Марина:
07:44Всім привіт)
Оксана:
07:53Добрий ранок!
Марина:
08:05В якому бланці інвентаризації відобразити кап. інвестиції? Не фінансові бланк такий є в інвентаризації а саме ОЗ, які не введені в експлуатацію?
Оксанка:
08:07Доброго ранку всім )
EVGENIY:
09:02Доброго ранку, всім гарного дня
EVGENIY:
09:05Марина, в тому ж де ОЗ здається
Марина:
09:19EVGENIY, Дякую.
Інна:
09:19Чи треба розбивати субрахунок 1014 на два, наприклад 1014.1 та 1014.2 - це придбання за рахунок загального та спеціального фонду?
натли:
09:25доброго ранку.евгеній підкажіть.отримуємо велосипеди.будуть видані соцробітникам для використання в роботі.чи можливо заключити з ними я кийсь договір чи оформити це якимось іншим чином,щоб вони за них відповідали,тому що з минулими велосипедами ціла біда була.їх переодично крали а робітникам метелики.
EVGENIY:
09:58Інна, і що це вам дасть? Це ваше право, але не обов'язок, до того ж спецфонди бувають різні
Олена:
10:14натли, заключіть договір про матеріальну відповідальність, потім утримаєте із зарплати вартість велосипеду згідно законодавства. І взагалі в цивільному кодексі сказано, що працівники зобов'язані дбайливо ставитися до майна установи
Катя:
10:22Доброго раннку! Допоможіть в такому питані. Працівник в листопаді іде у відпустку з грошовою допомогою. З жовтня 2022 -тепер.час відпустка без збереження заробітної плати, але в кінці лютого бере відпустку щорічну на 15 к.д., як розрахувати грошову допомогу з посадового окладу, але нижче мінім.з/п? а відпускні розраховуємо з 15к.д.відпус ?
Іван:
10:42Добрий день! У кого було відшкодування нестачі, що робили з грошима?
Олена:
10:46Добрий день, колеги підкажіть при розрахунку мат допомоги коли працівник півмісяця був на простої а пів працював брать цей період чи ні?
ВІК:
11:16Доброго дня! Колеги, ви переробляєте повідомлення про виплату лікарняних з початку року?
ФСН:
11:49ВІК, ви про що?
ВІК:
11:51ФСН, в пенсійному казали, що всі повідомлення за цей рік, які були подані в паперовому варіанті (сканкопії) треба переробити на електронні
ФСН:
11:52ВІК, не чула такого. А "нариватися" не хочу.
ВІК:
11:52ФСН, всі заявки мають статус оплачено, але як зайти на кожен лікарняний, то там пише "не виплачено 2
ФСН:
11:57ВІК, у мене Оплачений
Олена:
11:59Доброго дня! Щось знову каша..
Олена:
12:01Прийнято 10.05.23 звільнення 05.11.23. компенсація за фактично відпрацьовані місяці чи за 10 місяців по мін зарплаті. В людини є зарплата за повні 5 місяців...
натли:
12:04Олена, на 10,14 дякую.можливо є якісь матеріали по цьому поводу.договір такий смий як з мво заключаємо?
Галина:
12:25в казні в платіжках по податках структурузованих заповнюємо лише тип і додаткову інформацію
Оксана:
12:31Доброго дня, підскажіть будь ласка, коли працівник пише заяву на виплату компенсації за не відбуту відпустку за 2021-2022, розрахунковий період беремо з 01.01.2023 року?
керр:
12:35Оксана, так
Ірина:
12:40Вітаю! чи є в когось бюджетний запит в ексель?
Марина:
12:55Ірина, в АІС місцеві бюджети не робите?
оксана:
13:27Доброго дня, коли проводиться інвентаризація у 2023 році?
EVGENIY:
13:36Ірина,  як і любий бланк от не повірите є в бланках
EVGENIY:
13:36оксана, у кожного по різному, як в наказі написано так і роблять
Анна:
14:05Доброго дня шановні колеги, поділіться досвідом. Відділ освіти надає об'єднану звітність під своїм кодом ЄДРПОУ, в якій включені працівники навчальних закладів (заклади зареєстровані, як окремі юридичні особи). А як звітуєте Ви?
натли:
14:15скажіть,чи всі роздруковують юридичні фінансові і платіжні під мо?чи лише виписку з рахунку з сдо?
Домініка:
14:15Анна, також так звітуємо.
Анна:
14:20Домініка, у Вас останнім часом не виникають проблеми з отриманням електронних лікарняних? в наш кабінет почали надходити лікарняні як на сумісників
Домініка:
14:27Анна, поки що не було таких випадків
Анна:
14:43Домініка, дякую
Юлька:
14:46ПФУ слізно просить на їхньому порталі сформувати всі повідомлення з початку року, які я носила їм в паперовому вигляді.(Я так розумію, вони їх нікуди собі не вносили) Але мабуть на порталі ця функція досі до толку не налаштована: крім того, що довго грузиться, сформовані три дні тому повідомлення переглянути не можна - "Дані не знайдено"
Юлька:
14:47може тільки в мене так??
Світлана:
14:48Доброго дня! Підкажіть будь ласка, якщо в колективі працює три працівника (керівник, бухгалтер та спеціаліст), як створити постійну комісію по списанню матеріальнтх цінностей, чи може керівник бути головою комісії?
ВІК:
14:53Юлька, в мене теж так само
Інна:
15:03Анна, взагалі то це неправильно. У людей трудові відносини оформлені з конкретним навчальним закладом зі своїм ЄДРПОУ. У прцівників можуть бути проблеми з оформленням на пенсію. А електронні лікарняні Ви як замовляєте під яким ЄДРПОУ?
Галина:
15:13Чи може підписати паперовий акт в.о.керівника, якого не вказано в картці зразків підписів в казначействі?
Галина:
15:14На дату складання акту керівника не було на роботі, але коли буде реєстрація в казначействі то він вже буде
Домініка:
15:38Галина, не може, тому що немає в картці зразків. Мені звичайний лист не прийняли за тією ж причиною
Еллена:
15:44натли, я роздруковую все: юридичні та фінансові - окрема номенклатура, а платіжки - під м/о 2 або 3, так, впершу чергу, зручніше нам - "видно" всі операції, що за чим і коли робилось (друку на звороті того документу, що робила у програмі, щоб не "розводити макулатуру")
Світлана:
16:36Добрий день підкажіть чи може заступник директора отримувати надбавку за введення військового обліку?
			
			
									
						Архів чату за 13.11.2023 пн (47)
Тут зберігається архів спілкування в чаті на порталі
			- EVGENIY
 - Повелитель Галактики

 - Повідомлень: 10808
 - З нами з: 29 липня 2010, 01:27
 - Регіон: Харьковская область
 - Звідки: Харків
 - Дякував (ла): 153 рази
 - Подякували: 1410 разів
 - Контактна інформація:
 
Повернутись до “Архів чату buhgalter.com.ua”
			
				Перейти
				
			
		
			
			
	
	- Бухгалтерський облік
 - ↳ Новини
 - ↳ Медичні установи із КУ в КНП
 - ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
 - ↳ Облік запасів
 - ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
 - ↳ Бухгалтерська служба
 - ↳ Перевірки та відповідальність
 - ↳ Надання платних послуг
 - ↳ Кореспонденція субрахунків
 - ↳ Інвентаризація
 - ↳ Позабалансовi рахунки
 - ↳ Документи, бланки, форми
 - ↳ Різне
 - Оплата праці та кадрова справа
 - ↳ Виплати працівникам
 - ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
 - ↳ Лікарняні та декретні
 - ↳ Відпускні
 - ↳ Середня зарплата
 - ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
 - ↳ Військовий збір
 - ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
 - ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
 - ↳ Трудові відносини
 - ↳ Звітність
 - ↳ Інші питання оплати праці
 - ↳ Відрядження
 - Казначейське обслуговування
 - ↳ Застосування КЕКВ
 - ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
 - ↳ Складання та виконання кошторису
 - ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
 - ↳ Різне
 - Звітність
 - ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
 - ↳ Звітність до казначейства
 - ↳ Звітність до фіскальної служби
 - ↳ Статистична звітність
 - ↳ Звітність до Пенсійного фонду
 - Автоматизацiя облiку бюджетних установ
 - ↳ FIT-Бюджет
 - ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
 - ↳ Наш помічник - Excel
 - ↳ Програма Payments (фіндокументи)
 - ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
 - ↳ Безкоштовні програми
 - ↳ Платні програми
 - ↳ Різне
 - Законодавство
 - ↳ Виборче законодавство
 - ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
 - ↳ Антикорупційне законодавство
 - ↳ Люстрація влади
 - Галузеві напрямки
 - ↳ Освіта
 - ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
 - ↳ Медицина
 - ↳ МВС та армія
 - ↳ Державна служба
 - ↳ Інші
 - Різне
 - ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
 - ↳ Дiловодство
 - ↳ Новое в законодательстве
 - ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
 - ↳ Курилка
 - ↳ Свіжі плітки
 - ФОРУМ (АРХІВ)
 - ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
 - ↳ Місцеве самоврядування
 - ↳ Регламент районної ради
 - ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
 - ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
 - ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
 - ↳ Реформа місцевого самоврядування
 - ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
 - ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
 - ↳ Інвентаризація
 - ↳ Питання передачі майна
 - ↳ Кадрові питання
 - ↳ Питання передачі документації
 - ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
 - ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
 - ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
 - ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
 - ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
 - ↳ Сторінки видань
 - ↳ Бюджетна бухгалтерія
 - ↳ Оплата праці
 - ↳ Місцеве самоврядування
 - ↳ Держслужбовець
 - ↳ Правила форума
 - ↳ Как пользоваться форумом
 - ↳ Как создавать темы
 - ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
 - ↳ Архів тем
 - ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
 - ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
 - ↳ Всі бланки податкової звітності
 - ↳ Бланки кошторису
 - ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
 - ↳ Загальні питання
 - ↳ Акції та пропозиції
 - ↳ Безкоштовні вебінари та література
 - ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням