Natalich писав:У кого есть прогресс в продвижении дальше после сообщения "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"?
От казначеев толку мало. Использую токин АСК казначейства. Если есть хоть какая то информация поделитесь, пли
у полі Файл ключа потрібно зі списку вибрати нижню людину
kapusta1 писав:Люди, у кого при вводе фин звитности выскакивала ошибка "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ" - что надо делать для её устранения? - у меня довидника пидпорядкованости нету вообще, а главного распорядителя внесла
У меня така ж ситуація не можу ввести ні в фін звітності , ані в бюджетній звітності ніяких даних. Де знаходиться ця мережа консолідації звітності. Може є іще якась інструкція.Допоможіть
Пропоную всім щасливчикам, що вже створили кабінет створити ще й окрему гілку обговорення на форумі:))) А то в нас різні проблеми і різні шляхи вирішення.
Наталекс писав:Пропоную всім щасливчикам, що вже створили кабінет створити ще й окрему гілку обговорення на форумі:))) А то в нас різні проблеми і різні шляхи вирішення.
Підтримую, давайте вже заповнювати довідники та звітність. Хто не може розібратись з ключами -бажаю всім скорішого розв"язання цієї проблеми.
ck_dstomat писав:А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
Я так понял, что этот реестр формируется по тем, у кого есть СДО... То есть те, у кого есть СДО - напротив этих организаций стоит "так". У нас кабинет создан ещё 13 февраля, но до сих пор в реестре стоит отметка "ні" (СДО у нас нет). Потому узнавать нужно непосредственно в своём Казначействе.
ck_dstomat писав:А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
Я так понял, что этот реестр формируется по тем, у кого есть СДО... То есть те, у кого есть СДО - напротив этих организаций стоит "так". У нас кабинет создан ещё 13 февраля, но до сих пор в реестре стоит отметка "ні" (СДО у нас нет). Потому узнавать нужно непосредственно в своём Казначействе.
Кабінет створюється у тих хто прописує налаштування у профілі установи, а казначейство лише надає доступ до АС "Є-Звітність".
Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
Под XP браузеры не обновляются (поддержка ОС официально завершена), потому Барс и не работает. Если диагностика на вашей стороне пройдена, то звоните в казначейство. У нас тоже было такое "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Звонком в IT-отдел казначейства всё решили. Но кроме самих заявок, мы носили им и наши сертификаты.
Natalich писав:У кого есть прогресс в продвижении дальше после сообщения "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"?
От казначеев толку мало. Использую токин АСК казначейства. Если есть хоть какая то информация поделитесь, пли
у полі Файл ключа потрібно зі списку вибрати нижню людину
TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
Спробую пояснити ситуацію.
З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно.
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.
Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!
Маю ключі податкової!!! 1. Подала заявки в казначейство на керівника і бухгалтера. 2. Встановила BarsCryptor на диск С (налаштувала Використовувати ключ у вигляді файлу) 3. Занесла сертифікати на керівника і бухгалтера в казначейство. 4. Перейменувала сертифікати згідно інструкції казначейства і закинули собі на диск С у папку сертифікатів. 5. У папку BarsCryptor/Key закинула ключ керівника. 6. Увійшла на https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp 7. Вввела пароль і вуаля... 8. Якщо треба зайти під бухгалтером спочатку треба замінити в папці BarsCryptor/Key ключ з керівника на бухгалтера (Це напевно єдиний великий мінус!!!) 10. Дані по установі заносяться під керівником, а звіти під бухгалтером.... Всім УСПІХУ!
Всем привет!
Подскажите, зашли под начальником, заполнили профиль, зашли под гл.бух и попробовали создать Фінансову звітність, но после вібора пишет "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ"
Куда смотреть?
Здравствуйте. У меня нет данного меню почему-то, хотя авторизацию проходит, но снова в обычный аккаунт. Не пойму ничего.
Скажу ещё, что как только первый раз зашли под ключом Директора, то сразу никакого меню уже не было. Может там под другим ключом надо заходить или ещё что-то в этом духе?