Оприбуткування дров після списання меблів

Відповісти
Бухгалтер - Інна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 лютого 2015, 14:36

Повідомлення Бухгалтер - Інна »

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно за новими стандартами провести списання меблів в проводках з рах. 113 з оприбуткуванням дров, та при передачі дров іншій установі в межах одного й того ж головного розпорядника коштів, які саме необхідно документи, чи потрібно погодження вище стоящої організації на передачу дров? (Проводимо списання однотумбового столу вартість якого становить 90,00грн. знос 50% - 45,00грн., в переведені на дрова вийшло 0,046 куб/м.)

Бух-Бух
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 09 травня 2012, 19:35
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Бух-Бух »

Погодження вищестоящої організації при внутрішньовідомчій передачі є обов"язковим!!!
Документи:
- Акт технічного стану майна, що пропонується на списання
- Відомість про об"єкти державної власності, що пропонуються на списання
- Звіт про списання об"єктів держ.власності
- Акт оцінки вартості мат.цінностей (у вашому випадку дров), одержаних в результаті списання необоротних активів
- Акт приймання матеріалів матеріально-відповідальною особою
- Накладна на передачу дров іншому управлінню

Ольга ПП
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 30 листопада 2018, 11:03
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Ольга ПП »

Доброго дня! Як правильно оприбуткувать дрова отримані від вирубки порослі по селу комунальним підприємством.А також їх списання, бо зразу передаємо на д/садки, школи,с/ради.Безкоштовно

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”