Доброго дня ! Підкажіть будь ласка Державна фінансова інспекція в червнімісяці 2014 року робили суцільну інвентаризацію , так як була планова перевірка. В нашому наказі по установі прооблікову політику написано робить один раз в рік. Чи потрібно робить в
листопаді місяці інвентаризацію ще раз?
1234567890, так у Вас була планова перевірка органом дерфінінспекції, а в наказі про облікову політику передбачено ЩОРІЧНУ інвентаризацію. Тобто Ви мусите робити інвентаризацію у IV кварталі, так як і попередні роки.
Ксю писав:как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО
Ну, если изъят, оформляйте недостачу, а вообще-то передачу авто вы должны были оформить актом-приема передачи и приказом/распоряжением по предприятию. В этом случае оформляется инвентаризационная опись и направляется для подписания тому, на кого был оформлен акт приема-передачи.
Добрий день. У мене запитання по особистим речам. При інвентаризації особистих речей , якщо працівниця знаходиться у відпустці до 3-х років, яким чином її проінвентаризувати?Чи може вона надати ,як приклад, якесь доручення перед відпусткою іншому працівнику, чи це має якось бути прописане в договорі зберігання.Дякую.
Добрий день. Я знов по особистим речам. Для інвентаризації особистих речей використовується додаток 11 інструкції 90. В ньому теж є "розписка" та внизу розписується матеріально відповідальна особа.
Ну да. У вас в организации должен быть материально ответственный. Это не то лицо, которое вам их отдало, это ваш сотрудник, как правило, тот же, что отвечает за остальные ценности
У нас маленькая организация, завхоза нету. если я принесла себе стол и стул,компьютер из дома, я за ним и сижу, и естественно несу за него ответственность, потому что это прописано в договоре.Так и декретчицы. Может лучше передать по акту кому-то , хотя некоторые бухгалтера делают обычную инвентаризацию, типа декретчицы придут на работу в день инвентаризации.
См. Приказ № 90 от 30.10.1998. В нем есть додатки, которые именуются "Порівняльна відомість результатів інвентаризації". В них вы и отражаете результаты (излишки/недостачи). А еще эти результаты отражаются в протоколе (Дод.12) инвентаризационной комиссии. Вот этот протокол и утверждает руководитель, ибо в нем комиссия должна вынести свои предложения в отношении дальнейшей судьбы результатов (излишков/недостачи) ТМЦ.
Доброго дня! Підкажіть будь ласка по-поводу "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" якщо немає (излишков/недостачи) Основних засобів потрибно ії заповнювати та роздруковувати?
1.10. Для організації обліку та забезпечення контролю об’єктам обліку присвоюється індивідуальний інвентарний номер (крім
білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних
необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та
таких, що мають специфічне призначення).
Якщо інвентарний об’єкт є складним і включає
відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому
елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному
об’єкті.
Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та
малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери.
При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється
один номенклатурний номер.
Перші три знаки інвентарного (номенклатурного)
номера означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу, усі інші знаки -
порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені
підгрупи, четвертий знак позначається нулем.
Інвентарні (номенклатурні) номери, присвоєні
об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх
у цій установі. Номери інвентарних (номенклатурних) об’єктів, які вибули чи
ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об’єктам, що заново надійшли
протягом трьох років. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z12 ... an614#n614
ДОБРОГО ДНЯ! . Я бухгалтер початківець, в установі в якій я працюю основні засоби були купленіще за карбованці, їх переоцінили відповідно до встановленого на той час курсу
. Наприклад вартість стола =0,16
грн. І ось уже понад 10 років попередні
бухгалтери переписували цю вартість з
року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного
номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості .
Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано
. Підскажіть будь ласка Як мені правильно
провести інвентаризацію ?
Добрый вечер.У меня следующий вопрос: "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" делается только на ОЗ или НМА и малоценку тоже,у нас нет излишков или недостач? Протокол тоже должен составляться даже если нет нарушений?