ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
-
1234567890
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 25 січня 2013, 07:51
- Регіон: Ровенская Область
- Звідки: Сарны
Доброго дня ! Підкажіть будь ласка Державна фінансова інспекція в червнімісяці 2014 року робили суцільну інвентаризацію , так як була планова перевірка. В нашому наказі по установі прооблікову політику написано робить один раз в рік. Чи потрібно робить в
листопаді місяці інвентаризацію ще раз?
листопаді місяці інвентаризацію ще раз?
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
1234567890, так у Вас була планова перевірка органом дерфінінспекції, а в наказі про облікову політику передбачено ЩОРІЧНУ інвентаризацію. Тобто Ви мусите робити інвентаризацію у IV кварталі, так як і попередні роки.
Добрый день!Подскажите,как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО
-
Animone
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 30 червня 2012, 22:03
- Регіон: Cortés
- Звідки: Tegucigalpita
- Подякували: 5 разів
Ксю писав:как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО
Ну, если изъят, оформляйте недостачу, а вообще-то передачу авто вы должны были оформить актом-приема передачи и приказом/распоряжением по предприятию. В этом случае оформляется инвентаризационная опись и направляется для подписания тому, на кого был оформлен акт приема-передачи.
Дякукую! Акт прийому-передачі ми оформили,тоді що необхідно оформити інвентаризаційну опись і підписати у воєнкоматі? А як її оформляти?
-
student_ubr
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 07 червня 2013, 11:46
- Регіон: Закарпатская Область
- Звідки: Ужгород
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. У мене запитання по особистим речам. При інвентаризації особистих речей , якщо працівниця знаходиться у відпустці до 3-х років, яким чином її проінвентаризувати?Чи може вона надати ,як приклад, якесь доручення перед відпусткою іншому працівнику, чи це має якось бути прописане в договорі зберігання.Дякую.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Для таких вещей есть отдельная форма ведомости. Подписывает ее тоже инвентаризационная комиссия. Сотрудница вам для этого не нужна
-
student_ubr
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 07 червня 2013, 11:46
- Регіон: Закарпатская Область
- Звідки: Ужгород
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Я знов по особистим речам. Для інвентаризації особистих речей використовується додаток 11 інструкції 90. В ньому теж є "розписка" та внизу розписується матеріально відповідальна особа.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ну да. У вас в организации должен быть материально ответственный. Это не то лицо, которое вам их отдало, это ваш сотрудник, как правило, тот же, что отвечает за остальные ценности
-
student_ubr
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 07 червня 2013, 11:46
- Регіон: Закарпатская Область
- Звідки: Ужгород
- Дякував (ла): 2 рази
У нас маленькая организация, завхоза нету. если я принесла себе стол и стул,компьютер из дома, я за ним и сижу, и естественно несу за него ответственность, потому что это прописано в договоре.Так и декретчицы. Может лучше передать по акту кому-то , хотя некоторые бухгалтера делают обычную инвентаризацию, типа декретчицы придут на работу в день инвентаризации.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Никакого акта быть не может - если только вы не хотите приходовать. А завхоза много где нету - это просто процедура.
-
student_ubr
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 07 червня 2013, 11:46
- Регіон: Закарпатская Область
- Звідки: Ужгород
- Дякував (ла): 2 рази
-
Animone
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 30 червня 2012, 22:03
- Регіон: Cortés
- Звідки: Tegucigalpita
- Подякували: 5 разів
Pariz писав:На підставі якого наказу чи постанови проводиться інвентаризація бібліотечних фондів?
Согласно п.1.5.3 Приказа ГКУ № 90 от 30.10.1998, учреждения обязаны проводить инвентаризацию библиотечных фондов один раз в пять лет.
Допоможіть як правильно оформляти результати інвентаризації?Чи потрібно завіряти описи керівникові чи лише комісія підписує?
-
Animone
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 30 червня 2012, 22:03
- Регіон: Cortés
- Звідки: Tegucigalpita
- Подякували: 5 разів
См. Приказ № 90 от 30.10.1998. В нем есть додатки, которые именуются "Порівняльна відомість результатів інвентаризації". В них вы и отражаете результаты (излишки/недостачи). А еще эти результаты отражаются в протоколе (Дод.12) инвентаризационной комиссии. Вот этот протокол и утверждает руководитель, ибо в нем комиссия должна вынести свои предложения в отношении дальнейшей судьбы результатов (излишков/недостачи) ТМЦ.
-
Центр-дети
- Мандрівник

- Повідомлень: 16
- З нами з: 29 березня 2014, 18:12
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Первомайск
Доброго дня! Підкажіть будь ласка по-поводу "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" якщо немає (излишков/недостачи) Основних засобів потрибно ії заповнювати та роздруковувати?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
1.10. Для організації обліку та забезпечення контролю об’єктам обліку присвоюється індивідуальний інвентарний номер (крім
білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних
необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та
таких, що мають специфічне призначення).
Якщо інвентарний об’єкт є складним і включає
відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому
елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному
об’єкті.
Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та
малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери.
При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється
один номенклатурний номер.
Перші три знаки інвентарного (номенклатурного)
номера означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу, усі інші знаки -
порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені
підгрупи, четвертий знак позначається нулем.
Інвентарні (номенклатурні) номери, присвоєні
об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх
у цій установі. Номери інвентарних (номенклатурних) об’єктів, які вибули чи
ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об’єктам, що заново надійшли
протягом трьох років.
білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних
необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та
таких, що мають специфічне призначення).
Якщо інвентарний об’єкт є складним і включає
відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому
елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному
об’єкті.
Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та
малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери.
При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється
один номенклатурний номер.
Перші три знаки інвентарного (номенклатурного)
номера означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу, усі інші знаки -
порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені
підгрупи, четвертий знак позначається нулем.
Інвентарні (номенклатурні) номери, присвоєні
об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх
у цій установі. Номери інвентарних (номенклатурних) об’єктів, які вибули чи
ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об’єктам, що заново надійшли
протягом трьох років.
- Лисиця
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 08 серпня 2012, 20:38
- Регіон: Тернопольская Область
- Звідки: Кременец
ДОБРОГО ДНЯ! . Я бухгалтер початківець, в установі в якій я працюю основні засоби були купленіще за карбованці, їх переоцінили відповідно до встановленого на той час курсу
. Наприклад вартість стола =0,16
грн. І ось уже понад 10 років попередні
бухгалтери переписували цю вартість з
року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного
номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості .
Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано
. Підскажіть будь ласка Як мені правильно
провести інвентаризацію ?
. Наприклад вартість стола =0,16
грн. І ось уже понад 10 років попередні
бухгалтери переписували цю вартість з
року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного
номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості .
Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано
. Підскажіть будь ласка Як мені правильно
провести інвентаризацію ?
-
Tatian8387
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 18 квітня 2014, 08:59
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
Як правильно списати чорно-білий телевізор, який був введений в експлуатацію в 1982 році. Років 20 стоїть у коморі і не використовується.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
Irinka-kartinka
- Мандрівник

- Повідомлень: 12
- З нами з: 12 червня 2014, 13:37
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Кременчуг
Добрый вечер.У меня следующий вопрос: "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" делается только на ОЗ или НМА и малоценку тоже,у нас нет излишков или недостач? Протокол тоже должен составляться даже если нет нарушений?