Як правильно обліковувати?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

007natali писав:підкажіть, будь ласка, на якому рахунку обліковуються металопластикові конструкції (двері) 1 шт вартістю 6400 грн і за яким КЕКВ проводити оплату?
Для обліку будівельних конструкцій і деталей (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд) призначений субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки". Застосування КЕКВ залежить від того, який вид ремонту у Вас планується: поточний (2210) чи капітальний (3132). Обліковувати двері як окремий об’єкт не потрібно.

ОльгаК
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 03 листопада 2015, 15:07
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення ОльгаК »

Підскажіть будь ласка, субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки" призначений тільки для матеріалів які купуються за рахунок коштів виділених на капітальне будівництво?Дякую!

Natalee21
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 06 липня 2016, 09:24
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Natalee21 »

Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити: камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше 6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке відповідно до інструкції 333 відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Natalee21 писав:Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити:   камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше  6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке   відповідно до  інструкції   333  відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети  по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, загальна вартість всього обладнання (відео-камери+регістратор+монітор+жорсткий диск+блок живлення) становить менше 6000 грн.?

Natalee21
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 06 липня 2016, 09:24
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Natalee21 »

93150,00 грн.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Natalee21 писав:93150,00 грн.
В такому разі систему відео-нагляду доцільно обліковувати як єдиний об'єкт на субрахунку 104 "Машини та обладнання". А видатки на його придбання необхідно планувати та здійснювати за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".

Natalee21
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 06 липня 2016, 09:24
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Natalee21 »

Дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Natalee21 писав:Дякую!
Будь ласка

Марина4517
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Марина4517 »

Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8806
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1193 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
https://buhgalter.com.ua/news/zastosuva ... kostyumiv/
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=5803

Марина4517
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Марина4517 »

EVGENIY писав:
Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
https://buhgalter.com.ua/news/zastosuva ... kostyumiv/
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=158&t=5803
Дякую! :52:

summer14
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 18 серпня 2016, 16:26
Регіон: Донецкая область

Повідомлення summer14 »

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132. 
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8806
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1193 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

summer14 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132. 
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 221#p50221
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 254#p59254

summer14
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 18 серпня 2016, 16:26
Регіон: Донецкая область

Повідомлення summer14 »

Дякую

summer14
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 18 серпня 2016, 16:26
Регіон: Донецкая область

Повідомлення summer14 »

знайшла раніше на форумі обговорювалось:


Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39

якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675



то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

summer14 писав:знайшла раніше на форумі обговорювалось:


Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39

якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675



то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?
Все вірно, вартість проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт слід списувати на фактичні видатки, як власне і витрати на сам ремонт. Обліковувати ці витрати у складі капітальних інвестицій (на субрахунку 141) не потрібно.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Добрий день! Підскажить,будь-ласка! Проведений капітальний ремонт по обладнанню прибором обліку теплової енергії. Підрядна організація взяла на себе придбання лічильника, розробку проектних робіт та установку лічильника, на що складені форми КБ-3 та КБ-2в. Як в даному випадку правільно обліковувати ці витрати. Вони проведені по КЕКВ 3132, потрібно чи у зв'язку з установкою лічильника оприбуткувати його або списати все це на витрати. Дякую!

Аватар користувача
Гребенюк (Пивторак) - Людмила
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 січня 2016, 19:16
Звідки: Ukraine, Песчанка

Повідомлення Гребенюк (Пивторак) - Людмила »

Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Гребенюк (Пивторак) - Людмила писав:Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста.                                                   В ДНЗ батьками подаровано  відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому  його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я  педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Доброго дня!
Ваша ситуація дійсно не стандартна і тому вихід з неї також повинен бути не стандартний.
Вважаю, що Вам потрібно зробити наступне.
Комісійно скласти акт про те, що відео проектор вийшов з ладу, та визначити подальші дії з цього приводу. Я так розумію, що проектор знаходився на гарантії, і тому в акті слід зазначити про необхідність його ремонту або заміни.
Враховуючи той факт, що проектор ремонтувати не стали, а батьки доплатили кошти і був отриманий новий проектор, то Вам слід отримати письмову відповідь від магазину про неможливість ремонту проектора та його заміну на аналогічний.
Також, в письмі бажано, щоб було зазначено про можливість поставки проектора іншої модифікації за умови додаткової оплати.
На підставі акту про непридатність проектора та письмової інформації від магазину про неможливість його ремонту та заміни на аналогічний, слід буде скласти Акт на списання проектора, на підставі якого бухгалтерія спише його за даними бухгалтерського обліку.
В подальшому на підставі накладної на новий проектор його слід буде оприбуткувати за даними бухобліку.

Аватар користувача
Гребенюк (Пивторак) - Людмила
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 січня 2016, 19:16
Звідки: Ukraine, Песчанка

Повідомлення Гребенюк (Пивторак) - Людмила »

Владислав Станкус писав:
Гребенюк (Пивторак) - Людмила писав:Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста.                                                   В ДНЗ батьками подаровано  відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому  його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я  педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Доброго дня!
Ваша ситуація дійсно не стандартна і тому вихід з неї також повинен бути не стандартний.
Вважаю, що Вам потрібно зробити наступне.
Комісійно скласти акт про те, що відео проектор вийшов з ладу, та визначити подальші дії з цього приводу. Я так розумію, що проектор знаходився на гарантії, і тому в акті слід зазначити про необхідність його ремонту або заміни.
Враховуючи той факт, що проектор ремонтувати не стали, а батьки доплатили кошти і був отриманий новий проектор, то Вам слід отримати письмову відповідь від магазину про неможливість ремонту проектора та його заміну на аналогічний.
Також, в письмі бажано, щоб було зазначено про можливість поставки проектора іншої модифікації за умови додаткової оплати.
На підставі акту про непридатність проектора та письмової інформації від магазину про неможливість його ремонту та заміни на аналогічний, слід буде скласти Акт на списання проектора, на підставі якого бухгалтерія спише його за даними бухгалтерського обліку.
В подальшому на підставі накладної на новий проектор його слід буде оприбуткувати за даними бухобліку.
я вам щиро дякую!!!!!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Нема за що. Завжди радий допомогти.

Гість
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 жовтня 2016, 20:46
Регіон: Киевская область

Повідомлення Гість »

Підскажіть як правельно облікувати інструменти( шліфмашина, перфоратор тример,лопата,кабель)+ПДВ? ПДВ враховується в загальну суму, чи окремо?( Дт106,Кт675)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8806
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1193 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Гість писав:Підскажіть як правельно облікувати інструменти( шліфмашина, перфоратор тример,лопата,кабель)+ПДВ? ПДВ враховується в загальну суму, чи окремо?( Дт106,Кт675)
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: 

суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків); 

реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів; 

суми ввізного мита; 

суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору); 

витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів; 

витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів; 

інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.

https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... ni-zasobi/

П.С. Зараз все ставлять на 141-143 рахунок
1.1
Відображення сум придбання, створення (виготовлення) власними силами, поліпшення, капітального будівництва, розробки об'єктів необоротних активів
141 - 143
364, 675, 825
Водночас відображаються фактичні видатки
801, 802, 811 - 813
402
А вже потім вводять в експлуатацію!
1.5
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій після введення їх в експлуатацію до складу основних засобів та нематеріальних активів
101 - 122
141 - 143
Водночас відображаються зміни в капіталі
402
401

Аватар користувача
Morozov
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 09 лютого 2015, 13:16

Повідомлення Morozov »

Доброго дня!Підскажіть, будь-ласка, як правильно відносити малоцінні необоротні матеріальні активи по підгрупах, а саме- як відрізнити підгрупу 6 та 7?Що саме відноситься до госп.матеріалів(група 6) та інші малоцінні необоротні предмети(група 7),якщо в тексті зазначається перелік тільки техніки(телефони,обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо)?Чи є грубим порушенням невірне взяття на облік по підгрупі МНМА?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8806
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1193 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Morozov писав:Доброго дня!Підскажіть, будь-ласка, як правильно відносити малоцінні необоротні матеріальні активи по підгрупах, а саме- як відрізнити підгрупу 6 та 7?Що саме відноситься до госп.матеріалів(група 6) та інші малоцінні необоротні предмети(група 7),якщо в тексті зазначається перелік тільки техніки(телефони,обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо)?Чи є грубим порушенням невірне взяття на облік по підгрупі МНМА?
Малоцінні необоротні матеріальні активи включають:

1) знаряддя лову (трали, неводи, сіті тощо);

2) бензомоторні пилки, сучкорізи, троси для сплаву;

3) спеціальні інструменти та спеціальні пристосування (для серійного і масового виробництва певних виробів або виготовлення індивідуальних замовлень);

4) предмети виробничого значення вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо; обладнання, що сприяє охороні праці; предмети технічного значення, які не можуть бути віднесені до робочих машин (світлокопіювальні рами тощо);

5) предмети, призначені для видачі напрокат;

6) господарський інвентар вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість;

7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість, - сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо.

Іншого поділу не має! Тому якщо ви телефон включили в групу 6 це явно не вірно! Але якщо щось включили те чого не має в переліку, це не буде грубим порушенням!

Аватар користувача
Morozov
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 09 лютого 2015, 13:16

Повідомлення Morozov »

EVGENIY писав:
Morozov писав:Доброго дня!Підскажіть, будь-ласка, як правильно відносити малоцінні необоротні матеріальні активи по підгрупах, а саме- як відрізнити підгрупу 6 та 7?Що саме відноситься до госп.матеріалів(група 6) та інші малоцінні необоротні предмети(група 7),якщо в тексті зазначається перелік тільки техніки(телефони,обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо)?Чи є грубим порушенням невірне взяття на облік по підгрупі МНМА?
Малоцінні необоротні матеріальні активи включають:

1) знаряддя лову (трали, неводи, сіті тощо);

2) бензомоторні пилки, сучкорізи, троси для сплаву;

3) спеціальні інструменти та спеціальні пристосування (для серійного і масового виробництва певних виробів або виготовлення індивідуальних замовлень);

4) предмети виробничого значення вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо; обладнання, що сприяє охороні праці; предмети технічного значення, які не можуть бути віднесені до робочих машин (світлокопіювальні рами тощо);

5) предмети, призначені для видачі напрокат;

6) господарський інвентар вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість;

7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість, - сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо.

Іншого поділу не має! Тому якщо ви телефон включили в групу 6 це явно не вірно! Але якщо щось включили те чого не має в переліку, це не буде грубим порушенням!
Я хочу поставити на облік урни та лавки-до 6 підгрупи вони не відносяться проте і до 7 не зовсім, адже як я розумію слід відносити предмети саме з переліку.

RomaK.
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 22 липня 2016, 11:06
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення RomaK. »

Усім привіт!!!  таке питання, попередній бухгалтер вів облік ОЗ. письмово в ЖУРНАЛАХ. я почав собі це все переводи в електронний вигляд в ексель. Чи потрімно мені всеж продовжувати вести паперові журнали, чи можна все на ПК ? Дякую!

olga_ursova
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 26 серпня 2016, 23:34
Регіон: Луганская область

Повідомлення olga_ursova »

Будь ласка поможіть на якому рахунку обліковувати БФУ Canon вартістю 6360 грн з ПДВ у т.ч. ПДВ -1060 грн ??

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

olga_ursova писав:Будь ласка поможіть на якому рахунку обліковувати БФУ Canon вартістю 6360 грн з ПДВ у т.ч. ПДВ -1060 грн ??
Такий пристрій слід обліковувати у складі малоцінних необоротних матеріальних активів на субрахунку 113, оскільки вартість такого об'єкта без ПДВ становить менше 6000 грн. (6360 грн. -1060 грн. = 5300 грн.)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8806
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1193 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

RomaK. писав:Усім привіт!!!  таке питання, попередній бухгалтер вів облік ОЗ. письмово в ЖУРНАЛАХ. я почав собі це все переводи в електронний вигляд в ексель. Чи потрімно мені всеж продовжувати вести паперові журнали, чи можна все на ПК ? Дякую!
Так потрібно вести і на бумазі!

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”