Хто подає декларації?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Декларація за 2014 рік заповнюється і подається особами, зазначеними у п. 1 і п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 4, та особами, зазначеними в абз. 1 ч. 1 ст. 11 Закону № 3206 (далі — суб’єкт декларування, декларант), за місцем роботи (служби).
Основна "прив'язка" до необхідності подавати декларації - не тільки статус установи (організації, підприємства), у якій працює потенційний декларант, а й його особистий статус як працівника.
Антикорупційні декларації подають в основному (крім специфічних суб'єктів, таких як судді, депутати тощо) посадові особи.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про державну службу» посадовими особами вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
У ст. 2 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» зазначено, що посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.
Однак вже другий рік до суб’єктів декларування, згідно з п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 4 Закону № 3206 віднесені посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в п. 1 ч. 1 цієї статті.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування (ст. 81 Цивільного кодексу України).
Відповідно до абз. 6 п.п. 5 п. 3 розділу «Загальні положення» Методичних рекомендацій «Запобігання і протидія корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування», опублікованих Міністерством юстиції України 09.10.13 р., для застосування вимог антикорупційного законодавства під «посадовими особами» розуміють працівників, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Основна "прив'язка" до необхідності подавати декларації - не тільки статус установи (організації, підприємства), у якій працює потенційний декларант, а й його особистий статус як працівника.
Антикорупційні декларації подають в основному (крім специфічних суб'єктів, таких як судді, депутати тощо) посадові особи.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про державну службу» посадовими особами вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
У ст. 2 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» зазначено, що посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.
Однак вже другий рік до суб’єктів декларування, згідно з п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 4 Закону № 3206 віднесені посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в п. 1 ч. 1 цієї статті.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування (ст. 81 Цивільного кодексу України).
Відповідно до абз. 6 п.п. 5 п. 3 розділу «Загальні положення» Методичних рекомендацій «Запобігання і протидія корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування», опублікованих Міністерством юстиції України 09.10.13 р., для застосування вимог антикорупційного законодавства під «посадовими особами» розуміють працівників, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
У попередньому пості я зачепила досить складне питання. З минулого року усі посадові особи юридичних осіб публічного права вважаються суб'єктами антикорупційного декларування.
Статус держслужбовців, суддів, посадових осіб місцевого самоврядування, як суб'єктів корупційної відповідальності, а отже, і суб'єктів декларування, чітко визначений.
А як бути із визначенням статусу працівників комунальних та державних закладів, підприємств та установ? Це дуже важливо - відповідь на це питання визначає межі відповідальності, додаткові права та обов'язки!
У тому числі від того, чи є працівник посадовою особою, буде залежати, чи треба йому подати антикорупційну декларацію і чи несе він відповідальність за її неподання.
Як вже згадувалося, У Методичних рекомендаціях мМнюсту у підрозділі «Запобігання і протидія корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування», опублікованих 09.10.13 р., для застосування вимог антикорупційного законодавства під «посадовими особами» розуміють працівників, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Для визначення «організаційно-розпорядчих» та «адміністративно-господарських обов’язків» Мін’юст пропонує використовувати постанову Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про хабарництво» від 26.04.2002 р. № 5. Згідно з цією Постановою:
Організаційно-розпорядчі обов’язки — це обов’язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідувачі відділів, лабораторій, кафедр), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).
Адміністративно-господарські обов’язки — це обов’язки по управлінню або розпорядженню державним, колективним чи приватним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації, забезпечення контролю за цими операціями тощо). Такі повноваження в тому чи іншому обсязі є у начальників планово-господарських, постачальних, фінансових відділів і служб, завідувачів складів, магазинів, майстерень, ательє, їх заступників, керівників відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.
Важливо! Особа є службовою не тільки тоді, коли вона здійснює відповідні функції чи виконує обов’язки постійно, а й тоді, коли вона робить це тимчасово або за спеціальним повноваженням, за умови, що зазначені функції чи обов’язки покладені на неї правомочним органом або правомочною службовою особою.
Важливо! Працівники підприємств, установ, організацій, які виконують професійні (адвокат, лікар, вчитель тощо), виробничі (наприклад, водій) або технічні (друкарка, охоронник тощо) функції, можуть визнаватися службовими особами лише за умови, що поряд із цими функціями вони виконують організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські обов’язки.
Статус держслужбовців, суддів, посадових осіб місцевого самоврядування, як суб'єктів корупційної відповідальності, а отже, і суб'єктів декларування, чітко визначений.
А як бути із визначенням статусу працівників комунальних та державних закладів, підприємств та установ? Це дуже важливо - відповідь на це питання визначає межі відповідальності, додаткові права та обов'язки!
У тому числі від того, чи є працівник посадовою особою, буде залежати, чи треба йому подати антикорупційну декларацію і чи несе він відповідальність за її неподання.
Як вже згадувалося, У Методичних рекомендаціях мМнюсту у підрозділі «Запобігання і протидія корупції в державних органах та органах місцевого самоврядування», опублікованих 09.10.13 р., для застосування вимог антикорупційного законодавства під «посадовими особами» розуміють працівників, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Для визначення «організаційно-розпорядчих» та «адміністративно-господарських обов’язків» Мін’юст пропонує використовувати постанову Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про хабарництво» від 26.04.2002 р. № 5. Згідно з цією Постановою:
Організаційно-розпорядчі обов’язки — це обов’язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідувачі відділів, лабораторій, кафедр), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).
Адміністративно-господарські обов’язки — це обов’язки по управлінню або розпорядженню державним, колективним чи приватним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації, забезпечення контролю за цими операціями тощо). Такі повноваження в тому чи іншому обсязі є у начальників планово-господарських, постачальних, фінансових відділів і служб, завідувачів складів, магазинів, майстерень, ательє, їх заступників, керівників відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.
Важливо! Особа є службовою не тільки тоді, коли вона здійснює відповідні функції чи виконує обов’язки постійно, а й тоді, коли вона робить це тимчасово або за спеціальним повноваженням, за умови, що зазначені функції чи обов’язки покладені на неї правомочним органом або правомочною службовою особою.
Важливо! Працівники підприємств, установ, організацій, які виконують професійні (адвокат, лікар, вчитель тощо), виробничі (наприклад, водій) або технічні (друкарка, охоронник тощо) функції, можуть визнаватися службовими особами лише за умови, що поряд із цими функціями вони виконують організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські обов’язки.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
1.Як довести до відома працівників бюджетної установи що вони повинні подати декларації? Чи потрібно видавати наказ і знайомити?
2. Що робити коли хтось відмовляється подати декларацію?
3. Що робити якщо хтось з членів сім'ї(сестра) відмовляється надати відомості про свої доходи?
2. Що робити коли хтось відмовляється подати декларацію?
3. Що робити якщо хтось з членів сім'ї(сестра) відмовляється надати відомості про свої доходи?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Дякую одразу за 3 запитання. Всі актуальні, згідна!
1. Жорстких вимог щодо вжиття керівництвом установи заходів з протидії корупції (а саме до них належить обов'язок керівника установи чи уповноваженої особи організувати деклараційну кампанію та повідомити суб'єктів декларування про відповідальність за порушення вимог фінансового контролю) у Законі немає. Тому: розпорядчий акт керівника, розвішування оголошень по устнові, підписи під розпорядчим актом про ознайомлення, повідомлення на нарадах - усе згодиться. Спосіб інформаування посадовців краще обирати залежно від розміру установи, кількості структурних підрозділів тощо.
2. У випадку, коли особа не подала декларацію у встановлений законом строк, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції згідно з Постановою КМУ № 706 від 04.09.13 р. та актом, який ви мали затвердити у себе на виконання цієї постанови, у строк до 22 квітня (через 15 робочих днів після завершення строку подання декларацій) надає керівнику установи відповідний звіт, у якому має міститися перелік осіб, які порушили вимоги фінансового контролю. Керівник або уповноважена особа установи зобов'язаний повідомити про ці факти у територіальний підрозділ прокуратури, на території юрисдикції якого зареєстрована установа. повідомлення про факти порушення вимог антикорупційного законодавства - це обов'язок, а не право, а тому за неповідомлення може також наступати адміністративна відповідальність. Для "мотивування" ваших працівників до подання декларацій про цю обставину краще також повідомляти при оповіщенні про терміни та умови деклараційної кампанії.
3. Щодо відмови родича надавати інформацію - відповім окремо у наступному пості, бо це дуже поширене запитання, треба, щоб його змогли легко знайти.
1. Жорстких вимог щодо вжиття керівництвом установи заходів з протидії корупції (а саме до них належить обов'язок керівника установи чи уповноваженої особи організувати деклараційну кампанію та повідомити суб'єктів декларування про відповідальність за порушення вимог фінансового контролю) у Законі немає. Тому: розпорядчий акт керівника, розвішування оголошень по устнові, підписи під розпорядчим актом про ознайомлення, повідомлення на нарадах - усе згодиться. Спосіб інформаування посадовців краще обирати залежно від розміру установи, кількості структурних підрозділів тощо.
2. У випадку, коли особа не подала декларацію у встановлений законом строк, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції згідно з Постановою КМУ № 706 від 04.09.13 р. та актом, який ви мали затвердити у себе на виконання цієї постанови, у строк до 22 квітня (через 15 робочих днів після завершення строку подання декларацій) надає керівнику установи відповідний звіт, у якому має міститися перелік осіб, які порушили вимоги фінансового контролю. Керівник або уповноважена особа установи зобов'язаний повідомити про ці факти у територіальний підрозділ прокуратури, на території юрисдикції якого зареєстрована установа. повідомлення про факти порушення вимог антикорупційного законодавства - це обов'язок, а не право, а тому за неповідомлення може також наступати адміністративна відповідальність. Для "мотивування" ваших працівників до подання декларацій про цю обставину краще також повідомляти при оповіщенні про терміни та умови деклараційної кампанії.
3. Щодо відмови родича надавати інформацію - відповім окремо у наступному пості, бо це дуже поширене запитання, треба, щоб його змогли легко знайти.
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 16 березня 2014, 17:04
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
1.Чи є головний бухгалтер бюджетної установи суб`єктом, що має подавати декларацію про доходи?
2. 14.03.2014 року була прийнята на посаду головного бухгалтера, а до того отримувала допомогу по безробіттю. Чи повинна я включати до суми своїх доходів допомогу по безробіттю? Якщо так, то де і як можна отримати, на вашу думку, дану інформацію?
Заздалегідь дякую за відповідь.
2. 14.03.2014 року була прийнята на посаду головного бухгалтера, а до того отримувала допомогу по безробіттю. Чи повинна я включати до суми своїх доходів допомогу по безробіттю? Якщо так, то де і як можна отримати, на вашу думку, дану інформацію?
Заздалегідь дякую за відповідь.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
1. Так, головний бухгалтер - однозначно посадова особа.
2. Так, допомогу по безробіттю, одержану у 2014 році, треба відобразити у позиції 12 Декларації. Інформації про суми одержаної допомоги можна одержати у податковій за місцем реєстрації податкової адреси декларанта або через центр зайнятості, на обліку у якому вона перебувала.
2. Так, допомогу по безробіттю, одержану у 2014 році, треба відобразити у позиції 12 Декларації. Інформації про суми одержаної допомоги можна одержати у податковій за місцем реєстрації податкової адреси декларанта або через центр зайнятості, на обліку у якому вона перебувала.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 32
- З нами з: 03 березня 2015, 14:45
Будь ласка, підкажіть щодо подання декларації комунальними закладами охорони здоровя: головний лікар та головний бухгалтер районного центру ПМСД подають (чи ще хтось зі штату?), а керівники ФАПів та ФП?
Підкажіть будь ласка, головний лікар міської лікарні:
- є суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення,
- не відноситься до суб`єктів декларування, тобто декларацію про майновий стан та доходи не подає.
Це вірно?
- є суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення,
- не відноситься до суб`єктів декларування, тобто декларацію про майновий стан та доходи не подає.
Це вірно?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Є і суб'єктом відповідальності, і суб'єктом декларування, якщо лікарня не приватна
У статті 10 Методичних рекомендацій суб`єктами декларування визнаються особи, зазначені в п.1 та п.п. "а" п.2 частини першої статті 4 Закону "Про засади запобігання і протидії корупції".
Частина перша ст.4 Закону:
"1. Суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є:
1) особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:
а) Президент України, Голова Верховної Ради України, його Перший заступник та заступник, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, віце-прем'єр-міністри України, міністри, інші керівники центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України, та їх заступники, Голова Служби безпеки України, Генеральний прокурор України, Голова Національного банку України, Голова Рахункової палати, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;
б) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад;
в) державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування;
г) військові посадові особи Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців служби за призовом під час мобілізації, на особливий період стосовно їхньої підприємницької діяльності;
{Підпункт "г" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 224-VII від 14.05.2013, № 1275-VII від 20.05.2014}
ґ) судді Конституційного Суду України, інші професійні судді, Голова, члени, дисциплінарні інспектори Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, службові особи секретаріату цієї Комісії, Голова, заступник Голови, секретарі секцій Вищої ради юстиції, а також інші члени Вищої ради юстиції, народні засідателі і присяжні (під час виконання ними цих функцій);
д) особи рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, державної кримінально-виконавчої служби, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, податкової міліції, особи начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту;
{Підпункт "д" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 5083-VI від 05.07.2012, № 224-VII від 14.05.2013}
е) посадові та службові особи органів прокуратури, Служби безпеки України, дипломатичної служби, доходів і зборів;
{Підпункт "е" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 406-VII від 04.07.2013}
є) члени Центральної виборчої комісії;
ж) посадові та службові особи інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим;
{Підпункт "ж" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 224-VII від 14.05.2013}
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:
а) посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини першої цієї статті;
Серед осіб, зазначених в п.1 та п.п. "а" п.2 немає посад, схожих на посаду головного лікаря...
Що Ви на це скажете, Козіна Віра?
Частина перша ст.4 Закону:
"1. Суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є:
1) особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:
а) Президент України, Голова Верховної Ради України, його Перший заступник та заступник, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, віце-прем'єр-міністри України, міністри, інші керівники центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України, та їх заступники, Голова Служби безпеки України, Генеральний прокурор України, Голова Національного банку України, Голова Рахункової палати, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;
б) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад;
в) державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування;
г) військові посадові особи Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців служби за призовом під час мобілізації, на особливий період стосовно їхньої підприємницької діяльності;
{Підпункт "г" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 224-VII від 14.05.2013, № 1275-VII від 20.05.2014}
ґ) судді Конституційного Суду України, інші професійні судді, Голова, члени, дисциплінарні інспектори Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, службові особи секретаріату цієї Комісії, Голова, заступник Голови, секретарі секцій Вищої ради юстиції, а також інші члени Вищої ради юстиції, народні засідателі і присяжні (під час виконання ними цих функцій);
д) особи рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, державної кримінально-виконавчої служби, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, податкової міліції, особи начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту;
{Підпункт "д" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 5083-VI від 05.07.2012, № 224-VII від 14.05.2013}
е) посадові та службові особи органів прокуратури, Служби безпеки України, дипломатичної служби, доходів і зборів;
{Підпункт "е" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 406-VII від 04.07.2013}
є) члени Центральної виборчої комісії;
ж) посадові та службові особи інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим;
{Підпункт "ж" пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 224-VII від 14.05.2013}
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:
а) посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини першої цієї статті;
Серед осіб, зазначених в п.1 та п.п. "а" п.2 немає посад, схожих на посаду головного лікаря...
Що Ви на це скажете, Козіна Віра?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Як це немає? А пп. "а" п. 2 ч. 1 ст. 4 ЗУ № 3206 - "а) посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини першої цієї статті"
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
)) Нема за що. Вони тут дійсно прописали для нашого вуха не зовсім звичну термінологію, тому люди й плутаються(((
Головний лікар лікарні безсумнівно є суб'єктом декларування. Навіть не шукайте "лазейок". Є судові прецеденти притягнення відповідальності за неподання декларації головним лікарем лікарні. Керівники комунальних підприємств, установ і організацій зобов'язані подавати декларацію. Я б ще порадив декларацію подавати і керівникам структурних підрозділів таких підприємств, установ і організацій.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Запитання з вебінару: Чи заповнює декларацію заступник головного бухгалтера вищого учбового закладу?
Відповідь: Якщо підпадає під визначення посадової особи (воно обговорювалося у постах вище у цій гілці) - то так, заповнює.
Відповідь: Якщо підпадає під визначення посадової особи (воно обговорювалося у постах вище у цій гілці) - то так, заповнює.
Тобто завідуючи відділень теж повинні це робити? На підставі чого?Максим писав: Я б ще порадив декларацію подавати і керівникам структурних підрозділів таких підприємств, установ і організацій.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
завідуючі відділеннями у комунальній чи державній лікарні - точно повинні.
Про "на підставі чого?" - не зовсім зрозуміла. Ви питаєте, яка норма їх зобов'язує, чи на підставі яких документів та даних їм подавати відомості до декларацій?
Якщо перше - то вони підпадають під пп "а" п. 2 ч. 1 ст. 4 ЗУ № 3206.
Якщо друге - то ми, власне, уже кілька тижднів обговорюємо, які документи слугуватимуть підставами для одержання іцнформації по тих чи інших позиціях декларації.
Про "на підставі чого?" - не зовсім зрозуміла. Ви питаєте, яка норма їх зобов'язує, чи на підставі яких документів та даних їм подавати відомості до декларацій?
Якщо перше - то вони підпадають під пп "а" п. 2 ч. 1 ст. 4 ЗУ № 3206.
Якщо друге - то ми, власне, уже кілька тижднів обговорюємо, які документи слугуватимуть підставами для одержання іцнформації по тих чи інших позиціях декларації.
Я ось про це питав. Дякую Вам)Козіна Віра писав: Якщо перше - то вони підпадають під пп "а" п. 2 ч. 1 ст. 4 ЗУ № 3206.
Тобто головний лікар повинен сповістити завідуючих під підпис про цю необхідність, я вірно розумію?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Так, можна й під підпис. Може й не головний лікар, а уповноважена особа з кадрового підрозділу
У березні 2014 року посадова особа звільнилась з посади у зв'язку з виходом на пенсію.
У травні 2014 року була прийнята на роботу за контрактом (не є посадовою особою). Але вона працює головним спеціалістом та виконує обов'язки відповідно до посадової інструкції посадової особи.
За 2014 рік подала декларацію як особа, яка звільнилась у минілому році.
31 березня 2015 року буде звільнятись, чи розповсюджується на неї обов'язок щодо подання декларації за 3 місяці 2015 року та, згодом, у 2016 році за 2015 рік.
У травні 2014 року була прийнята на роботу за контрактом (не є посадовою особою). Але вона працює головним спеціалістом та виконує обов'язки відповідно до посадової інструкції посадової особи.
За 2014 рік подала декларацію як особа, яка звільнилась у минілому році.
31 березня 2015 року буде звільнятись, чи розповсюджується на неї обов'язок щодо подання декларації за 3 місяці 2015 року та, згодом, у 2016 році за 2015 рік.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Не зовсім зрозуміла, за яким контрактом взяли особу, та як вона може працювати головним спеціалістом без статусу посадової особи. Потрібно уточнення: тип організації, де вона працює, та про який контракт ідеться
- Chmil Lenchik
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 17 березня 2015, 17:07
- Звідки: Україна, Вольногорск
Ось наприклад, на вакантне місце в органі місцевого самовряд. ми не маємо права брати особу за контрактом, ми можемо взяти за контрактом у випадку довготривалої непрацездатності основного працівника до моменту призначення на цю посаду особи, котра пройшла за конкурсом. Такий контрактник не приймає присягу. Питання: Чи потрібно контрактнику подавати декларацію?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Якщо він тимчасово виконує функції місцевого самоврядування (тобто на підставі контракту здійснює повноваження посадової особи місцевого самоврядування, виконує обов'язки, властиві саме посадовій особі), я вважаю, що так, потрібно. Хоча хотілося б все ж подивитися договір - якщо він за своєю природою більше схожий на угоду цивільно-правового характеру, а не на трудовий договір - можна було б "відмахатися" від декларації.
державного службовця призначили на посаду 23.02.2015р., він подав декларацію за 2014 рік ще в січні поки йшла спец.перевірка, чи потрібно йому знову заповнювати декларацію за 2014 рік та подавати в кадри до 01 квітня 2015р.?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
ви би мали її подати туди протягом 10 днів з дня одержання декларації від особи, що звільнилася з посади
Добрий день!!! Державний службовець перебуває у відпустці по догляду за дитиною до трьох річного віку, до якого терміну він повинен подати декларацію за 2014 рік і яким чином до фіскальної служби?
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Декларацію можна подати до 31 грудня поточного року. якщо декретна відпустка закінчиться раніше - я б радила не тягти, а подати максимально швидко після виходу на роботу. копія цієї декларації має бути відправлена до ДФС України протягом 10 днів з моменту, коли її здасть декларант.