Треба завдячити Держгеокадастру. На його офіційному сайті 21.05.15 р. з'явилося чергове роз'яснення, яке стосується реєстрації земельних ділянок.
Держгеокадастр роз’яснює: Що означає можливість реєстрації земельних ділянок на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року.
Фахівці Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру роз’яснюють, що означають норми прийнятого закону на практиці.
Верховна Рада України прийняла закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок та їх державної реєстрації на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року. За законопроект № 0902, внесений народним депутатом VII-го скликання Михайлом Апостолом, проголосувало 263 народних депутати. Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Прийняття цього закону дає можливість для вирішення проблеми реєстрації земельних ділянок, технічна документація на які була розроблена до 1 січня 2013 року на замовлення та за кошти громадян.
Нагадаймо, що з 1 січня 2013 року функції з реєстрації земельних ділянок були розподілені між двома відомствами: Державним агентством земельних ресурсів (що зараз знаходиться в стадії реорганізації в Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру) та Міністерством юстиції. Починаючи з цієї дати та до сьогодні Держгеокадастр реєструє земельні ділянки та видає витяги, а Мін’юст реєструє права власності та видає відповідні свідоцтва.
Частина громадян, що мали на руках уже готову землевпорядну документацію, не встигли повністю пройти процедуру реєстрації та сформувати ділянки як об’єкт цивільних прав та отримати державні акти або договори оренди до цієї реформи.
У той же час наявність правовстановлюючих документів була обов’язковою умовою автоматичного перенесення інформації з Державного реєстру земель, що існував до 31 грудня 2012 року, до Державного земельного кадастру.
За оцінкою спеціалістів Держгеокадастру, внаслідок цього «зависло» декілька десятків тисяч земельних ділянок, на які не були оформлені правовстановлюючі документи. Для порівняння, до кризи 2008-2009 років щорічно оформлювалось до 1,5 млн правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Через цю колізію, громадянам залишалось або змиритись з невизначеним статусом земельної ділянки або повторно замовляти документацію – по актуальним на сьогодні тарифам.
Що змінилося після прийняття закону?
У разі, якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою, що посвідчує право на земельну ділянку (на підставі рішення відповідного органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади про надання або передачу в оренду земельної ділянки), громадянин може подати заяву та розпочати процес державної реєстрації земельної ділянки на підставі цієї документації. У разі відповідності поданої документації всім вимогам законодавства та наявності необхідних фахових затверджень, працівники Держгеокадастру вносять відомості до Державного земельного кадастру, видають витяг, що дає підстави громадянину звернутися до Державної реєстраційної служби та зареєструвати право власності. Таким чином, прийнятий закон дає законодавчі підстави розпочати процедуру оформлення ділянки.
“Ми готові надавати всіляку підтримку громадянам в оформленні ділянок. Ще один пріоритет – унеможливити спроби недобросовісного заволодіння земельними ресурсами, тому в разі необхідності нашими фахівцями буде проведений аудит всієї процедури виділення земельної ділянки”, – відзначив Голова Держгеокадастру Максим Мартинюк.
для довідки: зазанчений Закон вже передано на підпис Президенту Украини, тож доведеться зачекати. Потім вже на практиці буде зилга оцінити нововведення, чи дійсно вони знімуть ті перепони, які існують сьогодні.
(За матеріалами офіційного сайту Держгеокадастру: )
Чергові роз'яснення щодо реєстрації земельних ділянок
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Повернутись до “Земельне законодавство у бюджетній сфері”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням