Щодо списання бюджетними установами комп'ютерної техніки

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10433
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1379 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Iaroslavka, так баланс не йде чи у'вязка якої офіційно ні де не має?

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Анюша писав:Подскажите пожалуйста, когда я передаю материальные ценности фирме по списанию, какой должен быть акт приема-передачи ,есть какойто затвержденный акт
Мы делаем в произвольной форме такой акт приема-передачи, с указанием от кого кому,что передаем и в каком количестве, согласно какого договора. Такие акты вы встретите под договорами аренды, при передачи на ответственное хранение и т.д.

PiT_Stop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 26 травня 2017, 10:12
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення PiT_Stop »

Дуже прошу роз"яснення!ми бюджетна установа і в нас  вийшли з ладу  3 комп"ютера, 2 принтера та 7 відеокамер. Чи вірні  наші дії? 
1)Ми шукаємо фірму( яка має ліцензію)щоб вона зробила експертний висновок, і в разі неможливості відновлення все передаємо на утілізацію відходів.
Але якщо там є пластик, стекло и чормет, що робити з цим?Нам все це повинна повернути організація яка утилізує, а ми беремо на баланс вторсировину? 
2)А якщо техніка підлягає використанню (відновленню) як її передають і кому?Які на це потрібно оформлювати документи?
3)Чи можна засторілі камери які отримані від модернізації оприбуткувати на склад як аварійний запас?
 Дуже прошу роз"яснити!Дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

PiT_Stop писав:Дуже прошу роз"яснення!ми бюджетна установа і в нас  вийшли з ладу  3 комп"ютера, 2 принтера та 7 відеокамер. Чи вірні  наші дії? 
1)Ми шукаємо фірму( яка має ліцензію)щоб вона зробила експертний висновок, і в разі неможливості відновлення все передаємо на утілізацію відходів.
Але якщо там є пластик, стекло и чормет, що робити з цим?Нам все це повинна повернути організація яка утилізує, а ми беремо на баланс вторсировину? 
2)А якщо техніка підлягає використанню (відновленню) як її передають і кому?Які на це потрібно оформлювати документи?
3)Чи можна засторілі камери які отримані від модернізації оприбуткувати на склад як аварійний запас?
 Дуже прошу роз"яснити!Дякую
Насамперед варто розуміти, що вимоги щодо необхідності отримання експертного висновку для списання комп'ютерної техніки чинне законодавство не містить. Тож якщо такий висновок у Вас буде - добре, а як ні, то цілком достатньо буде й висновку комісії установи.
Усі вузли та деталі, придатні для подальшого використання (для ремонту комп’ютерної техніки) слід оприбуткувати на баланс установи (на субрахунок 1515). А вузли і деталі, які містять метали кольорові, чорні чи дорогоцінні, підлягають задаванню спеціалізованому підприємству (до пункту прийому брухту). Ці деталі оприбутковують як вторинну сировину на субрахунок 1518 слід оприбуткувати.
Що стосується морально застарілої техніки, яка придатна для використання, то відповідно до абз. 3 п. 4 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р., таке майно може передаватися до сфери управління місцевих органів виконавчої влади з подальшим його закріпленням за відповідними закладами, установами та організаціями.

Аватар користувача
vodolejka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 16 травня 2012, 22:12
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення vodolejka »

У грудні 2016 року комісія зі списання майна оформила усі необхідні документи (згідно Порядку 1314): протокол, акти тех.стану майна, акти на списання. Але процес на цьому зупинився, відбулася зміна керівника. Чи можна у 2017 році на підставі цих документів продовжити процедуру списання, тобто знайти фірму, передати на утилізацію і т.д.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Добрий день. Підскажіть будь ласка в жовтні 2007р. від виконкому було передано комп’ютер вартістю 2101,00 грн. зі 100 % зносом. зараз вирішили списати морально застарілий комп’ютер. (передати ми нікому не можемо, такий раритет нікому не потрібен). Як гарно написати, що він морально застарів та модернізація економічно не доцільна. (може є якісь вісомі аргументи для цих причин списання?)

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Тётка писав:Добрий день. Підскажіть будь ласка  в жовтні 2007р. від виконкому  було передано комп’ютер вартістю 2101,00 грн. зі 100 % зносом. зараз вирішили списати морально застарілий комп’ютер. (передати ми нікому не можемо, такий раритет нікому не потрібен). Як гарно написати, що він морально застарів та модернізація економічно не доцільна. (може є якісь вісомі аргументи для цих причин списання?)
Доброго дня! То так і напишіть, що комп’ютер є морально застарілим, модернізації не підлягає у зв'язку з економічною недоцільністю. Висновок стороннього фахівця (сервісного центру) не обов’язковий. Але якщо такий матимете, то чудово. І не забудьте, про утилізацію цього комп'ютера. Можливо за нього Вам вдасться отримати хоч якусь "копійку".

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Дякую за відповідь, але узнала за утилізацію, то ми повині платити за те що в нас приїдуть заберуть та утилізують.

Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Доброго дня! У нас є комп"ютерний клас на загальну суму 40000,00 грн.,з нього кілька комп"ютерів вийшли з ладу як я можу їх списати коли не маю їх вартості окремо, а лише вартість загальну?

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

Добрий день. Підкажіть будь ласка, як вірно відобразити в бюджетної звітності таку ситуацію:
списали майно та передали на розбірання/утилізацію. Контрагент вилучив з переданого майна чорні метали (брухт), не передаючі нам цей брухт. Потім за вилучений брухт нам переказав гроші.
чи вірно ми думаємо:
Дт1518 Кт2117 оприбуткований металобрухт (чи потрібно його прибуткувати, якщо нам не передали його)
Дт2117 Кт1518 передано металобрухт (фактично ми його не отримували та не передавали)
Д2117 Дт7211 нараховано дохід від реалізації метеалобрухту (в момент передачі це має бути? а якщо не передавали?)
Дт2313 Кт2117 надійшли гроші за реалізований металобрухт
Довідку про натуральні надходження не робимо. В 4 формі показуємо дохід тоді, коли гроші надійшли? Чи потрібні перші 2 проведення?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10433
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1379 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:
04 жовтня 2022, 14:35
Добрий день. Підкажіть будь ласка, як вірно відобразити в бюджетної звітності таку ситуацію:
списали майно та передали на розбірання/утилізацію. Контрагент вилучив з переданого майна чорні метали (брухт), не передаючі нам цей брухт. Потім за вилучений брухт нам переказав гроші.
чи вірно ми думаємо:
Дт1518 Кт2117 оприбуткований металобрухт (чи потрібно його прибуткувати, якщо нам не передали його)
Дт2117 Кт1518 передано металобрухт (фактично ми його не отримували та не передавали)
Д2117 Дт7211 нараховано дохід від реалізації метеалобрухту (в момент передачі це має бути? а якщо не передавали?)
Дт2313 Кт2117 надійшли гроші за реалізований металобрухт
Довідку про натуральні надходження не робимо. В 4 формі показуємо дохід тоді, коли гроші надійшли? Чи потрібні перші 2 проведення?
Ось тут купа різних варіантів поводження з металобрухтом, подивіться може буде і ваш варіант

https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... akulaturi/

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

EVGENIY писав:
04 жовтня 2022, 14:56
Ось тут купа різних варіантів поводження з металобрухтом, подивіться може буде і ваш варіант

https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... akulaturi/
Дякую, але нашого варіанта нема. Ми металобрухт не отримуємо, а в договорі прописуємо, що вилучений брухт залишається на фірмі, з якою заключений договір на утилізацію, а вони за нього нам тільки гроші перераховують та надають довідку щодо кількості та вартості такого брухту.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10433
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1379 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:
05 січня 2023, 17:11
EVGENIY писав:
04 жовтня 2022, 14:56
Ось тут купа різних варіантів поводження з металобрухтом, подивіться може буде і ваш варіант

https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... akulaturi/
Дякую, але нашого варіанта нема. Ми металобрухт не отримуємо, а в договорі прописуємо, що вилучений брухт залишається на фірмі, з якою заключений договір на утилізацію, а вони за нього нам тільки гроші перераховують та надають довідку щодо кількості та вартості такого брухту.
Тоді у вас буде тільки ось ці дві проводки

Д2117 Дт7211 нараховано дохід від реалізації метеалобрухту (в момент коли вам нададуть якийсь документ в якому буде написано скільки вам заплатять)
Дт2313 Кт2117 надійшли гроші за реалізований металобрухт

Заклад освіти
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 30 жовтня 2023, 21:23
Регіон: Волинська

Повідомлення Заклад освіти »

Підкажіть, будь ласка, як можна списати комп'ютерний клас, до складу якого входять 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерних комплексів і через скільки років експлуатації комп'ютери можуть бути визнані застарілими?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10433
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1379 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Заклад освіти писав:
30 жовтня 2023, 21:30
Підкажіть, будь ласка, як можна списати комп'ютерний клас, до складу якого входять 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерних комплексів і через скільки років експлуатації комп'ютери можуть бути визнані застарілими?
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... okazati-v/

Заклад освіти
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 30 жовтня 2023, 21:23
Регіон: Волинська

Повідомлення Заклад освіти »

Підкажіть, будь ласка, як списати комп'ютерний клас в закладі освіти, до складу якого входить 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерний комплекс.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10433
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1379 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Заклад освіти писав:
02 листопада 2023, 11:12
Підкажіть, будь ласка, як списати комп'ютерний клас в закладі освіти, до складу якого входить 10 учнівських та 1 вчительський комп'ютерний комплекс.
я ж вище вам дав посилання на статтю :48:

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”