на це потрібно оформлювати документи?
3)Чи можна засторілі камери які отримані від модернізації оприбуткувати на склад як аварійний запас?
Дуже прошу роз"яснити!Дякую
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Насамперед варто розуміти, що вимоги щодо необхідності отримання експертного висновку для списання комп'ютерної техніки чинне законодавство не містить. Тож якщо такий висновок у Вас буде - добре, а як ні, то цілком достатньо буде й висновку комісії установи.PiT_Stop писав:Дуже прошу роз"яснення!ми бюджетна установа і в нас вийшли з ладу 3 комп"ютера, 2 принтера та 7 відеокамер. Чи вірні наші дії?
1)Ми шукаємо фірму( яка має ліцензію)щоб вона зробила експертний висновок, і в разі неможливості відновлення все передаємо на утілізацію відходів.
Але якщо там є пластик, стекло и чормет, що робити з цим?Нам все це повинна повернути організація яка утилізує, а ми беремо на баланс вторсировину?
2)А якщо техніка підлягає використанню (відновленню) як її передають і кому?Які на це потрібно оформлювати документи?
3)Чи можна засторілі камери які отримані від модернізації оприбуткувати на склад як аварійний запас?
Дуже прошу роз"яснити!Дякую
Усі вузли та деталі, придатні для подальшого використання (для ремонту комп’ютерної техніки) слід оприбуткувати на баланс установи (на субрахунок 1515). А вузли і деталі, які містять метали кольорові, чорні чи дорогоцінні, підлягають задаванню спеціалізованому підприємству (до пункту прийому брухту). Ці деталі оприбутковують як вторинну сировину на субрахунок 1518 слід оприбуткувати.
Що стосується морально застарілої техніки, яка придатна для використання, то відповідно до абз. 3 п. 4 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р., таке майно може передаватися до сфери управління місцевих органів виконавчої влади з подальшим його закріпленням за відповідними закладами, установами та організаціями.
- vodolejka
- Квартирант

- Повідомлень: 57
- З нами з: 16 травня 2012, 22:12
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
У грудні 2016 року комісія зі списання майна оформила усі необхідні документи (згідно Порядку 1314): протокол, акти тех.стану майна, акти на списання. Але процес на цьому зупинився, відбулася зміна керівника. Чи можна у 2017 році на підставі цих документів продовжити процедуру списання, тобто знайти фірму, передати на утилізацію і т.д.
-
Тётка
- Квартирант

- Повідомлень: 73
- З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Комсомольск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Добрий день. Підскажіть будь ласка в жовтні 2007р. від виконкому було передано комп’ютер вартістю 2101,00 грн. зі 100 % зносом. зараз вирішили списати морально застарілий комп’ютер. (передати ми нікому не можемо, такий раритет нікому не потрібен). Як гарно написати, що він морально застарів та модернізація економічно не доцільна. (може є якісь вісомі аргументи для цих причин списання?)
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! То так і напишіть, що комп’ютер є морально застарілим, модернізації не підлягає у зв'язку з економічною недоцільністю. Висновок стороннього фахівця (сервісного центру) не обов’язковий. Але якщо такий матимете, то чудово. І не забудьте, про утилізацію цього комп'ютера. Можливо за нього Вам вдасться отримати хоч якусь "копійку".Тётка писав:Добрий день. Підскажіть будь ласка в жовтні 2007р. від виконкому було передано комп’ютер вартістю 2101,00 грн. зі 100 % зносом. зараз вирішили списати морально застарілий комп’ютер. (передати ми нікому не можемо, такий раритет нікому не потрібен). Як гарно написати, що він морально застарів та модернізація економічно не доцільна. (може є якісь вісомі аргументи для цих причин списання?)
Доброго дня! У нас є комп"ютерний клас на загальну суму 40000,00 грн.,з нього кілька комп"ютерів вийшли з ладу як я можу їх списати коли не маю їх вартості окремо, а лише вартість загальну?
-
DonBuh
- Квартирант

- Повідомлень: 64
- З нами з: 12 січня 2019, 10:40
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 3 рази
Добрий день. Підкажіть будь ласка, як вірно відобразити в бюджетної звітності таку ситуацію:
списали майно та передали на розбірання/утилізацію. Контрагент вилучив з переданого майна чорні метали (брухт), не передаючі нам цей брухт. Потім за вилучений брухт нам переказав гроші.
чи вірно ми думаємо:
Дт1518 Кт2117 оприбуткований металобрухт (чи потрібно його прибуткувати, якщо нам не передали його)
Дт2117 Кт1518 передано металобрухт (фактично ми його не отримували та не передавали)
Д2117 Дт7211 нараховано дохід від реалізації метеалобрухту (в момент передачі це має бути? а якщо не передавали?)
Дт2313 Кт2117 надійшли гроші за реалізований металобрухт
Довідку про натуральні надходження не робимо. В 4 формі показуємо дохід тоді, коли гроші надійшли? Чи потрібні перші 2 проведення?
списали майно та передали на розбірання/утилізацію. Контрагент вилучив з переданого майна чорні метали (брухт), не передаючі нам цей брухт. Потім за вилучений брухт нам переказав гроші.
чи вірно ми думаємо:
Дт1518 Кт2117 оприбуткований металобрухт (чи потрібно його прибуткувати, якщо нам не передали його)
Дт2117 Кт1518 передано металобрухт (фактично ми його не отримували та не передавали)
Д2117 Дт7211 нараховано дохід від реалізації метеалобрухту (в момент передачі це має бути? а якщо не передавали?)
Дт2313 Кт2117 надійшли гроші за реалізований металобрухт
Довідку про натуральні надходження не робимо. В 4 формі показуємо дохід тоді, коли гроші надійшли? Чи потрібні перші 2 проведення?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Ось тут купа різних варіантів поводження з металобрухтом, подивіться може буде і ваш варіантDonBuh писав: ↑04 жовтня 2022, 14:35Добрий день. Підкажіть будь ласка, як вірно відобразити в бюджетної звітності таку ситуацію:
списали майно та передали на розбірання/утилізацію. Контрагент вилучив з переданого майна чорні метали (брухт), не передаючі нам цей брухт. Потім за вилучений брухт нам переказав гроші.
чи вірно ми думаємо:
Дт1518 Кт2117 оприбуткований металобрухт (чи потрібно його прибуткувати, якщо нам не передали його)
Дт2117 Кт1518 передано металобрухт (фактично ми його не отримували та не передавали)
Д2117 Дт7211 нараховано дохід від реалізації метеалобрухту (в момент передачі це має бути? а якщо не передавали?)
Дт2313 Кт2117 надійшли гроші за реалізований металобрухт
Довідку про натуральні надходження не робимо. В 4 формі показуємо дохід тоді, коли гроші надійшли? Чи потрібні перші 2 проведення?
-
DonBuh
- Квартирант

- Повідомлень: 64
- З нами з: 12 січня 2019, 10:40
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 3 рази
Дякую, але нашого варіанта нема. Ми металобрухт не отримуємо, а в договорі прописуємо, що вилучений брухт залишається на фірмі, з якою заключений договір на утилізацію, а вони за нього нам тільки гроші перераховують та надають довідку щодо кількості та вартості такого брухту.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Тоді у вас буде тільки ось ці дві проводкиDonBuh писав: ↑05 січня 2023, 17:11Дякую, але нашого варіанта нема. Ми металобрухт не отримуємо, а в договорі прописуємо, що вилучений брухт залишається на фірмі, з якою заключений договір на утилізацію, а вони за нього нам тільки гроші перераховують та надають довідку щодо кількості та вартості такого брухту.
Д2117 Дт7211 нараховано дохід від реалізації метеалобрухту (в момент коли вам нададуть якийсь документ в якому буде написано скільки вам заплатять)
Дт2313 Кт2117 надійшли гроші за реалізований металобрухт
-
Заклад освіти
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 30 жовтня 2023, 21:23
- Регіон: Волинська
Підкажіть, будь ласка, як можна списати комп'ютерний клас, до складу якого входять 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерних комплексів і через скільки років експлуатації комп'ютери можуть бути визнані застарілими?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Заклад освіти писав: ↑30 жовтня 2023, 21:30Підкажіть, будь ласка, як можна списати комп'ютерний клас, до складу якого входять 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерних комплексів і через скільки років експлуатації комп'ютери можуть бути визнані застарілими?
-
Заклад освіти
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 30 жовтня 2023, 21:23
- Регіон: Волинська
Підкажіть, будь ласка, як списати комп'ютерний клас в закладі освіти, до складу якого входить 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерний комплекс.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
я ж вище вам дав посилання на статтюЗаклад освіти писав: ↑02 листопада 2023, 11:12Підкажіть, будь ласка, як списати комп'ютерний клас в закладі освіти, до складу якого входить 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерний комплекс.