ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

SVhoy
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 9 разів

Повідомлення SVhoy »

mulberry,  я ж говорю - читала, но теперь не смогла найти где здесь об этом писалось...

Добавлено (20.11.2013, 09:44)
---------------------------------------------
mulberry, о Боже!  да в нашей конторе такого отродясь не было! просто каждый написал заявление - типа прошу  разрешить пользоваться личными вещами: 2
чайные ложки, 2 картины, 1 холодильник,  1 удлинитель и т.д..... И что ж мне теперь с каждым заключить этот договор? я и так там - враг №1.. если ещё такое сделаю... мне не дадут доработать до конца года...

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 526
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

SVhoy, аби я не була голослівною, пошукаю Вам номер Балансу-бюджету. Там в двох номерах дуже  розлого та докладно про це писалось. Власне, після цього і ми в себе трішки навели порядок . Зараз відпишусь.

Добавлено (20.11.2013, 12:53)
---------------------------------------------
SVhoy, для таких випадків, як у вас, є залізний аргумент: як не хочете , щоб все  оформити документально, чекайте на  інвентаризацію перевіряючих органів, аж поки вони не виявлять це як лишки та не дооблікують як ТМЦ установи. Це спрацьовує, перевірено

Добавлено (20.11.2013, 13:04)
---------------------------------------------
SVhoy, знайшла, ось:
Баланс-бюджет № 48 за 2010 рік, стор. 12, а також Баланс-бюджет № 11 за 2012 рік, стор. 12. Там, до речі і про лишки мат. цінностей при інвентаризації є.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

verbal, Заднім числом зробити наказ і в якому попередня матеріально-відповідальна особа передає новій метеріально-відповідальній особі матеріальні цінності. На момент передачі проводиться позачергова інвентаризація!!!

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

SVhoy, mulberry, погоджуюся з тим, що власні речі треба оформити документально. Але ж договір підписується в тому випадку коли власними речами користуються для виконання своїх посадових обов’язків (комп’ютер чи принтер наприклад). В договорі зазаначається сума відшкодування (за фізичне та моральне зношення предмету чи засобу). А коли користуються мікрохвильовкою чи електочайником, як тоді?...
Я вважаю достатньо заяви на ім’я керівника з проханням надати дозвіл на використання особистих речей для забезпечення комфортних умов на робочому місті.

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 526
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

novi4ok, договір на відповідальне зберігання не передбачає будь-якого відшкодування за використання речей. Він якраз і стосується мікрохвильовок, електрочайників та іншої всячини. Зрештою, заява з візою керівництва завжди краще, ніж нічого. Але ж як тоді бути із обліком на забалансі? А в договорі працівник сам обумовлює вартість своїх речей , за якою їх і облікують на 02 рахунку.

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

Корисну інформацію щодо договору про зберігання та використання індивідуально визначених речей та акту приймання-передачі індивідуально визначених речей знайшла тут http://obljust.te.ua/?page=consult&consultid=3870&sub=

Аватар користувача
myzschool
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 89
З нами з: 19 вересня 2012, 15:40
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення myzschool »

У серпні зареєстрували по спец. рахунку придбання комп'ютерів, документи лежать в казні по цей день. Завгосп. не хоче підписувати інвентаризацію, аргументуючи свої тим, що без наявності не буде підпису..... Активи без проплати не видають, чи проплотять в цьому році не знгаємо...  Підскажать, будь-ласка, що робити в такій ситуації.....

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 526
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

myzschool, можете зробити акт повернення ТМЦ. За ним знімете кредиторку і питання відпаде само собою. В іншому випадку на неотримані ТМЦ (малоцінку чи ОЗ) ще й знос потрібно нараховувати (крім заоблікування та  наявності в інвентаризаційному описі)

Aniko
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 50
З нами з: 28 листопада 2012, 14:18
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Aniko »

Если работник поломал стол в чужом кабинете и не хочет ремонтировать, как его заставить его сделать?Организация у нас бюджетная и стол был новым.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

Aniko, наказом створіть комісію із працівників і висновки роботи комісії викладуить у акті згідно якого керівник і прийме рішення.

Аватар користувача
Paradeigma
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 01 липня 2012, 20:35
Регіон: Крым
Звідки: Ялта
Подякували: 3 рази

Повідомлення Paradeigma »

Aniko писав:работник поломал стол в чужом кабинете и НЕ хочет ремонтировать

Откройте Главу IX КЗоТ и обязательно найдете решение в сложившейся ситуации. Необязательно нужно быть МОТ, для того, что бы возложить на него обязанность возмещения предприятию нанесенных им убытков, ибо как сказано в ч.2 ст.131 КЗоТ
Цитата писав:Работники ОБЯЗАНЫ бережно относиться к имуществу предприятия и принимать меры к предотвращению ущерба.

Aniko
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 50
З нами з: 28 листопада 2012, 14:18
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Aniko »

Спасибо!

Nataly77
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 13 січня 2013, 01:09
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення Nataly77 »

Подскажите, пожалуйста, на 104 счете инвентарные номера присваиваются на каждый объект отдельно или можно один номер, например, на два идентичных объекта по одной цене (как на 113 счете)?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8923
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 118 разів
Подякували: 1215 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Nataly77, 
Nataly77 писав:на каждый объект отдельно

Nataly77
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 13 січня 2013, 01:09
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення Nataly77 »

Спасибо.

Ирина-11
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 19 серпня 2013, 12:52
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь

Повідомлення Ирина-11 »

що стосуєтьається 104 рахунку, инвентарний номер на кожну придбану одиницю окремо за групами, якщо уважно прочитати інструкцію стосовно необоротних активів то тільки рахунок 113 группового обліку,де один інвентарний номер дається одній группі товарів за однією ціною. на 104 рахунку можливо тільки придбання компьютерів в сборі(процесор,монітор,миш,клавіатура) і тоді ставимо 104...... один номер,але у накладної має бути написано ПК  в сборі, при списанні такі ПК якщо руйнується монітор або процесор, треба зробити розукомплектацію, а потім списувати

Добавлено (28.11.2013, 21:31)
---------------------------------------------
Nataly77, прочитайте відповідь на форумі, має допомогти

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Давно мучает вопрос: Почему инвентаризация проводится именно на первое ноября? Откуда идет такая дата?
 

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »

Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ)

natalisa
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 02 січня 2013, 20:44
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення natalisa »

Турбує питання про інвентаризацію скретч -карток на ПММ.У який додаток  по інвентаризації тулити у 7 чи 8.Раніше ставила у 8,але в переліку бланків суворої звітності не виявила скретч -карток.Поділіться хто як робить.

Ole444ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення Ole444ka »

Порадьте, будь-ласка, хто знає, як правильно оформити документи на списання непридатних цінностей, що було встановлено під час інвентаризації? Мова йде про декілька предметів із 113 і 221 рахунків.  Вони в наявності, в інвентар. описи іх включили.  
Однак, в 90 наказі написано, що на виявлені при інвентризації непридатні або зіпсовані мат.цінноті додатково складаються акти, де вказуються причини тощо. А щодо МШП, написано, що непридатні цінності до інвент. відомості не вписуються. Чи це дійсно так?  Чи буде порушенням, якщо вони (маю на увазі 221 рах) все ж таки будуть записані в відомості, але будуть ще продубльовані в окремому акті?
Як виглядає цей додатковий акт? Чи пишеться щось додатково в протоколі комісії - наприклад, комісія пропонує списати такі-то цінності згідно переліку та причин, зазначених у додатковому акті?
Іще цікавить, бо почула декілька порад, але без пояснень, тож сумніваюсь в них - не рекомендують списувати під час інвентаризції, а десь через місяць-два після цього. Чи це дійсно так і з чим це повязано?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Тю, так сделайте по-другому.
 
Включите их, а потом, например, в конце декабря, спишите их, не пирвязывая к инвентаризации

Ole444ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення Ole444ka »

А от тоді не виникне питань - чому у листопаді, коли була інвентаризація, речі були придатні, а через місяць вийшли геть із нормального стану?  Речі дійсно зіпсовані, куплялись ще у 2000 році, і логічно (от тільки як правильно) їх було б списати саме зараз.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А Что-то реально сломается после инвентаризации?

Ole444ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення Ole444ka »

Безумовно, щось ломається, виходить з ладу і т.п. і за деякий час опісля інвентаризації.  Я ж просто хотіла зясувавти як правильно зробити це під час інвентаризації, бо в описі щодо стану речей (цінностей) планую вказати, що у звязку із важкими кліматичними умовами речі поржавіли, потріскались, розсипались і т.д., внаслідок чого стали повністю непридатні до використання, тобто за місяць після інвентаризації речі так не зіпсуються.  Крім того, з них реально нічого не можна оприбуткувати, я маю на увазі як це інколи буває при списанні, щось на спецфонд (ганчіря, дошки) оприбутковують.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

Ole444ka, http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0728-98
Цитата писав:6.4. Малоцінні та швидкозношувані предмети, які стали непридатними, але не списані, до інвентаризаційної відомості не вписуються, а складається акт із вказівкою часу експлуатації, причин непридатності, можливості використання цих предметів у господарських цілях. При цьому в описах робляться відмітки про непридатність.

6.5. За малоцінними та швидкозношуваними предметами, які обліковуються в оперативному порядку, описи не складаються, а перевіряється фактична наявність цих предметів у матеріально відповідальних осіб шляхом зіставлення з відомістю оперативного обліку. Виявлена при цьому недостача предметів оформлюється актом.

6.6. Для відображення результатів інвентаризації малоцінних та швидкозношуваних предметів застосовується Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів (додаток 5).
+ спецвипуск журналу

Ole444ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення Ole444ka »

yaoleg, я читала це, але от ну трошки ди***-то внаказ написано.  В тексті і в додатках є поняття "порівняльні відомості" і "інвентаризаційний опис".  В нас так склалась практика, що за відсутності надлишків чи недостач відомості взагалі не складаються. Робляться лише самі описи і протоколи. От і виникла проблема - як зараз правильно зробити? Зробити помітку в описі, що річ непридатна і скласти акт
До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

Ole444ka, думаю, що можна й у грудні, хоча краще було б списати у листопаді

Ole444ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення Ole444ka »

yaoleg, дякую!

Аватар користувача
Goldfish
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харьков

Повідомлення Goldfish »

Как правильно инвентаризировать имущество, которое переданодля «користування (зберегання)» безоплатно  организации. Как правильно заполнить «додаток 11»,
а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???

RADANEG
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 30 березня 2013, 17:31
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення RADANEG »

Чи достатньо акта на списання при списанні інших нематеріальних ативів (стільці, настольні лампи, доріжка, телефон), які зламані та непридатні до використання, що виявлено під час інвентаризації.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”