списання тонометрів

Відповісти
Radchuk
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 жовтня 2016, 16:54
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Radchuk »

Можливо взагалі списати тонометр без результатів повірки?

Lili
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 березня 2015, 09:49
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Lili »

Для списання поламаманих тонометрів обов"язково має бути заключення !

zav.1994
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 серпня 2016, 13:44
Регіон: Кировоградская область

Повідомлення zav.1994 »

Доброго дня. Раніше нічого не списувала лише ставила на облік. Бухгалтер-новачок. Які операції почергово потрібно здійснити для списання тонометрів та приладів (наприклад, електрокардіограф). Бо в законодавстві написано дуже багато. А щоб покоротше чьотко по пунктам може хтось розписати? Дякую.

kvitka_0802
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 08 лютого 2017, 10:56
Регіон: Полтавская область

Повідомлення kvitka_0802 »

Потрібно проводити повірку на засоби вимірювальної техніки (ЕКГ, УВЧ, тонометри, ваги). Нам дану повірку проводить регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації. Ми укладаєм з ними договір, оплачуєм рахунок за надані послуги, а вони після повірки видають або свідоцтво про провірку робочого засобу вимірювальної техніки, або довідку про непридатність засобу вимірювальної техніки. На основі даної довідки і проводжу списання тонометрів.

zav.1994
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 серпня 2016, 13:44
Регіон: Кировоградская область

Повідомлення zav.1994 »

припустимо, що спеціалізована установа надала нам довідку про непридатність тонометрів. Далі наші дії. ми запчастини від тонометрів (від деяких залишились лише одні грушки) приводимо в обліку в статус відходів? чи якось по іншому? які проводки потрібно зробити щоб відобразити дані дії в бух.обліку? дякую за відповідь.

zav.1994
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 серпня 2016, 13:44
Регіон: Кировоградская область

Повідомлення zav.1994 »

kvitka_0802 писав:Потрібно проводити повірку на засоби вимірювальної техніки (ЕКГ, УВЧ, тонометри, ваги). Нам дану повірку проводить регіональний  науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації. Ми укладаєм з ними договір, оплачуєм рахунок за надані послуги, а вони після повірки видають або свідоцтво про провірку робочого засобу вимірювальної техніки, або довідку про непридатність засобу вимірювальної техніки. На основі даної довідки і проводжу списання тонометрів.
[font="Noto Sans", sans-serif]припустимо, що спеціалізована установа надала нам довідку про непридатність тонометрів. Далі наші дії. ми запчастини від тонометрів (від деяких залишились лише одні грушки) приводимо в обліку в статус відходів? чи якось по іншому? які проводки потрібно зробити щоб відобразити дані дії в бух.обліку? дякую за відповідь.[/font]

aglaj
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 21 квітня 2017, 12:40
Регіон: Киевская область

Повідомлення aglaj »

підкажіть, яким документом регламентується обов язковість наявності заключень технічного стану незалежним експертом ІНМА на 1113, зокрема електротоварів та вимірювальних приладів- тонометрів?

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”