Юлюшка писав:Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, на какой счет отнести лучше домкрат и ключ балонний?
Доброго дня! З огляду на те, що вартість і того , й іншого, становить менше 6000 грн., а строк експлуатації, вочевидь, перевищує один рік, такі інструменти слід обліковувати у складі МНМА на субрахунку 1113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи".
Добрий день, скажіть, у нас зараз іде ревізія, виявлено що у 2016 році треба зняти 19000 з капітального ремонту, і зменьшити кредиторську заборгованість за 2017 рік за цим підрядником. якими проводками мені це зробити??
Ольга30 писав:Добрий день, скажіть, у нас зараз іде ревізія, виявлено що у 2016 році треба зняти 19000 з капітального ремонту, і зменьшити кредиторську заборгованість за 2017 рік за цим підрядником. якими проводками мені це зробити??
Ольга30 писав:Добрий день, скажіть, у нас зараз іде ревізія, виявлено що у 2016 році треба зняти 19000 з капітального ремонту, і зменьшити кредиторську заборгованість за 2017 рік за цим підрядником. якими проводками мені це зробити??
Добрый день, подскажите при списании со 1113 счета такие проводки делаются? Дт 8014 Кт 1412 - износ, Дт 1412 Кт 1113 - перв. сумма, Дт 5111 Кт 5511 износ, Дт 5511 Кт 8014 износ? И какие проводки делать при списании со счета 1112 , фонды прошлых годов? И какой сейчас используется акт при списании 1113?
Tolik писав:Добрый день, подскажите при списании со 1113 счета такие проводки делаются? Дт 8014 Кт 1412 - износ, Дт 1412 Кт 1113 - перв. сумма, Дт 5111 Кт 5511 износ, Дт 5511 Кт 8014 износ? И какие проводки делать при списании со счета 1112 , фонды прошлых годов? И какой сейчас используется акт при списании 1113?
Доброго дня.Підскажіть будь ласка проводки.Списуємо меблі-потрібно оприбуткувати дрова,які використовуємо для власних потреб в господарський діяльності.Підскажіть будь ласка проводки та як їх оцінювати?
Бюджетна організація писав:Доброго дня.Підскажіть будь ласка проводки.Списуємо меблі-потрібно оприбуткувати дрова,які використовуємо для власних потреб в господарський діяльності.Підскажіть будь ласка проводки та як їх оцінювати?
Бюджетна організація писав:Доброго дня.Підскажіть будь ласка проводки.Списуємо меблі-потрібно оприбуткувати дрова,які використовуємо для власних потреб в господарський діяльності.Підскажіть будь ласка проводки та як їх оцінювати?
Бюджетна організація писав:Доброго дня.Підскажіть будь ласка проводки.Списуємо меблі-потрібно оприбуткувати дрова,які використовуємо для власних потреб в господарський діяльності.Підскажіть будь ласка проводки та як їх оцінювати?
Я вам дякую за відповідь.Ще одне питання будь ласка-яким чином я їх маю оцінити?
15. Запаси, отримані у процесі ремонту і поліпшення (модернізації, добудови, реконструкції тощо), ліквідації основних засобів, оприбутковуються за чистою вартістю реалізації або в оцінці можливого їх використання, яка може бути визначена виходячи з вартості подібних запасів за наявності їх на балансі суб'єкта державного сектору, з урахуванням ступеня їх придатності до експлуатації. Витрати на ремонт отриманих матеріальних цінностей, які будуть використовуватися як запасні частини, витрати, безпосередньо пов'язані з приведенням цих запасів у стан, в якому вони придатні для використання в запланованих цілях (витрати на доробку та підвищення якісних і технічних характеристик запасів), включаються до їх первісної вартості.
Доброго дня! Не можу знайти в Типовій кореспонденції проводку 8014* - 6211*, якою відображається в обліку списання на фактичні видатки витрат на оплату навчання (по Акту надання послуг). Підкажіть, будь ласка, щось змінилось у відпрацюванні цієї госп.операції?
Діамантова Зоря писав:Доброго дня! Не можу знайти в Типовій кореспонденції проводку 8014* - 6211*, якою відображається в обліку списання на фактичні видатки витрат на оплату навчання (по Акту надання послуг). Підкажіть, будь ласка, щось змінилось у відпрацюванні цієї госп.операції?
ну 8014 це амортизація! Фактичних видатків вже не існує! Списання на витрати отриманих послуг Дт 8013(мабуть в вашому випадку 8511 або 8411) Кр 6211,6415,2117,2111
Здравствуйте, не нашла раздела где могу задать вопрос, подскажите пожалуйста, мы отдел образования и у нас централизованная бухгалтерия, но с 01.09 в одно наше учреждение вводится бухгалтер и свою деятельность они будут вести сами, а мы будем просто главным распорядителем, можете подсказать как мне правильно передать все ценности, материалы на них, должна ли я передавать кредиторскую задолженность которая была образована до 01.09. , и должна ли я делать им баланс и отправлять внеочередной отчет???? Может подскажите где это прочитать.
Доброго дня!
Будь ласка уточніть, який статус такий заклад мав раніше, вони були як структурний підрозділ у складі відділу освіти?
З якої причини облік у такому закладі буде вести окремий бухгалтер? Які були для цього підстави, хто прийняв таке рішення? Такий заклад буде діяти як окрема юр. особа (бюджетна установа) зі своїм головним бухгалтером
Ольга30 писав:Здравствуйте, не нашла раздела где могу задать вопрос, подскажите пожалуйста, мы отдел образования и у нас централизованная бухгалтерия, но с 01.09 в одно наше учреждение вводится бухгалтер и свою деятельность они будут вести сами, а мы будем просто главным распорядителем, можете подсказать как мне правильно передать все ценности, материалы на них, должна ли я передавать кредиторскую задолженность которая была образована до 01.09. , и должна ли я делать им баланс и отправлять внеочередной отчет???? Может подскажите где это прочитать.
Ви должни передать по актам все! У вас теперь баланс в квартальний отчет уменьшится на отчетную дату(на начало года не трогайте только), у них на начало года пустой на звітну дату увеличится! кредиторку єто решать вам и руководству, договор то с вами акт или накладаня тоже, как ее передать то? Лучше ви уже оплатите а им передадите то что купили! Никакх промежуточних отчетов ненужно!
Ольга30 писав:Здравствуйте, не нашла раздела где могу задать вопрос, подскажите пожалуйста, мы отдел образования и у нас централизованная бухгалтерия, но с 01.09 в одно наше учреждение вводится бухгалтер и свою деятельность они будут вести сами, а мы будем просто главным распорядителем, можете подсказать как мне правильно передать все ценности, материалы на них, должна ли я передавать кредиторскую задолженность которая была образована до 01.09. , и должна ли я делать им баланс и отправлять внеочередной отчет???? Может подскажите где это прочитать.
Ви должни передать по актам все! У вас теперь баланс в квартальний отчет уменьшится на отчетную дату(на начало года не трогайте только), у них на начало года пустой на звітну дату увеличится! кредиторку єто решать вам и руководству, договор то с вами акт или накладаня тоже, как ее передать то? Лучше ви уже оплатите а им передадите то что купили! Никакх промежуточних отчетов ненужно!
Доброго дня. Сільська рада надає послуги з водопостачання населенню і школі, плата за воду надходить на рахунок спеціального фонду як доходи від додаткової (господарської) діяльності. З цього рахунку ми сплачуємо за електроенергію спожиту насосом водобашти і податки (збір за спецводокористування і збір за користування надрами). Видатки по КЕКВ 2800 (податки) я списую на рах. 8411, а по КЕКВ 2273 на рах 8113. Чи правильно це?
Добрый день, подскажите пожалуйста, при инвентаризации библиотечного фонда выявлена недостача на 47 грн., виновное лицо положило на счет 141 грн.,( в тройном размере) какими проводками мне это провести?
Ольга30 писав:Добрый день, подскажите пожалуйста, при инвентаризации библиотечного фонда выявлена недостача на 47 грн., виновное лицо положило на счет 141 грн.,( в тройном размере) какими проводками мне это провести?
Пункт 1.26 та 1.28 кореспонденції - списуєте
та пункт 1.29 - відносите на винних осіб та нараховуєте борг https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/
у вашому питанні не зрозуміло ви купили замість зниклого щось? Або ж все в бюджет?
Ольга30 писав:Добрый день, подскажите пожалуйста, при инвентаризации библиотечного фонда выявлена недостача на 47 грн., виновное лицо положило на счет 141 грн.,( в тройном размере) какими проводками мне это провести?
Пункт 1.26 та 1.28 кореспонденції - списуєте
та пункт 1.29 - відносите на винних осіб та нараховуєте борг https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/
у вашому питанні не зрозуміло ви купили замість зниклого щось? Або ж все в бюджет?
Ольга30 писав:Добрый день, подскажите пожалуйста, при инвентаризации библиотечного фонда выявлена недостача на 47 грн., виновное лицо положило на счет 141 грн.,( в тройном размере) какими проводками мне это провести?
Пункт 1.26 та 1.28 кореспонденції - списуєте
та пункт 1.29 - відносите на винних осіб та нараховуєте борг https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/
у вашому питанні не зрозуміло ви купили замість зниклого щось? Або ж все в бюджет?
В бюджет
ну тоді із пункта 1.29 тільки одну проводку беріть 2115 6312
Добрий день. Прошу допомоги. На реєстраційний рахунок надійшли кошти по відшкодуванні комунальних послуг - природного газу.Зробила проводку Дт2313 Кт 2111 .На реєстраційному рахунку вони значаться по КЕКВ 2274 . мені на даний час потрібні ці кошти на інші статті. Я мінусовим розпорядженням ці кошти відправила на котловий рахунок 3142 .щоб з нього знову зробити фінансування . А як тепер зробити проводки ?
jaryna писав:Добрий день. Прошу допомоги. На реєстраційний рахунок надійшли кошти по відшкодуванні комунальних послуг - природного газу.Зробила проводку Дт2313 Кт 2111 .На реєстраційному рахунку вони значаться по КЕКВ 2274 . мені на даний час потрібні ці кошти на інші статті. Я мінусовим розпорядженням ці кошти відправила на котловий рахунок 3142 .щоб з нього знову зробити фінансування . А як тепер зробити проводки ?
jaryna писав:Добрий день. Прошу допомоги. На реєстраційний рахунок надійшли кошти по відшкодуванні комунальних послуг - природного газу.Зробила проводку Дт2313 Кт 2111 .На реєстраційному рахунку вони значаться по КЕКВ 2274 . мені на даний час потрібні ці кошти на інші статті. Я мінусовим розпорядженням ці кошти відправила на котловий рахунок 3142 .щоб з нього знову зробити фінансування . А як тепер зробити проводки ?