tates8280 писав:в инструкции по заполнению формы 3-дс сказано ,что в графе "надходження в натуральній формі" відображається безкоштовне отримання активів,послуг у грошовому виразі. не сказано ведь из активов исключить необоротные активы.
Т.е. Вы имеете ввиду, вообще убрать его из всех грах (и доходов и расходов) по 3-дс, а оставить только в конце таблицы, в графак, которые без строк? Я тоже считаю, что в 3230 его записывать не правильно, а включить в 3235. Мне сложнее определиться с расходами - это основные средства, но не преобретенные, а подаренные. По кассовым то они прошли. Куда их - на приобретение основных (3250) или прочие расходы (3285)?
хотелось бы услышать мнение других бухгалтеров) может я не права...но я бы сделала так: безвозмездную помощь в виде материалов,основных средств, работ исключила в форме 3дс и с поступлений и с расходов. а всю сумму поставила бы в конце формы под звездочкой. а в графу 3230 и 3250 поставила бы 5411 счет по главной (целевое финансирование). может грамотные бухгалтера подскажут?)
Ver_lena писав:
Т.е. Вы имеете ввиду, вообще убрать его из всех грах (и доходов и расходов) по 3-дс, а оставить только в конце таблицы, в графак, которые без строк? Я тоже считаю, что в 3230 его записывать не правильно, а включить в 3235. Мне сложнее определиться с расходами - это основные средства, но не преобретенные, а подаренные. По кассовым то они прошли. Куда их - на приобретение основных (3250) или прочие расходы
Відповідно до порядку №307 у статті інші надходження від необмінних операцій рядок 3045 та 3130 ставим безвозмездку. так пишут умные люди!!!
и по звездочкой в конце.
Підкажіть, чи я правильно міркую: отримали безоплатно необоротні активи, буд. матеріали та гроші на придбання ТМЦ. У звіті 3-дс матеріали та гроші показую у статях "Інші надходження від необмінних операцій" та "Інші витрати за необмінними операціями", благодійку у вигляді необоротних активів казначей сказав не показувати взагалі у цьому звіті, отже, у додаткових рядках теж не будуть сидіти ОЗ, а тільки матеріали?
Підкажіть, будь ласка чи правельні проводки по оприбуткуванні благодійної допомоги? І як закрити рах 7511 на 5511 в такому випадку.
Дт Кт
1018-44662 6211-44462
2323-44462 7511-44462
7511-44462 5111-44462
6211-44462 2323-44462
Євген Л.О. писав:Підкажіть, будь ласка чи правельні проводки по оприбуткуванні благодійної допомоги? І як закрити рах 7511 на 5511 в такому випадку.
Дт Кт
1018-44662 6211-44462
2323-44462 7511-44462
7511-44462 5111-44462
6211-44462 2323-44462
а почему 2323? а не 2313? Проводки правильние в этом случае 7511 ненужно закривать, он теперь при начилсении износа будет октриваться постоянно и вот тогда его нужно будет закривать!
Допоможіть у ситуації. Ми комунальна установа, отримали благодійну допомогу у вигляді бактерицидних опромінювачів. При огляді виявилось, що вони недоукомплектовані електричними шнурами та вимикачами, тобто не готові до експлуатації. Чи можна при відсутності надходжень у грошовій формі до спеціального фонду бюджету закупити кабель до них та вимикачі за рахунок коштів загального фонду? Як у такому разі дооцінити ці опромінювачі після доведення до робочого стану відповідно до вимог п.5 розділу 2 ПСБО 121 Основні засоби? Чи краще не дооцінювати, а списати вартість матеріалів на витрати?
Людмила87 писав:Допоможіть у ситуації. Ми комунальна установа, отримали благодійну допомогу у вигляді бактерицидних опромінювачів. При огляді виявилось, що вони недоукомплектовані електричними шнурами та вимикачами, тобто не готові до експлуатації. Чи можна при відсутності надходжень у грошовій формі до спеціального фонду бюджету закупити кабель до них та вимикачі за рахунок коштів загального фонду? Як у такому разі дооцінити ці опромінювачі після доведення до робочого стану відповідно до вимог п.5 розділу 2 ПСБО 121 Основні засоби? Чи краще не дооцінювати, а списати вартість матеріалів на витрати?
А скільки коштують опромінювачі? Це все не доробки наших стандартів так методрекомендацій :( Чіткої відповіді не має!
Людмила87 писав:Допоможіть у ситуації. Ми комунальна установа, отримали благодійну допомогу у вигляді бактерицидних опромінювачів. При огляді виявилось, що вони недоукомплектовані електричними шнурами та вимикачами, тобто не готові до експлуатації. Чи можна при відсутності надходжень у грошовій формі до спеціального фонду бюджету закупити кабель до них та вимикачі за рахунок коштів загального фонду? Як у такому разі дооцінити ці опромінювачі після доведення до робочого стану відповідно до вимог п.5 розділу 2 ПСБО 121 Основні засоби? Чи краще не дооцінювати, а списати вартість матеріалів на витрати?
А скільки коштують опромінювачі? Це все не доробки наших стандартів так методрекомендацій :( Чіткої відповіді не має!
по 600 грн. за кожний, зазвичай оприбутковуємо їх на рах.1113
Людмила87 писав:Допоможіть у ситуації. Ми комунальна установа, отримали благодійну допомогу у вигляді бактерицидних опромінювачів. При огляді виявилось, що вони недоукомплектовані електричними шнурами та вимикачами, тобто не готові до експлуатації. Чи можна при відсутності надходжень у грошовій формі до спеціального фонду бюджету закупити кабель до них та вимикачі за рахунок коштів загального фонду? Як у такому разі дооцінити ці опромінювачі після доведення до робочого стану відповідно до вимог п.5 розділу 2 ПСБО 121 Основні засоби? Чи краще не дооцінювати, а списати вартість матеріалів на витрати?
А скільки коштують опромінювачі? Це все не доробки наших стандартів так методрекомендацій :( Чіткої відповіді не має!
по 600 грн. за кожний, зазвичай оприбутковуємо їх на рах.1113
Може провести їх як МШП по 1812?! Чесно кажучи питання дуже цікаве я би і сам хотів дізнатися відповідь! І хоча проводки в типовій кореспонленції є! Але як це на практиці робити зовсім не зрозуміло!
Проводка в пункті 1.10 до речі це ваш приклад! Але як бути з амортизацією якщо частина вартості ОЗ безкоштовно отримана а частина куплена і проведена через цільове фінансування!
Виходе якось так для прикладу якщо ви купите на 200 грн ще для ламп
1113
2117
600
7511
5111
600
8014
1412
300
5111
7511
300
1113
1312
200
5411
5111
200
8014
1412
100
і виходе що при списанні треба пам'ятати що знос ви повинні будете нарахувати частину на безкоштовні і частину на куплені І внесений капітал списувати тільки той що куплений!
EVGENIY писав:Виходе якось так для прикладу якщо ви купите на 200 грн ще для ламп
1113
2117
600
7511
5111
600
8014
1412
300
5111
7511
300
1113
1312
200
5411
5111
200
8014
1412
100
і виходе що при списанні треба пам'ятати що знос ви повинні будете нарахувати частину на безкоштовні і частину на куплені І внесений капітал списувати тільки той що куплений!
так, якщо діяти за останніми законами, то виходить дуже незручно для обліку . На МШП такі прилади не відносимо, бо строк експлуатації може бути і 5, і 10 років.
Досі не розумію, як в одному активі поєднувати загальний і спеціальний фонд, мабуть ніяк.
Ol4ik.kis писав:Безоплатно отримали продукти харчування. які проводки? підкажіть будьласочка
Цю операцію слід відображати згідно з п. 3.2 або 3.6 Типової кореспонденції субрахунків - залежно від суті операції (якщо це внутрівідомча передача тоді слід керуватися п. 3.2, якщо благодійна допомога - п. 3.6). У випадку надходження благодійної допомоги у натуральній формі обов'язково потрібно показати дохід за субрахунком 7511 і подати Довідку про надходження у натуральній формі до Казначейства.
Докладніше про всі нюанси відображення в обліку та документального оформлення благодійної допомоги (у тому числі у вигляді продуктів харчування) читайте у статті "Надходження в натуральній формі: оцінюємо, оформляємо, обліковуємо" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2018, № 10-11).
Вибачте,але не зрозумілі проводки.Даний одяг я оприбутковую по накладній на рахунок 1114 на склад по м/о 9.Де в тих проводках вказано що це благодійна допомога?
Вибачте,але не зрозумілі проводки.Даний одяг я оприбутковую по накладній на рахунок 1114 на склад по м/о 9.Де в тих проводках вказано що це благодійна допомога?
Доброго дня! Хто з ОТГ отримував оргтехніку щодо виконання функцій у сфері соціального захисту населення. на підставі наказу Мінсоцполітики №1051 від 27.07.2018 року. [font="Noto Sans", sans-serif]EVGENIY питання до Вас[/font] Чи підлягає дана операція відображенню в обліку за доходами "Інші джерела власних надходжень" (25020200).
viktoriy_ubr писав:Доброго дня! Хто з ОТГ отримував оргтехніку щодо виконання функцій у сфері соціального захисту населення. на підставі наказу Мінсоцполітики №1051 від 27.07.2018 року. [font="Noto Sans", sans-serif]EVGENIY питання до Вас[/font] Чи підлягає дана операція відображенню в обліку за доходами "Інші джерела власних надходжень" (25020200).
viktoriy_ubr писав:Дякую за вашу чуйність до наших проблем. Ось наказ
А які документи вам дають при передачі? Цікаво як в себе буде це проводити Мінсоцполітики! Скоріш за все вам доведеться проводити як ви і кажете по 25020200! Але треба вивчати глибше! Наказ не весь! До того ж там якась програма міжнародного банку!
viktoriy_ubr писав:Видаткові накладні, де постачальником виступає МСП. Вид оперцації централізоване постачання.
Вам краще почекати! І повипитувати в мінсоцполітики як роблять інші! Цікаве якесь централізоване постачання! Можливо вам їх передадуть разом з видатками!
Збільшення КБКД 25020200 та КПКВМБ 0110150 (оскільки соцслужба не є відокрелленим підрозділом, а саме відділом ВикКомітету м/ради) УДКСУ у ... р-ні відхилило. Який би КПКВМБ засосували б Ви????
Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Тетяна-бух писав:Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Як би ви їх купували то яке б кекв застосували? Я думаю 2230