За останній тиждень до нас звернулося одразу кілька рад із питаннями, пов'язаними із прийняттям ОМС ОТГ функцій з управління об'єктами комунальної власності, що знаходяться на території ОТГ, і засновниками яких були ради, що припинилися шляхом приєднання до ради-"центральної садиби".
В основному, запитують з чого почати.
Почати треба було ще у листопаді-грудні з такої собі "інвентаризації" комунальних підприємств, установ та організацій (далі для краткості - КП), які у вас тепер є. Простіше кажучи - треба було зробити список УСІХ КП, що знаходяться на території юрисдикції ради ОТГ. Далі по цьому списку треба було визначитися, у яких об'єктах засновником була рада, що припинилася (припиняється), а у яких - є кілька засновників (ОМС та РДА, наприклад) чи засновник - РДА чи районна рада, але об'єкт планується передати до ради ОТГ.
Далі ці КП слід посортувати (просто для себе) на групи за формами власності та галузевим напрямком діяльності. Це необхідно для того, щоб визначитись, як фізично кожне КП потрапить у теплі та дбайливі руки мешканців ОТГ ))
Наприклад, якщо засновником КП є рада, що припинилася (припиняється) - то тут усе просто. На сесії ради ОТГ приймається рішення про внесення змін до статуту (положення) відповідного КП та уповноваження відповідної посадової особи ОМС ОТГ на вчинення реєстраційних дій (внесення інформації про зміну власника КП до ЄДР). Право власності переходить до ОТГ у особі ОМС ОТГ на підставі ч. 4 ст. 8 ЗУ № 157 у чинній редакції. Саме у зв'язку із настанням подій, передбачених цією нормою, ви й приймаєте рішення про внесення змін до статуту (положення) кожного КП.
Незалежно від того, потрібно ОТГ відповідне КП, чи ви збираєтесь "схрестити" його з іншим комунальним підприємством, чи взагалі ліквідувати його у майбутньому, інформацію про зміну власника до ЄДР треба внести, а лише потім приймати відповідні рішення про припинення, злиття чи приєднання ваших КП.
Наступний крок - створення робочої групи (комісії), яка проаналізує напрямки діяльності та фінансово-економічний стан кожного КП, їхні статутні документи на предмет відповідності чинному законодавству, заслухає звіти керівників КП. Завдання такої робочої групи (чи комісії) - визначитись із тим, наскільки ефективною є діяльність кожного КП, чи немає на території ОТГ КП-шок, повноваження яких дублюються, а також - попередньо оцінити, наскільки є ефективною діяльність керівників цих КП.
Далі робоча група готує висновки, які подаються на розгляд ради. У висновках доцільно відобразити економічно та юридично обґрунтовану оцінку ефективності діяльності кожного КП, дати інформацію щодо наявності КП, чиї повноваження дублюються та пропозиції щодо доцільності існування цих об'єктів окремо, або пропозиції щодо їх реорганізації. Можливо, по якихось КП висновком буде рекомендація щодо його ліквідації. Тобто, усе залежатиме від того, яке "господарство" одержала ваша ОТГ.
Також у ході "інвентаризації" може виявитися, що на території ОТГ є об'єкти державної власності (засновник - РДА), чи спільної власності (засновник - райрада), які ваша ОТГ має право та готова "взяти собі". У такому випадку процедура фактичної передачі КП буде дещо складнішою та залежатиме від того, яка галузева приналежність цього КП, яка у нього форма власності тощо.
Але це вже тема для іншого посту. Тому, якщо вас цікавлять такі випадки - запитуйте, будемо шукати відповіді разом.
КП, засноване радою, що припинилася (перші кроки)
- Козіна Віра
- Місцевий
- Повідомлень: 720
- З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
- Регіон: Харків
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Повернутись до “Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням