Облік необоротних активів

Jellyfishka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Jellyfishka »

Людмила87 писав:
Jellyfishka писав:
Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???
У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?
Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Jellyfishka писав:
Людмила87 писав:
Jellyfishka писав:
Людмила87 писав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???
У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?
Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.
Так, він на складі і буде встановлюватись за плату. Ми й планували робити, як ви кажете, але ще виникає питання як в одному активі поєднати частину вартості по КЕКВ 2210 та частину по 2240? І все ж таки як не вести облік 1312 в розрізі МВО, якщо чітко встановлено що кондиціонер отримав комірник і відповідає за його зберігання. І цей самий комірник видасть зі складу кондиціонер для встановлення. Може хтось ще встановлював кондиціонери, допоможіть, як ви це робили від початку до кінця?

Jellyfishka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 09:58
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Jellyfishka »

Відповідно до стандарту 121 та методрекомендацій з бухобліку ОЗ до первісної вартості ОЗ мають включатися всі видатки на доведення його до стану, в якому він може експлуатуватись. Звісно, видатки на встановлення, якщо вони будуть за окремою угодою, будуть за КЕКВ 2240. І ви їх теж будете закріплювати за МВО? Мабуть питання Ваше стосується скоріш технічної можливості програми, в якій Ви ведете бухоблік. Тут я Вам не допоможу )))

Аватар користувача
Ина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 10 січня 2012, 21:35
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ина »

Подскажите пожалуйста в каком мемориальном ордере делается проводка:
Дт5111 Кр 5512 - Віднесено до накопичених фінансових результатів вартість обьєкта основних засобів.

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

Як у кого ведеться облік ОЗ у матеріально-відповідальних осіб? Запаси в книгах складського обліку. А ОЗ в яких формах можливо вести?

МАША-Маша
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 06 липня 2017, 22:57
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення МАША-Маша »

Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

МАША-Маша писав:Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю
Якщо такої огорожі раніше не було (створюється нова), тоді Ви маєте справу з капітальним будівництвом. І споруджену огорожу необхідно оприбуткувати на баланс як окремий об’єкт. Якщо ж це відновлення або ремонт вже існуючої огорожі, тоді вартість будівельних матеріалів, дійсно, можна списати на фактичні витрати звітного періоду (за Дт 8013). У будь-якому випадку придбання будівельних матеріалів слід проводити за рахунок капітальних видатків. У випадку капремонту це буде КЕКВ 3132, а у разі капітального будівництва витрати слід проводити за КЕКВ 3122.

Вікторія Чорна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 02 квітня 2015, 16:03
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Вікторія Чорна »

Добрий день! Прошу Вашої допомоги.Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 №818 було затверджено новий бланк інвентарної картки обліку обєкта основних засобів. Скажіть будь ласка, чи потрібно нашій установі заводити нові інвентарні картки на всі основні засоби ( ті , що надходили до 2016 року?).Дуже прошу дати відповідь з посиланням на нормативні документи.

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 136
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Вікторія Чорна писав:Добрий день! Прошу Вашої допомоги.Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 №818 було затверджено новий бланк інвентарної картки обліку обєкта основних засобів. Скажіть будь ласка, чи потрібно нашій установі заводити нові інвентарні картки на всі основні засоби ( ті , що надходили до 2016 року?).Дуже прошу дати відповідь з посиланням на нормативні документи.
Новые карточки не нужно заводить, а вот менять номера-выбор за вами.В журнале "Бюджетная бухгалтерия №7 от 20,02,2017г на стр.20 есть статья

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”