ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
sanina1994
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 15 липня 2020, 16:32
Регіон: Одеса

Повідомлення sanina1994 »

Добрий день! скажіть будь ласка як відправляти повернення фінансування через СДО?

WATER-LILYA
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 12 січня 2018, 14:23
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 6 разів

Повідомлення WATER-LILYA »

Добрий день, скажіть будь ласка, як повернути помилково перераховані кошти через СДО?

zloyromka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 16 липня 2018, 09:06
Регіон: Херсонская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення zloyromka »

WATER-LILYA писав:
23 березня 2021, 12:29
Добрий день, скажіть будь ласка, як повернути помилково перераховані кошти через СДО?
sanina1994 писав:
12 березня 2021, 09:26
Добрий день! скажіть будь ласка як відправляти повернення фінансування через СДО?
Розділ СДО: АРМ Клієнта використовуючи Внутрішній переказ (за потреби Зовнішній переказ) заповнюєте форму, підписуєте всіма і відправляєте. Звичайне платіжне доручення тільки в СДО.

raz.maryn
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 12 грудня 2016, 14:52
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення raz.maryn »

prkopuch писав:
19 жовтня 2020, 11:55
добрый день! подскажите пожалуйста как решить проблему. после ввода пароля к токену Алмаз, на сайте СДО, пишет не найдены сертификаты. Проблема лечится удалением и установкой Barscryptor. после перезагрузки такая же хрень вылазит.
сертификаты есть все 100% на предприятии еще 3 пользователя сдо - у них такой проблемы нет
Підскажіть, як ви вирішили цю проблему

sanina1994
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 15 липня 2020, 16:32
Регіон: Одеса

Повідомлення sanina1994 »

Доброго дня) спробуйте перезавантижити компьютер! якщо вам не допоможе тоді, вам потрібно звернутися до казначейства! У вас закінчилися сертификат!

raz.maryn
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 12 грудня 2016, 14:52
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення raz.maryn »

sanina1994 писав:
05 травня 2021, 10:09
Доброго дня) спробуйте перезавантижити компьютер! якщо вам не допоможе тоді, вам потрібно звернутися до казначейства! У вас закінчилися сертификат!
Перезавантаження не допомогло, у нас тільки зроблені ключі. Уже і віндовс перевстановили, не допомогло((( Пише "сертифікат не знайдено".

sanina1994
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 15 липня 2020, 16:32
Регіон: Одеса

Повідомлення sanina1994 »

А ви звирталися в казну?

Оксана3595
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 23 квітня 2021, 13:50
Регіон: Дніпропетровська

Повідомлення Оксана3595 »

Не можу встановити BarsCryptor на компютер - Windows 7 максимальна, 3,7Гц, ОЗУ 4ГБ. Встановлюється, зявляється ярлик на робочому столі, але не запускається програма. Під час натискання на ярлик нічого не відбувається. Видалила вже всі антивіруси, вимкнула брандмауер, додала програму у виключення. Не знаю що ще можна зробити?

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”