ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Reinkard
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 10 грудня 2019, 10:49
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Reinkard »

в тех.підтримці рекомендували перевстановити Cisco AnyConnect, додатково видалив
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Cisco\
HKEY_CURRENT_USER\Software\Cisco\

C:\Program Files (x86)\Cisco\
C:\ProgramData\Cisco\
C:\Users\<ІМ'Я КОРИСТУВАЧА>\AppData\Local\Cisco\
C:\Users\<ІМ'Я КОРИСТУВАЧА>\AppData\Roaming\Cisco\

не допомогло. і тех.підтримка не знає що ще може бути не так :52:

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”