Автоматизована система «Є-Звітність»
-
- Квартирант
- Повідомлень: 64
- З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
- Регіон: Волынская Область
- Звідки: Луцк
- Подякували: 1 раз
Казначейством були повернуті 2 посилки для того ,щоб сформувати 1 посилку і відправити знову на казну. Звіти усі виправлені ,протестовані підписані. Коли формую нову посилку то невидно жодної форми звіту щоб привязати до посилки. Можливо хтось відправляв уже повернуті посилки, допоможіть!!!
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
В этом случае не подскажу, ибо сам лично не сталкивался. Я инструкцию до конца не изучал, но там должно быть написано, как поступать в этом случае.nata69 писав:Казначейством були повернуті 2 посилки для того ,щоб сформувати 1 посилку і відправити знову на казну. Звіти усі виправлені ,протестовані підписані. Коли формую нову посилку то невидно жодної форми звіту щоб привязати до посилки. Можливо хтось відправляв уже повернуті посилки, допоможіть!!!
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 10 серпня 2017, 11:55
- Регіон: Одесская область
какой у вас статуc в "перегляді відправленої звітности" стоит?nata69 писав:Казначейством були повернуті 2 посилки для того ,щоб сформувати 1 посилку і відправити знову на казну. Звіти усі виправлені ,протестовані підписані. Коли формую нову посилку то невидно жодної форми звіту щоб привязати до посилки. Можливо хтось відправляв уже повернуті посилки, допоможіть!!!
-
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 27 березня 2018, 17:59
- Регіон: Волынская область
- Дякував (ла): 1 раз
Допоможіть! вискакує коли заходжу в бюджетну звітність [font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]В мережі консолідації звітності не заповнено Розпорядник який консолідує звітну форму для МБ( Бюджет= фонд= КВК= КПК=)[/font]
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 27 березня 2018, 19:13
- Регіон: Донецкая область
- Подякували: 1 раз
Добрый вечер.
Нужна помощь, не получается подключиться к системе «Є-Звітність». Установили BarsCryptor, запускается, внесли сертификаты и ключи. Заходим на страницу "Вход в систему" и при любой попытке что либо ввести видим надпись "Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу". BarsCryptor включен, но ни со страницей входа, ни со страницей диагностики нет подключения. Что может быть причиной отсутствия связи между программой BarsCryptor и системой «Є-Звітність»? Спасибо.
Нужна помощь, не получается подключиться к системе «Є-Звітність». Установили BarsCryptor, запускается, внесли сертификаты и ключи. Заходим на страницу "Вход в систему" и при любой попытке что либо ввести видим надпись "Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу". BarsCryptor включен, но ни со страницей входа, ни со страницей диагностики нет подключения. Что может быть причиной отсутствия связи между программой BarsCryptor и системой «Є-Звітність»? Спасибо.
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Проблема с Барскриптором, некорректная установка, не запущен в данный момент или ещё что-то. Возможно, нет прав у пользователя. Запустить от администратора.Nataly mar писав:Добрый вечер.
Нужна помощь, не получается подключиться к системе «Є-Звітність». Установили BarsCryptor, запускается, внесли сертификаты и ключи. Заходим на страницу "Вход в систему" и при любой попытке что либо ввести видим надпись "Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу". BarsCryptor включен, но ни со страницей входа, ни со страницей диагностики нет подключения. Что может быть причиной отсутствия связи между программой BarsCryptor и системой «Є-Звітність»? Спасибо.
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 27 березня 2018, 19:13
- Регіон: Донецкая область
- Подякували: 1 раз
Спасибо за ответ. нет барскриптор запущен и в систему заходим как администратор. Есть подозрение что у нас стоит Windows7 и из-за этого не стыковки в работе попробуем переустановить систему на ХР.tsuaf писав:Проблема с Барскриптором, некорректная установка, не запущен в данный момент или ещё что-то. Возможно, нет прав у пользователя. Запустить от администратора.Nataly mar писав:Добрый вечер.
Нужна помощь, не получается подключиться к системе «Є-Звітність». Установили BarsCryptor, запускается, внесли сертификаты и ключи. Заходим на страницу "Вход в систему" и при любой попытке что либо ввести видим надпись "Увімкніть BarsCryptor, або до нього не має доступу". BarsCryptor включен, но ни со страницей входа, ни со страницей диагностики нет подключения. Что может быть причиной отсутствия связи между программой BarsCryptor и системой «Є-Звітність»? Спасибо.
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 27 березня 2018, 19:13
- Регіон: Донецкая область
- Подякували: 1 раз
Систему проверили. Антивирусник уже отключили.tsuaf писав:Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Значит, что-то другое есть. Это необязательно вирус, шаловливые ручки где-то в системе полазили или ещё что-то неочевидное на первый взгляд. А что именно - никто не знает. По форуму этого не понять.Nataly mar писав:Систему проверили. Антивирусник уже отключили.tsuaf писав:Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 32
- З нами з: 26 вересня 2017, 12:33
- Регіон: Луганская область
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 28 лютого 2018, 11:59
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 1 раз
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Здравствуйте, а кто ж его знает, почему не подписывает. Никто ж не видит ошибку. А вообще можно попробовать с разных браузеров. Такой статус и должен быть, пока не подпишется. Если с ключами всё нормально, диагностику проходит успешно, то технических проблем нет, кроме криво работающих браузеров или производящихся в данный момент изменений в системе на портале.nachalnik писав:Уже второй день мучаюсь не получаеться статус пишет что отправлено на подпись гл.бухгалтеру
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Ну, этому может быть миллион причин, если честно, всяких всевозможных от некорректно работающего браузера до некорректной установки Барскриптора и отсутствия ключей/сертификатов.NoVaToR писав:Не працює АС, не завантажує сторінку з логіном та паролем
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 28 березня 2018, 11:38
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 1 раз
Заповнила Є-звітність, в протоколі міститься помилка : в балансі р.1161 гр.4 є сума бланки сув.звітн. та гроші в дорозі,а в додатку №3(звіт про рух грошових коштів )цих сум немає.В які рядки дод.№3 внести?Дякую !
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 28 березня 2018, 11:43
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 1 раз
караул :( підписала и гл.бух и руководителем з помилкою баланс до казни ще не відправляла як можно виправити
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Задайте вопросОлена бухгалтер 2018 писав:Заповнила Є-звітність, в протоколі міститься помилка : в балансі р.1161 гр.4 є сума бланки сув.звітн. та гроші в дорозі,а в додатку №3(звіт про рух грошових коштів )цих сум немає.В які рядки дод.№3 внести?Дякую !
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Читайте инструкцию, там должно быть написано, как вернуть на подписание.olena-oleks писав:караул :( підписала и гл.бух и руководителем з помилкою баланс до казни ще не відправляла як можно виправити
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 28 березня 2018, 11:43
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 1 раз
як повернути зі статусу" підписаний головним бухгалтером та керівником" баланс 1дс з помилкою на " очикує " все по інструкції але не "повертає " та не "видаляє " пише не можливо???
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 05 березня 2018, 10:46
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 2 рази
Доброго дня) Проблема: відправила посилку з фінасовою звітністю, її повернули з казни, як з'ясувалося невірно вказано ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня. Зараз захожу у форму і ЄДРПОУ не знаю як змінити. У довіднику вже змінила. Вирішила створити нову, повідомило, що в мене вже така форма є, а видалити теж не можу, бо вона вже відправлялася у пакеті. Як виправити ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня у самій формі??
помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладання ЕЦП Wrong params що робити?
помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладання ЕЦП Wrong params
- tsuaf
- Мешканець
- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Мало информации для того, чтобы понять в чем проблема. Навскидку - проблема в связке сертификат/ключ или же в драйверах, если используется токен.PRKZOZ писав:помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладання ЕЦП Wrong params що робити?