Повноваження в сфері держархбудконтролю

Відповісти
Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

В цій темі увагу буде приділено новим повноваженням, які можуть взяти на себе органи місцевого самоврядування з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства". Йдеться, в тому числі, про надання документів, які дають право на виконання підготовчих, будівельних робіт та здійснення контролю за дотриманням містобудівного законодавства. За інформацією ДАБІ станом на сьогодні небагато рад виявили бажання розширити перелік своїх повноважень, але процес не зупиняється, тож якщо у вас виникають запитання саме з цих питань, можете їх ставити у цій темі.

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Нагадуємо: основне, що передбачає  Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства — це передачу функції по здійсненню держархбудконтролю від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, до ОМС та місцевих органів виконавчої влади.
Слід зауважити, що процедури держархбудконтролю майже не змінилися. Новація вказаного законодавчого акта — створення відповідних інспекцій місцевим самоврядуванням.
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства» створив нову систему органів держархбудконтролю та передав на місцевий рівень абсолютну більшість повноважень, пов’язаних з наданням дозвільних документів на початок будівельних робіт та прийняття об’єктів в експлуатацію.  Якщо у вас виникають запитання щодо схеми передачі повноважень, діяльності органів державного архітектурно-будівельного контролю, а також діяльності органів  нагляду, який буде здійснюватися відносно, в тому числі, і новоутворених органів держархбудконтролю, ставте запитання у цій гілці.

Відповісти

Повернутись до “Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо”