Списання канцелярського приладдя

Відповісти
Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 164
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Шановні колеги, підкажіть будь ласка як все-таки правильно списувати канцелярське приладдя на потреби установи? По роздаточній відомості чи актом, з підписом комісії? Чи потрібно і те, і інше. Поділіться будь ласка формами цих документів. Дуже дякую.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2219
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ver_lena писав:Шановні колеги, підкажіть будь ласка як все-таки правильно списувати канцелярське приладдя на потреби установи? По роздаточній відомості чи актом, з підписом комісії? Чи потрібно і те, і інше. Поділіться будь ласка формами цих документів. Дуже дякую.

Я делаю раздаточную ведомость и акт списания. Формы тут есть, я видела, могу поделиться раздаточной ведомостью своей
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 164
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

А актом на списание пользуетесь по типой форме З-2? Меня смущает там номенклатурный номер и колонки - "Строк перебування в експлуатації" и "Підстава непридатності".

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2219
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Просто не заполняйте то, что не нужно.

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 164
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Да, это понятно. Просто я уже думала - может какой-то другой акт на списание?

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”