ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
-
Светлана1736
- Мешканець

- Повідомлень: 215
- З нами з: 04 січня 2013, 11:06
- Регіон: Херсонская Область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
Добрий день! Підскажіть будь ласка! В дитячому садочку на 112 рахунку числяться книжки. Інвентаризацію потрібно проводити кожен рік чи раз в 5 років?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Якщо в вашому садочку від 100 тис книг, то такСветлана1736 писав:Добрий день! Підскажіть будь ласка! В дитячому садочку на 112 рахунку числяться книжки. Інвентаризацію потрібно проводити кожен рік чи раз в 5 років?
Інвентаризація бібліотечних фондів за рішенням керівника підприємства за встановленим ним графіком може проводиться протягом року. Інвентаризація книжкових пам'яток проводиться щороку. За наявності обсягу бібліотечних фондів від 100 до 500 тис. одиниць інвентаризація може проводитись протягом п'яти років з охопленням щорічно не менше 20 відсотків одиниць, а понад 500 тис. одиниць - протягом десяти років з охопленням щорічно не менше 10 відсотків одиниць.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Один варіант це призначити нового матвідповідального днем перед лікарняним (заднім числом)! Другий варіант наказ керівника з призначенням нового матвідповідального у зв'язку з лікарняним, комісії перевірити наявність матцінностей! Це моя думка, адже в наказі про інвентаризацію такий випадок зовсім не передбачений!Uliannka писав:Доброго дня! Подскажите, как быть с инвентаризацией у материально-ответственного лица, которое находится на длительном больничном?
-
Светлана1736
- Мешканець

- Повідомлень: 215
- З нами з: 04 січня 2013, 11:06
- Регіон: Херсонская Область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
-
ВітаУправління
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 25 лютого 2016, 15:20
- Регіон: Киевская область
Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!ВітаУправління писав:Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?
У такому разі слід застосовувати "новий" план рахунків, адже він набув чинності з 01.01.2017 р.
-
Grosbuxxx
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 25 лютого 2015, 11:52
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 3 рази
Допоможіть ,будь ласка!Дуже терміново.Керівника установи,згідно рішення суду, відсторонили від виконання своїх обовязків на один місяць,він матеріально відповідальна особа.Провести інвентаризацію треба,але він не буде присутній. Потрібен буде і передавальний акт, бо після цього його звільнять.Як правильно оформити наказ,провести інвентаризацію,та скласти протокол.
-
Natali4260
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 22 лютого 2013, 22:13
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня, в установі є Наказ про призначення матеріально відповідальної особи , наприклад, Іванов.
В цьому ж наказі є, що у разі відсутності МВО Іванова, його обов'язки виконує , наприклад, Петров.
І з Івановим, і з Петровим складено Договори про матеріальну відповідальність.
У мене запитання:
Чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО Іванов іде у відпустку, а потім слідуюча інвентаризація, коли він виходить з відпустки?
Наперед вдячна за відповідь.
В цьому ж наказі є, що у разі відсутності МВО Іванова, його обов'язки виконує , наприклад, Петров.
І з Івановим, і з Петровим складено Договори про матеріальну відповідальність.
У мене запитання:
Чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО Іванов іде у відпустку, а потім слідуюча інвентаризація, коли він виходить з відпустки?
Наперед вдячна за відповідь.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
На час інвентаризації усі відповідальні особи повинні працювати, а не перебувати у відпустці. Плануйте відпустки так, щоб не зривати проведення інвентаризації.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!Natali4260 писав:Доброго дня, в установі є Наказ про призначення матеріально відповідальної особи , наприклад, Іванов.
В цьому ж наказі є, що у разі відсутності МВО Іванова, його обов'язки виконує , наприклад, Петров.
І з Івановим, і з Петровим складено Договори про матеріальну відповідальність.
У мене запитання:
Чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО Іванов іде у відпустку, а потім слідуюча інвентаризація, коли він виходить з відпустки?
Наперед вдячна за відповідь.
Відповідно до п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема, у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
З метою забезпечення збереження майна на час відпустки МВО цінності повинні бути передані іншій МВО.
Фактично здійснюється зміна МВО, нехай навіть тимчасова, а отже інвентаризацію проводити необхідно. Враховуючи, що інвентаризацію слід проводити в присутності обох МВО, провести її необхідно не пізніше останнього робочого дня перед відпусткою.
-
Natali4260
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 22 лютого 2013, 22:13
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 1 раз
Хотілось би почути, чи дійсно усі установи роблять інвентаризацію, коли МВО іде у відпустку чи виходить з неї.Владислав Станкус писав: Відповідно до п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема, у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
З метою забезпечення збереження майна на час відпустки МВО цінності повинні бути передані іншій МВО.
Фактично здійснюється зміна МВО, нехай навіть тимчасова, а отже інвентаризацію проводити необхідно. Враховуючи, що інвентаризацію слід проводити в присутності обох МВО, провести її необхідно не пізніше останнього робочого дня перед відпусткою.
Та і зміна матеріально відповідальних осіб, я вважаю, якщо МВО змінюється не тимчасово, а на постійно.
А якщо МВО іде на лікарняний, ніхто цього передбачити не може, і інвентаризацію не проводимо, чому її проводити перед відпусткою та після.
Якщо в установі 4 МВО і у відпустку вони ходять по 3 рази на рік, бухгалтер тільки і займається інвентаризацією, а коли ж йому робити іншу роботу?
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!
Шановна Natali4260, Ви запитували чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО йде у відпустку, і отримали відповідь, що відповідно до вимог діючого законодавства потрібно. Не бажання і брак часу не є поважною причиною для того що б не виконувати умови законодавчих документів. Також не впевнений, що свідома людина прийме підзвіт матеріальні цінності без проведення інвентаризації.
Шановна Natali4260, Ви запитували чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО йде у відпустку, і отримали відповідь, що відповідно до вимог діючого законодавства потрібно. Не бажання і брак часу не є поважною причиною для того що б не виконувати умови законодавчих документів. Також не впевнений, що свідома людина прийме підзвіт матеріальні цінності без проведення інвентаризації.
-
knopochka_mala
- Мандрівник

- Повідомлень: 21
- З нами з: 15 серпня 2014, 15:10
Як визначити розмір шкоди матвідповідальної особи при нестачі, як утримати із заробітної плати. Уже заплуталась, перечитала багато нормативки, але не можу дійти до кінцевого висновку((((
-
Оксана7278
- Квартирант

- Повідомлень: 91
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
підскажіть як правильно документально визначити винну особу? Це повинно бути розпорядження керівника та протоколи комісі чи може є якийсь порядок? Тому що винна особа є, а документально як оформити не знаємо?
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!Оксана7278 писав:підскажіть як правильно документально визначити винну особу? Це повинно бути розпорядження керівника та протоколи комісі чи може є якийсь порядок? Тому що винна особа є, а документально як оформити не знаємо?
Відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 № 879, висновки щодо виявлених розбіжностей між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бухгалтерського обліку, які наводяться в звіряльних відомостях, та пропозиції щодо їх врегулювання відображаються інвентаризаційною комісією у протоколі, що складається після закінчення інвентаризації і передається на розгляд та затвердження керівнику підприємства.
У протоколі наводяться: причини нестач, втрат, лишків, а також пропозиції щодо заліку внаслідок пересортиці, списання нестач в межах норм природного убутку, а також понаднормових нестач і втрат від псування цінностей із зазначенням причин та вжитих заходів щодо запобігання таким втратам і нестачам. Підприємства можуть додавати до протоколів іншу інформацію, що є суттєвою для прийняття рішень щодо визнання і оцінки активів і зобов’язань та розкриття відповідної інформації у фінансовій звітності.
Таким чином особу, яке є винною в недостачі цінностей слід зазначити в протоколі.
-
Оксана7278
- Квартирант

- Повідомлень: 91
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
[font='Noto Sans', sans-serif] [/font][font='Noto Sans', sans-serif][/font]
[ltr]Владислав Станкус велике Вам дякую! [/ltr]
[font='Noto Sans', sans-serif][/font]
[ltr]В мене запитання слідуюче: інвентаризаційна комісія не встигає провести інвентаризацію до моменту звільнення МВО так як є багато нестач та лишків з якими потрібно розбиратися, дуже великий обєм основних засобів та малоцінних активів. Як бути комісії, що робити керівнику з наказом про звільнення МВО? Підскажіть будь-ласочка?
[/ltr]
[font='Noto Sans', sans-serif][/font]знаємо про те, що жодна заборгованіть не може бути підставою для затримання розрахунку з працівником, але ж і відпустити працівника не можемо бо ще не проведена інвентаризація. Може у когось була подібна ситуація.
[ltr]Владислав Станкус велике Вам дякую! [/ltr]
[font='Noto Sans', sans-serif][/font]
[ltr]В мене запитання слідуюче: інвентаризаційна комісія не встигає провести інвентаризацію до моменту звільнення МВО так як є багато нестач та лишків з якими потрібно розбиратися, дуже великий обєм основних засобів та малоцінних активів. Як бути комісії, що робити керівнику з наказом про звільнення МВО? Підскажіть будь-ласочка?
[font='Noto Sans', sans-serif][/font]знаємо про те, що жодна заборгованіть не може бути підставою для затримання розрахунку з працівником, але ж і відпустити працівника не можемо бо ще не проведена інвентаризація. Може у когось була подібна ситуація.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Звільнення матеріально відповідальної особи можливо лише після покриття цією особою усіх нестач, або ж подавайте документи про ці нестачі до правоохоронних органів.
Як вважаєте, при зміні МВО в 2 нижчестоячих установах в один і той самий період, необхідно створювати 2 робочих інвентариз комісії і головну інв. комісію в вищестоячій організації? Не можу зрозуміти, що буде перевіряти головна інв комісія? Лише підписувати протокол інв в кінці?
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!Дива писав:Як вважаєте, при зміні МВО в 2 нижчестоячих установах в один і той самий період, необхідно створювати 2 робочих інвентариз комісії і головну інв. комісію в вищестоячій організації? Не можу зрозуміти, що буде перевіряти головна інв комісія? Лише підписувати протокол інв в кінці?
Вважаю, що провести інвентаризацію при зміні МВО нижчестоящі організації в змозі і самі. Керівники цих організацій створять інвентаризаційні комісії і проведуть інвентаризації.
Доречи, у разі створення робочих інвентаризаційних комісій інвентаризаційна комісія:
- організовує проведення інвентаризацій і здійснює інструктаж членів робочих інвентаризаційних комісій;
- здійснює контрольні перевірки правильності проведення інвентаризацій, а також вибіркові інвентаризації активів і зобов’язань за рішенням керівника підприємства;
- перевіряє правильність визначення інвентаризаційних різниць, обґрунтованість пропозицій щодо заліків пересортиці цінностей в усіх місцях їх зберігання;
- при встановленні серйозних порушень правил проведення інвентаризації та в інших випадках проводить за рішенням керівника підприємства повторну інвентаризацію;
- розглядає причини виявлених нестач та втрат від псування активів, формує пропозиції щодо заліку внаслідок пересортиці, списання нестач у межах норм природного убутку, а також понаднормових нестач і втрат від псування цінностей із зазначенням причин та вжитих заходів щодо запобігання таким втратам і нестачам та відображає відповідну інформацію у протоколі.
-
бухгалтер3
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 11 травня 2017, 14:50
- Регіон: Харьковская область
Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації?
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
він буде в окремому описі! А якщо це капінвестиції то що вони ні на кому не рахуються? Хтось ж їх отримував??бухгалтер3 писав:Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації?
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????
-
бухгалтер3
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 11 травня 2017, 14:50
- Регіон: Харьковская область
За довіреністю отримав завгосп. Але ще не оприбутковували та не присвоїли номер, це не вірно? Окремий опис це "Інвентиризаційний опис необоротних активів"?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
все вірно!бухгалтер3 писав:За довіреністю отримав завгосп. Але ще не оприбутковували та не присвоїли номер, це не вірно? Окремий опис це "Інвентиризаційний опис необоротних активів"?
-
бухгалтер3
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 11 травня 2017, 14:50
- Регіон: Харьковская область
-
Диванова
- Мандрівник

- Повідомлень: 37
- З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Як вважаєте, чи ОБОВ'ЯЗКОВО повині входити працівники апарату управління до робочих інвентаризаційних комісій, як це передбачено п 2.1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію?(врахочуючи, що робочі інвентар. комісії знаходяться в інших областях)
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!Диванова писав:Як вважаєте, чи ОБОВ'ЯЗКОВО повині входити працівники апарату управління до робочих інвентаризаційних комісій, як це передбачено п 2.1 розділу ІІ Положення про інвентаризацію?(врахочуючи, що робочі інвентар. комісії знаходяться в інших областях)
Вважаю, в цьому питанні законодавство не дає право вибору та чітко зазначає «До складу робочих інвентаризаційних комісій включаються представники апарату управління..........» (п.2.1 розд.2 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань). Зроблено це з метою посилення контролю за проведенням інвентаризації.
-
Maryna1989
- Квартирант

- Повідомлень: 57
- З нами з: 04 лютого 2017, 19:17
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
[font="Noto Sans", sans-serif]Добрий ранок колеги, допоможіть будь-ласка. На даний час на суб.рах 1018 рахується проектна документація та технічні умови по газофікації ще не колишню юридичну адресу управління (на даний час управління перебуває в іншій будівлі). Чи правильно це, а якщо ні то як її зняти і на основі чого?????????????????[/font]
- irina.skripka
- Мешканець

- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
підкажіть, будь ласка, як в інвентаризаційних описах (1014, 1113) тепер ставити балансову вартість, поняття ж як такого тепер уже немає?