!!! Парламент схалив закон з питань реорганізації
Доброго дня!допоможіть розібратися "вимоги абзацу четвертого частини першої статті 3, частини другої статті 17 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» щодо строку публікації та поширення через засоби масової інформації" не застосовуються, але ст.17 ЗУ "Про службу в органах місевого самоврядування" не має ніякого відношення до порядку проведення конкурсу, чи це я щось не так зрозуміла??
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Згідна, не саме вдале формулювання у тексті закону. Тож давайте розбиратись!Skay писав:Доброго дня!допоможіть розібратися "вимоги абзацу четвертого частини першої статті 3, частини другої статті 17 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» щодо строку публікації та поширення через засоби масової інформації" не застосовуються, але ст.17 ЗУ "Про службу в органах місевого самоврядування" не має ніякого відношення до порядку проведення конкурсу, чи це я щось не так зрозуміла??
Як передбачено ч. 2 ст. 10 ЗУ "Про службу в органах місцевогог самоврядування" проведення конкурсу, випробування та стажування при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється в порядку, визначеному законодавством України про державну службу.
Згідно з ч. 3 ст. 15 ЗУ "Про державну службу" дані про вакансії посад державних службовців підлягають публікації та поширенню через засоби масової інформації не пізніш як за один місяць до проведення конкурсу.
Отже, згідно з Прикінцевими положеннями Закону № 925 при необхідності приймати людей в ОМС ОТГ на посади, на які особи призначаються сільським, селищним, міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України, вимоги щодо необхідності публікації оголошень про проведення конкурсу не поширюються.
Те ж саме стосується приписів щодо атестації. Ви можете призначити атестацію осіб, навіть тих, які не підлягали б за звичайних умов атестації згідно з ч. 2 ст. 17 ЗУ про службу в ОМС.
Такі приписи застосовуються протягом пів року з моменту набрання чинності Закону № 925, тобто до 13.07.16 р. Отже, це дедлайн для "чистки" рядів та прийняття на посаду кваліфікованих працівників за спрощеною процедурою.
Дякую за відповідь, трошки зрозуміліше стало, але знову ж таки, яким чином тоді призначати конкурс, як здійснювати прийом документів,а потім прийом на посади,сам конкурс я так зрозуміла ніхто не скасовував, за яким порядком працювати в цьому напрямі???
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Усе решта без змін. Якщо вам необхідно набрати людей зі сторони (у вас нікого не має на примітці), тобто потрібен повноцінний конкурс - ніхто не забороняє розмістити оголошення у газеті заздалегіть по повному терміну.Skay писав:Дякую за відповідь, трошки зрозуміліше стало, але знову ж таки, яким чином тоді призначати конкурс, як здійснювати прийом документів,а потім прийом на посади,сам конкурс я так зрозуміла ніхто не скасовував, за яким порядком працювати в цьому напрямі???
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 15 січня 2016, 14:37
- Регіон: Днепропетровская область
Доброго дня! В Апостолівському районі Дніпропетровської області пройшло повністю об'єднання громад. З 12 міських та сільських рад сталро 4 ОТГ. Чи залишається функціювати районна рада після такого повного об'єднання?
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Враховуючи положення діючого законодавства, залишається. Сьогодні, до слова сказати, коли реформа місцевого самоврядування перебуває в активній фазі, виникла наступна ситуація. В межах територій, на які розповсюджуються повноваження районих рад і де прошло об'єднання територіальних громад, з'явилося щонайменше чотири типи районів, де: в межах одного району об'єдналися всі територіальні громади в одну; в межах одного району виникло декілька об'єднаних територіальних громад; на території району деякі громади об'єдналися і утворили об'єднані територіальні громади та паралельно залишаються існувати громади, які не ставили питання про об'єднання; райони, де взагалі не відбулося об'єднання.
Враховуючи таке розномаїття, як розумієте, уніфікувати норми діючого законодавства в частині функціонування та повноважень районних рад складно. Наразі ці питання, як нам відомо, опрацьовуються. Резултьтатом такого опрацювання мають стати зміни до діючого законодавства.
Враховуючи таке розномаїття, як розумієте, уніфікувати норми діючого законодавства в частині функціонування та повноважень районних рад складно. Наразі ці питання, як нам відомо, опрацьовуються. Резултьтатом такого опрацювання мають стати зміни до діючого законодавства.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
- Регіон: Донецкая область
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, на скільки правомірним є перевірка рад(селищних, сільських), які об'єдналися і чекають припинення як юридичної особи,податковою службою? Податкова наполягає на перевірці, ссилаючись на те, що ,незважаючи на реорганізацію шляхом злиття, ради ліквідуються. Як в такому випадку на даний момент діяти в.о. старости?
- Брусенцова Яна
- Місцевий
- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Аби відповісти на ваше запитання, є необхідність в отриманні аргументів територіального органу Державної фіскальної служби. Якщо всі рішення щодо реорганізації (припинення) шляхом приєднання сільських рад, територіальні громади яких увійшли до складу ОТГ, були прийняті правильно, то запитань відносно внесення відповідної інформації до Єдиного державного реєстру не має виникати. Але у вашому запитанні ви згадуєте інші форми припинення органів місцевого самоврядування - реорганізація (шляхом злиття). Уточніть будь ласка цей момент. Чи приймалися рішення про реорганізацію рад та їх виконавчих комітетів і який був зміст цих рішень. Поки що можна говорити про те, що представники фіскальної служби не мають правових підстав здійснювати такі перевірки, оскільки Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (ч. 2 ст. 17) передбачив особливий порядок державної реєстрації при реорганізації органів місцевого самоврядування як юридичних осіб після добровільного об'єднання територіальних громад. Здійснюється вона з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад". В свою чергу ч. 11 ст. 8 зазначеного Закону передбачається, що державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів шляхом приєднання здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об'єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою суб'єкту державної реєстрації.
Тобто подання будь-яких інших документів державному реєстратору не передбачається. Сьогодні виникла колізія певних норм. В ситуації, що склалася, фіскальна служба керується наказом Мінфіну від 24.11.2014 р. № 1162 "Про затвердження Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників", до якого належні зміни не були внесені.
Саме керуючись цим порядком предстваники фіскальної служби прововдили перевірки, за яких результатами складали довідки про відсутність заборгованності, які раніше необхідно було в складі інших документів подавати державному реєстратору для здійснення реєстрації припинення юридичної особи.
Тобто подання будь-яких інших документів державному реєстратору не передбачається. Сьогодні виникла колізія певних норм. В ситуації, що склалася, фіскальна служба керується наказом Мінфіну від 24.11.2014 р. № 1162 "Про затвердження Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників", до якого належні зміни не були внесені.
Саме керуючись цим порядком предстваники фіскальної служби прововдили перевірки, за яких результатами складали довідки про відсутність заборгованності, які раніше необхідно було в складі інших документів подавати державному реєстратору для здійснення реєстрації припинення юридичної особи.