Строки проведення інвентаризації
Добрий день. Підскажіть будь ласка, якщо перше число місяця припадає на вихідний день (неділя), яку дату вказувати в інвентаризаційних описах: розпочата 1 листопада чи 2 листопада?
- eMelya
- Коронована особа
- Повідомлень: 1969
- З нами з: 06 березня 2013, 01:42
- Регіон: Полтавская область
- Звідки: Кременчук
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 77 разів
- Контактна інформація:
"Відповідальність за організацію інвентаризації несе керівник підприємства, який повинен створити необхідні умови для її проведення у стислі строки, визначити об'єкти, кількість і строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов'язковим" п.2 інструкції №69Мєха писав:Добрий день. Підскажіть будь ласка, якщо перше число місяця припадає на вихідний день (неділя), яку дату вказувати в інвентаризаційних описах: розпочата 1 листопада чи 2 листопада?
"не раніше 1 жовтня звітного року ... протягом тридцяти днів" пп.б) п.3 інструкції №69
Але бухгалтер провів в своїй програмі інвентаризацію на перше листопада, як тепер комісії вказати дату в описах? пишемо що інвентаризацію проведено станом на 1 число, але яке число вказати в даних розпочато і закінчено?
- eMelya
- Коронована особа
- Повідомлень: 1969
- З нами з: 06 березня 2013, 01:42
- Регіон: Полтавская область
- Звідки: Кременчук
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 77 разів
- Контактна інформація:
Тоді логічно, що розпочато та закінчено повинно бути до 1-го числа.Мєха писав:Але бухгалтер провів в своїй програмі інвентаризацію на перше листопада, як тепер комісії вказати дату в описах? пишемо що інвентаризацію проведено станом на 1 число, але яке число вказати в даних розпочато і закінчено?
А якщо один з членів комісії був відсутній (перебував у відпустці), чи можна провести інвентаризацію без нього чи він все одно має підписати інвентаризаційні описи? Іншим днем провести інвентаризацію бухгалтер не може, бо був рух матеріальних цінностей.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії) та у присутності матеріально відповідальної особи.
Если нет члена комиссии, а провести инвентаризацию надо - создайте под эту инвентаризацию отдельную комиссию
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Як ми бачимо інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10610
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
На підставі першої інвентаризації буде зроблено акт приймання передавання та зміна МВО! Ви їх ніяк не об'єднаєте!vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Дякую! Я правильно розумію, що для інвентаризації при зміні МВО достатньо 3-х днів, щоб здійснити передачу? А то юристи хочуть,щоб проводилась передача місяць.Владислав Станкус писав:Доброго дня!vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Як ми бачимо інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.vysockaira писав:Дякую! Я правильно розумію, що для інвентаризації при зміні МВО достатньо 3-х днів, щоб здійснити передачу? А то юристи хочуть,щоб проводилась передача місяць.Владислав Станкус писав:Доброго дня!vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Як ми бачимо інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.