Всем страдающим на Є-data!
- Людочка Б.
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
- Регіон: Черновицкая область
Я пишу тільки для тендерних, адже в звичайному типовому договорі не зазначається код класифікатора.viktoryshevchuk писав:Добрий день!
Підскажіть будь-ласка, ато не зовсім зрозуміла, код державного класифікатора прописувать у специфікації тільки для тендерних договорів чи для всіх?
- Людочка Б.
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
- Регіон: Черновицкая область
Підкажіть,будь ласка, якщо тендерні договори в 2015 році були укладені на початку року, і кожен місяць були акти виконаних робіт, то всіх їх потрібно заносити??за ввесь 2015 рік??
-
Anatolievna
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 26 квітня 2016, 15:11
- Регіон: Запорожская область
Людочка Б., я вношу тільки акти виконаних робіт за 3-4 квартал.
А як бути з кредиторкою 2014 року, яка проплатилася у жовтні 2015 року?
А як бути з кредиторкою 2014 року, яка проплатилася у жовтні 2015 року?
- Людочка Б.
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
- Регіон: Черновицкая область
А я часом лишаюсь після 18.00 на роботі і вношу інформацію на порталі. Сайт не те,що працює - літає! =))
-
Anatolievna
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 26 квітня 2016, 15:11
- Регіон: Запорожская область
Уже третью ночь вношу договора и накладные, благо, что ноутбук, можно домой взять
- Людочка Б.
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
- Регіон: Черновицкая область
Кажуть люди,які були на семінарі, що рахунки вносити не потрібно. Тільки акти та накладні. А комуналка вся проплачувалась по рахунках. То їх,виявляється, не потрібно вносити?всі видалити? Просто є собі договір,і все? 
-
anel100986
- Мандрівник

- Повідомлень: 26
- З нами з: 05 червня 2015, 12:12
- Регіон: Винницкая область
ми платимо не згідно рахунку, а згідно актів та накладних, в тому числі і комунальні платежі
-
ludochka-d
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 19 серпня 2015, 09:13
- Регіон: Киевская область
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! У нас змінився керівник, намагаємось внести зміни в профіль. Пише помилку СЕРТИФІКАТ НЕ ЗНАЙДЕНО. Що робити?
- nessa-iness
- Мешканець

- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
Сьогодні у нас пропали всі договори на едата, сказали технічні проблеми, роблять відкат. А що якщо не зроблять? Вішатися? В когось було подібне?
- nessa-iness
- Мешканець

- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
Фух, появились, як можна зробити підтвердження що вони вносилися туди на всякий випадок, ніхто не знає?
сформировать новый файл key-6ludochka-d писав:Доброго дня! У нас змінився керівник, намагаємось внести зміни в профіль. Пише помилку СЕРТИФІКАТ НЕ ЗНАЙДЕНО. Що робити?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Вот и я добралась до сайта этого :) :(
Все глючит, но пока один принципиальный вопрос - видела обсуждение, но не помню, к чему пришли:
Подскажите, плиз, вот сейчас мне надо вносить и данные с 01.10.2015? Или можно уже 2016 год только?
Все глючит, но пока один принципиальный вопрос - видела обсуждение, но не помню, к чему пришли:
Подскажите, плиз, вот сейчас мне надо вносить и данные с 01.10.2015? Или можно уже 2016 год только?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
6 вопросРадистка_Кэт писав:Вот и я добралась до сайта этого :) :(
Все глючит, но пока один принципиальный вопрос - видела обсуждение, но не помню, к чему пришли:
Подскажите, плиз, вот сейчас мне надо вносить и данные с 01.10.2015? Или можно уже 2016 год только?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Ну и вот ликбез по порталу
Оприлюднювати звіти необхідно щоквартально, починаючи з ІІІ кварталу 2015 року.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Спасибо!
А как решили - договора годовые за весь 2015 год, если раньше 3 квартала?
А акты только за 3-4 квартал?
А как решили - договора годовые за весь 2015 год, если раньше 3 квартала?
А акты только за 3-4 квартал?
пакетне підписування договорів в мене виходить, а пакетне підписування актів - ні?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
Катерина Рачук
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 16 лютого 2016, 11:07
- Регіон: Черкасская область
Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
- Людочка Б.
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 11 вересня 2015, 11:08
- Регіон: Черновицкая область
Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
підкажіть, будь ласка, коли вже з'являться нові форми для завантаження звітів за І квартал 2016 року?
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
А я думаю що все оце мало б вносити Казначейство.Людочка Б. писав:Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Можу навіть обгрунтувати свою думку.
По перше звітність по всіх розпорядниках знаходиться в казначействі, при тому її не потрібно вносити, вона формується на будь яку дату в результаті виконання бюджетів за видатками в Казні, і навіть при прийнятті звітів казначейство лише перевіряє розпорядника наскільки правильно він зробив те що у них і так є. Немає лише фактичних та можливо не всі дані по власних доходах але... саме ці звітні дані не дуже сильно потрібні для контролю прозорого використання коштів, головне касові. Так от ці дані витягти з Казни і оприлюднити це лише технічна робота для IT відділу, але чомусь цю рооботу вирішили покласти на крайніх...
По друге всі договори, додаткові угоди також реєструюються в Казні в обовязковому порядку, при тому в процесі реєстрації перевіряються кілька разів... навіщо це саме ще раз нести всім на якийсь сайт де немє ніякого захисту від помилок, ні до чого не звіряється... взагалі хто що вніс те і буде. Невже щоб потім звинувачувати виконавців у невірному поданні інформації? Так он же в Казні вірна інформація є, чому її звідти взяти не можна?
Акти і накладні також реєструються до наявних договорів, при тому дуже точно, з переглядом підтвердних документів, щоб все було як годиться? Ну так чому б оце все перевірене і нормалізоване в певні формати не оприлюднити централізовано не заставляючи виконавців ще раз робити непотрібну роботу, при тому без контролюючих алгоритмів, перевіряючи все "на глаз".
Чомусь мені здається що все це результат чийогось спотвореного розуміння електронного документообігу. Щоб впроваджувати якісь нововведення потрібно багато думати, перевіряти, тестувати удосконалювати щобдійсно всім ставало легше і зручніше ніж було до цього. А не зробити закон, голосно і красиво відзвітувати про пророблену законодавчу роботу а потім кинути, нате, реалізуйте, як получиться а ми потім подивимось, може ще щось придумаємо.
-
jess
- Мешканець

- Повідомлень: 115
- З нами з: 27 березня 2012, 12:28
- Регіон: Киевская Область
- Звідки: Володарка
По-перше, інтеграцію звітності обіцяли в другій половині року, але спершу треба відпрацювати саме форму оприлюднення, не говорячи про вічні проблеми "швидкої" взаємодії між різними відомствами.VOV писав:А я думаю що все оце мало б вносити Казначейство.Людочка Б. писав:Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Можу навіть обгрунтувати свою думку.
По перше звітність по всіх розпорядниках знаходиться в казначействі, при тому її не потрібно вносити, вона формується на будь яку дату в результаті виконання бюджетів за видатками в Казні, і навіть при прийнятті звітів казначейство лише перевіряє розпорядника наскільки правильно він зробив те що у них і так є. Немає лише фактичних та можливо не всі дані по власних доходах але... саме ці звітні дані не дуже сильно потрібні для контролю прозорого використання коштів, головне касові. Так от ці дані витягти з Казни і оприлюднити це лише технічна робота для IT відділу, але чомусь цю рооботу вирішили покласти на крайніх...
По друге всі договори, додаткові угоди також реєструюються в Казні в обовязковому порядку, при тому в процесі реєстрації перевіряються кілька разів... навіщо це саме ще раз нести всім на якийсь сайт де немє ніякого захисту від помилок, ні до чого не звіряється... взагалі хто що вніс те і буде. Невже щоб потім звинувачувати виконавців у невірному поданні інформації? Так он же в Казні вірна інформація є, чому її звідти взяти не можна?
Акти і накладні також реєструються до наявних договорів, при тому дуже точно, з переглядом підтвердних документів, щоб все було як годиться? Ну так чому б оце все перевірене і нормалізоване в певні формати не оприлюднити централізовано не заставляючи виконавців ще раз робити непотрібну роботу, при тому без контролюючих алгоритмів, перевіряючи все "на глаз".
Чомусь мені здається що все це результат чийогось спотвореного розуміння електронного документообігу. Щоб впроваджувати якісь нововведення потрібно багато думати, перевіряти, тестувати удосконалювати щобдійсно всім ставало легше і зручніше ніж було до цього. А не зробити закон, голосно і красиво відзвітувати про пророблену законодавчу роботу а потім кинути, нате, реалізуйте, як получиться а ми потім подивимось, може ще щось придумаємо.
По-друге, (і це дуже поверхнево, не заглиблюючись у всі нюанси) рівень деталізації документів, що реєструється в Казні, і що оприлюднюється на порталі, досить суттєво відрізняється. В казначействі більшість з того, що приноситься установою, лише перевіряється. Звідки все перевірене і нормалізоване має взятися в казначействі??? Всі ті папірці (накладні/договори) не стануть раптом самі по собі електронними даними (невідсканованими!). Можна дискутувати, не погоджуватися, шукати оптимальні форми оприлюднення, але величезна проблема саме у відсутності електронних даних в первинному обліку бюджетних установ. Коли буде знайдено більш-менш оптимальні форми оприлюднення, а бюджетні установи масово вестимуть облік в бух.ПЗ, то буде все одно куди ті дані надавати: в казначейство чи на портал.
Щодо спотвореного розуміння: а чому тут дивуватися? Участь в розробці закону приймали активісти, які намагалися отримати прозорість використання коштів у закритій корумпованій бюджетній системі (так, можна стверджувати, що кожен з нас окремо білий і пухнастий, але бюджетна система себе за багато років дискредитувала - це факт). От і маємо непоганий закон з точки зору прозорості, але такий, що важко реалізувати на практиці... Багато чого "вспливло" в процесі його впровадження, але й треба бути відвертим: на ранніх етапах бюджетники вели себе пасивно за принципом "аби мене не чіпали"(це ще не враховую не чистих на руку явних противників прозорості), тому тепер і важко.
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
На жаль поняття "бюджетна установа" дуже розтягнуте. Є установи з повним штатом в кілька десятків бухгалтерів а є установи з одним працівником який робить все. Тому важко якось уявити той час коли облік в ПЗ буде масовим. А звідси і всі проблеми. Хоча суть правильна. Чим швидше буде первинне ведення в ПЗ тим швидше запрацює і все інше.
А казначейство я виділив тільки тому що це чи не єдина установа яка дуже "щільно" співпрацює з контингентом бухгалтерів і має бути систематизуючою в плані обліку даних про виконання бюджету
А казначейство я виділив тільки тому що це чи не єдина установа яка дуже "щільно" співпрацює з контингентом бухгалтерів і має бути систематизуючою в плані обліку даних про виконання бюджету
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Якщо конкретніше розглядати речі то що такого важкого в реалізації прозорого оприлюднення звітів установ, коли звітні дані по кожному рахунку є в Казні? При тому ці дані є первинними і єдино правильними. Невже це не технічна робота яка не потребує ні створення сайту з механізмом реєстрації, вводу, корегування, перевірки, експорту, захсту від помилок?