mulberry, я ж говорю - читала, но теперь не смогла найти где здесь об этом писалось...
Добавлено (20.11.2013, 09:44)
---------------------------------------------
mulberry, о Боже! да в нашей конторе такого отродясь не было! просто каждый написал заявление - типа прошу разрешить пользоваться личными вещами: 2
чайные ложки, 2 картины, 1 холодильник, 1 удлинитель и т.д..... И что ж мне теперь с каждым заключить этот договор? я и так там - враг №1.. если ещё такое сделаю... мне не дадут доработать до конца года...
SVhoy, аби я не була голослівною, пошукаю Вам номер Балансу-бюджету. Там в двох номерах дуже розлого та докладно про це писалось. Власне, після цього і ми в себе трішки навели порядок . Зараз відпишусь.
Добавлено (20.11.2013, 12:53)
---------------------------------------------
SVhoy, для таких випадків, як у вас, є залізний аргумент: як не хочете , щоб все оформити документально, чекайте на інвентаризацію перевіряючих органів, аж поки вони не виявлять це як лишки та не дооблікують як ТМЦ установи. Це спрацьовує, перевірено
Добавлено (20.11.2013, 13:04)
---------------------------------------------
SVhoy, знайшла, ось:
Баланс-бюджет № 48 за 2010 рік, стор. 12, а також Баланс-бюджет № 11 за 2012 рік, стор. 12. Там, до речі і про лишки мат. цінностей при інвентаризації є.
verbal, Заднім числом зробити наказ і в якому попередня матеріально-відповідальна особа передає новій метеріально-відповідальній особі матеріальні цінності. На момент передачі проводиться позачергова інвентаризація!!!
SVhoy, mulberry, погоджуюся з тим, що власні речі треба оформити документально. Але ж договір підписується в тому випадку коли власними речами користуються для виконання своїх посадових обов’язків (комп’ютер чи принтер наприклад). В договорі зазаначається сума відшкодування (за фізичне та моральне зношення предмету чи засобу). А коли користуються мікрохвильовкою чи електочайником, як тоді?...
Я вважаю достатньо заяви на ім’я керівника з проханням надати дозвіл на використання особистих речей для забезпечення комфортних умов на робочому місті.
novi4ok, договір на відповідальне зберігання не передбачає будь-якого відшкодування за використання речей. Він якраз і стосується мікрохвильовок, електрочайників та іншої всячини. Зрештою, заява з візою керівництва завжди краще, ніж нічого. Але ж як тоді бути із обліком на забалансі? А в договорі працівник сам обумовлює вартість своїх речей , за якою їх і облікують на 02 рахунку.
Корисну інформацію щодо договору про зберігання та використання індивідуально визначених речей та акту приймання-передачі індивідуально визначених речей знайшла тут http://obljust.te.ua/?page=consult&consultid=3870&sub=
У серпні зареєстрували по спец. рахунку придбання комп'ютерів, документи лежать в казні по цей день. Завгосп. не хоче підписувати інвентаризацію, аргументуючи свої тим, що без наявності не буде підпису..... Активи без проплати не видають, чи проплотять в цьому році не знгаємо... Підскажать, будь-ласка, що робити в такій ситуації.....
myzschool, можете зробити акт повернення ТМЦ. За ним знімете кредиторку і питання відпаде само собою. В іншому випадку на неотримані ТМЦ (малоцінку чи ОЗ) ще й знос потрібно нараховувати (крім заоблікування та наявності в інвентаризаційному описі)
Aniko писав:работник поломал стол в чужом кабинете и НЕ хочет ремонтировать
Откройте Главу IX КЗоТ и обязательно найдете решение в сложившейся ситуации. Необязательно нужно быть МОТ, для того, что бы возложить на него обязанность возмещения предприятию нанесенных им убытков, ибо как сказано в ч.2 ст.131 КЗоТ
Цитата писав:Работники ОБЯЗАНЫ бережно относиться к имуществу предприятия и принимать меры к предотвращению ущерба.
Подскажите, пожалуйста, на 104 счете инвентарные номера присваиваются на каждый объект отдельно или можно один номер, например, на два идентичных объекта по одной цене (как на 113 счете)?
що стосуєтьається 104 рахунку, инвентарний номер на кожну придбану одиницю окремо за групами, якщо уважно прочитати інструкцію стосовно необоротних активів то тільки рахунок 113 группового обліку,де один інвентарний номер дається одній группі товарів за однією ціною. на 104 рахунку можливо тільки придбання компьютерів в сборі(процесор,монітор,миш,клавіатура) і тоді ставимо 104...... один номер,але у накладної має бути написано ПК в сборі, при списанні такі ПК якщо руйнується монітор або процесор, треба зробити розукомплектацію, а потім списувати
Добавлено (28.11.2013, 21:31)
---------------------------------------------
Nataly77, прочитайте відповідь на форумі, має допомогти
Турбує питання про інвентаризацію скретч -карток на ПММ.У який додаток по інвентаризації тулити у 7 чи 8.Раніше ставила у 8,але в переліку бланків суворої звітності не виявила скретч -карток.Поділіться хто як робить.
Порадьте, будь-ласка, хто знає, як правильно оформити документи на списання непридатних цінностей, що було встановлено під час інвентаризації? Мова йде про декілька предметів із 113 і 221 рахунків. Вони в наявності, в інвентар. описи іх включили.
Однак, в 90 наказі написано, що на виявлені при інвентризації непридатні або зіпсовані мат.цінноті додатково складаються акти, де вказуються причини тощо. А щодо МШП, написано, що непридатні цінності до інвент. відомості не вписуються. Чи це дійсно так? Чи буде порушенням, якщо вони (маю на увазі 221 рах) все ж таки будуть записані в відомості, але будуть ще продубльовані в окремому акті?
Як виглядає цей додатковий акт? Чи пишеться щось додатково в протоколі комісії - наприклад, комісія пропонує списати такі-то цінності згідно переліку та причин, зазначених у додатковому акті?
Іще цікавить, бо почула декілька порад, але без пояснень, тож сумніваюсь в них - не рекомендують списувати під час інвентаризції, а десь через місяць-два після цього. Чи це дійсно так і з чим це повязано?
А от тоді не виникне питань - чому у листопаді, коли була інвентаризація, речі були придатні, а через місяць вийшли геть із нормального стану? Речі дійсно зіпсовані, куплялись ще у 2000 році, і логічно (от тільки як правильно) їх було б списати саме зараз.
Безумовно, щось ломається, виходить з ладу і т.п. і за деякий час опісля інвентаризації. Я ж просто хотіла зясувавти як правильно зробити це під час інвентаризації, бо в описі щодо стану речей (цінностей) планую вказати, що у звязку із важкими кліматичними умовами речі поржавіли, потріскались, розсипались і т.д., внаслідок чого стали повністю непридатні до використання, тобто за місяць після інвентаризації речі так не зіпсуються. Крім того, з них реально нічого не можна оприбуткувати, я маю на увазі як це інколи буває при списанні, щось на спецфонд (ганчіря, дошки) оприбутковують.
Цитата писав:6.4. Малоцінні та швидкозношувані предмети, які стали непридатними, але не списані, до інвентаризаційної відомості не вписуються, а складається акт із вказівкою часу експлуатації, причин непридатності, можливості використання цих предметів у господарських цілях. При цьому в описах робляться відмітки про непридатність.
6.5. За малоцінними та швидкозношуваними предметами, які обліковуються в оперативному порядку, описи не складаються, а перевіряється фактична наявність цих предметів у матеріально відповідальних осіб шляхом зіставлення з відомістю оперативного обліку. Виявлена при цьому недостача предметів оформлюється актом.
6.6. Для відображення результатів інвентаризації малоцінних та швидкозношуваних предметів застосовується Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів (додаток 5).
yaoleg, я читала це, але от ну трошки ди***-то внаказ написано. В тексті і в додатках є поняття "порівняльні відомості" і "інвентаризаційний опис". В нас так склалась практика, що за відсутності надлишків чи недостач відомості взагалі не складаються. Робляться лише самі описи і протоколи. От і виникла проблема - як зараз правильно зробити? Зробити помітку в описі, що річ непридатна і скласти акт
До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?
Как правильно инвентаризировать имущество, которое переданодля «користування (зберегання)» безоплатно организации. Как правильно заполнить «додаток 11»,
а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???
Чи достатньо акта на списання при списанні інших нематеріальних ативів (стільці, настольні лампи, доріжка, телефон), які зламані та непридатні до використання, що виявлено під час інвентаризації.