Звільнення за корупційною статтею

prudnik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 19 травня 2014, 09:59

Повідомлення prudnik »

Який порядок дострокового припинення повноважень депутата сільської ради, по якому набрало законної сили рішення суду за корупційне правопорушення?

Міхно Тетяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 03 лютого 2014, 07:52
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Міхно Тетяна »

Стосовно особливостей дострокового припинення повноважень депутатами сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - депутат місцевої ради) слід відзначити, що відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 5 Закону № 93 у разі набрання законної сили постановою суду щодо притягнення такої особи до відповідальності за корупційне правопорушення його повноваження як депутата будь якої місцевої ради припиняються достроково.
Стосовно періоду, протягом якого таке повинно відбутися, нагадаємо відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 21 антикорупційного Закону особи (у тому числі і депутати місцевих рад), яких притягнуто до кримінальної або адміністративної відповідальності за корупційні правопорушення, пов'язані з порушенням обмежень, передбачених цим Законом, підлягають звільненню з роботи (служби) у триденний строк з дня отримання органом державної влади, органом місцевого самоврядування, підприємством, установою, організацією копії відповідного судового рішення, яке набрало законної сили, якщо інше не передбачено законом.
Тобто припинення повноважень відбувається не протягом трьох днів з моменту набрання законної сили судовим рішенням, а саме з моменту отримання радою від суду належним чином засвідченої копії судового рішення з відміткою про те, що воно набрало законної сили.
Також не варто забувати і про обов’язок щодо повідомлення про дострокове припинення повноважень такого депутата до Нацдержслужби не пізніше ніж три дні з моменту прийняття такого рішення відповідно до Порядку № 1072 від 12.10.2011 р.

prudnik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 19 травня 2014, 09:59

Повідомлення prudnik »

Я правильно зрозуміла, що рішення сільської ради про дострокове припинення повноважень не приймається, а до суду надається лист та копія рішення територіальної виборчої комісії про дострокове припинення повноважень депутата?

Міхно Тетяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 03 лютого 2014, 07:52
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Міхно Тетяна »

Так, рішення не потрібно. Але повідомлятимете про припинення повноважень не лише суд, який прийняв постанову про притягнення до відповідальності а і Нацдержслужбу.

prudnik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 19 травня 2014, 09:59

Повідомлення prudnik »

Дякую за корисну інформацію

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Доброго дня. Чи правомірно виплачувати заробітну плату і взагалі брати на роботу державного службовця сумісником: саме державного службовця управління держсанепідслужби на 0,5 ставки лікаря-епідеміолога в лабораторному відділі держсанепідслужби. Які будуть наслідки для керівника і бухгалтера лабораторного відділу і самого державного службовця?

Міхно Тетяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 03 лютого 2014, 07:52
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Міхно Тетяна »

Нагадаємо,відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 7 антикорупційного закону встановлює заборону державним службовцям займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту), або підприємницькою діяльністю. Отже, якщо робота державного службовця управління держсанепідслужби на 0,5 ставки лікаря-епідеміолога в лабораторному відділі держсанепідслужби не відноситься до медичної практики, то таке суміщення буде вважатися порушенням норм антикорупційного Закону.
Щодо відповідальності, нагадаємо ст. 172-4 встановлює відповідальність за порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності.
Так, порушення особою встановлених законом обмежень щодо зайняття підприємницькою чи іншою оплачуваною діяльністю (крім викладацької, наукової та творчої діяльності, медичної та суддівської практики, інструкторської практики із спорту) - тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу від підприємницької діяльності чи винагороди від роботи за сумісництвом.
Щодо відповідальності керівника чи бухгалтера, то тут вже на розсуд правоохоронних органів, але нагадаємо, що відповідно до ч.7 ст. 5 антикорупційного Закону посадові і службові особи державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, посадові особи місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів у разі виявлення корупційного правопорушення чи одержання інформації про вчинення такого правопорушення працівниками відповідних державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів зобов'язані у межах своїх повноважень ужити заходів щодо припинення такого правопорушення та негайно письмово повідомити про його вчинення спеціально уповноважений суб'єкт у сфері протидії корупції.
А відповідно до ст. 172-9 КпАП невжиття передбачених законом заходів посадовою чи службовою особою органу державної влади, посадовою особою місцевого самоврядування, юридичної особи, їх структурних підрозділів у разі виявлення корупційного правопорушення - тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Liliia.rada
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 03 березня 2015, 14:45

Повідомлення Liliia.rada »

Шановні колеги! Будь ласка, допоможіть терміново!!!
Депутата сільської ради у квітні 2016 року було притягнено до адмінвідповідальності за корупційне правопорушення (неповідомлення про конфлікт інтересів). Його занесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. На даний час розглядається питання призначення його на посаду директора сільської школи І-ІІІ ступенів. Чи має право він обіймати цю посаду?

natalia123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 17 березня 2017, 19:44
Регіон: Полтавская область
Подякували: 4 рази

Повідомлення natalia123 »

Доброго дня. підкажіть будь ласка чи підлягає обовязковому звільненню працівник, посадова особа місцевого самоврядування, визнаний винним у правопорушенні прирівняному до корупційного, є рішення суду і оплачений штраф. які дії керівника в разі отримання копії рішення суду? заборони обіймати посади не має.

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

natalia123 писав:Доброго дня. підкажіть будь ласка чи підлягає обовязковому звільненню працівник, посадова особа місцевого самоврядування, визнаний винним у правопорушенні прирівняному до корупційного, є рішення суду і оплачений штраф. які дії керівника в разі отримання копії рішення суду? заборони обіймати посади не має.
Стаття 65. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

...

2. Особа, яка вчинила корупційне правопорушення або правопорушення, пов’язане з корупцією, однак судом не застосовано до неї покарання або не накладено на неї стягнення у виді позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, пов’язаними з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або такою, що прирівнюється до цієї діяльності, підлягає притягненню до дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.

Відповісти

Повернутись до “Антикорупційне законодавство”