Автоматизована система «Є-Звітність»
-
buhlocnt
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 19 січня 2018, 17:49
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1 раз
Скачала сертификаты сархивированные , разархивировала. По Привату две папки Сертиф 13 и з сайта. Пользуясь видео инструкцией и своим ключом можно ли создать кабинет? Загружать все сертификаты с этих двух папок?
- tsuaf
- Мешканець

- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
buhlocnt, корпоративный - это и есть главный приватовский в вашем случае, а корневой - это главный над всеми - Минюст который выдает. В этой теме всё это обсуждалось. В первом посте есть все сертификаты, в том числе и приватовские.
- tsuaf
- Мешканець

- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Да, загружать все с двух папок и ещё плюс те, которые вы скачали личные по вашей организации.buhlocnt писав:Скачала сертификаты сархивированные , разархивировала. По Привату две папки Сертиф 13 и з сайта. Пользуясь видео инструкцией и своим ключом можно ли создать кабинет? Загружать все сертификаты с этих двух папок?
-
Vorobik
- Мандрівник

- Повідомлень: 29
- З нами з: 27 лютого 2018, 18:13
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 7 разів
Отже, цілих чотири дні "махався" з входом в "Є-звітність". Що я лише не пробував робити, й так друзі радили, й з цього форуму читав поради.
Нарешті вхід вдалося здійснити й вже зараз можу сказати, що коли вам видає помилку "«Невірний ідентифікатор користувача або пароль»" й ви успішно проходите діагностику, то проблема на стороні казначейства.
Якщо цікаво, про те, як я вирішив свою проблему написав тут:
Нарешті вхід вдалося здійснити й вже зараз можу сказати, що коли вам видає помилку "«Невірний ідентифікатор користувача або пароль»" й ви успішно проходите діагностику, то проблема на стороні казначейства.
Якщо цікаво, про те, як я вирішив свою проблему написав тут:
Востаннє редагувалось 01 березня 2018, 22:17 користувачем Vorobik, всього редагувалось 1 раз.
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
Vorobik, я про це до 27-го лютого кричав. Якби ж і Ви прочитали...
І ось, можливо, і Ваше рішення:Dim_On » 27 лютого 2018, 13:33 писав:Увага!![]()
Я вже заморився відповідати на одне і теж питання на форумі кожному окремо.
Надалі людей, які ігнорують попередні повідомлення на форумі - я ігнорую!!!
Для тих, хто не зрозумів про які я повідомлення:P.S. Самому реально вирішити лише якщо у Вас один ЕЦП заходе в Є-Звітність - а другий видає цю помилку.Dim_On » 26 лютого 2018, 14:23 писав: Спробую пояснити ситуацію.
З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно.
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.
Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!
Dim_On » 28 лютого 2018, 09:38 писав:Увага! З'явилась додаткова інформація по помилці "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
В серійному номері сертифікатів всі літери повинні бути у верхньому регістрі (великі).
Щойно так вирішили проблему із АЦСК "Україна".
Передавайте цю інформацію у Ваші казначейства.
Востаннє редагувалось 01 березня 2018, 22:15 користувачем Dim_On, всього редагувалось 1 раз.
-
Vorobik
- Мандрівник

- Повідомлень: 29
- З нами з: 27 лютого 2018, 18:13
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 13 разів
- Подякували: 7 разів
Та мене вже так то все розізлило було, а ще й коли казначейство мені казало, що в них все ок, то не знав що робити. Перечитував форум цілий, а це повідомлення не побачив.Dim_On писав:Vorobik, я про це до 27-го лютого кричав. Якби ж і Ви прочитали...
Dim_On » 27 лютого 2018, 13:33 писав:Увага!![]()
Я вже заморився відповідати на одне і теж питання на форумі кожному окремо.
Надалі людей, які ігнорують попередні повідомлення на форумі - я ігнорую!!!
Для тих, хто не зрозумів про які я повідомлення:P.S. Самому реально вирішити лише якщо у Вас один ЕЦП заходе в Є-Звітність - а другий видає цю помилку.Dim_On » 26 лютого 2018, 14:23 писав: Спробую пояснити ситуацію.
З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно.
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.
Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!
Сподіваюся, що й ваш меседж і мій допоможуть людям зайти.
-
nataliya28
- Квартирант

- Повідомлень: 56
- З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Кобеляки
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 1 раз
Прочитала весь форум по автоматизованій системі «Є-Звітність». Dim_On, велике Вам дякую за роз"яснення по створенню кабінету! Таке як, слава Богу і Вам, вдалося його створити. Але тепер черга за внесенням зітності за 2017 рік. Я ще дуже мало зустріла на цьому форумі рекомендацій з цього питання! Хотілося б, щоб хто вже щось зробив, то поділліться з ближніми....
-
NataliZ
- Мандрівник

- Повідомлень: 49
- З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 12 разів
Ласкаво просимо до теми на цьому форумі "АС-звітність заповнення" .nataliya28 писав:Прочитала весь форум по автоматизованій системі «Є-Звітність». Dim_On, велике Вам дякую за роз"яснення по створенню кабінету! Таке як, слава Богу і Вам, вдалося його створити. Але тепер черга за внесенням зітності за 2017 рік. Я ще дуже мало зустріла на цьому форумі рекомендацій з цього питання! Хотілося б, щоб хто вже щось зробив, то поділліться з ближніми....
- wyrik
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 01 березня 2018, 16:15
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 2 рази
tsuaf, Добрый день! Спасибо за подсказки и идеи, сегодня вроде зайти получилось и с рабочего места. Только столкнулся с новой проблемой, при заполнении карточки предприятия в настройках код КОААТУ выдает вот такое сообщение
Програмна помилка
Error executing child request for handler 'System.Web.Mvc.HttpHandlerUtil+ServerExecuteHttpHandlerAsyncWrapper'.
Куда дальше копать? или это не по моей вине?
Програмна помилка
Error executing child request for handler 'System.Web.Mvc.HttpHandlerUtil+ServerExecuteHttpHandlerAsyncWrapper'.
Куда дальше копать? или это не по моей вине?
-
80welkommi
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 12 разів
У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:krasnogorivka писав:я уже все испробовала -- СТРАНИЦА ПУСТАЯkrasnogorivka писав:це той БАРС який запитує пароль при вході на сайт???? тоді встановлено. як би я зайшла в особовий кобінетKolpakov Ievgen писав:Барс у Вас установлен?krasnogorivka писав:, я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла
, но ничего не меняется.
Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.
Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке 3. Вернуть модули обратно!
-
Kolpakov Ievgen
- Мандрівник

- Повідомлень: 29
- З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
- Регіон: Донецкая область
- Звідки: Ukraine
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 8 разів
Но ДКУ говорит, что они импортируют сертификаты, а не забивают серийники вручную.tsuaf писав:Vorobik, а вот и подтверждение того, что проблема в казначействе есть при такой ошибке.
-
Fedornyak Oksana
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 23 червня 2017, 14:27
- Звідки: Ukraine, Krylos
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
-
Kolpakov Ievgen
- Мандрівник

- Повідомлень: 29
- З нами з: 28 лютого 2018, 11:37
- Регіон: Донецкая область
- Звідки: Ukraine
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 8 разів
Если актуально, пишите в личное сообщение.part4541 писав:Kolpakov Ievgen, у нас ничего не получается не видит сертификаты и все.Если вы помогли бы через удаленный доступ ,были бы очень благодарны
-
nataliya28
- Квартирант

- Повідомлень: 56
- З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Кобеляки
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 1 раз
, вчора заходила в кабінет є-звітність, сьогодні пише "Завантажте та встановіть актуальну версію BarsCryptor(3.0.0.1), втановлена версія 3.0.0.0"! Скиньте її, будь-ласка, на форум!