В тему Облік та списання ТМЦ
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
як списати посуд з 113 рахунку? чи потрібно ще якість документи крім акта на списання основних засобів
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
При списанні посуду також ведется Журнал реєстрації битого посуду(форма N З-10).
Журнал ведеться для списання розбитого посуду в установах, що мають у своєму складі їдальні та харчоблок. Записи в журналі здійснюються відповідними посадовими особами. Постійно діюча комісія слідкує за правильним веденням журналу та щоквартально (або щомісячно) складає акт про списання розбитого посуду, який затверджується керівником установи.
Форма Журналу наведена в наказі Державного казначейства України від 18 грудня 2000 р. N 130
Журнал ведеться для списання розбитого посуду в установах, що мають у своєму складі їдальні та харчоблок. Записи в журналі здійснюються відповідними посадовими особами. Постійно діюча комісія слідкує за правильним веденням журналу та щоквартально (або щомісячно) складає акт про списання розбитого посуду, який затверджується керівником установи.
Форма Журналу наведена в наказі Державного казначейства України від 18 грудня 2000 р. N 130
а якщо посуд просто пропав він був ще з 2000 років і ніхто його не списував
А вилки та ложки як списати? дефектний акт потрібно ?
А вилки та ложки як списати? дефектний акт потрібно ?
- НаталіяЛучик
- Квартирант
- Повідомлень: 71
- З нами з: 20 серпня 2015, 11:21
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 6 разів
Потрібна консультація!!!
В листопаді 2015 року організацією Буковинський центр мистецтв було відправлено на виставку за кордон роботи - малюнки учнів. З пошти на Казначейство, щоб оплатити відправку нам дали Договір на купівлю марок і накладну, а не Договір на відправлення листів. Проплата пройшла по 2210, а марки ми оприбуткували на 234 рах. і одразу ж їх списали - у зв"язку з відправкою, оскільки ми ті марки в очі не бачили ))). А тепер я прочитала, що їх потрібно було оприбутковувати як грошові документи. Наскільки серйозне це порушення і як можна зараз його виправити? Додам, що каса в нашій організації взагалі не використовується...
В листопаді 2015 року організацією Буковинський центр мистецтв було відправлено на виставку за кордон роботи - малюнки учнів. З пошти на Казначейство, щоб оплатити відправку нам дали Договір на купівлю марок і накладну, а не Договір на відправлення листів. Проплата пройшла по 2210, а марки ми оприбуткували на 234 рах. і одразу ж їх списали - у зв"язку з відправкою, оскільки ми ті марки в очі не бачили ))). А тепер я прочитала, що їх потрібно було оприбутковувати як грошові документи. Наскільки серйозне це порушення і як можна зараз його виправити? Додам, що каса в нашій організації взагалі не використовується...
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Звісно, у описаній Вами ситуації краще було б оформи договір відправлення листів, а витрати доцільніше провести за КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)". Однак, якщо оплата уже проведена за КЕКВ 2210, тоді вже нічого не вдієш марки (марковані конверти) необхідно оприбутковувати.natluchi писав:[font='Noto Sans', sans-serif]Потрібна консультація!!![/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]В листопаді 2015 року організацією Буковинський центр мистецтв було відправлено на виставку за кордон роботи - малюнки учнів. З пошти на Казначейство, щоб оплатити відправку нам дали Договір на купівлю марок і накладну, а не Договір на відправлення листів. Проплата пройшла по 2210, а марки ми оприбуткували на 234 рах. і одразу ж їх списали - у зв"язку з відправкою, оскільки ми ті марки в очі не бачили ))). А тепер я прочитала, що їх потрібно було оприбутковувати як грошові документи. Наскільки серйозне це порушення і як можна зараз його виправити? Додам, що каса в нашій організації взагалі не використовується...[/font]
І дійсно так, поштові марки слід обліковувати на субрахунку 331 "Грошові документи в національній валюті". Облік марок на 234 субрахунку є порушенням порядку ведення бухгалтерського обліку. І зараз Вам потрібно виправити помилку на підставі бухгалтерської довідки. От і все.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 463
- З нами з: 12 лютого 2014, 07:00
- Регіон: Запорожская область
- Звідки: Бердянск
- Подякували: 18 разів
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 17 лютого 2016, 09:27
- Регіон: Черниговская область
Добрый день, помогите пожалуйста, в 2015 году закупили вакцину в комплекте с ней шли шприцы, вакцину оприходовали а шприцы нет. Можно ли их оприходовать в этом году и как?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
А расходы вы списали на фактические? Или просто на учёте в стоимости вакцины и шприцы висят? Если так то просто можно выделить на отдельный счёт (разделить)!Антонина328 писав:Добрый день, помогите пожалуйста, в 2015 году закупили вакцину в комплекте с ней шли шприцы, вакцину оприходовали а шприцы нет. Можно ли их оприходовать в этом году и как?
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 17 лютого 2016, 09:27
- Регіон: Черниговская область
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
В Вашем случае нужно списать полностью компьютер как объект на основании Акт о списании ОС типовой формы № ОЗ-3 (бюджет) и оприходовать все рабочие его части как отдельные объекты (например, мышка, монитор, системный блок). Комиссия Вашего учреждения должна произвести оценку каждого из таких объектов и результаты оценки отразить в Акте оценки произвольной формы. В зависимости от стоимости, установленной комиссией, эти части компьютера следует оприходовать либо как ОС (на субсчет 104), либо как малоценные необоротные материальные активы (на 113). Также каждому для каждого из таких объектов нужно установить новый срок эксплуатации исходя из их фактического состояния и степени изношенности. В дальнейшем амортизация будет начисляться с учетом "новых" сроков эксплуатации.Ягодка писав:Подскажите пожалуйста какими документами произвести замену клавиатуры,если компьютер состоит на балансе как единое ОС. Достаточно ли акта замены?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Что касается металлолома. При его оприходовании следует составлять такие проводки:kaRRame писав:Подскажите пожалуйста при оприходовании металлолома от списания мбп - мы используем журнал м/о 13, а когда поступают деньги от реализации то тогда м/о № 14 (доход)? правильно?
И подскажите пожалуйста по проводкам, предприятие изготовило для себя запасы (бруски для ремонтных работ) - правильно ли будет проводки:
Д-т811 - К-т 204 - Списание материалов
Д-т 204 - К-т 811 - Оприходование запасов и м/о 13?
Заранее большое спасибо.
1) Оприходован металлолом (акт) Дт 261 Кт 364 м/о №4,
2) Отражен доход от оприходования металлолома Дт 364 Кт 711 м/о №14;
2) Сдан металлолом специализированному предприятию (накладна) Дт 364 Кт 261, м/о №13;
3) Поступили деньги за сданный металлолом (виписка банка) Дт 323 Кт 364, м/о №3.
Теперь по поводу изготовления запасов для ремонтных работ (бруса деревянного). Руководствуясь п. 8.10, 8.11 Типовой корреспонденции субсчетов проводки будут такими:
1) Переданы материалы (лесоматериалы) в переработку Дт 825 Кт 204/лесоматериалы м/о №13;
2) Получены материалы (пиломатериалы - брус) после переработки Дт 204/пиломатериалы Кт 825 м/о № 14 (лучше завести отдельный м/о для учета расходов, связанных с переработкой или производством).
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Считаю, что для списания ТМЦ, которые учитываются на субсчете 234, недостаточно одной раздаточной ведомости. Ведь такая ведомость по сути подтверждает только выдачу тех или иных материальных ценностей, а вот факт их фактического использования, тем более использования по назначению и в пределах установленных норм, нужно обосновать и оформить Актом на списания типовой формы № З-2. Соответственно такой акт составляет комиссия с числа сотрудником учреждения и утверждает руководитель.kaRRame писав:Подскажите пожалуйста, можно ли списывать хоз.товары (моющие, чистящие, хлорка для туалетов - все выдается уборщицам для уборки помещений - 234 счет) раздаточной ведомостью? нигде не могу найти информацию с сылкой на нормативку, может не там ищу. Помогите пожалуйста
если разработать и утвердить свою форму раздаточной ведомости и списывать только ею (без комисии)? не будет ли это нарушением?
К слову, такие требования нигде четко не прописаны. порядок списания тех или иных материальных ценностей следует определить у приказе об учетной политики учреждения.
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як правильно оформити реалізацію металобрухту, який рахується на 239 рах. і на який в минулих роках подавалася довідка в казначейство вартістю 207,15 грн. Зараз очікується отримати 600грн.. І як бути з довідками і кошторисом?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
Ol писав:Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як правильно оформити реалізацію металобрухту, який рахується на 239 рах. і на який в минулих роках подавалася довідка в казначейство вартістю 207,15 грн. Зараз очікується отримати 600грн.. І як бути з довідками і кошторисом?
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 12 травня 2016, 12:38
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, як правильно оприбуткувати костюми для плавання срок корисного використання яких згідно наказу Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України № 994 від 08.04.2015 р. складає 3 місяці, а вартість одного костюма - 5700, а також 11200 грн.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! Подібне питання вже було на нашому форумі, але тільки про лижі. Ось, почитайте892404 писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка, як правильно оприбуткувати костюми для плавання срок корисного використання яких згідно наказу Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України № 994 від 08.04.2015 р. складає 3 місяці, а вартість одного костюма - 5700, а також 11200 грн.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Призы я приходовала на 221 независимо от того, что этоmarinasin писав:скажите пожалуйчта мы купили конфеты для призов, на какой счет их оприходовать? 232 не годится....
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 22
- З нами з: 21 червня 2016, 11:08
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 2 рази
Здравствуйте, правильный ли такой подход к списанию: канц.товары списываем при выдаче завхозами на текущие нужды, а хоз.товары (белизна, порошок, мыло) при использовании? И еще вопрос, к акту списания материалов мы прилагаем ведомость расхода материалов, целесообразно ли использовать форму №410 утв.минист.финансов СССР 19.05.68г. №230?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 29 листопада 2011, 15:56
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
Здравствуйте. Подскажите при проведении кап.рем по освещению больницы демонтируют люмин.лампы. Можем ли мы в договор по кап.ремонту вменить исполнителю работ самостоятельно за свои средства утилизировать лампы. Какой он должен предоставить документ. Не буде-ли вопросов у ревизоров. Самим принимать на склад а потом платить за утиль.дорого. Спасибо
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 2 рази
Добрий день! Необхідна допомога фахівців. В мене на 109 рахунку обліковується костюм вартістю 970 грн. знос його 52%. Завхоз хоче їх списати. Чи можу я списати ці костюми із зносом 52% і обліковуються вони з 2011 року.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
Не до конца начисленый износ не значит что списывать нельзя! Конечно можете списать если они уже не пригодны!Tomaury писав:Добрий день! Необхідна допомога фахівців. В мене на 109 рахунку обліковується костюм вартістю 970 грн. знос його 52%. Завхоз хоче їх списати. Чи можу я списати ці костюми із зносом 52% і обліковуються вони з 2011 року.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
Треба розділяти комісія з інвентаризації і комісію зі списання! При інвентаризації не може! А ось при списанні я заборон не знайшов:verbal писав:Чи може матеріальна особа входити до складу комісії по списанню матеріальних цінностей?
Для встановлення факту непридатності майна і неможливості та /або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна утворюється комісія із списання майна (далі - комісія), головою якої є заступник керівника суб'єкта господарювання, а членами - головний бухгалтер або його заступник, працівники інженерних, технічних, технологічних, будівельних, обліково-економічних та інших служб суб'єкта господарювання, а також залучені за вимогою суб'єкта управління його представники та інші фахівці.
Склад комісії затверджується розпорядчим актом за підписом керівника суб'єкта господарювання.