ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Аватар користувача
elefseri
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 15 грудня 2015, 11:14
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення elefseri »

ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.

Аватар користувача
ljanka2007
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 24 травня 2013, 13:56
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ljanka2007 »

Дякую

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

elefseri писав:
ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.
Два, один в бухгалтерії, другий матеріально-відповідальній особі

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

Добрий день, колеги! Допоможіть, будь ласка ! При інвентаризації в сільраді виявлено лишки ТМЦ (стільці). Які проводки потрібно зробити?

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

А довідку про надходження в натуральній формі в казначейство  потрібно надавати?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

Дякую!

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

Матвєєва Вікторія писав:Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.
Ознайомилась з проводками.У мене запитання, а чому на  К 711 рахунок, а не на 712  Доходи за іншими джерелами власних надходжень?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

З цього питання див. лист Держказначейства від 25.11.2004 р. N 07-04/2378-10386 "Про порядок проведення інвентаризації майна бюджетними установами у 2004 році". З того часу й повелось, що лишки через 711

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

Зрозуміла і дякую Вам за роз"яснення!

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Будь ласка, звертайтесь

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 50
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Наташа_П »

Добрий день!На балансі установи станом на 01.11.2016 р. рахуються запаси для передачі іншій установі рахунок 261 (в складі комп'ютер, стіл, стілець).Якщо проводиться інвентаризація в установі станом на 01.11.2016 р. чи потрібно інвентаризувати запаси для передачі?Якщо потрібно інвентаризувати, то складаєтья інвентаризаційна відомість по запасам?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572

hamster
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення hamster »

Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 50
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Наташа_П »

Матвєєва Вікторія писав:Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572
Дякую!

hamster
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення hamster »

hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:
Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8859
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 115 разів
Подякували: 1205 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

hamster писав:
hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица. 
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут  :52:  , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста. 
Помогите, сушу голову  :23:
Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((
Ситуация более чем странная! А каким документом была оформлена передача и самое главное что ж вы указывали при передаче в районы? Писали в комплекте один монитор, а передали совсем другой??? Я бы на месте районов акт приёма не подписывал! И при чём тут переустановка системы?? Процесор это системный блок, если меняете монитор систему ненужно переустанавливать! Я лично не могу понять что у вас числится теперь и что числится в районах??  :57:

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

описуйте по факту, що у вас вийде, звіряйте, що по бухгалтерському обліку, а саме в карточках у вас прописано = виводьте розбіжності, а потім уже якщо указані монітори розміри і т.інше рішайте комісійно, що робити, чи залишати так як є (по новому описуйте в карточку що відноситься до процесора, щоб був комплект, або все повертайте з районів). А ви не запитували, як вони проводять інвентаризацію. І правда, як приймали на баланс, які акти передачі були, з чого складався ОЗ. Повинна була бути заповнена інвентаризаційна картка з описом і ксерокопію передати до акта, от тоді мабуть і не було б такої путаниці. А тепер треба все розібрати по новому. Я б зробила так, вивела все як по документах обліковується і по факту.

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

І ще, якщо у вас не прописано по якій ціні було придбано (мишки і т.п.) до комплекту, то треба було оцінити, або зараз це робити і цю розукомплектацію привести до порядку, тобто описати, що куди у вас перейшло. Зробіть хоч з одним так комплектом і вам стане ясно, що робити далі.

hamster
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення hamster »

у нас централизованная бухгалтерия, мы сами и проводим инвентаризацию, все числится у нас в бухгалтерии. Я начисляю износ и т.п...
Просто в районах разные материальные лица. Я по-находила все мониторы и процессоры с комплектов. Все в наличии, просто разбито по районам. 
Вообщем, решила оформлять сличительные ведомости, писать комплект и там и там  (по двум мат.лицам), просто делать сноску о разукомлектации, чтоб сумма не задвоилась.

Uliannka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 16 грудня 2015, 15:59
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Uliannka »

Доброго дня! Подскажите, как быть с инвентаризацией у материально-ответственного лица, которое находится на длительном больничном?

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

Добрий день!  Підскажіть будь ласка! В дитячому садочку на 112 рахунку числяться книжки. Інвентаризацію потрібно проводити кожен рік чи раз в 5 років?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8859
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 115 разів
Подякували: 1205 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Светлана1736 писав:Добрий день!  Підскажіть будь ласка! В дитячому садочку на 112 рахунку числяться книжки. Інвентаризацію потрібно проводити кожен рік чи раз в 5 років?
Якщо в вашому садочку від 100 тис книг, то так  :36: 

Інвентаризація бібліотечних фондів за рішенням керівника підприємства за встановленим ним графіком може проводиться протягом року. Інвентаризація книжкових пам'яток проводиться щороку. За наявності обсягу бібліотечних фондів від 100 до 500 тис. одиниць інвентаризація може проводитись протягом п'яти років з охопленням щорічно не менше 20 відсотків одиниць, а понад 500 тис. одиниць - протягом десяти років з охопленням щорічно не менше 10 відсотків одиниць.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8859
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 115 разів
Подякували: 1205 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Uliannka писав:Доброго дня! Подскажите, как быть с инвентаризацией у материально-ответственного лица, которое находится на длительном больничном?
Один варіант це призначити нового матвідповідального днем перед лікарняним (заднім числом)! Другий варіант наказ керівника з призначенням нового матвідповідального у зв'язку з лікарняним, комісії перевірити наявність матцінностей! Це моя думка, адже в наказі про інвентаризацію такий випадок зовсім не передбачений!

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

Дякую Вам за вичерпну відповідь!

TatianaY
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 07 грудня 2016, 13:18
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення TatianaY »

Добрый день.
Подскажите, кто работает в программе ПАРУС - Бухгалтерия 7.40, как распечатать инвентаризационную книгу?
Заранее благодарю!

ВітаУправління
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 25 лютого 2016, 15:20
Регіон: Киевская область

Повідомлення ВітаУправління »

Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ВітаУправління писав:Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?
Доброго дня!
У такому разі слід застосовувати "новий" план рахунків, адже він набув чинності з 01.01.2017 р.

Grosbuxxx
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 25 лютого 2015, 11:52
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Grosbuxxx »

Допоможіть ,будь ласка!Дуже терміново.Керівника установи,згідно рішення суду, відсторонили від виконання своїх обовязків на один місяць,він матеріально відповідальна особа.Провести  інвентаризацію треба,але він не буде присутній. Потрібен  буде і  передавальний акт, бо після цього його звільнять.Як правильно оформити наказ,провести інвентаризацію,та скласти протокол.

Natali4260
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 22 лютого 2013, 22:13
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Natali4260 »

Доброго дня, в установі є Наказ про призначення матеріально відповідальної особи , наприклад, Іванов.
В цьому ж наказі є, що у  разі відсутності МВО Іванова, його обов'язки виконує , наприклад, Петров.
І з Івановим, і з Петровим складено Договори про матеріальну відповідальність.
У мене запитання:
Чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО Іванов іде у відпустку, а потім слідуюча інвентаризація, коли він виходить з відпустки?

Наперед вдячна за відповідь.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”