Облік необоротних активів
Суть в том, что оно состоит из нескольких частей это да, но на учёт было поставлено под одним инвентарным номером как "Мережеве обладнання ЦИСКО"и в инвентарной карточке тоже как одно целое. Из каких частей оно состоит не по каким документам не видно, не сохранились. Это счастье нам досталось при присоединении к нам другой организации, почему так поступила бывший глав бух я не знаю. Чейчас понадобилась розукомлектация и выявилась эта ошибка.
Розукомлектовать нужно для того чтобы передать часть комплектующих другой материально-ответственной особе.
Розукомлектовать нужно для того чтобы передать часть комплектующих другой материально-ответственной особе.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!fanny писав:Доброго вечора!
А якщо ми безоплатно передаємо основний засіб іншій бюджетній організації, який не був введений в експлуатацію, тоді проводки Дт 402 Кт 141 ?
Згодна з Вами, вважаю, що передачу не введеного в експлуатацію основного засобу дійсно слід відобразити такою проводкою.
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 22 вересня 2016, 11:19
- Регіон: Тернопольская область
Добрий день! Громадська спортивна організація яка фінансується з бюджету закупила мячі футбольні -15шт по 1500грн. 9 шт по 900 грн/шт, також спортивні костюми, гетри, футбольні кросівки, футбольні фішки, сітки по 2500грн/шт. Не знаю на які рахунки це рознести! Думаю мячі на 221 рахунок бо строк їх використання не більше року, спортивний одяг і взуття на 114рах, а сітки і фішки на 113 рах. якщо так, то чи треба на це все присвоювати інвентарні номери, а на одяг і взуття номенклатурні номери? і як нараховувати знос? напишіть детально будь-ласка, працюю бухгалтером 3 дні, тому ще нічого не знаю, і запитати немає в кого!
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Galina-eol писав:Добрий день! Громадська спортивна організація яка фінансується з бюджету закупила мячі футбольні -15шт по 1500грн. 9 шт по 900 грн/шт, також спортивні костюми, гетри, футбольні кросівки, футбольні фішки, сітки по 2500грн/шт. Не знаю на які рахунки це рознести! Думаю мячі на 221 рахунок бо строк їх використання не більше року, спортивний одяг і взуття на 114рах, а сітки і фішки на 113 рах. якщо так, то чи треба на це все присвоювати інвентарні номери, а на одяг і взуття номенклатурні номери? і як нараховувати знос? напишіть детально будь-ласка, працюю бухгалтером 3 дні, тому ще нічого не знаю, і запитати немає в кого!
Про облік м'ячів можна знайти інформацію тут
Що стосується спортивних костюмів, гетр та кросівок, то їх слід обліковувати на субрахунку 114 "Білизна, постільні речі, одяг та взуття" (підгрупа 5).
А от футбольні фішки та сітки, як спортивний інвентар, мають обліковуватися на субрахунку 113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи".
Тепер про присвоєння номенклатурних номерів. Згідно з абз. 3 п. 3 розд. ІІ Методрекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів для білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів та малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери. При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни встановлюється один номенклатурний номер.
Отже, потрібно присвоювати номенклатурні номери і спортивному інвентарю, і спортивному одягу та взуттю, тобто і тим об’єктам, які обліковуються на субрахунку 114, і тим, що - на 113 субрахунку.
Що стосується нарахування амортизації, то відповідно до п. 7 розд. IV НП(С)БО 121 Основні засоби" амортизація необоротних активів, зазначених у п.п. 3.2 розд. II цього Положення (у цьому пункті перелічені інші необоротні матеріальні активи, у тому числі й МНМА, білизна, одяг та взуття), нараховується в першому місяці передачі у використання об'єкта необоротних активів у розмірі 50 % його первісної вартості та решта 50 % первісної вартості - у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу).
Таким чином, амортизацію на спортивний інвентар та спортивний одяг і взуття слід нараховувати за методом "50/50".
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 червня 2016, 10:02
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 5 разів
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, бюджетна установа купила за кошти загального фонду декілька шафів для одягу та для паперів (сума не перевищує 6000 грн). Зарахувала їх на рах.113, нарахувала знос 50/50. Як оформити акт введення в експлуатацію (який вигляд у нього має бути) якщо їх збирав завгосп установи? Чи взагалі потрібні акти на введення в експлуатацію меблів?
Доброго дня! Підскажіть, бцдь ласка, як списати МНМА , який має бути якт?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Складаєте Акт списання основних засобів, форма цього документу та порядок заповнення затверждено наказом Мінфіну від 13.09.2016 № 818. Коментар до цього наказу див. в газеті "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 43, с. 47
Доброго дня! Який присвоїти інвентарний номер для печатки підприємства? Дата введення в експлуатацію буде після того як відбувся акт прийому-передачі!?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 червня 2016, 12:51
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 9 разів
Допоможіть з таким питанням, будь ласка: в нашій установі після купівлі малоцінних необоротних матеріальних активів вони обліковуються на складі на одній матеріально-відпов.особі (МВО), далі керівник своїм наказом доручає комісії ввести актив в експлуатацію та передати іншій МВО з оформленням Акту введення в експлуатацію (там є реквізити "Прийняв", "Здав"). Так от чи достатньо одного цього акту для видачі комірником активу зі складу, оскільки в Наказі 818 сказано що він оформлюється в одному примірнику та передається до бухгалтерії? Як же тоді бути з примірниками для осіб що прийняли-здали, робити ще й накладну-вимогу? але за якою формою ? чи щось інше? Акт внутр.переміщення ОЗ, на мою думку, не підходить, бо до моменту введення в експлуатацію актив ще не є основним засобом.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Для оформлення господарських операцій з руху основних засобів (інших необоротних активів) в межах однієї установи (у т.ч. для оформлення передачі від однієї МВО до іншої) застосовується Акт внутрішнього переміщення основних засобів. Такий акт складається МВО, що передає цінності, у 3 примірниках та підписується МВО, яка передає та яка приймає основні засоби, та головним бухгалтером. Перший примірник акта передається до бухгалтерської служби, два інших, по одному примірнику для кожного, - залишаються у МВО.Людмила87 писав:Допоможіть з таким питанням, будь ласка: в нашій установі після купівлі малоцінних необоротних матеріальних активів вони обліковуються на складі на одній матеріально-відпов.особі (МВО), далі керівник своїм наказом доручає комісії ввести актив в експлуатацію та передати іншій МВО з оформленням Акту введення в експлуатацію (там є реквізити "Прийняв", "Здав"). Так от чи достатньо одного цього акту для видачі комірником активу зі складу, оскільки в Наказі 818 сказано що він оформлюється в одному примірнику та передається до бухгалтерії? Як же тоді бути з примірниками для осіб що прийняли-здали, робити ще й накладну-вимогу? але за якою формою ? чи щось інше? Акт внутр.переміщення ОЗ, на мою думку, не підходить, бо до моменту введення в експлуатацію актив ще не є основним засобом.
Але передати можна тільки необоротний актив - об’єкт фактично введений в експлуатацію. Відтак насамперед слід ввести його в експлуатацію і тільки після цього провести передачу. У свою чергу, для документального оформлення цієї операції призначений Акт введення в експлуатацію основних засобів. При цьому оформити 2 операції (введення в експлуатацію і внутрішнє переміщення) одним документом не вийде. Для кожної господарської події має застосовуватися окремий документ. Тож слід спочатку скласти Акт введення в експлуатацію, а потім Акт внутрішнього переміщення (на передачу від однієї МВО до іншої).
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо ми в квітні купили інші необоротні активи (рах. 1113), які введені в експлувтацію в травні, то в 6 м/о відображаємо приход по 1113 рахунку в квітні чи в квітні в м/о відображаємо тільки по рахунку 1312?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
Якщо ви їх ввели в експлуатацію в травні то який приход на 1113 в квітні??????Иришка писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо ми в квітні купили інші необоротні активи (рах. 1113), які введені в експлувтацію в травні, то в 6 м/о відображаємо приход по 1113 рахунку в квітні чи в квітні в м/о відображаємо тільки по рахунку 1312?
П.С. Не треба створювати одні й ті самі повідомлення по всьому форуму!!!!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
- Регіон: Днепропетровская область
Облік ІНМА ведеться за стандартом 121. Все, що стосується рахунку 10 "Основні засоби", стосується і рахунку 11 "ІНМА". Різниця тольки в нарахуванні амортизації.Тётка писав:підскажіть, а інвентарний номер на 1113 рахунок теж повинен бути дев’ятизначним, та надається за тим же принципом, що і на основні засоби?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 червня 2016, 12:51
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 9 разів
Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
- Регіон: Днепропетровская область
На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 червня 2016, 12:51
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 9 разів
У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію. З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?Jellyfishka писав:На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
- Регіон: Днепропетровская область
Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.Людмила87 писав:У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію. З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?Jellyfishka писав:На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 24
- З нами з: 28 червня 2016, 12:51
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 9 разів
Так, він на складі і буде встановлюватись за плату. Ми й планували робити, як ви кажете, але ще виникає питання як в одному активі поєднати частину вартості по КЕКВ 2210 та частину по 2240? І все ж таки як не вести облік 1312 в розрізі МВО, якщо чітко встановлено що кондиціонер отримав комірник і відповідає за його зберігання. І цей самий комірник видасть зі складу кондиціонер для встановлення. Може хтось ще встановлював кондиціонери, допоможіть, як ви це робили від початку до кінця?Jellyfishka писав:Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.Людмила87 писав:У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію. З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?Jellyfishka писав:На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
- Регіон: Днепропетровская область
Відповідно до стандарту 121 та методрекомендацій з бухобліку ОЗ до первісної вартості ОЗ мають включатися всі видатки на доведення його до стану, в якому він може експлуатуватись. Звісно, видатки на встановлення, якщо вони будуть за окремою угодою, будуть за КЕКВ 2240. І ви їх теж будете закріплювати за МВО? Мабуть питання Ваше стосується скоріш технічної можливості програми, в якій Ви ведете бухоблік. Тут я Вам не допоможу )))
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 06 липня 2017, 22:57
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 9 разів
Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Якщо такої огорожі раніше не було (створюється нова), тоді Ви маєте справу з капітальним будівництвом. І споруджену огорожу необхідно оприбуткувати на баланс як окремий об’єкт. Якщо ж це відновлення або ремонт вже існуючої огорожі, тоді вартість будівельних матеріалів, дійсно, можна списати на фактичні витрати звітного періоду (за Дт 8013). У будь-якому випадку придбання будівельних матеріалів слід проводити за рахунок капітальних видатків. У випадку капремонту це буде КЕКВ 3132, а у разі капітального будівництва витрати слід проводити за КЕКВ 3122.МАША-Маша писав:Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 02 квітня 2015, 16:03
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 1 раз
Добрий день! Прошу Вашої допомоги.Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 №818 було затверджено новий бланк інвентарної картки обліку обєкта основних засобів. Скажіть будь ласка, чи потрібно нашій установі заводити нові інвентарні картки на всі основні засоби ( ті , що надходили до 2016 року?).Дуже прошу дати відповідь з посиланням на нормативні документи.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Новые карточки не нужно заводить, а вот менять номера-выбор за вами.В журнале "Бюджетная бухгалтерия №7 от 20,02,2017г на стр.20 есть статьяВікторія Чорна писав:Добрий день! Прошу Вашої допомоги.Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 №818 було затверджено новий бланк інвентарної картки обліку обєкта основних засобів. Скажіть будь ласка, чи потрібно нашій установі заводити нові інвентарні картки на всі основні засоби ( ті , що надходили до 2016 року?).Дуже прошу дати відповідь з посиланням на нормативні документи.