Марина 08:28
Всім привіт)
Світлана 08:41
Добрий ранок!
Наталя 08:52
Доброго ранку всім!
EVGENIY 09:01
Доброго ранку, всім гарного дня
гість 09:20
доброго ранку підкажіть, будь ласка, комусь вже профінансували аванс?
МашКа 09:30
Доброго ранку! Підкажіть, чи можна сторожу оплатити заміну (по сумісництву) кухаря на період її лікарняного в ЗДО?
татка 09:32
доброго ранку , авнс відправляла 10, 11 пройшли тільки податки
гість 09:35
дякую
керр 09:46
МашКа, якщо прийняли на роботу по сумісництву на період відсутності працівника, то звісно що маєте оплатити відпрацьований час)
Любов 09:49
гість, профінансували ще 10 числа... але пройшли лише податки
EVGENIY 09:54
по перше авансів вже давно не існує, є зарплата за І половину місяця, і якщо ви подивитесь на календар то сьогодні і є кінець першої половини місяця, не може бути зарплата за І половину раніше ніж ця половина ще не закінчилась
EVGENIY 09:56
думаю цим принципом керується і казначейства, вилпачуючи зарплату за І половину місяця 10 числа ви відвлікаєте бюджетні кошти, таке пишуть перевірячи при перевірках я читав акти в яких так було написано
Valentina 09:58
Лікарняні починаючи з 03 листопада, так само не проплачені (тільки податки пройшли)
777 10:13
EVGENIY, до війни так і робили, а тепер, якщо чекати 15 то би поступили 20.
EVGENIY 10:14
777, я ж не проти, я констатую що читав в актах )))
Світлана 10:55
Потрібна допомога. Необхідно придбати фарбу для струменевого принтера, в 590 постанові відсутні таки витрати. Хто як виходив із сутиації?
Тетяна 10:57
Світлана, ми оплатили по КЕКВ 2240 як послуги з заправки картриджа струменевого принтера.
Юлія 10:57
Людоньки, підкажіть! Нам безкоштовно виконали роботи з відеоспостереження (матеріали, роботи все безкоштовно). Як мені відобразити все це в бухобліку? Є акт виконаних робіт....Потрібна довідка в натур.формі по КЕКВ 3132???
Світлана 11:13
Тетяна, дякую. Там сумма хороша получилась, так? Фарба дорога до таких принтерів.
Тетяна 11:25
Світлана, так, ми заправили тільки 1 картридж (чорна фарба) десь 550 грн., але ж другог виходу немає.
Світлана 11:31
Тетяна, зрозуміло, дуже дякую!
Катерина 11:37
Чи потрібно вносити зміни в договір оренди приміщення якщо у нас змінився директор?
Світлана 12:23
Катерина, не треба. Якщо Ви в Договорі оренди вказали, що розірвання Договору може бути з причини зміни директора, тоді треба заключати новий договір (Договір спочатку підписувався за взаємною згодою сторонами).
Катерина 12:32
Світлана, в договорі про його розірвання у разі зміни директора нічого не вказано немає. Договір оренди діє до 31.12.2024 року. І написано, що умови даного договору діють протягом всього його терміну дії. Тепер у нас хочуть забрати частину приміщення посилаючись на те, що у нас змінився директор і потрібно заключити новий договір.
Алла 12:33
Шановні бухгалтери,яке буде призначення платежу по благодійних внесках СФ на придбання планшетів для навчання,згідно постанови 590
Тамара 12:40
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, як у вас проходить відправлення заявки- розрахунку до ФСС і отримання квитанцій? Я ще відправила 08.11.22 р по "СОНАТІ" і ще досі стоїть статус заявки в двох "доставлено" і в двох "відправлено"
Світлана 12:48
Катерина, зміна директора - не причина розірвання та заключення нового Договору. За взаємною згодою можна.
Світлана 12:52
Алла , а вам планшети прийшли как благодийна допомога или кошти на покупку планшетів надійшли як благодійна допомога?
Катерина 13:06
Світлана, дякую.
Надія 13:07
Допоможіть. Управління ліквідується з 01.01.23, частина співробітників у безоплатних відпустках до завершення бойових дій з квітня місяця, Вихідну допомогу їм нараховувати у розмірі мінімальної зарплати (6700)?
керр 13:13
Надія, так, якщо посадовий оклад менше мінзп
Оксанка 13:23
В мене ні податки від зарплати з 3.11, ні з авансу 10.11 не проходить, нещодавно втягнули соціальні виплати, то очікую, що скоро і зарплати втягнуть
Оксанка 13:23
Довго і так затримок не було...
Марина 13:27
Оксанка, в нас тільки енергоносії сьогодні пройшли. Аванс висить. Казна сказала що сьогодні тільки 9 число з ранку дозволили проплатить.
Оксана 13:33
Дд,подскажите есть какие то сроки на палатки турист,, для их списания правильного?
Новачок 13:38
Чи можна оплатити за меблі для дитячого садка по Пост.590 ? (депутатські кошти)
Марина 14:23
Чи можна купити якось картридж по постанові 590 загальний фонд?
Саша 14:25
Доброго дня підскажіть мастила для генераторів будуть закуплятися по кекву 2275 чи 2210
Лілія 14:40
Саша: по 2210
Саша 14:44
дякую
Василь 14:51
Доброго дня, яке КПКВК та КЕКВ на поворотнау фінансову допомогу що виплачується патронатному вихователю
Василь 14:52
?
Марина 15:18
Скажіть будь ласка вилки, розетки, кабель це госп.товари?
EVGENIY 15:23
Марина, ви чому не в укритті?
Марина 15:27
EVGENIY, а ви в укритті?
EVGENIY 15:29
Марина, ні :)
Оксанка 15:29
Хто взагалі в укритті? ракети над голова літають а керівництво робить вигляд, що все добре. ніяких укриттів нема.
Марина 15:30
EVGENIY,
Тетяна 15:33
Марина, так
Марина 15:34
Тетяна, lzre.
Марина 15:34
Тетяна, дякую)
Новичок 15:44
через прозоро маркет можливо закупити електроенергію 2023 рік якщо планові призначення десь 200 тис
Надія 15:45
керр, дякую.
новенька 16:11
EVGENIY, Які зараз зміни при нарахуванні мат. допомоги на соц. подут?
Тетяна 17:19
Доброго вечора, підкажіть чи можна подати довідку в натуральній формі з мінусом, помилково вказала більшу суму. Дяку.!!
Ігор 20:02
п. Тетяна . так можна вносити зміни до кошторису на мінусову суму в тому місяці в якому вносили кошторис на благодійку, якщо потрібно внести зміни в іншому місяці пишеться клопотання на казначейство!!!!
Архів чату за 15.11.2022
Тут зберігається архів спілкування в чаті на порталі
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10668
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1398 разів
- Контактна інформація:
Повернутись до “Архів чату buhgalter.com.ua”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням