Облік необоротних активів

Svetlanka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 02 квітня 2012, 17:03
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Svetlanka »

Суть в том, что оно состоит из нескольких частей это да, но на учёт было поставлено под одним инвентарным номером как "Мережеве обладнання ЦИСКО"и в инвентарной карточке тоже как одно целое. Из каких частей оно состоит не по каким документам не видно, не сохранились.  Это счастье нам досталось при присоединении к нам другой организации, почему так поступила бывший глав бух я не знаю. Чейчас понадобилась розукомлектация и выявилась эта ошибка.
Розукомлектовать нужно для того чтобы передать часть комплектующих другой материально-ответственной особе.

Аватар користувача
fanny
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 88
З нами з: 29 січня 2014, 15:17
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення fanny »

Доброго вечора!
А якщо ми безоплатно передаємо основний засіб іншій бюджетній організації, який не був введений в експлуатацію, тоді проводки Дт 402 Кт 141 ?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

fanny писав:Доброго вечора!
А якщо ми безоплатно передаємо  основний засіб іншій бюджетній організації, який не був введений в експлуатацію, тоді проводки Дт 402 Кт 141 ?
Доброго дня!
Згодна з Вами, вважаю, що передачу не введеного в експлуатацію основного засобу дійсно слід відобразити такою проводкою.

Аватар користувача
fanny
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 88
З нами з: 29 січня 2014, 15:17
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення fanny »

Дякую!

Galina-eol
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 22 вересня 2016, 11:19
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення Galina-eol »

Добрий день! Громадська спортивна організація яка фінансується з бюджету закупила мячі футбольні -15шт по 1500грн. 9 шт по 900 грн/шт, також спортивні костюми, гетри, футбольні кросівки, футбольні фішки, сітки по 2500грн/шт. Не знаю на які рахунки це рознести! Думаю мячі на 221 рахунок бо строк їх використання не більше року, спортивний одяг і взуття на 114рах, а сітки і фішки на 113 рах. якщо так, то чи треба на це все присвоювати інвентарні номери, а на одяг і взуття номенклатурні номери? і як нараховувати знос? напишіть детально будь-ласка, працюю бухгалтером 3 дні, тому ще нічого не знаю, і запитати немає в кого!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Galina-eol писав:Добрий день! Громадська спортивна організація яка фінансується з бюджету закупила мячі футбольні -15шт по 1500грн. 9 шт по 900 грн/шт, також спортивні костюми, гетри, футбольні кросівки, футбольні фішки, сітки по 2500грн/шт. Не знаю на які рахунки це рознести! Думаю мячі на 221 рахунок бо строк їх використання не більше року, спортивний одяг і взуття на 114рах, а сітки і фішки на 113 рах. якщо так, то чи треба на це все присвоювати інвентарні номери, а на одяг і взуття номенклатурні номери? і як нараховувати знос? напишіть детально будь-ласка, працюю бухгалтером 3 дні, тому ще нічого не знаю, і запитати немає в кого!
Доброго дня!
Про облік м'ячів можна знайти інформацію тут http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... %87#p57864 Тож якщо очікуваний строк використання м'ячів перевищує один рік, тоді їх слід обліковувати у складі необоротних активів на субрахунку 113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи".
Що стосується спортивних костюмів, гетр та кросівок, то їх слід обліковувати на субрахунку 114 "Білизна, постільні речі, одяг та взуття" (підгрупа 5).
А от футбольні фішки та сітки, як спортивний інвентар, мають обліковуватися на субрахунку 113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи".
Тепер про присвоєння номенклатурних номерів. Згідно з абз. 3 п. 3 розд. ІІ Методрекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів для білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів та малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери. При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни встановлюється один номенклатурний номер.
Отже, потрібно присвоювати номенклатурні номери і спортивному інвентарю, і спортивному одягу та взуттю, тобто і тим об’єктам, які обліковуються на субрахунку 114, і тим, що - на 113 субрахунку.

Що стосується нарахування амортизації, то відповідно до п. 7 розд. IV НП(С)БО 121 Основні засоби" амортизація необоротних активів, зазначених у п.п. 3.2 розд. II цього Положення (у цьому пункті перелічені інші необоротні матеріальні активи, у тому числі й МНМА, білизна, одяг та взуття), нараховується в першому місяці передачі у використання об'єкта необоротних активів у розмірі 50 % його первісної вартості та решта 50 % первісної вартості - у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу).
Таким чином, амортизацію на спортивний інвентар та спортивний одяг і взуття слід нараховувати за методом "50/50".

kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Доброго дня! Підскажіть будь ласка, бюджетна установа купила за кошти загального фонду декілька шафів для одягу та для паперів (сума не перевищує 6000 грн). Зарахувала їх на рах.113, нарахувала знос 50/50. Як оформити акт введення в експлуатацію (який вигляд у нього має бути) якщо їх збирав завгосп установи? Чи взагалі потрібні акти на введення в експлуатацію меблів?

ЯнаЯ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 18 березня 2016, 14:37
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення ЯнаЯ »

Доброго дня! Підскажіть, бцдь ласка, як списати МНМА , який має бути якт?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Складаєте Акт списання основних засобів, форма цього документу та порядок заповнення затверждено наказом Мінфіну від 13.09.2016 № 818. Коментар до цього наказу див. в газеті "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 43, с. 47

ЯнаЯ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 18 березня 2016, 14:37
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення ЯнаЯ »

Матвєєва Вікторія, дякую гарно)

luba1988
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 листопада 2016, 17:12
Регіон: Ровенская область

Повідомлення luba1988 »

Доброго дня! Який присвоїти інвентарний номер для печатки підприємства? Дата введення в експлуатацію буде після того як відбувся акт прийому-передачі!?

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Допоможіть з таким питанням, будь ласка: в нашій установі після купівлі малоцінних необоротних матеріальних активів вони обліковуються на складі на одній матеріально-відпов.особі (МВО), далі керівник своїм наказом доручає комісії ввести актив в експлуатацію та передати іншій МВО з оформленням Акту введення в експлуатацію (там є  реквізити "Прийняв", "Здав"). Так от чи достатньо одного цього акту для видачі комірником активу зі складу, оскільки в Наказі 818 сказано що він оформлюється в одному примірнику та передається до бухгалтерії? Як же тоді бути з примірниками для осіб що прийняли-здали, робити ще й накладну-вимогу? але за якою формою ? чи щось інше? Акт внутр.переміщення ОЗ, на мою думку, не підходить, бо до моменту введення в експлуатацію актив ще не є основним засобом.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Людмила87 писав:Допоможіть з таким питанням, будь ласка: в нашій установі після купівлі малоцінних необоротних матеріальних активів вони обліковуються на складі на одній матеріально-відпов.особі (МВО), далі керівник своїм наказом доручає комісії ввести актив в експлуатацію та передати іншій МВО з оформленням Акту введення в експлуатацію (там є  реквізити "Прийняв", "Здав"). Так от чи достатньо одного цього акту для видачі комірником активу зі складу, оскільки в Наказі 818 сказано що він оформлюється в одному примірнику та передається до бухгалтерії? Як же тоді бути з примірниками для осіб що прийняли-здали, робити ще й накладну-вимогу? але за якою формою ? чи щось інше? Акт внутр.переміщення ОЗ, на мою думку, не підходить, бо до моменту введення в експлуатацію актив ще не є основним засобом.
Для оформлення господарських операцій з руху основних засобів (інших необоротних активів) в межах однієї установи (у т.ч. для оформлення передачі від однієї МВО до іншої) застосовується Акт внутрішнього переміщення основних засобів. Такий акт складається МВО, що передає цінності, у 3 примірниках та підписується МВО, яка передає та яка приймає основні засоби, та головним бухгалтером. Перший примірник акта передається до бухгалтерської служби, два інших, по одному примірнику для кожного, - залишаються у МВО.
Але передати можна тільки необоротний актив - об’єкт фактично введений в експлуатацію. Відтак насамперед слід ввести його в експлуатацію і тільки після цього провести передачу. У свою чергу, для документального оформлення цієї операції призначений Акт введення в експлуатацію основних засобів. При цьому оформити 2 операції (введення в експлуатацію і внутрішнє переміщення) одним документом не вийде. Для кожної господарської події має застосовуватися окремий документ. Тож слід спочатку скласти Акт введення в експлуатацію, а потім Акт внутрішнього переміщення (на передачу від однієї МВО до іншої).

Иришка
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 185
З нами з: 27 січня 2016, 20:03
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Иришка »

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо ми в квітні купили інші необоротні активи (рах. 1113), які введені в експлувтацію в травні, то в 6 м/о відображаємо приход по 1113 рахунку в квітні чи в квітні в м/о відображаємо тільки по рахунку 1312?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8793
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1192 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Иришка писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо ми в квітні купили інші необоротні активи (рах. 1113), які введені в експлувтацію в травні, то в 6 м/о відображаємо приход по 1113 рахунку в квітні чи в квітні в м/о відображаємо тільки по рахунку 1312?
Якщо ви їх ввели в експлуатацію в травні то який приход на 1113 в квітні??????
П.С. Не треба створювати одні й ті самі повідомлення по всьому форуму!!!!

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

підскажіть, а інвентарний номер на 1113 рахунок теж повинен бути дев’ятизначним, та надається за тим же принципом, що і на основні засоби?

Jellyfishka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Jellyfishka »

Тётка писав:підскажіть, а інвентарний номер на 1113 рахунок теж повинен бути дев’ятизначним, та надається за тим же принципом, що і на основні засоби?
Облік ІНМА ведеться за стандартом 121. Все, що стосується рахунку 10 "Основні засоби", стосується і рахунку 11 "ІНМА". Різниця тольки в нарахуванні амортизації.

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?

Jellyfishka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Jellyfishka »

Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Jellyfishka писав:
Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???
У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?

Jellyfishka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Jellyfishka »

Людмила87 писав:
Jellyfishka писав:
Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???
У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?
Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Jellyfishka писав:
Людмила87 писав:
Jellyfishka писав:
Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???
У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?
Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.
Так, він на складі і буде встановлюватись за плату. Ми й планували робити, як ви кажете, але ще виникає питання як в одному активі поєднати частину вартості по КЕКВ 2210 та частину по 2240? І все ж таки як не вести облік 1312 в розрізі МВО, якщо чітко встановлено що кондиціонер отримав комірник і відповідає за його зберігання. І цей самий комірник видасть зі складу кондиціонер для встановлення. Може хтось ще встановлював кондиціонери, допоможіть, як ви це робили від початку до кінця?

Jellyfishka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Jellyfishka »

Відповідно до стандарту 121 та методрекомендацій з бухобліку ОЗ до первісної вартості ОЗ мають включатися всі видатки на доведення його до стану, в якому він може експлуатуватись. Звісно, видатки на встановлення, якщо вони будуть за окремою угодою, будуть за КЕКВ 2240. І ви їх теж будете закріплювати за МВО? Мабуть питання Ваше стосується скоріш технічної можливості програми, в якій Ви ведете бухоблік. Тут я Вам не допоможу )))

Аватар користувача
Ина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 10 січня 2012, 21:35
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ина »

Подскажите пожалуйста в каком мемориальном ордере делается проводка:
Дт5111 Кр 5512 - Віднесено до накопичених фінансових результатів вартість обьєкта основних засобів.

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

Як у кого ведеться облік ОЗ у матеріально-відповідальних осіб? Запаси в книгах складського обліку. А ОЗ в яких формах можливо вести?

МАША-Маша
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 06 липня 2017, 22:57
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення МАША-Маша »

Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

МАША-Маша писав:Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю
Якщо такої огорожі раніше не було (створюється нова), тоді Ви маєте справу з капітальним будівництвом. І споруджену огорожу необхідно оприбуткувати на баланс як окремий об’єкт. Якщо ж це відновлення або ремонт вже існуючої огорожі, тоді вартість будівельних матеріалів, дійсно, можна списати на фактичні витрати звітного періоду (за Дт 8013). У будь-якому випадку придбання будівельних матеріалів слід проводити за рахунок капітальних видатків. У випадку капремонту це буде КЕКВ 3132, а у разі капітального будівництва витрати слід проводити за КЕКВ 3122.

Вікторія Чорна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 02 квітня 2015, 16:03
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Вікторія Чорна »

Добрий день! Прошу Вашої допомоги.Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 №818 було затверджено новий бланк інвентарної картки обліку обєкта основних засобів. Скажіть будь ласка, чи потрібно нашій установі заводити нові інвентарні картки на всі основні засоби ( ті , що надходили до 2016 року?).Дуже прошу дати відповідь з посиланням на нормативні документи.

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Вікторія Чорна писав:Добрий день! Прошу Вашої допомоги.Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 №818 було затверджено новий бланк інвентарної картки обліку обєкта основних засобів. Скажіть будь ласка, чи потрібно нашій установі заводити нові інвентарні картки на всі основні засоби ( ті , що надходили до 2016 року?).Дуже прошу дати відповідь з посиланням на нормативні документи.
Новые карточки не нужно заводить, а вот менять номера-выбор за вами.В журнале "Бюджетная бухгалтерия №7 от 20,02,2017г на стр.20 есть статья

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”