Евдокимова Оксана писав:заявку подавали в казне ничего не могут ответить на прошлой неделе я заходила под этим ключом инициализация проходит успешно,а зайти не могу пишет неверный идентификатор или пароль.
С ключом проводились какие-либо манипуляции? В другие сервисы с этим же самым ключом входите нормально?
відправили фінансову звітність. Казна повернула, мол невірні дані минулого періода. Пропала сума з рядка 2210 минулого періоду.
Перед відправкою була цифра , є роздрукований звіт. Відправили, вона зникла. ДКСУ вимагає її заповнити, поле закрито для редагування.
Як покласти цифру?
доказати, що самі не видаляли , а видалилось в ДКСУ не є можливим.
Добрий день!
Підскажіть будь - ласка що робити у такому випадку:
На цих днях треба здати ліквідаційний звіт фінансова звітність ліквідаційна все добре коли доходжу до бюджетної звітність ліквідаційна в протоколі перевірки по всіх колонках написано не відповідає даним ДКСУ та відхилення на всю суму, а на сам перед сума відповідє даним ДКСУ та квартальному звіту в якому все будо добре та прийняли його
???
buh_9 писав:Не могу зайти в є-звітність на разных браузерах, пишет, что отсутствует BarsCryptor , хотя я его уже загрузила несколько раз и компьютер перезагружала
Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
crl admin писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает
Значить у Вас щось не так налаштовано. В мене все ініціалізується.
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает
Значить у Вас щось не так налаштовано. В мене все ініціалізується.
[font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Не знайдено приватного ключа Key-6.dat[/font]
Доброго дня. Вчора зранку нормально зайшла в Є-Звітність, сформувала, відправила звіти. Пізніш - після обіду - знов треба зайти туди - не змогла. Все роблю, як завжди. Вибір є - "Токен автор", "ПІБ..." Вводжу пароль, а воно пише: "Невірний індентифікатор користувача або пароль..."
Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)
Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)
Ноутбук. Замучав його параметрами екрана. Полоски є але меню не з'являлось.
Виявилось дійсно не були надані права користувачам )))
Все працює