Чи потрібно подавати декларацію?
"Наша установа" (назовем її так) є територіальним органом бюджетної установи.
Чи повинні посадові особи (в т.ч. звільнені) подавати декларацію про доходи та зобов'язання фінансового характеру, а також опубліковувати її офіційному сайті або в друк. виданнях?
В свою чергу відповідно до п. 1 п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України "Про запобігання корупції" визначено суб'єкти декларування, та визначено коло осіб які повинні подавати декларацію.
Працівники та посадові особи "Нашої установи" не є державними службовцями, але отримуємо з/п з бюджету.
Відповідно до установчих документів "нашу установу" створено аналогічною бюджетною установою вищого рівня, яку в свою чергу створило міністерство соц. політики, тобто на нашу думку ми не маємо статусу особи публічного права (ст. 81 ЦКУ).
Як висновок працівники та посадові осби "Нашої установи" не входять до переліку суб'єктів визначених п. 1 п.п.а п 2 ч. 1 ст 3 ЗУ "Про запобігання корупції" та не є суб'єктами декларування.
Наша бюджетна установа, створена в 1991 році Постановою КМУ, (центральний апарат та його відділення в регіонах). На протязі всього існування нашої установи та його регіональних відділень, було проведено декілька реорганізацій шляхом зміни назви установи та змін у структурі зі зняттям з працівників центрального апарату та працівників регіональних відділень статусу державних службовців. Тобто після останної реорганізації всі регіональні відділення у відповідності до положень про відділення набули, статусу бюджетної установи, яка в свою чергу створена шляхом реорганізації бюджетною установою вищого рівня. Звертаємо вашу увагу на те, що, починаючи з 1991 року і по теперешній час, як такової ліквідації усатнови не було, а були лише реорганізації, а тому знову виникає питання: чи є ми тією бюджетною установою без статуса особи публічного права. З урахуванням того, що ми були позбавлені контролюючої функції, як бюджетна установа
Чи повинні посадові особи (в т.ч. звільнені) подавати декларацію про доходи та зобов'язання фінансового характеру, а також опубліковувати її офіційному сайті або в друк. виданнях?
В свою чергу відповідно до п. 1 п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України "Про запобігання корупції" визначено суб'єкти декларування, та визначено коло осіб які повинні подавати декларацію.
Працівники та посадові особи "Нашої установи" не є державними службовцями, але отримуємо з/п з бюджету.
Відповідно до установчих документів "нашу установу" створено аналогічною бюджетною установою вищого рівня, яку в свою чергу створило міністерство соц. політики, тобто на нашу думку ми не маємо статусу особи публічного права (ст. 81 ЦКУ).
Як висновок працівники та посадові осби "Нашої установи" не входять до переліку суб'єктів визначених п. 1 п.п.а п 2 ч. 1 ст 3 ЗУ "Про запобігання корупції" та не є суб'єктами декларування.
Наша бюджетна установа, створена в 1991 році Постановою КМУ, (центральний апарат та його відділення в регіонах). На протязі всього існування нашої установи та його регіональних відділень, було проведено декілька реорганізацій шляхом зміни назви установи та змін у структурі зі зняттям з працівників центрального апарату та працівників регіональних відділень статусу державних службовців. Тобто після останної реорганізації всі регіональні відділення у відповідності до положень про відділення набули, статусу бюджетної установи, яка в свою чергу створена шляхом реорганізації бюджетною установою вищого рівня. Звертаємо вашу увагу на те, що, починаючи з 1991 року і по теперешній час, як такової ліквідації усатнови не було, а були лише реорганізації, а тому знову виникає питання: чи є ми тією бюджетною установою без статуса особи публічного права. З урахуванням того, що ми були позбавлені контролюючої функції, як бюджетна установа
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
фінансовий контроль на цей момент ще за Законом "Про запобігання і протидію корупції"
щодо розгорнутого, але зайво узагальненого питання Мін’юст роз’яснював, зокрема: "Трапляються й випадки неоднозначного трактування окремих положень Закону за відсутності об'єктивних для цього підстав. Зазначене, наприклад, стосується такої групи суб'єктів відповідальності за корупційні правопорушення, як посадові особи юридичних осіб публічного права, які одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету. Поширеними є, зокрема, питання щодо віднесення до вказаної категорії тих чи інших працівників державних чи комунальних установ та організацій.
Стосовно цього слід підкреслити, що для вирішення питання щодо визначення поняття "посадова особа" необхідно виходити з правозастосовної практики, яка зазначає, що головним критерієм віднесення особи до кола посадових осіб є наявність в неї організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій.
У свою чергу, відповідно до судової практики, яка склалася і знайшла своє відображення у відповідному узагальненні Верховного Суду України (йдеться про постанову Пленуму Верховного Суду України від 26 квітня 2002 року № 5 "Про судову практику у справах про хабарництво"), організаційно-розпорядчими обов'язками є обов'язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступників, керівників структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо)."
щодо розгорнутого, але зайво узагальненого питання Мін’юст роз’яснював, зокрема: "Трапляються й випадки неоднозначного трактування окремих положень Закону за відсутності об'єктивних для цього підстав. Зазначене, наприклад, стосується такої групи суб'єктів відповідальності за корупційні правопорушення, як посадові особи юридичних осіб публічного права, які одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету. Поширеними є, зокрема, питання щодо віднесення до вказаної категорії тих чи інших працівників державних чи комунальних установ та організацій.
Стосовно цього слід підкреслити, що для вирішення питання щодо визначення поняття "посадова особа" необхідно виходити з правозастосовної практики, яка зазначає, що головним критерієм віднесення особи до кола посадових осіб є наявність в неї організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій.
У свою чергу, відповідно до судової практики, яка склалася і знайшла своє відображення у відповідному узагальненні Верховного Суду України (йдеться про постанову Пленуму Верховного Суду України від 26 квітня 2002 року № 5 "Про судову практику у справах про хабарництво"), організаційно-розпорядчими обов'язками є обов'язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступників, керівників структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо)."
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
так - посадовим і службовим особам, ні - іншим службовцям і персоналу.
-
Ольга=)))))
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 02 березня 2016, 10:36
- Регіон: Ровенская область
Доброго дня.Підскажіть будь ласка,чи потрібно подавати декларацію навчальному закладу(Центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості),враховуючи те що працівники не є державними службовцями,але фінансування іде з державного бюджету?І якщо все таки потрібно то це усім працівникам чи лише керівнику і заступникам???
- Zinchenko Dinara
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 14 жовтня 2015, 13:08
- Звідки: Україна, Харкiв
+
Востаннє редагувалось 23 березня 2016, 10:21 користувачем Zinchenko Dinara, всього редагувалось 1 раз.
-
Matilda
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 18 серпня 2014, 16:28
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Добрий вечір. У мене чоловік до 10.11.2015 року працював в сільській раді- землевпорядником. 10.11.2015 року він звільнився з роботи і на сьогодняшній день безробітний.Скажіть будь ласка чи потрібно йому здавати декларацію за 2015 рік в сільську раду.
-
Alekso
- Мешканець

- Повідомлень: 112
- З нами з: 31 травня 2012, 22:04
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 3 рази
Допоможіть розібратися. Чи подають декларацію про доходи головний бухгалтер та працівники бухгалтерської служби (централізованої бухгалтерії), які не є державними службовцями та фінансуються з місцевого бюджету?
-
ndymchuk
- Квартирант

- Повідомлень: 76
- З нами з: 24 січня 2016, 08:43
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! Кандидат при проведенні конкурсу на заміщення вакантної посади в березні 2016 року подавав декларацію за 2015 рік, його призначили. Декларація зберігається в справі. Чи потрібно йому ще раз подавати декларацію з такими ж цифрами за 2015 р. до 1 квітня 2016р? Виходить в один місяць дві декларації? А у нас ця особа ще в минулому році була звільнена в нашому ж органі то виходить їй треба ще й третю декларацію подавати? І буде три однакові декларації в справі?
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Подання кандидатом декларації та подання державним службовцем декларації регулюється різними нормами закону. Кандидат до речі не зобовязаний вносити в декларацію відомості щодо витрат (вкладів/внесків). Тому навіть якщо кандидат вже подавав декларацію, йому все одно потрібно подавати декларацію як державному службовцю до 1 квітня, і вказувати в декларації усі відомості.ndymchuk писав:Доброго дня! Кандидат при проведенні конкурсу на заміщення вакантної посади в березні 2016 року подавав декларацію за 2015 рік, його призначили. Декларація зберігається в справі. Чи потрібно йому ще раз подавати декларацію з такими ж цифрами за 2015 р. до 1 квітня 2016р? Виходить в один місяць дві декларації? А у нас ця особа ще в минулому році була звільнена в нашому ж органі то виходить їй треба ще й третю декларацію подавати? І буде три однакові декларації в справі?
Не зовсім зрозуміло з приводу трьох декларацій... Виходить ця ж особа звільнилась у минулому році, у цьому році прийшла назад на державну службу? Якщо так, то при звільненні вона (особа) повинна була подати за період не охоплений раніше - з 1 січня 2015 по день звільнення. В цьому ж році особа повинна подати як звільнена з держслужби декларацію за минулий рік. Якщо місце попередньої роботи, посади і нинішньої - одне і те саме, то думаю достатньо подати одну декларацію до 1 квітня. Таким чином, виходить вашому кандидату/державному службовцю потрібно подавати/подати 2 декларації - як кандидата та як державного службовця. Якщо ж робота або посада відрізняється, то дійсно потрібно подавати три декларації.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
На перевірку потрібно подавати декларацію державного службовця, а не кандидата.ndymchuk писав:Дякую за відповідь! Якщо дві декларації однакові лише відрізняється дата, то копії в ДФС подавати також дві?
- veta3699
- Мешканець

- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Потрібно.Чи потрібно керівнику комунальному закладу міської ради подавати декларацію і яка відповідальність у випадку не подання? Де публікувати декларацію, якщо не має власного сайту заклад?
На сайті міської ради.
-
OleksandrSokur
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 22 березня 2016, 16:36
- Регіон: Черкасская область
yaoleg, Доброго дня. Питанння:
1.Чи потрібно звичайному службовцеві( не державному службовцеві і не особі місцевого самоврядування) тобто секретар голови, водій, комендант заповнювати та подавати деклрацію?
2.Чи оприлюднюється декларація головри районної ради та заступника голови?
3.Чи потрібно заповнювати деклараціюпро фінансового характеру за минулий рік куруючому справами районної ради якщо він не є державним слубовцем, а працює за контрактом?
4.Чи потрібно подавати для перевірки в податкому декларації голови районної ради та заступника?
5.Уразі переводу особи з секретаря(не особи місцевого самоврядування) на посаду головного спеціаліста(що є посадовою особою місцевого самоврядування) чи потрібно даній особі проводити спец перевірку? І взагалі які дії потрібно виконати?
1.Чи потрібно звичайному службовцеві( не державному службовцеві і не особі місцевого самоврядування) тобто секретар голови, водій, комендант заповнювати та подавати деклрацію?
2.Чи оприлюднюється декларація головри районної ради та заступника голови?
3.Чи потрібно заповнювати деклараціюпро фінансового характеру за минулий рік куруючому справами районної ради якщо він не є державним слубовцем, а працює за контрактом?
4.Чи потрібно подавати для перевірки в податкому декларації голови районної ради та заступника?
5.Уразі переводу особи з секретаря(не особи місцевого самоврядування) на посаду головного спеціаліста(що є посадовою особою місцевого самоврядування) чи потрібно даній особі проводити спец перевірку? І взагалі які дії потрібно виконати?