Спецперевірка
Людина була прийнята на роботу, пройшла спец.перевірку, пропрацювала десь пів року і звільнилась. Тепер хоче повернутись на роботу знову, чи проходить спец.перевірку ще раз? Дякую
-
- Місцевий
- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
нехай у заяві про призначення вкаже про наявність довідки про спецперевірку, щоб ні в кого не виникло зайвих питань. А ось без люстрації, до набрання чинності постанови КМУ від 25.03.2015 №167, не обійтись.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
З 26 квітня 2015 року вступає в дію Закон України "Про запобігання корупції" та набирає чинності постанова КМУ від 25 березня 2015 р. N 171 "Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України".
Згідно з вищезазначеними нормативно-правовими актами -
Згідно з вищезазначеними нормативно-правовими актами -
Таким чином, можна зробити висновок, що з 26.04.2015 року кандидати на посади простих державних службовців не підлягатимусь спецперевірці.Спеціальна перевірка проводиться стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (далі - претенденти на посаду) (крім випадків, передбачених законодавством), у тому числі щодо відомостей, поданих особисто.
Посадами, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, є:
посади, передбачені частиною першою статті 9 Закону України "Про державну службу";
посади, віднесені згідно із статтею 25 Закону України "Про державну службу" та частиною першою статті 14 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" до першої - третьої категорії посад державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
посади суддів, прокурорів і слідчих;
посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців;
посади керівників, заступників керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів та самостійних структурних підрозділів;
посади керівників, заступників керівників органів влади Автономної Республіки Крим, державних органів, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва або Севастополя;
посади керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, районів у місті, міст районного значення.
Перелік посад з підвищеним корупційним ризиком затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство).
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 18 березня 2015, 13:21
- Регіон: Ивано-Франковская область
-
- Місцевий
- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Так точно. Але коли вони затвердять невідомо.Світусик78 писав:Хіба якщо національне агентство затвердить список посад
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Скажіть, будь-ласка, закон про очищення влади поширюється на працівників, які перебувають по догляду за дитиною до 3-х років? І чи можуть такого працівника звільнити?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
для відповіді надаю такий витяг з наказу:
"МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.11.2014 № 2427/к
Про початок проведення в апараті Міністерства юстиції України перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»
...
4. Керівникам структурних підрозділів апарату Міністерства забезпечити ознайомлення працівників підрозділів, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та перебувають на листку непрацездатності) з цим наказом.
..."
"МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.11.2014 № 2427/к
Про початок проведення в апараті Міністерства юстиції України перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»
...
4. Керівникам структурних підрозділів апарату Міністерства забезпечити ознайомлення працівників підрозділів, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та перебувають на листку непрацездатності) з цим наказом.
..."
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
чи вже хтось бачив список посад з підвищеним корупційним ризиком? у нас якраз завтра конкурс, чи можна вже буде призначати з 27.04.2015 р. і не надсилати спецперевірку? Ще ж і в "люстраційну" перевірку внесли зміни.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Який може бути на даний момент список посад з підвищеним корупційним ризиком, якщо його має затвердити Нацагентство, якого ще немає, тому що закон ще не вступив у дію. Те саме і щодо спецперевірки. Вона ще є чинною процедурою по старому закону і Порядку організації проведення спецперевірки. Тому думаю варто провести перевірку.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
якраз поки пройде конкурс, медкомісія, запити треба буде відсилати 27.04.- вступив в дію новий порядок, нові форми заяви, запиту, чи приймуть по - старому?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Прийняти то можуть, але чи буде така спецперевірка дійсною тут уже дуже велике питання.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
що ж тоді робити, як провести спецперевірку, і Указ Президента "Про порядок проведення спецперевірки... " діє і новий Порядок, затв. постановою від 25.03.2015 р. №171 вже з 26.04.2015 вступає в у дію... здуріти можна ...
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Катерино, старий порядок затверджений на виконання ст. 11 ЗУ № 3206. А цей Закон втратить чинність з 26.04.15 р., крім статті 12. Отже - логічна відповідь - керуватися новим порядком, затвердженим постановою КМУ.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Так, дякую, Віро Вадимівно, але як керуватись новим Порядком, як не визначено посади з підвищеним корупційним ризиком? а як що до того що претендент на посаду подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в порядку, визначеному частиною першою статті 45 Закону України “Про запобігання корупції”, до Національного агентства. Зайшла на їх сайт , там нічого такого не передбачено.
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Так, це проблема, зараз розбираємося. зараз таких питань буде ДУЖЕ багато. Гадаю, протягом місяця-двох вони всеж почнуть щось роз'яснювати.
На наступному тиждні буду у Києві пробувати з кимось спілкуватися на цю тему. Як тільки будуть якісь новини - буду повідомляти невідкладно
На наступному тиждні буду у Києві пробувати з кимось спілкуватися на цю тему. Як тільки будуть якісь новини - буду повідомляти невідкладно
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 15 квітня 2015, 14:57
- Регіон: Полтавская область
Підкажіть, будь ласка, якщо кандидат успішно пройшов спецперевірку, але призначення його на посаду відбудеться через певний проміжок часу ( наприклад через місяць після проходження спецперевірки) чи буде це порушенням?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
ще виникло запитання по органах місцевого самоврядування: обрання (відповідною радою) секретаря міської ради - 24.04.2015 року, в новому Порядку проведення спецперевірки ... прописано (п.21) відносно виборних посад: обрати, хай працює, проводити спец.перевірку, не пройшов- звільняти. Питання- якщо обрання- 24.04.2015 року чи можна керуватись вже новим Порядком?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
спецперевірка до суті питання не відноситься.Алла Иосифовна писав:Підкажіть, будь ласка, якщо кандидат успішно пройшов спецперевірку, але призначення його на посаду відбудеться через певний проміжок часу ( наприклад через місяць після проходження спецперевірки) чи буде це порушенням?
а по суті - за згодою сторін. мотивувати можна розірванням попередніх трудових відносин, особливо пов’язаних з якоюсь передачею справ, лікарняним, відпусткою ets.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
обрання - не призначення, а лише підстава. поки людина звільниться за попереднім місцем роботи, надасть трудову, П-2ДС, фото, мед. довідку, інші документи, а тут вже 25, а то і всі 27 (за п’ятиденки) тобто до посади раніше 27, 28 добратися важко навіть теоретично. та і на оформлення рішення ради - підстави обіймання посади за регламентом час потрібен.Kateryna.N писав:ще виникло запитання по органах місцевого самоврядування: обрання (відповідною радою) секретаря міської ради - 24.04.2015 року, в новому Порядку проведення спецперевірки ... прописано (п.21) відносно виборних посад: обрати, хай працює, проводити спец.перевірку, не пройшов- звільняти. Питання- якщо обрання- 24.04.2015 року чи можна керуватись вже новим Порядком?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 18 березня 2015, 13:21
- Регіон: Ивано-Франковская область
Прошу вибачення що задаю дане питання в цій темі, писала в "Люстація влади" але, на жаль, там дуже мало користувачів дивляться цей розділ, тому пробую ще тут,
підкажіть будь-ласка, в зв'язку із переведенням спеціаліста на іншу посаду ми проводимо перевірку, відповідно до Закону "Про очищення влади." і направляємо запити в :
1. МЮУ( обласну) , якщо є відомості в реєстрі.
2.ДФС( за місцем проживання).
3.СБУ(Київ), якщо особа народжена після 1973 року
4.МВС((можна обласну)якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3ст.1Закону
5.ГПУ (Київ)якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3ст.1Закону
Чи правильно я зрозуміла???
6.ДСА тут мені не зрозуміло взагалі, чи потрібно направляти всіх, чи тільки осіб, які працювали на посадах...., якщо направляти то куди в Київ?
і ще мене дуже цікавить у п.14-1 563 Порядку
Відповідальний структурний підрозділ у разі:
відсутності відомостей про особу, яка підлягає перевірці, у Реєстрі роздруковує відповідну інформацію та додає її до особової справи;
Що саме повинен роздрукувати відповідальний структурний підрозділ довідку чи щось інше(наприклад)?
Дуже надіюсь і сподіваюсь на Вашу допомогу
підкажіть будь-ласка, в зв'язку із переведенням спеціаліста на іншу посаду ми проводимо перевірку, відповідно до Закону "Про очищення влади." і направляємо запити в :
1. МЮУ( обласну) , якщо є відомості в реєстрі.
2.ДФС( за місцем проживання).
3.СБУ(Київ), якщо особа народжена після 1973 року
4.МВС((можна обласну)якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3ст.1Закону
5.ГПУ (Київ)якщо працював на посадах у періоди передбачені ч.3ст.1Закону
Чи правильно я зрозуміла???
6.ДСА тут мені не зрозуміло взагалі, чи потрібно направляти всіх, чи тільки осіб, які працювали на посадах...., якщо направляти то куди в Київ?
і ще мене дуже цікавить у п.14-1 563 Порядку
Відповідальний структурний підрозділ у разі:
відсутності відомостей про особу, яка підлягає перевірці, у Реєстрі роздруковує відповідну інформацію та додає її до особової справи;
Що саме повинен роздрукувати відповідальний структурний підрозділ довідку чи щось інше(наприклад)?
Дуже надіюсь і сподіваюсь на Вашу допомогу
-
- Місцевий
- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Все- таки не до кінця зрозуміло, відповідно до нових Порядків , для тих хто пройшов за конкурсом "люстраційну" перевірку запускати (відсилати відповідні запити, розміщувати на сайті ...) разом з спецперевіркою чи все- таки після призначення на відповідні посади (п.46 "люстраційного Порядку)???
-
- Місцевий
- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
Вам треба визначитися зі спецперевіркою остаточно: проводите чи не проводити. Якщо проводите, що мало імовірно за новим порядком, то перевірки і спеціальну, і люстраційну розпочинаєте одночасно і призначаєте після отриманих результатів спецперевірки. Якщо спецперевірку проводити не потрібно, то призначаєте і в триденний термін направляєте люстраційні запити до податкової і СБУ, а в десятиденний термін перевіряєте необхідність запитів до інших органів перевірки.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Дякую, Віталію, спецперевірку проводим, якщо не визначено пнрелік посад то краще провести, не зрозуміло "спеціальну, і люстраційну розпочинаєте одночасно "- як розпочинаємо? якщо ж запити люстраційні направляємо після призначення, хіба що тільки заяву про незастосування заборон приймаємо
-
- Місцевий
- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
Якщо Ви вибрали шлях Порядку 171 то, відповідно до п.5 цього Порядку, проводиться одночасно і люстраційна перевірка:
"5. Спеціальній перевірці підлягають відомості щодо:
...
8) поширення на особу передбаченої Законом України “Про очищення влади” заборони займати відповідну посаду."
"5. Спеціальній перевірці підлягають відомості щодо:
...
8) поширення на особу передбаченої Законом України “Про очищення влади” заборони займати відповідну посаду."
Доброго дня!
Можливо у когось з колег були подібні ситуації, як з них виходити "з найменшими втратами", бо люди різні є, хтось може за відмову і до суду подати, але й себе хотілося б підстрахувати у разі перевірок у майбутньому?:
Ще до введення в дію ЗУ № 1700 та нового порядку проведення спеціальної перевірки надіслали до ДФС на спеціальну перевірку декларацію претендента на посаду в ОМС.
ДФС надає зараз відповідь з якої видно, що особа не вказала досить велику суму отриманого доходу за надання майна у оренду. У нас ДФС не вказують недостовірні чи достовірні /правдиві чи неправдиві відомості і т.д., просто спочатку перелічують все зазначене у декларації, а потім все, що наявне у них у базі.
Претендент на посаду надає ОМС пояснення, що цей дохід дійсно був нарахований, але не виплачений йому і тому він його не зазначив. Але, якщо це було потрібно зазначати, то зараз же готовий подати нам виправлену декларацію…
Виникають питання:
1. За яким Законом та порядком діяти зараз, якщо направлялися документи вже по не діючому Порядку та Закону?
2. Які далі дії посадової особи, що відповідальна за підготовку довідки про результати спеціальної перевірки?
І у ЗУ № 3206 (п 3 ст. 11), і у ЗУ № 1700 (ст. 58) практично однаково вказано:
«У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки факту розбіжностей у поданих претендентом на посаду автобіографії та/або декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік посадовою особою (органом), яка (який) організовує проведення спеціальної перевірки, надається можливість претенденту на посаду протягом п’яти робочих днів надати письмове пояснення за таким фактом та/або виправити таку розбіжність.
У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки відомостей про претендента на посаду, які не відповідають встановленим законодавством вимогам для зайняття посади, посадова особа (орган), яка (який) здійснює призначення (обрання) на цю посаду, відмовляє претенденту у призначенні (обранні) на посаду.
У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки та розгляду вищезазначених пояснень претендента на посаду факту подання ним підроблених документів або неправдивих відомостей посадова особа (орган), яка (який) здійснює призначення (обрання) на цю посаду, повідомляє протягом трьох робочих днів про виявлений факт правоохоронні органи та відмовляє претенденту у призначенні (обранні) на посаду.
Підкажіть будь ласка, що робити у даному випадку? Відмовляти у призначенні та направляти інформацію до правоохоронних органів? Чи все ж взяти виправлену декларацію і призначити на посаду? Якщо призначати чи не буде це потім проблемою при якійсь перевірці ОМС? І чи потрібно тоді повторно направляти декларацію на перевірку до ДФС?
Можливо у когось з колег були подібні ситуації, як з них виходити "з найменшими втратами", бо люди різні є, хтось може за відмову і до суду подати, але й себе хотілося б підстрахувати у разі перевірок у майбутньому?:
Ще до введення в дію ЗУ № 1700 та нового порядку проведення спеціальної перевірки надіслали до ДФС на спеціальну перевірку декларацію претендента на посаду в ОМС.
ДФС надає зараз відповідь з якої видно, що особа не вказала досить велику суму отриманого доходу за надання майна у оренду. У нас ДФС не вказують недостовірні чи достовірні /правдиві чи неправдиві відомості і т.д., просто спочатку перелічують все зазначене у декларації, а потім все, що наявне у них у базі.
Претендент на посаду надає ОМС пояснення, що цей дохід дійсно був нарахований, але не виплачений йому і тому він його не зазначив. Але, якщо це було потрібно зазначати, то зараз же готовий подати нам виправлену декларацію…
Виникають питання:
1. За яким Законом та порядком діяти зараз, якщо направлялися документи вже по не діючому Порядку та Закону?
2. Які далі дії посадової особи, що відповідальна за підготовку довідки про результати спеціальної перевірки?
І у ЗУ № 3206 (п 3 ст. 11), і у ЗУ № 1700 (ст. 58) практично однаково вказано:
«У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки факту розбіжностей у поданих претендентом на посаду автобіографії та/або декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік посадовою особою (органом), яка (який) організовує проведення спеціальної перевірки, надається можливість претенденту на посаду протягом п’яти робочих днів надати письмове пояснення за таким фактом та/або виправити таку розбіжність.
У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки відомостей про претендента на посаду, які не відповідають встановленим законодавством вимогам для зайняття посади, посадова особа (орган), яка (який) здійснює призначення (обрання) на цю посаду, відмовляє претенденту у призначенні (обранні) на посаду.
У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки та розгляду вищезазначених пояснень претендента на посаду факту подання ним підроблених документів або неправдивих відомостей посадова особа (орган), яка (який) здійснює призначення (обрання) на цю посаду, повідомляє протягом трьох робочих днів про виявлений факт правоохоронні органи та відмовляє претенденту у призначенні (обранні) на посаду.
Підкажіть будь ласка, що робити у даному випадку? Відмовляти у призначенні та направляти інформацію до правоохоронних органів? Чи все ж взяти виправлену декларацію і призначити на посаду? Якщо призначати чи не буде це потім проблемою при якійсь перевірці ОМС? І чи потрібно тоді повторно направляти декларацію на перевірку до ДФС?
Шановнв Віра Вадимівно, підскажіть будь ласка, чи потрібно проводити спеціальну перевірку щодо осіб які претендують на зайняття посад які не мають статусу відповідального або особливо відповідального становища відповідно до ЗУ "Про запобігання корупції" який набрав чинності 26 квітня цього року. Посада радника голови районної ради. Буду вдячний за відповідь!
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
На мою думку, доки немає переліку посад з підвищеним корупційним ризиком, радник не підпадає.
Адже згідно з ч. 1 ст. 56 ЗУ № 1700 спецперевірка проводиться лише стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством.
Сьогодні переліку немає, та й агентства ще нема також.
Відповідно, залишаються лише відповідальні та особливо відповідальні посади.
До них згідно з приміткою до ст. 56 ЗУ № 1700 належать: посади, передбачені частиною першою статті 9 Закону України "Про державну службу", посади, віднесені згідно із статтею 25 зазначеного Закону та частиною першою статті 14 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" до першої - третьої категорій, а також посади суддів, прокурорів і слідчих, керівників, заступників керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів та самостійних структурних підрозділів, керівників, заступників керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, Автономної Республіки Крим, міст Києва або Севастополя, керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міста республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, району в місті, міста районного значення, а також посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців.
А радники у нас йдуть від п'ятої категорії та нижче.
Водночас неофіційна позиція кількох обласних та великих міських рад - доки не буде затвердженого переліку, не проводити конкурси та приймати на посади осіб, які належать до 4-7 категорій, оскільки правові наслідки прийняття таких осіб на роботу без належної перевірки є непередбачуваними.
Тому треба виходити з того, наскільки впевнено почувається голова вашої ради та чи готові ви, прийнявши особу на посаду, потім підтверджувати свою правову позицію, доказуючи правомірність цього рішення.
Також одразу після свят надішлемо запит до КМУ та профільного комітету ВРУ з цим питанням.
Адже згідно з ч. 1 ст. 56 ЗУ № 1700 спецперевірка проводиться лише стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством.
Сьогодні переліку немає, та й агентства ще нема також.
Відповідно, залишаються лише відповідальні та особливо відповідальні посади.
До них згідно з приміткою до ст. 56 ЗУ № 1700 належать: посади, передбачені частиною першою статті 9 Закону України "Про державну службу", посади, віднесені згідно із статтею 25 зазначеного Закону та частиною першою статті 14 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" до першої - третьої категорій, а також посади суддів, прокурорів і слідчих, керівників, заступників керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів та самостійних структурних підрозділів, керівників, заступників керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, Автономної Республіки Крим, міст Києва або Севастополя, керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міста республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, району в місті, міста районного значення, а також посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців.
А радники у нас йдуть від п'ятої категорії та нижче.
Водночас неофіційна позиція кількох обласних та великих міських рад - доки не буде затвердженого переліку, не проводити конкурси та приймати на посади осіб, які належать до 4-7 категорій, оскільки правові наслідки прийняття таких осіб на роботу без належної перевірки є непередбачуваними.
Тому треба виходити з того, наскільки впевнено почувається голова вашої ради та чи готові ви, прийнявши особу на посаду, потім підтверджувати свою правову позицію, доказуючи правомірність цього рішення.
Також одразу після свят надішлемо запит до КМУ та профільного комітету ВРУ з цим питанням.