Доброго дня! Хто з ОТГ отримував оргтехніку щодо виконання функцій у сфері соціального захисту населення. на підставі наказу Мінсоцполітики №1051 від 27.07.2018 року. [font="Noto Sans", sans-serif]EVGENIY питання до Вас[/font] Чи підлягає дана операція відображенню в обліку за доходами "Інші джерела власних надходжень" (25020200).
viktoriy_ubr писав:Доброго дня! Хто з ОТГ отримував оргтехніку щодо виконання функцій у сфері соціального захисту населення. на підставі наказу Мінсоцполітики №1051 від 27.07.2018 року. [font="Noto Sans", sans-serif]EVGENIY питання до Вас[/font] Чи підлягає дана операція відображенню в обліку за доходами "Інші джерела власних надходжень" (25020200).
viktoriy_ubr писав:Дякую за вашу чуйність до наших проблем. Ось наказ
А які документи вам дають при передачі? Цікаво як в себе буде це проводити Мінсоцполітики! Скоріш за все вам доведеться проводити як ви і кажете по 25020200! Але треба вивчати глибше! Наказ не весь! До того ж там якась програма міжнародного банку!
viktoriy_ubr писав:Видаткові накладні, де постачальником виступає МСП. Вид оперцації централізоване постачання.
Вам краще почекати! І повипитувати в мінсоцполітики як роблять інші! Цікаве якесь централізоване постачання! Можливо вам їх передадуть разом з видатками!
Збільшення КБКД 25020200 та КПКВМБ 0110150 (оскільки соцслужба не є відокрелленим підрозділом, а саме відділом ВикКомітету м/ради) УДКСУ у ... р-ні відхилило. Який би КПКВМБ засосували б Ви????
Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Тетяна-бух писав:Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Як би ви їх купували то яке б кекв застосували? Я думаю 2230
Тетяна-бух писав:Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Як би ви їх купували то яке б кекв застосували? Я думаю 2230
я відображала завжди 2230, але Казна наполягає на КЕКВ 2730 (наказ 333 п.2.5.3. п.п.4) надання допомоги у грошовій формі або натуральному вираженні ветеранам та непрацюючим пенсіонарам)
Тетяна-бух писав:Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Як би ви їх купували то яке б кекв застосували? Я думаю 2230
я відображала завжди 2230, але Казна наполягає на КЕКВ 2730 (наказ 333 п.2.5.3. п.п.4) надання допомоги у грошовій формі або натуральному вираженні ветеранам та непрацюючим пенсіонарам)
Ви довідку робите не для видачі, а для оприбуткування! Тому казна взагалі не туди дивиться!
Наприклад ви ж можете не знати що будете видавати продукти. ви може з них обід зварите! В момент оприбуткування ви не можете знати напрямки використання, та воно вам і не потрібно!
Тетяна-бух писав:Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Як би ви їх купували то яке б кекв застосували? Я думаю 2230
я відображала завжди 2230, але Казна наполягає на КЕКВ 2730 (наказ 333 п.2.5.3. п.п.4) надання допомоги у грошовій формі або натуральному вираженні ветеранам та непрацюючим пенсіонарам)
Ви довідку робите не для видачі, а для оприбуткування! Тому казна взагалі не туди дивиться!
Наприклад ви ж можете не знати що будете видавати продукти. ви може з них обід зварите! В момент оприбуткування ви не можете знати напрямки використання, та воно вам і не потрібно!
А якщо в момент оприбуткування чітко в акті написано, що прийнято від підприємця продукти харчування для малозабезпечених верств населення? Казна наполягає. якщо з них не виготовлена іжа, а роздана як допомога населенню, то 2730
Тетяна-бух писав:Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Як би ви їх купували то яке б кекв застосували? Я думаю 2230
я відображала завжди 2230, але Казна наполягає на КЕКВ 2730 (наказ 333 п.2.5.3. п.п.4) надання допомоги у грошовій формі або натуральному вираженні ветеранам та непрацюючим пенсіонарам)
Ви довідку робите не для видачі, а для оприбуткування! Тому казна взагалі не туди дивиться!
Наприклад ви ж можете не знати що будете видавати продукти. ви може з них обід зварите! В момент оприбуткування ви не можете знати напрямки використання, та воно вам і не потрібно!
А якщо в момент оприбуткування чітко в акті написано, що прийнято від підприємця продукти харчування для малозабезпечених верств населення? Казна наполягає. якщо з них не виготовлена іжа, а роздана як допомога населенню, то 2730 ((( сумно
Чому сумно? Це взагалі не діло казни таке вирішувати!! Ви отримали продукти харчування, тому і КЕКВ продуктів харчування! Ви ж робите довідку про НАДХОДЖЕННЯ а не довідку про видатки!!! І ще раз кажу як би ви їх купували то використовували би 2230 адже ви купуєте продукти харчування, як ви їх будете витрачати то вже не діло казни!!!
EVGENIY писав:ось тут до речі наведено приклад проводок
сума зносу безоплатно отриманих ОЗ або ІНМА Дт5111 Кт1411, 1412 такой проводки не было? это верная проводка??
це якщо ви отримуєте зі зносом, а не нараховуєте самі!
а еще было раньше Дт 5511 Кт 5111, а теперь последняя проводка Дт 5511 Кт 8014. вообще запуталась теперь, где правильно..
не біло такой проводки раньше, все что я вчера сделал там так єто добавил счет 11 и 1412 для ІНМА а то спрашивали!
Проводка 5511 8014 єто закритие расходов в конце квартала она там всегда била
Тетяна-бух писав:Добрий день. Колеги, підкажіть, за яким КЕКВ 2230 чи 2730 відображати отримані продукти харчування як благодійна допомога від підприємців та роздані відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення?
Як би ви їх купували то яке б кекв застосували? Я думаю 2230
я відображала завжди 2230, але Казна наполягає на КЕКВ 2730 (наказ 333 п.2.5.3. п.п.4) надання допомоги у грошовій формі або натуральному вираженні ветеранам та непрацюючим пенсіонарам)
Ви довідку робите не для видачі, а для оприбуткування! Тому казна взагалі не туди дивиться!
Наприклад ви ж можете не знати що будете видавати продукти. ви може з них обід зварите! В момент оприбуткування ви не можете знати напрямки використання, та воно вам і не потрібно!
А якщо в момент оприбуткування чітко в акті написано, що прийнято від підприємця продукти харчування для малозабезпечених верств населення? Казна наполягає. якщо з них не виготовлена іжа, а роздана як допомога населенню, то 2730
Вибачте,але не зрозумілі проводки.Даний одяг я оприбутковую по накладній на рахунок 1114 на склад по м/о 9.Де в тих проводках вказано що це благодійна допомога?
Добрий ранок Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
Тетяна-бух писав:Добрий ранок Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
Тетяна-бух писав:Добрий ранок Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
Подскажите пожалуйста. Получили безвозмездную помощь деньгами (субвенция). Потом наша организация купила МНМА за эти средства. Проводки будут какие и в каких журналах? спасибо большое!
Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Natalija13 писав:Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби.
Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку. Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.
Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.
Natalija13 писав:Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби.
Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку. Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.
Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.
Коли ми запитали аудиторів чи можемо ми оприбуткувати килими. то вони сказали, що коври, килими оприбутковувати неможна, тому що вони являються б/у, а в дитячі садочки такого неможна стелити, на це повинен бути дозвіл відповідної інстанції. Хоча я не можу зрозуміти чого неможна??? такого ніде не пише (я не знайшла), тим більше, що в нас є накладна з магазину де купували килими (це не доказ того що килими не б/у???).
У ваших аудиторів "Горе от ума"
Якщо килим батьки купили і надають вам і чек і ще й накладну, а ще якщо ви це вкажете в акті при оприбуткуванні, то я не бачу жодних підстав вважати цей килим Б/У
EVGENIY писав:У ваших аудиторів "Горе от ума"
Якщо килим батьки купили і надають вам і чек і ще й накладну, а ще якщо ви це вкажете в акті при оприбуткуванні, то я не бачу жодних підстав вважати цей килим Б/У
Добрий день. Що робити у випадку, якщо отримано благодійну допомогу у натуральній формі (ліки, які вже приймають пацієнти лікарні, та основні засоби), а головний розпорядник у цьому місяці відмовляється затверджувати зміни до спецфонду???? пропонує поки що обліковувати на позабалансових рахунках, але в мене це не вкладається у голові (які для цього є підстави, якщо в наявності і накладні, і товар?!)