Для обліку будівельних конструкцій і деталей (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд) призначений субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки". Застосування КЕКВ залежить від того, який вид ремонту у Вас планується: поточний (2210) чи капітальний (3132). Обліковувати двері як окремий об’єкт не потрібно.007natali писав:підкажіть, будь ласка, на якому рахунку обліковуються металопластикові конструкції (двері) 1 шт вартістю 6400 грн і за яким КЕКВ проводити оплату?
Як правильно обліковувати?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Підскажіть будь ласка, субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки" призначений тільки для матеріалів які купуються за рахунок коштів виділених на капітальне будівництво?Дякую!
Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити: камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше 6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке відповідно до інструкції 333 відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.
Підскажіть будь ласка. як оплатити: камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше 6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке відповідно до інструкції 333 відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Natalee21 писав:Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити: камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше 6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке відповідно до інструкції 333 відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.
Уточніть, будь ласка, загальна вартість всього обладнання (відео-камери+регістратор+монітор+жорсткий диск+блок живлення) становить менше 6000 грн.?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
В такому разі систему відео-нагляду доцільно обліковувати як єдиний об'єкт на субрахунку 104 "Машини та обладнання". А видатки на його придбання необхідно планувати та здійснювати за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".Natalee21 писав:93150,00 грн.
-
Марина4517
- Мандрівник

- Повідомлень: 26
- З нами з: 23 березня 2015, 14:36
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 9 разів
Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
-
Марина4517
- Мандрівник

- Повідомлень: 26
- З нами з: 23 березня 2015, 14:36
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 9 разів
Дякую!EVGENIY писав:Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132.
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
summer14 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132.
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!
знайшла раніше на форумі обговорювалось:
Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39
якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675
то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?
Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39
якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675
то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Все вірно, вартість проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт слід списувати на фактичні видатки, як власне і витрати на сам ремонт. Обліковувати ці витрати у складі капітальних інвестицій (на субрахунку 141) не потрібно.summer14 писав:знайшла раніше на форумі обговорювалось:
Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39
якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675
то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?
- Bux6109
- Мешканець

- Повідомлень: 134
- З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Донецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
Добрий день! Підскажить,будь-ласка! Проведений капітальний ремонт по обладнанню прибором обліку теплової енергії. Підрядна організація взяла на себе придбання лічильника, розробку проектних робіт та установку лічильника, на що складені форми КБ-3 та КБ-2в. Як в даному випадку правільно обліковувати ці витрати. Вони проведені по КЕКВ 3132, потрібно чи у зв'язку з установкою лічильника оприбуткувати його або списати все це на витрати. Дякую!
- Гребенюк (Пивторак) - Людмила
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 13 січня 2016, 19:16
- Звідки: Ukraine, Песчанка
Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!Гребенюк (Пивторак) - Людмила писав:Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Ваша ситуація дійсно не стандартна і тому вихід з неї також повинен бути не стандартний.
Вважаю, що Вам потрібно зробити наступне.
Комісійно скласти акт про те, що відео проектор вийшов з ладу, та визначити подальші дії з цього приводу. Я так розумію, що проектор знаходився на гарантії, і тому в акті слід зазначити про необхідність його ремонту або заміни.
Враховуючи той факт, що проектор ремонтувати не стали, а батьки доплатили кошти і був отриманий новий проектор, то Вам слід отримати письмову відповідь від магазину про неможливість ремонту проектора та його заміну на аналогічний.
Також, в письмі бажано, щоб було зазначено про можливість поставки проектора іншої модифікації за умови додаткової оплати.
На підставі акту про непридатність проектора та письмової інформації від магазину про неможливість його ремонту та заміни на аналогічний, слід буде скласти Акт на списання проектора, на підставі якого бухгалтерія спише його за даними бухгалтерського обліку.
В подальшому на підставі накладної на новий проектор його слід буде оприбуткувати за даними бухобліку.
- Гребенюк (Пивторак) - Людмила
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 13 січня 2016, 19:16
- Звідки: Ukraine, Песчанка
я вам щиро дякую!!!!!Владислав Станкус писав:Доброго дня!Гребенюк (Пивторак) - Людмила писав:Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Ваша ситуація дійсно не стандартна і тому вихід з неї також повинен бути не стандартний.
Вважаю, що Вам потрібно зробити наступне.
Комісійно скласти акт про те, що відео проектор вийшов з ладу, та визначити подальші дії з цього приводу. Я так розумію, що проектор знаходився на гарантії, і тому в акті слід зазначити про необхідність його ремонту або заміни.
Враховуючи той факт, що проектор ремонтувати не стали, а батьки доплатили кошти і був отриманий новий проектор, то Вам слід отримати письмову відповідь від магазину про неможливість ремонту проектора та його заміну на аналогічний.
Також, в письмі бажано, щоб було зазначено про можливість поставки проектора іншої модифікації за умови додаткової оплати.
На підставі акту про непридатність проектора та письмової інформації від магазину про неможливість його ремонту та заміни на аналогічний, слід буде скласти Акт на списання проектора, на підставі якого бухгалтерія спише його за даними бухгалтерського обліку.
В подальшому на підставі накладної на новий проектор його слід буде оприбуткувати за даними бухобліку.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Підскажіть як правельно облікувати інструменти( шліфмашина, перфоратор тример,лопата,кабель)+ПДВ? ПДВ враховується в загальну суму, чи окремо?( Дт106,Кт675)
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:Гість писав:Підскажіть як правельно облікувати інструменти( шліфмашина, перфоратор тример,лопата,кабель)+ПДВ? ПДВ враховується в загальну суму, чи окремо?( Дт106,Кт675)
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
П.С. Зараз все ставлять на 141-143 рахунок
А вже потім вводять в експлуатацію!1.1
Відображення сум придбання, створення (виготовлення) власними силами, поліпшення, капітального будівництва, розробки об'єктів необоротних активів
141 - 143
364, 675, 825
Водночас відображаються фактичні видатки
801, 802, 811 - 813
402
1.5
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій після введення їх в експлуатацію до складу основних засобів та нематеріальних активів
101 - 122
141 - 143
Водночас відображаються зміни в капіталі
402
401
Доброго дня!Підскажіть, будь-ласка, як правильно відносити малоцінні необоротні матеріальні активи по підгрупах, а саме- як відрізнити підгрупу 6 та 7?Що саме відноситься до госп.матеріалів(група 6) та інші малоцінні необоротні предмети(група 7),якщо в тексті зазначається перелік тільки техніки(телефони,обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо)?Чи є грубим порушенням невірне взяття на облік по підгрупі МНМА?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Малоцінні необоротні матеріальні активи включають:Morozov писав:Доброго дня!Підскажіть, будь-ласка, як правильно відносити малоцінні необоротні матеріальні активи по підгрупах, а саме- як відрізнити підгрупу 6 та 7?Що саме відноситься до госп.матеріалів(група 6) та інші малоцінні необоротні предмети(група 7),якщо в тексті зазначається перелік тільки техніки(телефони,обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо)?Чи є грубим порушенням невірне взяття на облік по підгрупі МНМА?
1) знаряддя лову (трали, неводи, сіті тощо);
2) бензомоторні пилки, сучкорізи, троси для сплаву;
3) спеціальні інструменти та спеціальні пристосування (для серійного і масового виробництва певних виробів або виготовлення індивідуальних замовлень);
4) предмети виробничого значення вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо; обладнання, що сприяє охороні праці; предмети технічного значення, які не можуть бути віднесені до робочих машин (світлокопіювальні рами тощо);
5) предмети, призначені для видачі напрокат;
6) господарський інвентар вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість;
7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість, - сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо.
Іншого поділу не має! Тому якщо ви телефон включили в групу 6 це явно не вірно! Але якщо щось включили те чого не має в переліку, це не буде грубим порушенням!
Я хочу поставити на облік урни та лавки-до 6 підгрупи вони не відносяться проте і до 7 не зовсім, адже як я розумію слід відносити предмети саме з переліку.EVGENIY писав:Малоцінні необоротні матеріальні активи включають:Morozov писав:Доброго дня!Підскажіть, будь-ласка, як правильно відносити малоцінні необоротні матеріальні активи по підгрупах, а саме- як відрізнити підгрупу 6 та 7?Що саме відноситься до госп.матеріалів(група 6) та інші малоцінні необоротні предмети(група 7),якщо в тексті зазначається перелік тільки техніки(телефони,обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо)?Чи є грубим порушенням невірне взяття на облік по підгрупі МНМА?
1) знаряддя лову (трали, неводи, сіті тощо);
2) бензомоторні пилки, сучкорізи, троси для сплаву;
3) спеціальні інструменти та спеціальні пристосування (для серійного і масового виробництва певних виробів або виготовлення індивідуальних замовлень);
4) предмети виробничого значення вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо; обладнання, що сприяє охороні праці; предмети технічного значення, які не можуть бути віднесені до робочих машин (світлокопіювальні рами тощо);
5) предмети, призначені для видачі напрокат;
6) господарський інвентар вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість;
7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість, - сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо.
Іншого поділу не має! Тому якщо ви телефон включили в групу 6 це явно не вірно! Але якщо щось включили те чого не має в переліку, це не буде грубим порушенням!
-
RomaK.
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 22 липня 2016, 11:06
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 4 рази
Усім привіт!!! таке питання, попередній бухгалтер вів облік ОЗ. письмово в ЖУРНАЛАХ. я почав собі це все переводи в електронний вигляд в ексель. Чи потрімно мені всеж продовжувати вести паперові журнали, чи можна все на ПК ? Дякую!
-
olga_ursova
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 26 серпня 2016, 23:34
- Регіон: Луганская область
Будь ласка поможіть на якому рахунку обліковувати БФУ Canon вартістю 6360 грн з ПДВ у т.ч. ПДВ -1060 грн ??
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Такий пристрій слід обліковувати у складі малоцінних необоротних матеріальних активів на субрахунку 113, оскільки вартість такого об'єкта без ПДВ становить менше 6000 грн. (6360 грн. -1060 грн. = 5300 грн.)olga_ursova писав:Будь ласка поможіть на якому рахунку обліковувати БФУ Canon вартістю 6360 грн з ПДВ у т.ч. ПДВ -1060 грн ??
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10812
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Так потрібно вести і на бумазі!RomaK. писав:Усім привіт!!! таке питання, попередній бухгалтер вів облік ОЗ. письмово в ЖУРНАЛАХ. я почав собі це все переводи в електронний вигляд в ексель. Чи потрімно мені всеж продовжувати вести паперові журнали, чи можна все на ПК ? Дякую!