ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Тю, так сделайте по-другому.
Включите их, а потом, например, в конце декабря, спишите их, не пирвязывая к инвентаризации
Включите их, а потом, например, в конце декабря, спишите их, не пирвязывая к инвентаризации
-
Ole444ka
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Черкассы
А от тоді не виникне питань - чому у листопаді, коли була інвентаризація, речі були придатні, а через місяць вийшли геть із нормального стану? Речі дійсно зіпсовані, куплялись ще у 2000 році, і логічно (от тільки як правильно) їх було б списати саме зараз.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
Ole444ka
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Черкассы
Безумовно, щось ломається, виходить з ладу і т.п. і за деякий час опісля інвентаризації. Я ж просто хотіла зясувавти як правильно зробити це під час інвентаризації, бо в описі щодо стану речей (цінностей) планую вказати, що у звязку із важкими кліматичними умовами речі поржавіли, потріскались, розсипались і т.д., внаслідок чого стали повністю непридатні до використання, тобто за місяць після інвентаризації речі так не зіпсуються. Крім того, з них реально нічого не можна оприбуткувати, я маю на увазі як це інколи буває при списанні, щось на спецфонд (ганчіря, дошки) оприбутковують.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Ole444ka,
+ спецвипуск журналуЦитата писав:6.4. Малоцінні та швидкозношувані предмети, які стали непридатними, але не списані, до інвентаризаційної відомості не вписуються, а складається акт із вказівкою часу експлуатації, причин непридатності, можливості використання цих предметів у господарських цілях. При цьому в описах робляться відмітки про непридатність.
6.5. За малоцінними та швидкозношуваними предметами, які обліковуються в оперативному порядку, описи не складаються, а перевіряється фактична наявність цих предметів у матеріально відповідальних осіб шляхом зіставлення з відомістю оперативного обліку. Виявлена при цьому недостача предметів оформлюється актом.
6.6. Для відображення результатів інвентаризації малоцінних та швидкозношуваних предметів застосовується Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів (додаток 5).
-
Ole444ka
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Черкассы
yaoleg, я читала це, але от ну трошки ди***-то внаказ написано. В тексті і в додатках є поняття "порівняльні відомості" і "інвентаризаційний опис". В нас так склалась практика, що за відсутності надлишків чи недостач відомості взагалі не складаються. Робляться лише самі описи і протоколи. От і виникла проблема - як зараз правильно зробити? Зробити помітку в описі, що річ непридатна і скласти акт
До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?
До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?
- Goldfish
- Мешканець

- Повідомлень: 134
- З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харьков
Как правильно инвентаризировать имущество, которое переданодля «користування (зберегання)» безоплатно организации. Как правильно заполнить «додаток 11»,
а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???
а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???
-
RADANEG
- Квартирант

- Повідомлень: 57
- З нами з: 30 березня 2013, 17:31
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Чи достатньо акта на списання при списанні інших нематеріальних ативів (стільці, настольні лампи, доріжка, телефон), які зламані та непридатні до використання, що виявлено під час інвентаризації.
-
natalkarom
- Мандрівник

- Повідомлень: 19
- З нами з: 20 лютого 2013, 12:20
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Згідно Положення про порядок списання майна,нашої місцевої ради потрібно : 1)акт інвентаризації майна ,що пропонується до списання , 2)акт на списання майна. На деяке майно -принтер ,вогнегасники, ваги ( до прикладу) ми робили іще заключення про непридатність до використання.
- verbal
- Мешканець

- Повідомлень: 273
- З нами з: 26 березня 2012, 09:34
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 5 разів
Подскажите, что делается в первую очередь: сначала договор о материальной ответственности,а потом приказ о назначении МОЛ или сначала приказ о назначении МОЛ,а потом заключается договор с этим МОЛ?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ)
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.
Добавлено (11.12.2013, 20:39)
---------------------------------------------
verbal, сначала приказ - потом договор
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.
Добавлено (11.12.2013, 20:39)
---------------------------------------------
verbal, сначала приказ - потом договор
-
Ole444ka
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Черкассы
Goldfish, я стосовно майна, яке передане на відповідальне зберігання (рах 02) заповнюю повністю 11 додаток до наказу 90: від кого передано майно (пишу організацію, яка передала мені), в цій же ячейці пишу найменування майна (наприклад, прилад обчислювальний такий-то, далі вказую рахунок - "02", потім номер номенклатурний, якщо є (в мене, наприклад на деяких переданих речах є такий номер, він же був зазначений і в накладній при передачі, а не деяких речах немає, тож у такому випадку нічого не пишу. По своїй організації чужим речам номер не присвоюється, ви повинні користуватись тим №, який присвоєний цій речі організацією-власником), далі- одиниця виміру, в мене "штуки", кількість, вартість, дата приймання цінностей (беру з акту прийому-передачі), є одна дрівня річ, по якій не змогла знайти дату, тож поставила просто рік (приблизний) і насамкінець - де зберігається (пишу в якому відділі, кабінеті). От і все.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
student_ubr
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 07 червня 2013, 11:46
- Регіон: Закарпатская Область
- Звідки: Ужгород
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Підкажіть , будь ласка, при інвентаризації квартальної дебіторської та кредиторської заборгованості, заборгованість не підтверджена актом звірки( не повернув постачальник) як відображати в довідці інвентаризації в графі "документ який підтверджує заборгованість"
-
user
- Мешканець

- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Відновлювальну - ту що в головній книзі.amore101 писав:Подскажите, пожалуйста, какую стоимость основных средств указывать в инвентаризационных описях: первоначальную или балансовую?
Добавлено (11.02.2014, 16:29)
---------------------------------------------
Вони оформляються звичайним інв.описом як і інші - тільки окремим.Афродита писав:Подскажите пожалуйста как оформить акт о выявленных во время инвентаризации основных средств подлежащих списанию?
-
Genni
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 03 жовтня 2012, 10:25
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, в документе "Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих (зданих) на відповідальне зберігання "Додаток 11 (Наказ ДКУ N 90 від 30.10.98)" в столбце "Вартість" указывается цена за единицу или же стоимость за все количество?
Подскажите, пожалуйста, в документе "Інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих (зданих) на відповідальне зберігання "Додаток 11 (Наказ ДКУ N 90 від 30.10.98)" в столбце "Вартість" указывается цена за единицу или же стоимость за все количество?
-
Nasad
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 09 січня 2012, 14:22
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Подякували: 1 раз
Підкажіть будь-ласка, відповідно яких нормативних документів можна розцінити багаторічні насадження в бюджетній установі. Насадження виявлені під час перевірки, висаджені були приблизно в 1970-х роках (яблуня, береза, горіх, ялина).
-
Aleksii
- Квартирант

- Повідомлень: 51
- З нами з: 07 січня 2014, 18:26
- Регіон: Севастополь
- Звідки: Севастополь
пункт 3.2 приказ МФУ № 611, почитайте Закон Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні, відповідно ПКМУ от 10.09.2003 р. N 1440 п3. Оцінка майна з метою відображення її результатів у бухгалтерському обліку в порядку, встановленому законодавством про бухгалтерський облік, проводиться з урахуванням того, що:
справедлива вартість активу дорівнює його ринковій вартості у разі можливості її визначення у порядку, встановленому цим та іншими національними стандартами;
справедлива вартість активу, який може бути віднесено до спеціалізованого майна, майна спеціального призначення або спеціальної конструкції, дорівнює його залишковій вартості заміщення (відтворення).
А лучше своей комиссией по результатам инвентаризации оцените и не запарривайтесь. Мотивируйте отсутствием денег
справедлива вартість активу дорівнює його ринковій вартості у разі можливості її визначення у порядку, встановленому цим та іншими національними стандартами;
справедлива вартість активу, який може бути віднесено до спеціалізованого майна, майна спеціального призначення або спеціальної конструкції, дорівнює його залишковій вартості заміщення (відтворення).
А лучше своей комиссией по результатам инвентаризации оцените и не запарривайтесь. Мотивируйте отсутствием денег
-
Animone
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 30 червня 2012, 22:03
- Регіон: Cortés
- Звідки: Tegucigalpita
- Подякували: 5 разів
verbal писав:недостачу сканэра стоимостью 4000,00 грн.(износ 2000,0 грн.). Как рассчитать размер возмещения?
Согласно ст.135_3 КЗоТ - исходя из балансовой стоимости за вычетом износа. Но при этом следует учесть, что согласно ст.136 КЗоТ размер возмещения ущерба по распоряжению собственника не должен превышать среднемесячного заработка, в противном случае возмещение может производиться только через суд.
- Marishka
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 08 квітня 2013, 10:12
- Регіон: Киевская область
- Звідки: КиЇв
Подскажите, пожалуйста, в таком вопросе: у меня инвентаризационная опись не вмещалась на 1 лист, выходит около 5-6 листов на 1 мол. Комиссия подписалась на последнем. А моя сотрудница говорит что члены комиссии должны расписываться на каждом листе инвентаризационной описи. На прошлой проверке КРУ мы так и расписывались (на каждой), но только потому что они так попросили. А в обычной расписывались там где положено. Как правильно сделать? Где это может быть оговорено? Спасибо за ответ, заранее.
-
Genni
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 03 жовтня 2012, 10:25
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Инвентаризационные описи оформляются в разрезе материально-ответственных лиц, а не в разрезе отделов.
Добавлено (27.05.2014, 19:45)
---------------------------------------------
Добавлено (27.05.2014, 19:45)
---------------------------------------------
Бланк инвентаризационной описи (все додатки) предусматривает подписи комиссии только в конце, после всех товарно-материальных ценностей, входящих в конкретную опись. Подпись на каждой странице - индивидуальная прихоть.Marishka писав:Подскажите, пожалуйста, в таком вопросе: у меня инвентаризационная опись не вмещалась на 1 лист, выходит около 5-6 листов на 1 мол. Комиссия подписалась на последнем. А моя сотрудница говорит что члены комиссии должны расписываться на каждом листе инвентаризационной описи. На прошлой проверке КРУ мы так и расписывались (на каждой), но только потому что они так попросили. А в обычной расписывались там где положено. Как правильно сделать? Где это может быть оговорено? Спасибо за ответ, заранее.
-
Ирина8722
- Квартирант

- Повідомлень: 50
- З нами з: 08 травня 2014, 09:51
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Если в приказе «Про організацію бухгалтерського
обліку» прописано:
«Призначити матеріально – відповідальних осіб:
- за бланки сувої звітності – марки та конверти з марками - спеціаліст Іванова І.І.
- за бланки суворої звітності – талони та бензин – головний бухгалтер Петрова А.А.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №1 –начальник управління … Сидова АА.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в в кабінеті №2 –начальник відділу…головний бухгалтер Петрова А.А.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №3 –начальник відділу… Егорова АА.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №4 –начальник відділу… Васильева АА.»»
Как тогда правильно проводить и оформлять результаты инвентаризации? Спасибо.
обліку» прописано:
«Призначити матеріально – відповідальних осіб:
- за бланки сувої звітності – марки та конверти з марками - спеціаліст Іванова І.І.
- за бланки суворої звітності – талони та бензин – головний бухгалтер Петрова А.А.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №1 –начальник управління … Сидова АА.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в в кабінеті №2 –начальник відділу…головний бухгалтер Петрова А.А.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №3 –начальник відділу… Егорова АА.
- за матеріальні цінності, що знаходяться в кабінеті №4 –начальник відділу… Васильева АА.»»
Как тогда правильно проводить и оформлять результаты инвентаризации? Спасибо.