Кстати да, спасибо, я об этом забыл сказать.yaoleg писав:Sneman, з останньою версією барскриптора вже "йдуть" усі кореневі та корпоративні сертифікати. Так що завантажити потрібно лише особисті сертифікати підписувачів.
Автоматизована система «Є-Звітність»
-
- Мешканець
- Повідомлень: 184
- З нами з: 27 січня 2012, 22:31
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 61 раз
-
- Новачок
- Повідомлень: 8
- З нами з: 19 травня 2014, 21:18
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Кременчуг
- Подякували: 1 раз
Не могу зайти в э-звитнисть . Пишет:The service is unavailable- сервис недоступен.Вчера после 15-00 не могла зайти в бюджетну звитнисть-програмна помилка. Это только у меня такое?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 225
- З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
- Регіон: Ровенская область
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 8 разів
Ну не знаю. Я коли оновила барскриптор, то не могла зайти на сторінку діагностики (ключі податкової). Скачала папку сертифікати на першій сторінці цієї теми і закинула в папку My Certificates and CRLs 13 сертифікати ДФС і лише після цього все запрацювало. Певно змінився чи додався якийсь сертифікат ДФС, бо до цього часу все працювало і звіт за І квартал робила. А щодо "[font="Noto Sans", sans-serif]Godunivka написав:[/font][font="Noto Sans", sans-serif]Добрий день! Завантажила BarsCryptor, перевірила, заходжу в АС Є-звітність і зразу ж вибиває "Увімкніть BarsCryptor або до нього не має доступу". Включаю BarsCryptor пише "Mutex: Програма вже запущена", то в мене така ж проблема на робочому комп'ютері і на ноутбуці колеги, а тому мушу робити звіти на комп'ютері іншої колеги, вже і антивіруску відключала і всі дозволи надавала в брандмауері все безрезультатно. [/font]yaoleg писав:Sneman, з останньою версією барскриптора вже "йдуть" усі кореневі та корпоративні сертифікати. Так що завантажити потрібно лише особисті сертифікати підписувачів.
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня! Два дні намагаюся ввести в Є-Звітність Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма 4-3м), коли ввожу дані і нажима СТВОРИТИ, виводить звіт без табличної частини. У всіх таке??? Або підкажіть в чому може бути проблема. Дякую!!![/font]
-
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
- Регіон: Закарпатская Область
- Звідки: Мукачево
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 5 разів
такая же проблема. На версии 3.0.0.1 все работало, на версии 3.0.0.3 не работает. Диагностика дает, вход в кабинет - нет.nataliya28 писав:Почались проблеми із входом в кабінет Є-звітність. Завантажила версію Barscryptor ver. 3.0.0.3; з ТОКЕНА читає прізвище бухгалтера, а коли натискаю кнопку "вхід до системи" то пише "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", підкажіть, що робити дальше?
Пользуюсь токинами
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 21
- З нами з: 26 січня 2018, 09:48
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 6 разів
Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 05 жовтня 2011, 13:54
- Регіон: Хмельницкая Область
- Звідки: Славута
- Подякували: 1 раз
У нас теж не входить, хоча ще вчора все працювало більш-менш нормально. Пише "The service is unavailable" або зависає на вікні входу. Скоріше за все через перевантаження системи. Напевне, у багатьох не працює.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 03 жовтня 2016, 10:38
- Регіон: Херсонская область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 8 разів
Я так думаю, что сайт сильно перегружен по-этому плохо работает. Я вчера в обеденный перерыв отправила отчет по одному КЕКВУ а сегодня в 8.25 по другому. Жду ответа от казны.Так что не расстраивайтесь, ищите моменты. Удачи!
-
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 04 липня 2018, 13:40
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго дня! Підписала звіт керівником, а треба внести зміни. Як відмінити підпис?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 21
- З нами з: 29 листопада 2015, 17:24
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
У мене така ж ситуація другий день. У вас вийшло зайти?nvoda писав:Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 23 червня 2017, 14:27
- Звідки: Ukraine, Krylos
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
хтось телефонував на гарячу лінію??? якщо так, то ви додзвонились??? чи такі ж успіхи як і в системі
найболючіше те, що звіт зроблений і чекає відправки, але все висне........в кабінет зайти не можливо

-
- Мандрівник
- Повідомлень: 49
- З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 12 разів
Я думала лише в мене проблема зі входом. Перевстановила та поновила все, що можливо, але така ж фігня...Навіть вночі неможливо ввійти! За три дні з чотирьох різних компьютерів (з різними операційними системами ) вдалося відправити кілька звітів, інші - ніяк не виходить, не грузиться сайт( Дуже весело звичайно так гратися, ніби більш зайнятись нічим(
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 5 разів
Кажуть, що сьогодні будуть проводитися роботи в системі і можливо сьогодні вона не запрацює. Потрібно узгоджувати зміну трмінів здачі звітності.NataliZ писав:Я думала лише в мене проблема зі входом. Перевстановила та поновила все, що можливо, але така ж фігня...Навіть вночі неможливо ввійти! За три дні з чотирьох різних компьютерів (з різними операційними системами ) вдалося відправити кілька звітів, інші - ніяк не виходить, не грузиться сайт( Дуже весело звичайно так гратися, ніби більш зайнятись нічим(
Не думаю, что кто-либо из служащих казны хотя бы знает, что есть нормальный и быстрый интернет, либо заходит на сайты, подобные этому. НО...ЧУДОВИЩНО ОТВРАТНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ, ПОЛНЫЙ ПАРАЛИЧ. К тому же никакой поддержки вовсе, горячая линия-автоответчик, либо отсылают по другим номерам, и тоже автоответчик. Выкидыш под названием ас е звитнисть...
А ситуация у меня такая же, дохожу до кнопки войти, не активна. Обновилась, диагностика гуд, и, о чудо, отчёты набрала, дело за малым. Топор в руки и порубить на щепы эту горе-службу вместе с их ПО. Особенно бесит, когда они же бездельники звонят и спрашивают "у вас всё работает, там же отчёты..." А чем, собственно, вы можете помочь, клерки-единички?
А ситуация у меня такая же, дохожу до кнопки войти, не активна. Обновилась, диагностика гуд, и, о чудо, отчёты набрала, дело за малым. Топор в руки и порубить на щепы эту горе-службу вместе с их ПО. Особенно бесит, когда они же бездельники звонят и спрашивают "у вас всё работает, там же отчёты..." А чем, собственно, вы можете помочь, клерки-единички?
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 26 лютого 2018, 10:25
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 3 рази
Така сама історія, кнопка "вхід до системи" не активна.nvoda писав:Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
Що робити?
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 5 разів
Цікаво ця кнопка коли-небуть буде активна?????dnz37veselka писав:Така сама історія, кнопка "вхід до системи" не активна.nvoda писав:Поновила BarsCryptor до версії 3.0.0.3, діагностику ключів пройшла, далі заходжу на сторінку Вхід до системи, і тут зависає і далі нічого не відбувається, кнопка "вхід до системи" не активна. Може хтось знає в чім тут причина?
Що робити?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 113
- З нами з: 29 травня 2014, 11:07
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
Добрый день ребята проблема не могу войти в Є звітність прохожу пароль все и страница зависает на одно положение прошла диагностику ключей все ок . Началась проблема после обновления ВarsCryptor с версии 3,0,0,1 на версию 3,0,0,3 помоги
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 22 січня 2018, 14:48
- Звідки: Ukraine, Lubny
- Дякував (ла): 4 рази
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 22 січня 2018, 14:48
- Звідки: Ukraine, Lubny
- Дякував (ла): 4 рази
[font="Noto Sans", sans-serif]Підскажіть [/font]
[font="Noto Sans", sans-serif] коли створюю бюджетну звітність з іншим КПКВ пише "в мережі консолідації звітності не заповнено розпорядник який консолідує звітну форму для ДБ (фонд=0 КВК=210 КПК=2101150) " що не так???[/font]
