Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Черкес Владимир писав:Завел уже 4 предприятия Одесского горсовета. Два с ключами дфс - без проблем, два с ключами АЦСК Украина - с танцами с бубнами, но завелись. Кстати на последнем предприятии применялся конвертер ключей, только после этого завелось, простое переименование не помогало, хотя тест проходил.
Вот об этом я и говорил, что нужно обязательно конвертировать и конвертировать правильно, чтобы избежать всех проблем.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Кузя, что-то не дает значит на ПК зайти. Так не особо понятно. Это нужно смотреть.

Julun
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 22 лютого 2017, 10:34
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Julun »

Звідки брати кореневий, корпоративний та персональний сертифікати, якщо ключі з АЦСК " Україна"? І які з нах перейменовувати на cer. Голова вже йде обертом

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Julun, в первом посте есть архив с сертификатами на все АЦСК. А личные нужно скачивать с самого сайта АЦСК и искать организацию свою по поиску.

RFO
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 11 березня 2016, 11:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення RFO »

Ключи тест проходят а на сайте выдает "невірний індентифікатор користувача або пароль" что не так? Ключи Украина, все скачано, переименовано, конвертировано.

Julun
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 22 лютого 2017, 10:34
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Julun »

tsuaf, дякую. Зайшло. Чудо!!!

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

RFO писав:Ключи тест проходят а на сайте выдает "невірний індентифікатор користувача або пароль" что не так? Ключи Украина, все скачано, переименовано, конвертировано.
В этом случае звонить в казначейство и просить чтобы они смотрели почему не заходит, сверяли данные. Это проблема на их стороне или на стороне АЦСК.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Додав посилання в першому повідомленні цієї теми на драйвера до НКІ (токенів) від Автора.

defaultNick8987
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 24 квітня 2013, 12:48
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення defaultNick8987 »

irina.skripka, Здравствуйте! А подскажите,пожалуйста, телефон куда звонить.Я во вторник в кабинет зашла,начала настраивать статус организации,меня выбило из кабинета 4 раза и все,даже зайти не получается((( ключ директора считывает и заново запрашивает.


УРАААА! зашла, я думаю это сервер перегружен и куму повезет-тот зашел.Удачи всем!!!!
Востаннє редагувалось 01 березня 2018, 14:03 користувачем defaultNick8987, всього редагувалось 1 раз.

collega3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 05 листопада 2015, 14:06
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення collega3 »

Добрий день! Хто стикався з такою проблемою: при формуванні бюджетного звіту "Форма 7" (послідовність: зліва "Бюджетна звітність" - кнопка "Створити" - Вид бюджету "Місцевий" - Номер звіту "(МБ) (форма №7) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (Додаток 7 до Наказу 44) - "Коди бюджетів" - обрати неможливо,немає варіантів.)".
Інші категорії нижче недоступні. При ігноруванні і подальшому натисканні кнопки "Створити" видається помилка
"В мережі консолідації звітності не заповнено Розпорядник який консолідує звітну форму для МБ( Бюджет= фонд= КВК= КПК=)".
Довідники підпорядкованості заповнені для місцевого бюджету (мережа власна фінансова звітність, мережа МБ власна бюджетна звітність). Підпорядкованих установ немає, мережи ДБ не заповнювались, оскільки організація використовує тільки місцевий бюджет. В інструкції такі випадки не описані.
Як бути в такій ситуації, бо наше казначейство не знає, що робити.
І ще такий глюк: відображається наявність вхідного повідомлення, але відкрити неможливо - Перелік непрочитаних повідомлень до розгляду порожній. Прочитати вхідного листа немає можливості. Створити повідомлення в веб-інтерфейсі дуже важко, оскільки часу системою виділяється дуже мало, і після друку тексту при натисканні "Надіслати" система повертає до вікна ввода паролю, без збереження чернетки (якщо занадто довго формулювати запит).
Може хто зтикався, що робити?
Дякую!

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

defaultNick8987, поменяйте браузер или почистите куки в текущем. Или вообще заходите с неподдерживаемого браузера.

Parashchuk Oleg
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 01 березня 2018, 11:37

Повідомлення Parashchuk Oleg »

[font='Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Можливо повторююсь бо був непомічений. При тестуванні видає: Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації. А при вході в полі файл таємного ключа зазначен тільки оптичний диск [/font]

collega3
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 05 листопада 2015, 14:06
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення collega3 »

Пробували Хром, опера (не пішла відразу) і Мозілла (на ХР запрацювали старі версії 43.0 або 45.0). На Win7 працює тільки Експлорер 11 (інші кажуть, що програма застаріла або не встановлена). В казні сказали - тільки Експлорер 11. Результат той самий...

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

collega3, на любых системах, можно зайти через Эксплорер (на XP нельзя), Мозилу, Хром, ЦентБраузер.

nata91
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 01 березня 2018, 14:06
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення nata91 »

Доброго дня!!!! Не можу сьогодні зайти в Автоматизовану система «Є-Звітність», вчора ще заходило... Підскажіть будь ласка, що робити

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nata91, всякое может быть. но проблема 100% только у вас. У меня всё заходит.

Елена717171
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 86
З нами з: 13 січня 2017, 10:30
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Елена717171 »

здравствуйте! запустила Барс для е-звит, на раб столе нажимаем на ярлык, пишет "програма вже запущена" что делать? пробовали на нескольких компах..

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Елена717171, значит она уже запущена )Вообще Барскриптор сам запускается при каждой загрузке системы.

Елена717171
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 86
З нами з: 13 січня 2017, 10:30
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Елена717171 »

tsuaf писав:Елена717171, значит она уже запущена )Вообще Барскриптор сам запускается при каждой загрузке системы.
логика  :28:
но но на самом еделе ничего нигде не открыто ,а нам ведь надо зайти настроить. у нас програмные ключи без флешек. к тому же повторно заходим  на https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp# а оно выдает "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію"..[/font]

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Елена717171 писав:
tsuaf писав:Елена717171, значит она уже запущена )Вообще Барскриптор сам запускается при каждой загрузке системы.
логика  :28:
но но на самом еделе ничего нигде не открыто ,а нам ведь надо зайти настроить. у нас програмные ключи без флешек. к тому же повторно заходим  на https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp# а оно выдает "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію"..[/font]
Это означает, что у вас не настроен вход как нужно. В начале ветки есть два видео как настраивать для двух браузеров: хром и мозила. Вы их смотрели? И вы уверены, что ничего не открыто? В диспетчер задач даже заглядывали? )

Елена717171
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 86
З нами з: 13 січня 2017, 10:30
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Елена717171 »

tsuaf писав:
Елена717171 писав:
tsuaf писав:Елена717171, значит она уже запущена )Вообще Барскриптор сам запускается при каждой загрузке системы.
логика  :28:
но но на самом еделе ничего нигде не открыто ,а нам ведь надо зайти настроить. у нас програмные ключи без флешек. к тому же повторно заходим  на https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp# а оно выдает "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію"..[/font]
Это означает, что у вас не настроен вход как нужно. В начале ветки есть два видео как настраивать для двух браузеров: хром и мозила. Вы их смотрели?
так у нас в инструкции на писано - зайти на раб столе нажать на ярлык.. но сейчас поищу видео спасибо.

nata91
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 01 березня 2018, 14:06
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення nata91 »

tsuaf, як можна виявити, що це за проблема? Спробувала й на іншому комп'ютері - те ж саме

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Елена717171, нажимать ничего вообще не нужно. Барс устанавливается один раз и всё, ничего больше никогда не запускается. Он сам всегда при каждой загрузке запускается. Это если вы его сами принудительно выгружали, тогда нужно его запускать с ярлыка на рабочем столе.

Елена717171
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 86
З нами з: 13 січня 2017, 10:30
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Елена717171 »

tsuaf писав:Елена717171, нажимать ничего вообще не нужно. Барс устанавливается один раз и всё, ничего больше никогда не запускается. Он сам всегда при каждой загрузке запускается. Это если вы его сами принудительно выгружали, тогда нужно его запускать с ярлыка на рабочем столе.
да. это мы принудительно и сделали, когда зашли на сайт https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/A ... %2fbarsapp#  через оперу, там и попросили это сделать

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

nata91, читайте личное сообщение

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Елена717171, через Opera можете не пытаться заходить. Там проблемы есть при входе. Бывает запустит, а бывает - нет.

Attacker
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 01 березня 2018, 14:47
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Attacker »

Доброго дня! Зробив все по відео, але сайт ''ругається''! Догадуюсь в чому проблема, в зв'язку з цим питання - де береться файловий ключ Key-6.dat??? Беремо його з коріня програми C:\BarsCryptor\Key, чи він має надаватись до наших сертефікатів? А також де взяти [font='Times New Roman', serif]пароль до носія ключової інформації?[/font]
Флешки які нам надали з токенами до даних операцій відношення не мають, правильно?

Елена717171
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 86
З нами з: 13 січня 2017, 10:30
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Елена717171 »

tsuaf писав:Елена717171, через Opera можете не пытаться заходить. Там проблемы есть при входе. Бывает запустит, а бывает - нет.
спасибо.  а когда мы установили барс, и открыли хром, все равно написали [font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію[/font]

manene
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 28 лютого 2018, 10:27
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення manene »

Черкес Владимир, Чем конвертировали, если не секрет? Тем конвертером что на сайте АЦСК "Украина"?

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

krasnogorivka писав:
Kolpakov Ievgen писав:
krasnogorivka писав:, я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла
, но ничего не меняется.
Барс у Вас установлен?
це той БАРС який запитує пароль при вході на сайт???? тоді встановлено. як би я зайшла в особовий кобінет
я уже все испробовала -- СТРАНИЦА ПУСТАЯ
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”