Благодійна допомога
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 2 рази
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, хотим оприходовать микроволновую печь и кофеварку подаренную как благотворительную помощь. Документов от нашего дарителя нет никаких, ни договора ни заявления, можно ли без этих документов оприходовать?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Ці активи не лише можна, але й треба оприбуткувати, незважаючи на відсутність первинних документів. Відповідно до абз. 4 п. 5 розд. ІІІ Методрекомендацій з обліку ОЗ необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймає комісія, створена наказом керівника установи. Комісія складає відповідний документ (це може бути акт оцінки довільної форми), в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображають в бухгалтерському обліку.Tomaury писав:Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, хотим оприходовать микроволновую печь и кофеварку подаренную как благотворительную помощь. Документов от нашего дарителя нет никаких, ни договора ни заявления, можно ли без этих документов оприходовать?
Також пам’ятайте: первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб, є їх справедлива вартість на дату отримання з урахуванням витрат на їх доставку налагодження, монтаж тощо.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 2 рази
Спасибо за ответ. Мне же нужно будет составить акт приема-передачи? В графе где нужно будет указывать от кого мы принимаем ОС и подпись в строчке "передал", просто проставить прочерки?Крот Юлія писав:Ці активи не лише можна, але й треба оприбуткувати, незважаючи на відсутність первинних документів. Відповідно до абз. 4 п. 5 розд. ІІІ Методрекомендацій з обліку ОЗ необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймає комісія, створена наказом керівника установи. Комісія складає відповідний документ (це може бути акт оцінки довільної форми), в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображають в бухгалтерському обліку.Tomaury писав:Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, хотим оприходовать микроволновую печь и кофеварку подаренную как благотворительную помощь. Документов от нашего дарителя нет никаких, ни договора ни заявления, можно ли без этих документов оприходовать?
Також пам’ятайте: первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб, є їх справедлива вартість на дату отримання з урахуванням витрат на їх доставку налагодження, монтаж тощо.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Вважаю, що у Вашому випадку цілком достатньо буде Акта введення в експлуатацію основних засобів. Оскільки сторона, що передає матеріальні цінності фактично відсутня, до того ж Акт введення в експлуатацію Вам у будь-якому випадку доведеться складати. Також не забудьте прикласти про акт оцінки (за довільною формою).Tomaury писав:Спасибо за ответ. Мне же нужно будет составить акт приема-передачи? В графе где нужно будет указывать от кого мы принимаем ОС и подпись в строчке "передал", просто проставить прочерки?
Оцінку робить коміссія, чи потрібно сторонню організацію залучати?
І питання в догонку: в мене є шафа, яка складається декількох секцій, які при бажанні можна міняти місцями, тобто кожна секція має право на життя чк окрема шафа. Питання: чи можна кожну секцію обліковувати окремо і це йде по КЕКВ 2210, чи все-таки потрібно як цілісна шафа і по КЕКВ 3110?
І питання в догонку: в мене є шафа, яка складається декількох секцій, які при бажанні можна міняти місцями, тобто кожна секція має право на життя чк окрема шафа. Питання: чи можна кожну секцію обліковувати окремо і це йде по КЕКВ 2210, чи все-таки потрібно як цілісна шафа і по КЕКВ 3110?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Якщо Ви маєте на увазі оцінку матеріальних цінностей, отриманих як благодійна допомога, тоді таку оцінку може провести комісія установи. Вимоги щодо залучення професійного оцінювача у такому випадку чинним законодавством не передбачено.mamochka писав:Оцінку робить коміссія, чи потрібно сторонню організацію залучати?
І питання в догонку: в мене є шафа, яка складається декількох секцій, які при бажанні можна міняти місцями, тобто кожна секція має право на життя чк окрема шафа. Питання: чи можна кожну секцію обліковувати окремо і це йде по КЕКВ 2210, чи все-таки потрібно як цілісна шафа і по КЕКВ 3110?
Що стосується шафи, то дивіться, що у Вас написано в документах на таку шафу. Якщо постачальник зазначив, що продав Вам 2-3... шафи вартістю..., тоді обліковуйте як окремі об’єкти. Якщо ж у документах указано, що це шафа (1 шт.), тоді це єдиний об’єкт. А з приводу застосування КЕКВ, то тут потрібно розуміти, яка вартість такої шафи (шаф).
Щиро дякую. Документи хочу зробити як Tomaury, тобто сама по акту введення в експлуатацію, без прізвищ благодійників. От і думаю, що ліпше зробити кожну секцію окремо.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Тобі мабуть краще все окремо. Бо як раптом захочете одну із секцій перенести в інше приміщення, то матимете клопіт. Але це лише, якщо усі ці секції дійсно автономні та не з’єднані одна з одною.mamochka писав:Щиро дякую. Документи хочу зробити як Tomaury, тобто сама по акту введення в експлуатацію, без прізвищ благодійників. От і думаю, що ліпше зробити кожну секцію окремо.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 36
- З нами з: 19 квітня 2016, 13:48
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня! Підскажіть будь ласка проводки та м/о, якщо отримана безоплатно література в бібліотеку. Дякую!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10698
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1400 разів
- Контактна інформація:
в єтой теме толькоnatalisenk писав:Доброго дня! Підскажіть будь ласка проводки та м/о, якщо отримана безоплатно література в бібліотеку. Дякую!
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 14 грудня 2012, 11:23
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Скажіть будь ласка отримання благодійки коштами та в натуральній формі чи відображається в 14м/о.Та якими проводками ? Якщо в Дт2313 Кт7511 то це відображено в 3м/о, чи не буде це задвоєнням.При наданні платних послуг зрозуміло 14 м/о Дт2111 Кт7111 3м/о Дт2313 Кт 2111.Теж саме і при отриманні субвенції не зрозуміло .Допоможіть розібратись.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
На мою думку, така проводка Дт 2313 Кт 7511 не зовсім методологічно правильна. Адже при надходженні будь-яких коштів (навіть від благодійника) ми їх отримуємо від певного контрагента (від певної юридичної чи фізичної особи). Тож при отриманні благодійної допомоги у формі грошових коштів слід складати таку кореспонденцію субрахунків: 1) Надійшли кошти від благодійника Дт 2313 Кт 2117; 2) Нараховано дохід від отримання благодійної допомоги Дт 2117 Кт 7511.Sofa писав:Скажіть будь ласка отримання благодійки коштами та в натуральній формі чи відображається в 14м/о.Та якими проводками ? Якщо в Дт2313 Кт7511 то це відображено в 3м/о, чи не буде це задвоєнням.При наданні платних послуг зрозуміло 14 м/о Дт2111 Кт7111 3м/о Дт2313 Кт 2111.Теж саме і при отриманні субвенції не зрозуміло .Допоможіть розібратись.
Ось у такому випадку ніякого "задвоєння" у Вас не буде.
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 14 грудня 2012, 11:23
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Дякую.Крот Юлія писав:На мою думку, така проводка Дт 2313 Кт 7511 не зовсім методологічно правильна. Адже при надходженні будь-яких коштів (навіть від благодійника) ми їх отримуємо від певного контрагента (від певної юридичної чи фізичної особи). Тож при отриманні благодійної допомоги у формі грошових коштів слід складати таку кореспонденцію субрахунків: 1) Надійшли кошти від благодійника Дт 2313 Кт 2117; 2) Нараховано дохід від отримання благодійної допомоги Дт 2117 Кт 7511.Sofa писав:Скажіть будь ласка отримання благодійки коштами та в натуральній формі чи відображається в 14м/о.Та якими проводками ? Якщо в Дт2313 Кт7511 то це відображено в 3м/о, чи не буде це задвоєнням.При наданні платних послуг зрозуміло 14 м/о Дт2111 Кт7111 3м/о Дт2313 Кт 2111.Теж саме і при отриманні субвенції не зрозуміло .Допоможіть розібратись.
Ось у такому випадку ніякого "задвоєння" у Вас не буде.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 62
- З нами з: 13 липня 2017, 23:33
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Помогите пожалуйста,очень нужно... кто знает про порядок списания материальных ценностей в виде благотворительной помощи (основные средства интересуют),а то порядок списания гуманитарной помощи видел,а этот нет. При списании этих ценностей нужно ли разрешение вышестоящей организации,ведь мы их получили не за счет бюджетных средств ???
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Порядок списання - єдиний всіх для необоротних матеріальних активів, незалежно від джерел їх надходження. Тож державні установи при списанні необоротних активів (у тому числі й отриманих від благодійників) мають керуватися нормами Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314.shaten писав:Помогите пожалуйста,очень нужно... кто знает про порядок списания материальных ценностей в виде благотворительной помощи (основные средства интересуют),а то порядок списания гуманитарной помощи видел,а этот нет. При списании этих ценностей нужно ли разрешение вышестоящей организации,ведь мы их получили не за счет бюджетных средств ???
Тоді як комунальні установи і заклади передусім мають виконувати вимоги місцевих положень про порядок списання комунального майна відповідної територіальної громади.
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 01 листопада 2013, 14:03
- Регіон: Волынская Область
- Звідки: Ковель
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи будуть правильними проведення при отриманні благодійної допомоги від батьків в натуральній формі (нематеріальні активи): Дт 1113 Кт 7511 500,00грн.
Дт 7511 Кт 5111 500,00грн.
Дт 8014 Кт 1412 250,00грн.
Дт 5111 Кт 7511 250,00грн.
Дт 7511 Кт 5111 500,00грн.
Дт 8014 Кт 1412 250,00грн.
Дт 5111 Кт 7511 250,00грн.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Олександрівна писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи будуть правильними проведення при отриманні благодійної допомоги від батьків в натуральній формі (нематеріальні активи): Дт 1113 Кт 7511 500,00грн.
Дт 7511 Кт 5111 500,00грн.
Дт 8014 Кт 1412 250,00грн.
Дт 5111 Кт 7511 250,00грн.
Не зовсім зрозуміло, чому Ви пишете про благодійну допомогу у формі нематеріальних активів, а при оприбуткуванні дебетуєте субрахунок 1113 (це малоцінні необоротні матеріальні активи).
Окрім того, Ви загубили кілька проводок. Для початку подивіться п. 1.11 Типової кореспонденції субрахунків. Також проводки з оприбуткування благодійної допомоги (у вигляді необоротних активів) Ви можете знайти на сторінках нашої газети (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 34, 2018, № 4).
-
- Квартирант
- Повідомлень: 73
- З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Комсомольск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Добрий день. Підскажіть будь ласка проводки при отриманні благодійної допомоги у вигляді запасних частин.
Дт1515, Кт 2117
Дт 2313, Кт 7511
Дт 7511 Кт 51
Дт 2117 Кт 2313
Дт 5111 Кт 7511
Дт1515, Кт 2117
Дт 2313, Кт 7511
Дт 7511 Кт 51
Дт 2117 Кт 2313
Дт 5111 Кт 7511
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10698
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1400 разів
- Контактна інформація:
Тётка писав:Добрий день. Підскажіть будь ласка проводки при отриманні благодійної допомоги у вигляді запасних частин.
Дт1515, Кт 2117
Дт 2313, Кт 7511
Дт 7511 Кт 51
Дт 2117 Кт 2313
Дт 5111 Кт 7511
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
А Вам вікна встановили чи просто передали окремо?zabolotna писав:Отримана благодійна допомога у вигляді 2-х металоплатикових вікон. Підскажіть, як правильно поставити на облік?
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 26 вересня 2017, 10:34
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 2 рази
не розумію, чи треба робити акти ввода в експ. безоплатно отримані мат. цінності? Вони ж не проходять по 1312(1311)
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 26 вересня 2017, 10:34
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 2 рази
Крот Юлія, не розумію, чи треба робити акти ввода в експ. безоплатно отримані мат. цінності? Вони ж не проходять по 1312(1311), а потрапляють відразу на 10 (11)?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Я вважаю, що потрібно. Акт введення в експлуатацію є підставою не лише для оприбуткування об’єктів необоротних активів. Окрім того, на підставі саме цього документа роблять запис до Інвентарної картки об'єкта і саме з цього моменту (з дати оформлення Акта введення в експлуатацію) йде відлік строку використання об’єкта для нарахування амортизації. Адже Ви можете отримати необоротні активи сьогодні, а фактично почати їх використовувати лише через місяць (півроку, рік).NatiJalova писав:Крот Юлія, не розумію, чи треба робити акти ввода в експ. безоплатно отримані мат. цінності? Вони ж не проходять по 1312(1311), а потрапляють відразу на 10 (11)?
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 26 вересня 2017, 10:34
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 2 рази
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Цю операцію не потрібно відображати на субрахунках бухобліку. Якщо маєте бажання, то можна показати рух за аналітичними рахунками в межах субрахунків обліку необоротних активів. Ця операція подібна до тимчасового виведення об’єктів необоротних активів з експлуатації на час реконструкції, добудови, модернізації тощо. У цьому випадку ми теж показуємо рух активів лише на аналітичних рахунках.NatiJalova писав:Крот Юлія, тоді по яких рахунках вони відобразяться? (введення)
Річ у тім, що Акт приймання-передачі підтверджує лише факт передавання необоротних активів від благодійника (фізичних, юридичних осіб) і приймання установою отримувачем. А от факт введення в експлуатацію потрібно зафіксувати у Акті введення в експлуатацію.