Облік необоротних активів
Допоможіть розібратися: установою, власними силами, з матеріалів, які до цього були закуплені за КЕКВ 2210 і обліковувалися в 23... рахунках, виготовлено необоротний актив, який при підрахунку вартості всих витрачених на нього матеріалів, був оцінений як основний засіб - 3500 грн. КЕКВ 3110. Мабуть, логічно було б зробити проводки Д-т 10.. К-т 23... та зафондувати, але ж різні КЕКВ, і облік фактичних видатків не відповідатиме касовим. Робити довідку про надходження в натуральній формі - не логічно. Як вірно???
Довідку в натуральній формі робити логічно, тому що матеріали використані для створення необоротного актива треба списати на видатки того періода, в якому вони використані. Створюється комісія, яка засвідчує факт перетворення матеріалів на основний засіб і складається довідка про надходження в натуральній формі. В довідці відобразиться доход від реалізації майна (код 25010400) по спеціальному фонду та касові видатки по КЕКВ 3110. Ця операція відобразиться в Формі №4-1 та в річному звіті в Формі №5 в рядку "від виготовлення власними силами", ну і звичайно в Пояснювальній записці.
Спочатку Вам треба розібратись як трапилось, що матеріальна цінність, за яку оплачено, не відобразилась в обліку, тому що при оприбуткуванні необоротних активів, у разі оплати після їх отримання, ми робимо проводки Д-т113 - К-т675 та Д-т802 - К-т401. Оплату ми відображаємо Д-т675 - Кт321. Якщо у Вас все нормально з 675, то щось не так з іншими проводками.Людмила писав:4 роки назад я ще не працювала, тільки зараз вияснилось що фотоапарат не облікований. Напишіть будь-ласка детальніше як оприходувать на 113?Дуже вдячна!!!!
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
Допоможіть будь-ласка розібратися.
1). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів загального фонду модем(400), картридж(900), роутер(1200) на суму 2500 грн.
В 6 МО Дт113 Кт675, другий запис Дт 802 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 10 меморіальному ордері??
2). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів спеціального фонду електричну плиту (5950 грн.)
В 6 МО Дт104 Кт675, другий запис Дт 813 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 9 меморіальному ордері??
1). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів загального фонду модем(400), картридж(900), роутер(1200) на суму 2500 грн.
В 6 МО Дт113 Кт675, другий запис Дт 802 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 10 меморіальному ордері??
2). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів спеціального фонду електричну плиту (5950 грн.)
В 6 МО Дт104 Кт675, другий запис Дт 813 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 9 меморіальному ордері??
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
А які проводки потрібно для вводу в експлуатацію і в якому ордері тоді все це відобразити?1247 писав:А что мешает не делить проводки по ордерам, а записать в № 17 сразу по две проводки, проводки правильные
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа это мне понятно, а дальше путаюсь...пожалуйста если можно как то по подробнее)1247 писав:При передаче в эксплуатацию прочих необоротных активов начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа и по активам у Вас распалось Дт 113 первоначальная стоимость Кт 132 сумма износа в размере 50% первоначальной стоимости и остаточная стоимость Кт 401 также в размере 50%
ввод в эксплуатацию необоротных активов оформляем актом ввода в эксплуатацию ( типовой формы нет, применяем свою). Основные средства передаем в эксплуатацию также по актам. Внутренне перемещение активов отражаем порядком, который организация устанавливает самостоятельно. ( накладная, акт и т.п.) Можно конечно ввеси счета третьего порядка на складе и в эксплуатации.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.
На проводках это будет выглядеть так:
Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800
Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750
Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.
На проводках это будет выглядеть так:
Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800
Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750
Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
по приобритению все так и сделал....а вот начисление износа и есть передача в эксплуатацию? и в каком МО показывать....17?Матвєєва Вікторія писав:Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.
На проводках это будет выглядеть так:
Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800
Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750
Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Да, именно в том месяце, когда объект передают в эксплуатацию, начисляете износ.
Пока в Плане счетов и в Типовой корреспонденции не предусмотрено отдельной бухгалтерской записи по передаче (вводе) объекта в эксплуатацию. Все приходится вести в аналитике.
На сумму начисленного износа составляете м/о ф. № 274.
Пока в Плане счетов и в Типовой корреспонденции не предусмотрено отдельной бухгалтерской записи по передаче (вводе) объекта в эксплуатацию. Все приходится вести в аналитике.
На сумму начисленного износа составляете м/о ф. № 274.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
Підкажіть будь-ласка!
Бюджетна установа придбала у листопаді 2014 р. булерьян (КЕКВ 3110) на суму 4900,00 грн.
Чи вірні проводки Кт 675 Дт 104, одразу другий запис Кт 813 Дт 401. Чи вірно це?
Як нарахувати правильно знос?
Бюджетна установа придбала у листопаді 2014 р. булерьян (КЕКВ 3110) на суму 4900,00 грн.
Чи вірні проводки Кт 675 Дт 104, одразу другий запис Кт 813 Дт 401. Чи вірно це?
Як нарахувати правильно знос?
bodya_93 писав:Підкажіть будь-ласка!
Бюджетна установа придбала у листопаді 2014 р. булерьян (КЕКВ 3110) на суму 4900,00 грн.
Чи вірні проводки Кт 675 Дт 104, одразу другий запис Кт 813 Дт 401. Чи вірно це?
Як нарахувати правильно знос?
Так проводки по оприбуткуванню вірні! А знос ви будете нараховувати після введення основного засобу в єксплуатацію за повну кількість місяців в єесплуатації! Наприклад якщо акт введення в експлуатацію буде 29.11.14 то знос нараховуєте за 1 календарний місяць, тобто з 29.11.2014 по 29.12.2014 року!
SOS!!!
На території установи розміщені наступні комунікації:
- лінії електропередач;
- труби водопостачання та водовідведення;
- лінії телефонного звязку та інтернет
Чи обовязково ставити на баланс дані необоротні активи? Як правильно це зробити: дозволи, оцінка, визначення обємів (враховуючи, що частина їх знаходиться під землею), рахунки обліку?
На території установи розміщені наступні комунікації:
- лінії електропередач;
- труби водопостачання та водовідведення;
- лінії телефонного звязку та інтернет
Чи обовязково ставити на баланс дані необоротні активи? Як правильно це зробити: дозволи, оцінка, визначення обємів (враховуючи, що частина їх знаходиться під землею), рахунки обліку?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 60
- З нами з: 25 травня 2012, 16:15
- Регіон: Тернопольская область
- Подякували: 1 раз
Підкажіть, як номерувати інвентарні картки?
Ми головний розпорядник(КФК 010116). На фінансувані маю садок і будинок культури.
Основні засоби закуповувались по відповідних КФК 070101, 110204.
Картки і ін.номери заводити окремо по них?
Ми головний розпорядник(КФК 010116). На фінансувані маю садок і будинок культури.
Основні засоби закуповувались по відповідних КФК 070101, 110204.
Картки і ін.номери заводити окремо по них?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Необхідно виходити з того, що придбані ОЗ будуть обліковуватися у вас на балансі. Тому немає різниці, за якими КФК їх придбавали. Порядок присвоєння інвентарних номерів визначено у п. 3-6 розд. 2 Методрекомендацій з обліку ОЗ.
Порядок відкриття та ведення інвентарних карток визначено у наказі Головного управління Державного казначейства України та Державного комітету статистики України від 2 грудня 1997 р. N 125/70
Порядок відкриття та ведення інвентарних карток визначено у наказі Головного управління Державного казначейства України та Державного комітету статистики України від 2 грудня 1997 р. N 125/70
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
картки відкриваєте в хронологчіному порядку по мірі надходження ОЗ. Як ви будете їх нумерувати (з кількох числе буде складатися номер, чи будете ви застосовувати риску)- це ваша справа.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Ivanka06 писав:
і ще питання: на земельні ділянки - хто мат.відповід.особа? наприклад зем.діл. дит.садка(завідуюча чи м.в.особа сільради)
а у кого така земельна ділянка обліковується на балансі?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 10
- З нами з: 26 лютого 2015, 09:55
Добрий день! Прошу допомогти у вирішенні наступних питань:
1.Коли присвоюється інвентарний номер необоротним активам при придбанні (при оприбуткуванні на рах. 141-143) чи при введенні в експлуатацію ( при перенесенні на рах. 101-122) у 2015 році ?
2. На рах.141-143 придбані необоротні активи, що не введені в експлуатацію рахуються з копійками чи копійки необхідно списувати відразу при оприбуткуванні активів на ці рахунки?
3. При вивченні методрекомендацій з бух.обліку О.З. та Плану рахунків із змінами, внесеними наказом МФУ від 25.11.2014 № 1163 виявила розбіжності між групами та підгрупами основних засобів, що указуються в двух нормативних документах, наприклад: Метод.рек.-група "Тварини та багаторічні насадження",а в Плані рах.розподілені на дві групи-група 107 "Робочі і продуктивні тварини" та гр.108 "Багаторічні насадження". Прошу прокоментувати цей факт, на який документ необхідно спиратися при здійсненні бух.обліку?
1.Коли присвоюється інвентарний номер необоротним активам при придбанні (при оприбуткуванні на рах. 141-143) чи при введенні в експлуатацію ( при перенесенні на рах. 101-122) у 2015 році ?
2. На рах.141-143 придбані необоротні активи, що не введені в експлуатацію рахуються з копійками чи копійки необхідно списувати відразу при оприбуткуванні активів на ці рахунки?
3. При вивченні методрекомендацій з бух.обліку О.З. та Плану рахунків із змінами, внесеними наказом МФУ від 25.11.2014 № 1163 виявила розбіжності між групами та підгрупами основних засобів, що указуються в двух нормативних документах, наприклад: Метод.рек.-група "Тварини та багаторічні насадження",а в Плані рах.розподілені на дві групи-група 107 "Робочі і продуктивні тварини" та гр.108 "Багаторічні насадження". Прошу прокоментувати цей факт, на який документ необхідно спиратися при здійсненні бух.обліку?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Давайте розберемося з кожним питанням по-черзі.бухг. Оксана писав:Добрий день! Прошу допомогти у вирішенні наступних питань:
1.Коли присвоюється інвентарний номер необоротним активам при придбанні (при оприбуткуванні на рах. 141-143) чи при введенні в експлуатацію ( при перенесенні на рах. 101-122) у 2015 році ?
2. На рах.141-143 придбані необоротні активи, що не введені в експлуатацію рахуються з копійками чи копійки необхідно списувати відразу при оприбуткуванні активів на ці рахунки?
3. При вивченні методрекомендацій з бух.обліку О.З. та Плану рахунків із змінами, внесеними наказом МФУ від 25.11.2014 № 1163 виявила розбіжності між групами та підгрупами основних засобів, що указуються в двух нормативних документах, наприклад: Метод.рек.-група "Тварини та багаторічні насадження",а в Плані рах.розподілені на дві групи-група 107 "Робочі і продуктивні тварини" та гр.108 "Багаторічні насадження". Прошу прокоментувати цей факт, на який документ необхідно спиратися при здійсненні бух.обліку?
1) Згідно з п. 3 розд. ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів кожному об'єкту основного засобу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер.
Тоді як до моменту зарахування до складу основних засобів (оприбуткування на відповідний субрахунок рахунку 10) всі витрати, здійснені при придбання (створенні, виготовленні) основних засобів, є об'єктом капітальних інвестицій (субрахунок 141). До складу ж основних засобів ці об'єкти капітальних інвестицій зараховуються тільки після введення їх в експлуатацію (п. 1.5 Типової кореспонденції субрахунків).
Отже, присвоювати інвентарні номери об'єктам основних засобів слід безпосередньо після (під час) їх введення в експлуатацію.
2) Ще раз підкреслимо, на субрахунках 141-143 обліковуються об'єкти капітальних інвестицій. Тобто ці субрахунки призначені для накопичення витрат на будівництво, придбання (створення, виготовлення), поліпшення, модернізацію необоротних активів. Облік же необоротних активів на цих субрахунках не ведеться. Необоротні активи обліковуються на субрахунках 101-122.
Вимога ведення обліку в повних гривнях без копійок (абз. 2 п. 11 розд. ІІ НП(С)БО 121) стосується саме об'єктів основних засобів. На противагу цьому, суми витрат, понесених у зв'язку з придбанням (створенням, виготовленням) основних засобів, обліковуються у гривнях з копійками. Тому суму копійок, сплачених при придбанні (створенні, виготовленні) основних засобів, слід списувати після введення таких об'єктів в експлуатацію.
3) Жодних протиріч у нормах Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів та Плану рахунків немає. Так, дійсно, відповідно до п. 1.1 розд. ІІ Медичних рекоментацій та п.п. 3.1.7 розд. ІІ НП(С)БО 121 у складі основних засобів виділено таку групу як "Тварини та багаторічні насадження". Але облік об'єктів, які належать до цієї групи, згідно з Планом рахунків слід вести на двох окремих субрахунках: 107 "Робочі і продуктивні тварини" та 108 "Багаторічні насадження".
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Змінювати інвентарний номер об'єкта при передачі від однієї МВО до іншої точно не треба. А от з приводу зміни інвентарних номерів у випадку, коли у підрозділі, куди передається об'єкт ОЗ, вже є об'єкт з таким номером, жодних роз'яснень Мінфіну немає.nesavitjiv писав:Допоможіть, будь ласка.
Метод. рекомендації до наказу Мінфіну №11 від 23.01.15 р. говорять: Інвентарні та номенклатурні номери, присвоєні об'єктам основних засобів, зберігаються за ними на весь період перебування їх у даного суб'єкта державного сектору. Номери інвентарних об'єктів, які вибули чи ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об'єктам, що заново надійшли, протягом трьох років.
Чи змінювати інвентарний номер при передачі з одного структурного підрозділу до іншого або від однієї матеріально-відповідальної особи до іншої?
І як бути, якщо в підрозділі, до якого надходить об'єкт основних засобів, вже є такий інвентарний номер?
Однак давайте розмірковувати логічно. Два окремі об'єкти ОЗ в одному структурному підрозділі точно не можуть мати однаковий інвентарний номер. Тому інвентарний номер одного з такий об'єктів все ж таки доведеться змінювати. Наприклад, у номері одного з них через риску дописати одиницю, наприклад 10480063/1. Звісно, можна і повністю змінити інвентарний номер отриманого ОЗ, наприклад, якщо у підрозділі у даній підгрупі 40 об'єктів, тоді отриманий буде 41-м.
Головне, цю процедуру правильно оформити. Насамперед для зміни інвентарного керівник підрозділу, до якого надійшов об'єкт, має видати письмове розпорядження (наказ). Далі слід внести відповідні відмітки до Інвентарної картки об'єкта.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 02 квітня 2015, 16:03
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 1 раз
Будь ласка допоможіть!
Згідно чинного наказу МФУ від 26.06.2013 №611,зі змінами 25.11.2014 №1163 субрахунок 104 облікуовувався за 9 підгрупами.З 01.01.2015, згідно Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів субєктів державного сектору субрахунок 104 вже має обліковуватися за іншими 8 підгрупами.Питання: Яким нормативним документом керуватися при присвоєнні осн.засобу підгрупи, якщо обидва документи на даний момент чинні? І чи необхідно змінювати підгрупу в основних засобах ( відповідно до Методичних рекомендацій), які були взяті на облік до 01.01.2015.Дякую
Згідно чинного наказу МФУ від 26.06.2013 №611,зі змінами 25.11.2014 №1163 субрахунок 104 облікуовувався за 9 підгрупами.З 01.01.2015, згідно Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів субєктів державного сектору субрахунок 104 вже має обліковуватися за іншими 8 підгрупами.Питання: Яким нормативним документом керуватися при присвоєнні осн.засобу підгрупи, якщо обидва документи на даний момент чинні? І чи необхідно змінювати підгрупу в основних засобах ( відповідно до Методичних рекомендацій), які були взяті на облік до 01.01.2015.Дякую
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Это раньше они были семизначными. Сейчас как раз восьмизначныеrayrada писав:У нас в установі всі номери, що присвоювалися по рах.113 восьмизначні, наприклад 11370209 чи 11360003. А потрібно, щоб були семизначні?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10698
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1400 разів
- Контактна інформація:
Иришка писав:Для присвоєння інвентарного номеру системному блоку по рахунку 113 до якої підгрупи слід його віднести? Чи можна присвоїти такий номер 11300001?
113700017) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість, - сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо.
П.С. не нужно писать во все подряд темы, найдите одну подходящую и пишите!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 35
- З нами з: 13 січня 2014, 13:50
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Подякували: 2 рази
При инвентаризации выявлены неучтенные НМА,по сч.675 все закрыто. Оприходовали,а как отразить в форме 15 в квартальном отчете, увеличение НМА в какую строку? И что за это нарушение предусмотрено.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10698
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1400 разів
- Контактна інформація:
По перше форма 15 - річна, її в квартальному звіті не може бути, по друге вона про крадіжки а у вас навпакиtstor писав:При инвентаризации выявлены неучтенные НМА,по сч.675 все закрыто. Оприходовали,а как отразить в форме 15 в квартальном отчете, увеличение НМА в какую строку? И что за это нарушение предусмотрено.

Чи ви мали на увазі форму 5 Додаток 15? Вона теж річна і там є чудо рядок 760
Ось з інвентаризації
Я думаю вам треба було робити як гуманітарка отримана, або ж розбиратись звідки вони!1.5. У разі виявлення об'єктів, що не знаходяться на обліку, а також об'єктів, дані про які відсутні в обліку, до інвентаризаційного опису відсутні відомості і технічні показники про такі об'єкти вносяться, наприклад, так: про будівлі - зазначаються їх призначення, основні матеріали, з яких вони побудовані, об'єм (зовнішній чи внутрішній обмір), площа (загальна корисна площа), число поверхів, підвалів, напівпідвалів, рік побудови тощо.
Оцінка виявлених об'єктів проводиться за справедливою вартістю.